Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 23 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
ErikZ wrote:Bezig met de For Honor Beta, tering dat is moeilijk :huh:
Dark souls 3 moeilijk,? Of Witcher 2 combat moeilijk ?
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Nuracore wrote:
ErikZ wrote:Bezig met de For Honor Beta, tering dat is moeilijk :huh:
Dark souls 3 moeilijk,? Of Witcher 2 combat moeilijk ?
Totaal niet te vergelijken, niet ten nadele van Souls en The Witcher maar dat is vooral Trail & Error, de patronen kan je leren en zo verder komen.

For Honor, ondanks dat je ook tegen AI kan, is tegen menselijke spelers en dus onwijs onvoorspelbaar. Hoe je tegenstander te blocken kan je zien maar het is de bedoeling om dan precies tegenover waar hij aanvalt/blockt zelf aan te vallen.

Beetje lastig uitleggen xd
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 10 days ago
Uberhout wrote:
Grim wrote:
Uberhout wrote:Hier eigenlijk nog mensen die CS:GO spelen en/of de ELEAGUE Major volgen die nu bezig is?
Speel zelf CS:GO en volg uiteraard de major. Tot nu toe zo goed als alle matches (semi-) gekeken behalve de laatste match die pas na middernacht start. :D

Ik doe dit jaar ook weer mee met de ingame pick'em. Tot nu toe heb ik alles juist met Na'Vi als 3-0 team en Hellraisers als 0-3.

Bij de resterende teams die doorgaan ga ik wel enkele foutjes hebben. RIP Godsent waarschijnlijk :cry:
Nicee, wat is je rank? :)

Ben zelf MGE trouwens, was in september eindelijk DMG, maar toen besloot ik om een paar maanden te nokken met CS, en nu ben ik weer terug bij af.

Die pick'ems kosten geld toch? Knap daar altijd wel een beetje op af. En ja Hellraisers is imo ook wel het zwakste team wat daar aanwezig is, gevolgd door Flipsid3. Na'Vi had ik eerlijk gezegd niet bovenaan verwacht.

Hoop stiekem wel dat Godsent eruit vliegt, heb zo'n haat aan JW / flusha xd
Heel benieuwd naar SK vs Astralis vandaag, Astralis heeft toch wel de betere papieren doordat SK met fox moet spelen.

Ben LEM momenteel. Was 'vroeger' supreme/global en daarna ESEA/FaceIt/CEVO gespeeld. Tijdens de zomer amper tot niet gespeeld dus was ik terug gezakt naar DMG en nu langzaamaan terug aan't stijgen. Speel nog altijd niet zoveel als vroeger. :p Toen had ik een team en was het zo goed als elke avond wel een paar uur spelen. :D
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
Godverdomme man xd die laad schermen in Rust.... GTA en Skyrim zijn er niets bij :lol:
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Nuracore wrote:Godverdomme man xd die laad schermen in Rust.... GTA en Skyrim zijn er niets bij :lol:
Haha ja dat is even afzien xd maar dat is ook het enige, tenzij je veel van servers switcht. Gewoon even naar de wc gaan of wat drinken pakken, dan is het zo voorbij -.-
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 18 days ago
Van de week een update gedaan van BF1 en volgens mij ben ik al m'n classrankings kwijt :huh: Krijg allerlei medailles opnieuw die ik op het begin al gehaald had, en heb ook al assault class rank 1 of 2 bereikt zien staan terwijl ik al in class 10 zat. Het rare is dat ik wel al m'n wapens nog gewoon heb (ben gvd niet te stoppen met de Hellriegel :love: ).

Meer mensen die dit gehad hebben?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Pommer wrote:Van de week een update gedaan van BF1 en volgens mij ben ik al m'n classrankings kwijt :huh: Krijg allerlei medailles opnieuw die ik op het begin al gehaald had, en heb ook al assault class rank 1 of 2 bereikt zien staan terwijl ik al in class 10 zat. Het rare is dat ik wel al m'n wapens nog gewoon heb (ben gvd niet te stoppen met de Hellriegel :love: ).

Ja, maar de game opnieuw starten verhielp dit. Meeste bugs kun je op die manier verhelpen bij BF1

Ik was toen ook opeens mn ranks kwijt en kon mn gekochte wapens niet gebruiken (M95 Carabine 1v1 me)
Eveneens had ik een keer in plaats van K bullets een Russian 1895 Trench zonder loop.

Rare dingen, ik kijk wel echt uit naar die winter update waar de Fransen er bij komen met de nieuwe game mode Frontlines, de nieuwe maps en de Char 2C, De Howitzers en de St. Chamond.

Eveneens nieuwe wapens, nieuwe Assault Rifle,1 medic rifle, 1 sniper, 1 LMG, Shotgun en Pistool

Eveneens beter teamwork door die Ribbons.
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
ik hou me de laatste tijd bezig met sims 4 :cool:
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
CS:GO weer opgepakt na 3 maanden. Rang weer terug, MGE, dus ik ben tevreden :)
Oh ja, Absolute Drift is ook geinig indie spelletje waarmee je een aantal uren zoet mee bent
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 4 days ago
klapstoel wrote:CS:GO weer opgepakt na 3 maanden. Rang weer terug, MGE, dus ik ben tevreden :)
Oh ja, Absolute Drift is ook geinig indie spelletje waarmee je een aantal uren zoet mee bent
kom no-lifen op CS pls :$
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 18 days ago
Broken Balance wrote:
Pommer wrote:Van de week een update gedaan van BF1 en volgens mij ben ik al m'n classrankings kwijt :huh: Krijg allerlei medailles opnieuw die ik op het begin al gehaald had, en heb ook al assault class rank 1 of 2 bereikt zien staan terwijl ik al in class 10 zat. Het rare is dat ik wel al m'n wapens nog gewoon heb (ben gvd niet te stoppen met de Hellriegel :love: ).

Ja, maar de game opnieuw starten verhielp dit. Meeste bugs kun je op die manier verhelpen bij BF1

Ik was toen ook opeens mn ranks kwijt en kon mn gekochte wapens niet gebruiken (M95 Carabine 1v1 me)
Eveneens had ik een keer in plaats van K bullets een Russian 1895 Trench zonder loop.

Rare dingen, ik kijk wel echt uit naar die winter update waar de Fransen er bij komen met de nieuwe game mode Frontlines, de nieuwe maps en de Char 2C, De Howitzers en de St. Chamond.

Eveneens nieuwe wapens, nieuwe Assault Rifle,1 medic rifle, 1 sniper, 1 LMG, Shotgun en Pistool

Ik heb de console opnieuw opgestart maar het is nog steeds hetzelfde, en ik kan opeens ook niet meer in tanks en vliegtuigen als ik deploy, dafuq?
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Pommer wrote:
Broken Balance wrote:

Ik heb de console opnieuw opgestart maar het is nog steeds hetzelfde, en ik kan opeens ook niet meer in tanks en vliegtuigen als ik deploy, dafuq?
Daar heb ik nog nooit van gehoord tbh. Kan er ook niks over vinden terwijl ik over die random extra Russian rifle als K Bullit zat kon vinden.
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
Halo Wars 2 :love:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 10 days ago
Thijsert wrote:
Nuracore wrote:Halo Wars 2 :love:
wacht wat?! heb ik iets gemist?
https://tweakers.net/reviews/5235/halo- ... nsole.html
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 56 minutes ago
Thijsert wrote:
ja , de release
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
Thijsert wrote:
Afgelopen dinsdag released :P
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Final Fantasy XV :worship: :worship: :worship:

lang getwijfeld om t spel te halen...maar totaal geen spijt gehad :D
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Waar moet ik verdomme de tijd vandaan halen!!

Heb nu For Honor (GEWELDIG!!), morgen eindelijk beginnen met Horizon Zero Dawn en eind deze maand Mass Effect: Andromeda..

Moet Assasins Creed Syndicate nog uitspelen en zelfs nog beginnen aan Skyrim :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
AniThing wrote:Final Fantasy XV :worship: :worship: :worship:

Ik een klein beetje... Dat slome gewandel steeds
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Nuracore wrote:
AniThing wrote:Final Fantasy XV :worship: :worship: :worship:

Ik een klein beetje... Dat slome gewandel steeds
ja t enige wat me enigszins irriteert is die slome auto en dat je niet zelf gewoon offroad ken rijden :D
Hardtraxx Veteran
last seen 56 minutes ago
morgen komt bij de een nieuwe disc voor halo combat evolved anniversary binnen nadat de oude een tijdje terug overleden is :)
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
jeffrey2107 wrote:morgen komt bij de een nieuwe disc voor halo combat evolved anniversary binnen nadat de oude een tijdje terug overleden is :)
Dat is jammer maar goed opgelost haha, ondertussen heb ik het origineel, die anniversary disc en de Master chief collection xD own hem 3x
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Godver ze mogen eens opschieten met die BF1 expansion. Wil die nieuwe tank proberen.

Image

Onnie dan
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Thijsert wrote:Morgen Horizon Zero Dawn :corn: :corn:
:thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen 56 minutes ago
Thijsert wrote:Morgen Horizon Zero Dawn :corn: :corn:
die wil ik ook :( , helaas geen geld voor een ps4, die had ik gelof ik beter kunnen kopen ipv mn xbox one