Nu bezig met Rise of the tomb raider uit te spelen, alle delen gespeeld en deze is ook weer een pareltje.
Ook Wildlands gekocht, meer omdat een vriend van me waar ik mee share hem graag wilde, dus was ie maar voor de helft dus de gok maar genomen, ging met 0 verwachtingen het spel in, vindt het echt een combinatie tussen Far Cry 4 (kampen overnemen, rebels, konvooien etc) maar er komen ook dingen van The Division er in terug, het upgrade systeem is gewoon gekopieerd. Niks mis mee verder hoor.
Aangezien ik The Division vrij snel van de hand heb gedaan omdat ik er niks aan vond, en Far Cry 4 helemaal heb uitgespeeld is de game voor mij een grote Meh... Net wel, net niet. Er is een PVP aangekondigd en dit zou wel heel vet kunnen worden. Voor nu gewoon solo en co-op alle gebieden uitspelen en de bazen verslaan.
Wat ik wel moet nageven is dat je echt op allerlei stealth en "alah ahkbar" manieren de missies kunt uitvoeren wat wel erg leuk is. Vind de AI alleen weer erg slecht van Ubisoft, ze lopen gewoon voor je vizier en je schiet ze dood, vandaar dat ik hem nu op geavanceerd heb gezet, er is nog 1 niveau hoger, maar aangezien ieder gebied moeilijker wordt, verwacht ik dat, dat wel erg lastig wordt.