Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 16:21 
 

order van halo combat evolved maar gecanceld en ipv daarvan titanfall en gears of war judgment gekocht.
ohja en nog een leuke verrassing gehad, in de gears of war judgment case zat een code woor de 1e gears of war
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 11:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Die eerste zo vaak gespeeld dat ik er echt flauw van ben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Die eerste zo vaak gespeeld dat ik er echt flauw van ben :P


Ik speel ze allemaal na 16 jaar die hele Halo Universe nog plat :lol: Met als recent, Halo Wars 2 :) Viel niet tegen, en die cinematics :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 16:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ben na Halo 4 eigenlijk een beetje afgehaakt. Vond 2 en vooral 3 de beste ook meeste plezier online aan beleefd. Eveneens was Gears Of War 1 de leukste, ook online, twee ook nog wel. Daarna ging het snel bergafwaarts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 17:51 
 
Hardtraxx Elite

Nu bezig met Rise of the tomb raider uit te spelen, alle delen gespeeld en deze is ook weer een pareltje.

Ook Wildlands gekocht, meer omdat een vriend van me waar ik mee share hem graag wilde, dus was ie maar voor de helft dus de gok maar genomen, ging met 0 verwachtingen het spel in, vindt het echt een combinatie tussen Far Cry 4 (kampen overnemen, rebels, konvooien etc) maar er komen ook dingen van The Division er in terug, het upgrade systeem is gewoon gekopieerd. Niks mis mee verder hoor.