Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 14:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Thijsert schreef:
Krijg m nu ook binnen met ps4, was wel klaar met m'n oude 360. Heb eigenlijk alleen gekozen voor een ps4 omdat al m'n vrienden een playstation hebben


Volgensmij komt dat altijd omdat degene die het eerste uitkomt meer wordt verkocht over het algemeen omdat de meeste mensen die dan al hebben, zodoende willen mensen die dan ook omdat die en die er ook een hebben.

Zag je vorige keer met de Xbox 360 en PS2 ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 14:47 
 
Hardtraxx Veteran

Dat speelt absoluut mee ja. Ik ben nog bezig met Bioshock Infinite uit de Bioshock collection dus Horizon Zero Dawn moet even wachten :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M'n PS4 komt vandaag binnen. Gelijk maar FIFA 17 erbij halen. Wat is iedereens PSN?

Iemand tips waar je het beste/goedkoopste je games kan kopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 12:15 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
M'n PS4 komt vandaag binnen. Gelijk maar FIFA 17 erbij halen. Wat is iedereens PSN?

Iemand tips waar je het beste/goedkoopste je games kan kopen?


Mediamarkt heeft altijd goeie prijzen voor nieuwe games, Gamemania heeft 2e hands games voor echt top prijzen!! PSN store zelf heeft de laatste tijd heel vaak korting wat erg leuk uit kan pakken :thumbsup:

PSN: Derrorio (al speel ik geen Fifa ;) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.budgetgaming.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 12:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Gamemania is echt duur geworden voor Next Gen games. Je kan beter de nog kleinere nemen. Bij mn ouders hebben we Play-It en hier in Grunn is Nedgame. Die zijn behoorlijk wat goedkoper in 2e hands games dan Gamemania.

Eveneens kan je vaak goede deals op de Playstation Store zelf vinden waarbij ze goedkoper zijn dan een 2ehandse bij de resellers.

@ Patrickjebae

DeBeTwe, ik speel af en toe wel eens FIFA.

Also koop Battlefield 1, het is ZO vet, sowieso geen CoD doen, die wordt met een rede goedkoper verkocht, omdat hij troep is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Gamemania is echt duur geworden voor Next Gen games. Je kan beter de nog kleinere nemen. Bij mn ouders hebben we Play-It en hier in Grunn is Nedgame. Die zijn behoorlijk wat goedkoper in 2e hands games dan Gamemania.

Eveneens kan je vaak goede deals op de Playstation Store zelf vinden waarbij ze goedkoper zijn dan een 2ehandse bij de resellers.

@ Patrickjebae

DeBeTwe, ik speel af en toe wel eens FIFA.

Also koop Battlefield 1, het is ZO vet, sowieso geen CoD doen, die wordt met een rede goedkoper verkocht, omdat hij troep is.


GameMania zijn echt te duur gewoon, laatst een tweedehands game gehaald voor 45 euro, bij Bart Mist was de limited edition gloedje nieuw voor nog geen 30 euro te krijgen... echt WTF!

Ik houd het gewoon bij Bol.com/Nedgame/Mediamarkt of Bartsmit/Intertoys. Die zijn nog wel relatief goedkoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 13:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nedgame is best cheap en shipt door heel NL. Mediamarkt is alleen voor nieuwe games tijdelijk cheap. Destijds toen BF1 daar voor 53 opgepikt maar een week later was het alweer 65.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 14:23 
 
Hardtraxx Veteran

Ik koop ze vrijwel altijd tweedehands via marktplaats, om ze daarna na de SP te hebben uitgespeeld ook weer te verkopen, vaak zelfs nog voor dezelfde prijs. Sommigen vinden dat teveel moeite maar ik ben ze vaak dezelfde dag al kwijt en kopen via marktplaats is ook zo gepiept.

PSN = RESTINPIECEZ-
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thijsert schreef:
Horizon Zero Dawn


Heb hem ook binnen, binnenkort maar eens spelen, lijkt me erg gaaf
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 15:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mass Effect Andromeda is denk ik de enige game die ik de komende tijd ga halen. Ik heb al zat games liggen die ik nog niet eens heb geopend of uitgespeeld door BF1 en FIFA17
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 11:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier Kingdom Hearts fans? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelda: Breath of the Wild = :drool: vrijdagmiddag binnengekregen en had er gisternacht al minstens 35 uur op zitten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 13:24 
 

vandaag life is strange eindelijk afgemaakt, een ander soort game dan ik normaal speel maar toch best leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 13:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Marks schreef:
Hier Kingdom Hearts fans? :thumbsup:


Jazeker, kan niet wachten tot 3 gereleased wordt :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 14:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vroeger gespeeld maar nooit afgemaakt. wellicht ooit weer als er de remaster van 1 en 2 in de aanbieding is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 14:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

BF1 echt een wereld game. Kon hem met flinke korting kopen in de PS Store tijdje terug.

Wie gaat Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands aanschaffen. De filmpjes die online staan zien er veel belovend uit. Vandaag gereleased trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 15:29 
 
Hardtraxx Veteran

De Open Beta sprak mij niet echt aan, voelde als het soort generieke game dat Ubisoft de laatste jaren altijd heeft uitgepoept. Bovendien vond ik de schietmechanics absoluut niet soepel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 15:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
De Open Beta sprak mij niet echt aan, voelde als het soort generieke game dat Ubisoft de laatste jaren altijd heeft uitgepoept. Bovendien vond ik de schietmechanics absoluut niet soepel.


Was net te laat voor de Open Beta. Met de The Division open beta vond het een gave game maar nadat ik hem gekocht had was ik er snel op uitgekeken. Wil eigenlijk niet weer een miskoop doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 15:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het zag er veelbelovend uit maar ik heb niet het idee dat het een heel diepgaande game is. Die open wereld is vet maar het is gewoon een FarCry meets Metal Gear Solid V.

Horizon wacht ik ook me af, want heb nou niet een gigantisch goed beeld bij wat je in die game nou doet en moet doen.

Bij Mass Effect weet ik wat ik kan verwachten en het wordt nog steeds door BioWare gemaakt en die hebben een goede reputatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 11:40 
 
Hardtraxx Veteran

Ivey Jones schreef:
Firetrap schreef:
De Open Beta sprak mij niet echt aan, voelde als het soort generieke game dat Ubisoft de laatste jaren altijd heeft uitgepoept. Bovendien vond ik de schietmechanics absoluut niet soepel.


Was net te laat voor de Open Beta. Met de The Division open beta vond het een gave game maar nadat ik hem gekocht had was ik er snel op uitgekeken. Wil eigenlijk niet weer een miskoop doen.


Dit wordt precies een gevalletje The Division volgens mij, niet kopen dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn er mensen hier die Horizon Zero Dawn hebben? Hoe bevalt die?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 14:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LeDuif schreef:
Marks schreef:
Hier Kingdom Hearts fans? :thumbsup:


Jazeker, kan niet wachten tot 3 gereleased wordt :drool:


Wel echt mijn meest favoriete spelletje, nu bezig met 2.5 op de PS3.
Heb 2.8 nog liggen maar nog niet aan begonnen :P

Square Enix kennende kan het goed nog wel ff duren voor 3 uitkomt, duurt zoooo lang al :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 14:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Ivey Jones schreef:
Firetrap schreef:
De Open Beta sprak mij niet echt aan, voelde als het soort generieke game dat Ubisoft de laatste jaren altijd heeft uitgepoept. Bovendien vond ik de schietmechanics absoluut niet soepel.


Was net te laat voor de Open Beta. Met de The Division open beta vond het een gave game maar nadat ik hem gekocht had was ik er snel op uitgekeken. Wil eigenlijk niet weer een miskoop doen.


Dit wordt precies een gevalletje The Division volgens mij, niet kopen dus.


Goed om te weten, wacht wel even tot wat vrienden hem wel hebben gekocht en kijk dan verder :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 15:01 
 
Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Zijn er mensen hier die Horizon Zero Dawn hebben? Hoe bevalt die?


Ja ik heb hem en vind het heerlijk!!

Is Assasins Creed + Tomb Raider + Far Cry + The Witcher en daar alle goeie punten uit. Daarbij ziet het er echt prachtig uit!!

Hoorde dat Normal wat te makkelijk was dus speel het op Hard en dan is het echt meteen flink pittig, er zit geen auto-aim in dus mikken met je boog is goed lastig. Visuals zijn prachtig, verhaal tot nu toe erg interessant en gameplay gewoon lekker vertrouwt
Vorige  1 ... 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic