Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 08:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Bezig met de For Honor Beta, tering dat is moeilijk :huh:

Dark souls 3 moeilijk,? Of Witcher 2 combat moeilijk ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 10:52 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
ErikZ schreef:
Bezig met de For Honor Beta, tering dat is moeilijk :huh:

Dark souls 3 moeilijk,? Of Witcher 2 combat moeilijk ?


Totaal niet te vergelijken, niet ten nadele van Souls en The Witcher maar dat is vooral Trail & Error, de patronen kan je leren en zo verder komen.

For Honor, ondanks dat je ook tegen AI kan, is tegen menselijke spelers en dus onwijs onvoorspelbaar. Hoe je tegenstander te blocken kan je zien maar het is de bedoeling om dan precies tegenover waar hij aanvalt/blockt zelf aan te vallen.

Beetje lastig uitleggen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2017 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Grim schreef:
Uberhout schreef:
Hier eigenlijk nog mensen die CS:GO spelen en/of de ELEAGUE Major volgen die nu bezig is?


Speel zelf CS:GO en volg uiteraard de major. Tot nu toe zo goed als alle matches (semi-) gekeken behalve de laatste match die pas na middernacht start. :D

Ik doe dit jaar ook weer mee met de ingame pick'em. Tot nu toe heb ik alles juist met Na'Vi als 3-0 team en Hellraisers als 0-3.

Bij de resterende teams die doorgaan ga ik wel enkele foutjes hebben. RIP Godsent waarschijnlijk :cry:


Nicee, wat is je rank? :)

Ben zelf MGE trouwens, was in september eindelijk DMG, maar toen besloot ik om een paar maanden te nokken met CS, en nu ben ik weer terug bij af.

Die pick'ems kosten geld toch? Knap daar altijd wel een beetje op af. En ja Hellraisers is imo ook wel het zwakste team wat daar aanwezig is, gevolgd door Flipsid3. Na'Vi had ik eerlijk gezegd niet bovenaan verwacht.

Hoop stiekem wel dat Godsent eruit vliegt, heb zo'n haat aan JW / flusha xd
Heel benieuwd naar SK vs Astralis vandaag, Astralis heeft toch wel de betere papieren doordat SK met fox moet spelen.



Ben LEM momenteel. Was 'vroeger' supreme/global en daarna ESEA/FaceIt/CEVO gespeeld. Tijdens de zomer amper tot niet gespeeld dus was ik terug gezakt naar DMG en nu langzaamaan terug aan't stijgen. Speel nog altijd niet zoveel als vroeger. :p Toen had ik een team en was het zo goed als elke avond wel een paar uur spelen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2017 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme man xd die laad schermen in Rust.... GTA en Skyrim zijn er niets bij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2017 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Godverdomme man xd die laad schermen in Rust.... GTA en Skyrim zijn er niets bij :lol:


Haha ja dat is even afzien xd maar dat is ook het enige, tenzij je veel van servers switcht. Gewoon even naar de wc gaan of wat drinken pakken, dan is het zo voorbij -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 12:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Van de week een update gedaan van BF1 en volgens mij ben ik al m'n classrankings kwijt :huh: Krijg allerlei medailles opnieuw die ik op het begin al gehaald had, en heb ook al assault class rank 1 of 2 bereikt zien staan terwijl ik al in class 10 zat. Het rare is dat ik wel al m'n wapens nog gewoon heb (ben gvd niet te stoppen met de Hellriegel :love: ).

Meer mensen die dit gehad hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 12:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Van de week een update gedaan van BF1 en volgens mij ben ik al m'n classrankings kwijt :huh: Krijg allerlei medailles opnieuw die ik op het begin al gehaald had, en heb ook al assault class rank 1 of 2 bereikt zien staan terwijl ik al in class 10 zat. Het rare is dat ik wel al m'n wapens nog gewoon heb (ben gvd niet te stoppen met de Hellriegel :love: ).

Meer mensen die dit gehad hebben?


Ja, maar de game opnieuw starten verhielp dit. Meeste bugs kun je op die manier verhelpen bij BF1

Ik was toen ook opeens mn ranks kwijt en kon mn gekochte wapens niet gebruiken (M95 Carabine 1v1 me)
Eveneens had ik een keer in plaats van K bullets een Russian 1895 Trench zonder loop.

Rare dingen, ik kijk wel echt uit naar die winter update waar de Fransen er bij komen met de nieuwe game mode Frontlines, de nieuwe maps en de Char 2C, De Howitzers en de St. Chamond.

Eveneens nieuwe wapens, nieuwe Assault Rifle,1 medic rifle, 1 sniper, 1 LMG, Shotgun en Pistool

Eveneens beter teamwork door die Ribbons.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 13:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik hou me de laatste tijd bezig met sims 4 :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CS:GO weer opgepakt na 3 maanden. Rang weer terug, MGE, dus ik ben tevreden :)
Oh ja, Absolute Drift is ook geinig indie spelletje waarmee je een aantal uren zoet mee bent
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 17:04 
 
Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:
CS:GO weer opgepakt na 3 maanden. Rang weer terug, MGE, dus ik ben tevreden :)
Oh ja, Absolute Drift is ook geinig indie spelletje waarmee je een aantal uren zoet mee bent

kom no-lifen op CS pls :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 17:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Pommer schreef:
Van de week een update gedaan van BF1 en volgens mij ben ik al m'n classrankings kwijt :huh: Krijg allerlei medailles opnieuw die ik op het begin al gehaald had, en heb ook al assault class rank 1 of 2 bereikt zien staan terwijl ik al in class 10 zat. Het rare is dat ik wel al m'n wapens nog gewoon heb (ben gvd niet te stoppen met de Hellriegel :love: ).

Meer mensen die dit gehad hebben?


Ja, maar de game opnieuw starten verhielp dit. Meeste bugs kun je op die manier verhelpen bij BF1

Ik was toen ook opeens mn ranks kwijt en kon mn gekochte wapens niet gebruiken (M95 Carabine 1v1 me)
Eveneens had ik een keer in plaats van K bullets een Russian 1895 Trench zonder loop.

Rare dingen, ik kijk wel echt uit naar die winter update waar de Fransen er bij komen met de nieuwe game mode Frontlines, de nieuwe maps en de Char 2C, De Howitzers en de St. Chamond.

Eveneens nieuwe wapens, nieuwe Assault Rifle,1 medic rifle, 1 sniper, 1 LMG, Shotgun en Pistool

Eveneens beter teamwork door die Ribbons.


Ik heb de console opnieuw opgestart maar het is nog steeds hetzelfde, en ik kan opeens ook niet meer in tanks en vliegtuigen als ik deploy, dafuq?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 18:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Broken Balance schreef:
Pommer schreef:
Van de week een update gedaan van BF1 en volgens mij ben ik al m'n classrankings kwijt :huh: Krijg allerlei medailles opnieuw die ik op het begin al gehaald had, en heb ook al assault class rank 1 of 2 bereikt zien staan terwijl ik al in class 10 zat. Het rare is dat ik wel al m'n wapens nog gewoon heb (ben gvd niet te stoppen met de Hellriegel :love: ).

Meer mensen die dit gehad hebben?


Ja, maar de game opnieuw starten verhielp dit. Meeste bugs kun je op die manier verhelpen bij BF1

Ik was toen ook opeens mn ranks kwijt en kon mn gekochte wapens niet gebruiken (M95 Carabine 1v1 me)
Eveneens had ik een keer in plaats van K bullets een Russian 1895 Trench zonder loop.

Rare dingen, ik kijk wel echt uit naar die winter update waar de Fransen er bij komen met de nieuwe game mode Frontlines, de nieuwe maps en de Char 2C, De Howitzers en de St. Chamond.

Eveneens nieuwe wapens, nieuwe Assault Rifle,1 medic rifle, 1 sniper, 1 LMG, Shotgun en Pistool

Eveneens beter teamwork door die Ribbons.


Ik heb de console opnieuw opgestart maar het is nog steeds hetzelfde, en ik kan opeens ook niet meer in tanks en vliegtuigen als ik deploy, dafuq?


Daar heb ik nog nooit van gehoord tbh. Kan er ook niks over vinden terwijl ik over die random extra Russian rifle als K Bullit zat kon vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Halo Wars 2 :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thijsert schreef:
Nuracore schreef:
Halo Wars 2 :love:

wacht wat?! heb ik iets gemist?


https://tweakers.net/reviews/5235/halo- ... nsole.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 20:35 
 

Thijsert schreef:
Nuracore schreef:
Halo Wars 2 :love:

wacht wat?! heb ik iets gemist?

ja , de release
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thijsert schreef:
Nuracore schreef:
Halo Wars 2 :love:

wacht wat?! heb ik iets gemist?

Afgelopen dinsdag released :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Final Fantasy XV :worship: :worship: :worship:

lang getwijfeld om t spel te halen...maar totaal geen spijt gehad :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 14:01 
 
Hardtraxx Veteran

Waar moet ik verdomme de tijd vandaan halen!!

Heb nu For Honor (GEWELDIG!!), morgen eindelijk beginnen met Horizon Zero Dawn en eind deze maand Mass Effect: Andromeda..

Moet Assasins Creed Syndicate nog uitspelen en zelfs nog beginnen aan Skyrim :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
Final Fantasy XV :worship: :worship: :worship:

lang getwijfeld om t spel te halen...maar totaal geen spijt gehad :D

Ik een klein beetje... Dat slome gewandel steeds
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
AniThing schreef:
Final Fantasy XV :worship: :worship: :worship:

lang getwijfeld om t spel te halen...maar totaal geen spijt gehad :D

Ik een klein beetje... Dat slome gewandel steeds


ja t enige wat me enigszins irriteert is die slome auto en dat je niet zelf gewoon offroad ken rijden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 22:07 
 

morgen komt bij de een nieuwe disc voor halo combat evolved anniversary binnen nadat de oude een tijdje terug overleden is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
morgen komt bij de een nieuwe disc voor halo combat evolved anniversary binnen nadat de oude een tijdje terug overleden is :)

Dat is jammer maar goed opgelost haha, ondertussen heb ik het origineel, die anniversary disc en de Master chief collection xD own hem 3x
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 09:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Godver ze mogen eens opschieten met die BF1 expansion. Wil die nieuwe tank proberen.

Afbeelding

Onnie dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 10:53 
 
Hardtraxx Veteran

Thijsert schreef:
Morgen Horizon Zero Dawn :corn: :corn:


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 13:43 
 

Thijsert schreef:
Morgen Horizon Zero Dawn :corn: :corn:

die wil ik ook :( , helaas geen geld voor een ps4, die had ik gelof ik beter kunnen kopen ipv mn xbox one
Vorige  1 ... 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic