Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 16:21 
 

order van halo combat evolved maar gecanceld en ipv daarvan titanfall en gears of war judgment gekocht.
ohja en nog een leuke verrassing gehad, in de gears of war judgment case zat een code woor de 1e gears of war
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2017 11:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Die eerste zo vaak gespeeld dat ik er echt flauw van ben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Die eerste zo vaak gespeeld dat ik er echt flauw van ben :P


Ik speel ze allemaal na 16 jaar die hele Halo Universe nog plat :lol: Met als recent, Halo Wars 2 :) Viel niet tegen, en die cinematics :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 16:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ben na Halo 4 eigenlijk een beetje afgehaakt. Vond 2 en vooral 3 de beste ook meeste plezier online aan beleefd. Eveneens was Gears Of War 1 de leukste, ook online, twee ook nog wel. Daarna ging het snel bergafwaarts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 17:51 
 
Hardtraxx Elite

Nu bezig met Rise of the tomb raider uit te spelen, alle delen gespeeld en deze is ook weer een pareltje.

Ook Wildlands gekocht, meer omdat een vriend van me waar ik mee share hem graag wilde, dus was ie maar voor de helft dus de gok maar genomen, ging met 0 verwachtingen het spel in, vindt het echt een combinatie tussen Far Cry 4 (kampen overnemen, rebels, konvooien etc) maar er komen ook dingen van The Division er in terug, het upgrade systeem is gewoon gekopieerd. Niks mis mee verder hoor.

Aangezien ik The Division vrij snel van de hand heb gedaan omdat ik er niks aan vond, en Far Cry 4 helemaal heb uitgespeeld is de game voor mij een grote Meh... Net wel, net niet. Er is een PVP aangekondigd en dit zou wel heel vet kunnen worden. Voor nu gewoon solo en co-op alle gebieden uitspelen en de bazen verslaan.

Wat ik wel moet nageven is dat je echt op allerlei stealth en "alah ahkbar" manieren de missies kunt uitvoeren wat wel erg leuk is. Vind de AI alleen weer erg slecht van Ubisoft, ze lopen gewoon voor je vizier en je schiet ze dood, vandaar dat ik hem nu op geavanceerd heb gezet, er is nog 1 niveau hoger, maar aangezien ieder gebied moeilijker wordt, verwacht ik dat, dat wel erg lastig wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 22:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Zijn er mensen hier die Horizon Zero Dawn hebben? Hoe bevalt die?


Eerste indruk is vet. Vooral die combo van de mensheid in primitieve stammen (vooral werken met pijl en boog) met het futuristische (machines). Lijkt idd een beetje op Far Cry ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 13:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wacht nog even tot hij wat goedkoper is, niet helemaal mijn soort game.

Wel mega veel zin in Mass Effect: Andromeda. Binnenkort 1 tm 3 maar even opnieuw doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 15:40 
 
Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
verhaal


Hoe werkt dat Share nou precies? Ik installeer een game, vriend maakt verbinding met mij via share en download hem dan ook op zijn PS4? Beide kan je nou spelen maar niet tegelijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Hard4Us schreef:
verhaal


Hoe werkt dat Share nou precies? Ik installeer een game, vriend maakt verbinding met mij via share en download hem dan ook op zijn PS4? Beide kan je nou spelen maar niet tegelijk?


https://www.playstation.com/nl-be/explo ... hare-play/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 17:12 
 
Hardtraxx Elite

ErikZ schreef:
Hard4Us schreef:
verhaal


Hoe werkt dat Share nou precies? Ik installeer een game, vriend maakt verbinding met mij via share en download hem dan ook op zijn PS4? Beide kan je nou spelen maar niet tegelijk?


Ik had het over de xbox one, bij de one kun je gewoon tegelijk spelen en deel je de prijs van de game.

Op de Ps4 werkt het volgens mij ook zo, alleen dan kun je niet tegelijk spelen, dus redelijk useless vindt ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 13:09 
 
Hardtraxx Elite

Heeft iemand de Nintendo Switch al??
Had vannochtend even gebeld naar Game Mania maar ze wisten nog niet wanneer de nieuwe lading binnen zou komen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2017 19:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Na 9 maanden eindelijk nieuw seizoen van Rocket League. Maar wat is de matchmaking kut in het nieuwe seizoen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 00:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wigaard schreef:
Na 9 maanden eindelijk nieuw seizoen van Rocket League. Maar wat is de matchmaking kut in het nieuwe seizoen :lol:

Oh mooi, het ligt dus toch niet aan mij. Is nu steeds zo dat ik iedere pot of met 6-0 win, of met 6-0 verlies. Vrij weinig aan zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 16:11 
 
Hardtraxx Veteran

Diablo 3: The Ultimate Evil Edition op de PS4 :worship:

Jezus wat speelt dat lekker zeg!!

Heb hem al sinds begin dit jaar in huis en had er nog 0 uur in zitten, nieuw seizoen is pas begonnen en ik er gister mee, heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 16:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Wel mega veel zin in Mass Effect: Andromeda. Binnenkort 1 tm 3 maar even opnieuw doen.

Heb je deze al gespeeld? Leek me heel vet maar de recensies zijn niet al te best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Wigaard schreef:
Na 9 maanden eindelijk nieuw seizoen van Rocket League. Maar wat is de matchmaking kut in het nieuwe seizoen :lol:

Oh mooi, het ligt dus toch niet aan mij. Is nu steeds zo dat ik iedere pot of met 6-0 win, of met 6-0 verlies. Vrij weinig aan zo.


Dit heb ik dus ook. Of ze zijn veel te goed, of ze kunnen niet veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 09:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Pannenkoek schreef:
Wigaard schreef:
Na 9 maanden eindelijk nieuw seizoen van Rocket League. Maar wat is de matchmaking kut in het nieuwe seizoen :lol:

Oh mooi, het ligt dus toch niet aan mij. Is nu steeds zo dat ik iedere pot of met 6-0 win, of met 6-0 verlies. Vrij weinig aan zo.


Dit heb ik dus ook. Of ze zijn veel te goed, of ze kunnen niet veel.


Verlies je een wedstrijd divisie down >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 12:08 
 
Hardtraxxer

Wigaard schreef:
Maximize schreef:
Pannenkoek schreef:
Oh mooi, het ligt dus toch niet aan mij. Is nu steeds zo dat ik iedere pot of met 6-0 win, of met 6-0 verlies. Vrij weinig aan zo.


Dit heb ik dus ook. Of ze zijn veel te goed, of ze kunnen niet veel.


Verlies je een wedstrijd divisie down >.<

Soms moet je twee keer verliezen/winnen om van divisie te switchen, dat scheelt nog wel eens als je medestanders er echt niks van bakken >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Modder tegengekomen in GTA Online. Dropte hij ineens een hele hoop geld op mijn character :lol:
Nou maar hopen dat Rockstar dit niet opmerkt en ik geen ban op mijn account krijg :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 00:50 
 
Hardtraxx Elite

Na lange tijd weer eens een fatsoenlijke gratis game with gold voor de One. Ryse son of rome. Speelt lekker weg, leuk verhaal en ook weer eens wat anders dan telkens zo'n open wereld game.

Overigens, laatste tijd weer best veel Fifa aan het spelen na het een tijdje niet aangeraakt te hebben. Kwam ook mede door Ark Survival Evolved. Ben mezelf aan het klaarstomen voor het NK fifa, vorig jaar tot de laatste online ronde gekomen. Dit jaar verwacht ik niet veel, mede doordat, amper gespeeld, niet mijn Fifa, en ik oefen eigenlijk alleen met PSV, nou daar ga je het NK niet mee winnen. Tot nu toe niet echt een 5 sterren team gevonden waar ik lekker mee kan tikken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 16:52 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ga het ook weer proberen, één dezer dagen wat oefenen in seizoenen want heb tot dusver alleen FUT gespeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Na lange tijd weer eens een fatsoenlijke gratis game with gold voor de One. Ryse son of rome. Speelt lekker weg, leuk verhaal en ook weer eens wat anders dan telkens zo'n open wereld game.


Ben er ook weer mee begonnen. Wat had ik dit gemist zeg, zelfs die kill combos zijn vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 21:47 
 
Hardtraxx Elite

Nuracore schreef:
Hard4Us schreef:
Na lange tijd weer eens een fatsoenlijke gratis game with gold voor de One. Ryse son of rome. Speelt lekker weg, leuk verhaal en ook weer eens wat anders dan telkens zo'n open wereld game.


Ben er ook weer mee begonnen. Wat had ik dit gemist zeg, zelfs die kill combos zijn vet.


Heel vet ja! Denk wel dat je vrij snel door de game heen bent, aangezien je maar iets van 8 episodes hebt en ik nu al bij 3 ben. Heb misschien 2 uurtjes gespeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 18:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze Hearthstone pack is wel even een genietmomentje http://prntscr.com/eta5en
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2017 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
:) :) :) :) :) :) :)
Vorige  1 ... 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic