Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2017 18:42 
 
Hardtraxx Elite

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2017 18:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Afbeelding
:) :) :) :) :) :) :)

Ben benieuwd of dit nog wat gaat worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2017 19:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Activision zegt wel dat ze terug willen naar wat CoD online zo geweldig maakte en wil meer de echte oldschool CoD er in verwerken.

Ik ben erg benieuwd naar de trailer en eventuele gameplay.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb CoD 2 helemaal kapot gespeeld op laptop en 3 op de PS2. Als deze uitkomt sws aanschaffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

COD WWII
https://www.facebook.com/GameSpot/video ... 456250436/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 19:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tot nu toe, wat ik hoor in de livestream en de trailer reveal van CoD WWII is het meer een remake van alle voorgaande oorlogsspellen dan een nieuw soort.

Het speelt weer tussen 1944 en 1945 af met D-Day, zo te horen is het plot ook vrij standaard in de story. Je standaard situaties.

Ik denk niet dat het zo vet wordt als Battlefield 1, die hebben echt uitgepakt met dat spel, historisch gezien e.d. en hebben echt een gehele experience gebracht.

Deze gaat wel weer leuk worden omdat je een CoD in WWII speelt. Maar of dat echt zo gaat worden is vooral afwachten op de gameplay.

In short, het lijkt gewoon of ze MOHAA/CoD1 en tegelijk Battlefield 1 willen namaken ipv een nieuwe WOII game te maken. Ze willen gewoon die oude games voor een nieuwe generatie maken.

Settingwise en storywise gaat niks nieuws zijn dus. Het wordt dus vooral een nostalgie trip en een introductie voor de nieuwe generatie. Eerst gameplay maar afwachten dus.

De vraag werd gesteld wat maakt dit anders dan andere World War games. Het antwoord is dat het eigenlijk alleen nieuwe technologie heeft toegepast. Dus geen nieuwe dingen maar gewoon updated graphics en engines. Dus zoals ik al dacht, je hoeft niks nieuws te verwacht.

Dus ik denk niet dat dit beter wordt dan Battlefield 1. En ze hebben ook heel erg geprobeerd op het succes van BF 1 mee te liften. Maar naar mijn idee doen ze het heel halfbakken door er weer een simpele oorlogsgame van te maken.

EDIT: Multiplayer wordt weer begane grond spel. Geen veel hoog laag. Clans komen terug en er komt een nieuwe game mode wat ongeveer het zelfde is als Operations in BF1. Het grote deel van CoD gaat getoond worden op E3. Verder nog niet veel bijzonders. Het classes kiezen wordt ook net als in Battlefield 1, gewoon precies het zelfde, qua leveling up en dergelijke en wapens kiezen.

EDIT 2: Er komt een tweede story mode omtrent zombies. Wel een geinig idee komt er bij. Wanneer je gewond bent of geen kogels hebt moet je ook daadwerkelijk een medic opzoeken of een teammaat met ammo.

EDIT 3: Komt 3 November uit

En de trailer

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voelde aan als de Big Red One remake
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2017 10:57 
 
Hardtraxx Elite

Iemand die toevallig Battlefield 1 speeld op de pc?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2017 11:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Iemand die toevallig Battlefield 1 speeld op de pc?


Ik heb het spontaan er af gehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2017 12:40 
 
Hardtraxx Elite

Waarom? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2017 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2017 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu pas achter Shadow of Mordor komen. Wat een geweldig spel :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2017 13:20 
 
Hardtraxx Veteran

Voor €5 beide uitbreidingen van The Witcher 3 (Hearth of Stone + Blood & Wine) aangeschaft voor de PS4 :love:

Zit er weer helemaal in :clap: !!

klapstoel schreef:
Nu pas achter Shadow of Mordor komen. Wat een geweldig spel :worship:


Tip: Schaf de uitbreidingen dan ook aan!! Daar ga je heel veel plezier aan beleven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2017 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
klapstoel schreef:
Nu pas achter Shadow of Mordor komen. Wat een geweldig spel :worship:


Tip: Schaf de uitbreidingen dan ook aan!! Daar ga je heel veel plezier aan beleven :)


Ik heb de volledige versie gekocht in een steam aanbieding :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2017 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
ErikZ schreef:
klapstoel schreef:
Nu pas achter Shadow of Mordor komen. Wat een geweldig spel :worship:


Tip: Schaf de uitbreidingen dan ook aan!! Daar ga je heel veel plezier aan beleven :)


Ik heb de volledige versie gekocht in een steam aanbieding :thumbup:


Beetje de Assassins creed in de lotr wereld :P vond het wel leuk maar uiteindelijk ontzettend eentonig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2017 10:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zaterdag Horizon Zero Dawn gekocht. Nu zo'n 4 uurtjes in zitten. Ben nog niet ver, want ben maar een beetje machines en dieren aan het killen, maar wat vet tot nu toe zeg :loving: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2017 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was nooit echt fan van Zelda, maar Breath of the Wild is echt een fantastische game. Al aardig wat uurtjes er in zitten en vermaak me nog prima. Ook veel kleine dingen waar je nu pas achterkomt of ontdekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2017 13:53 
 
Hardtraxx Veteran

Thijsert schreef:
Iemand aanraders voor toffe race spelen op de PS4? Vind spellen als Forza erg vet maar vind GT helemaal niks


Arcade of simulatie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2017 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Was nooit echt fan van Zelda, maar Breath of the Wild is echt een fantastische game. Al aardig wat uurtjes er in zitten en vermaak me nog prima. Ook veel kleine dingen waar je nu pas achterkomt of ontdekt.


Zou jij de Switch aanraden? Lijkt me echt een plastic crappy onding :P

of is hij ook op de Wii U uitgekomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2017 14:00 
 
Hardtraxx Veteran

Ook op de Wii U
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2017 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelda is GOTY
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2017 15:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Zelda is GOTY

Denk dat er andere games zijn die er mogelijk overheen gaan zoals CoD WWII, Destiny II, Red Dead Redemption II, Outlast II, Prey, Resident Evil VII en Horizon Zero Dawn.

Omdat het een Wii only game is zal het hem niet worden. Meestal zijn crossplatformers degene die winnen.

Hoewel de GOTY vorig jaar Overwatch was (Crossplatform) lag de People's choice bij Uncharted 4, wat een PS4 exclusive was.

Blijf erbij dat Battlefield 1 de beste game in jaren is en terecht had moeten winnen. Maar alle League Of Legends mensen gingen massaal Overwatch doen, dus dan krijg je al snel een GOTY.

Battlefield 1 is gewoon zo realistisch en goed in elkaar gezet voor een first person shooter waarbij ze de perfecte balans tussen immersie/gameplay en historisch correct/realisme hebben gevonden. Het geluid in de game verdient al een award op zich. Elk pixeltje dat beweegt lijkt wel een geluid te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2017 15:20 
 

zelda is niet wii only
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2017 15:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
zelda is niet wii only


"Het spel The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild is wereldwijd op 3 maart 2017 uitgekomen voor de Wii U en de Switch.

Ik noem dat Switch ding nog steeds een veredelde Wii omdat het de opvolger is. Dus alsnog Nintendo only dan en niet Crossplatform.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2017 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij is het GOTY. En daar gaat waarschijnlijk niks overheen. Zie 'm ook zeker wel een flinke lading aan awards binnen halen, de reviews waren ook al enorm positief.

Verder is de Switch op het moment, en voorlopig nog, een niet boeiende console voor mensen zoals ik die een Wii U hebben met de goede games.
Vorige  1 ... 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic