Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2017 17:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Gisteren Mass Effect (1) weer opgepakt en bleek nog maar 15 minuten game play te hebben voor het klaar was xd

Direct begonnen met deel 2 en wow wat een wereld van verschil, niet alleen grafisch (deel 1 zag er echt niet meer uit xd ) maar game technisch

Voordat Mass Effect: Andromeda uitkomt wil ik deel 2 en 3 klaar hebben :D


Masterlijke serie. Maar haal aub wel 3 met het alternatieve einde dlc. Anders krijg je een beste klap in je gezicht van EA want het originele einde is zo unsatisfying.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2017 13:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nieuwe Resident Evil komt morgen uit.

Nadat ze met 5 en vooral 6 echt absurde over de top action shooters hebben gemaakt, hebben ze nu weer een echte horror gemaakt in de stijl van Silent Hill P.T. en Outlast. Hij ziet er echt enorm veelbelovend uit.



Ben zelf de originelen weer eens gaan spelen (Heb zelf 0 & 1 HD Remake, 4,5 en 6). De remake van 2 komt later maar er zijn echt zo veel spin-offs van Resident Evil dat je een shitload aan consoles nodig (PS1 tm 4, Gamecube, Wii, PC) hebt om ze allemaal te spelen om het verhaal te snappen. Dus kijk een YouTube filmpje als je het wil snappen want voor de essentie van het verhaal moet je echt 0, 1, 2, 4, 5, Code Veronica (1 & 2), The Umbrella Chronicles, The Darkside Chronicles, Survivor en Revelations (1 & 2) hebben gespeeld. En het verhaal is best goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 12:24 
 
Hardtraxx Veteran

Heb nu zoveel Triple A titels gekocht met al die kortingsdagen dat ik niet weet wat ik moet spelen :cry:
PS 4:
Rise of The Tomb Raider (60% gespeeld)
Skyrim (half uurtje gespeeld)
Just Cause 3 (uurtje gespeeld)
Assasins Creed Black Flag (5 uurtjes gespeeld)
Assasins Creed Unity (nog niet eens opgestart)
Assasins Creed Syndicate (10 uur gespeeld)
Battlefield 1

Op de PC bezig met de Mass Effect Trilogy (ben nu in deel 2 op zo'n 40% denk ik)

Drama elke avond xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 12:26 
 
Hardtraxx Veteran

Hier eigenlijk nog mensen die CS:GO spelen en/of de ELEAGUE Major volgen die nu bezig is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 12:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

@Erikz Battlefield 1 Ftw. Als je je verveelt kan je me altijd joinen, speel het nagenoeg altijd (PS4 ID DeBeTwe)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Hier eigenlijk nog mensen die CS:GO spelen en/of de ELEAGUE Major volgen die nu bezig is?


Speel vrij weinig CS:GO meer, maar volg de major wel! Altijd tof, die hype eromheen :D
Hopen dat Mousesports (en dus ChrisJ) doorgaat :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 13:14 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
@Erikz Battlefield 1 Ftw. Als je je verveelt kan je me altijd joinen, speel het nagenoeg altijd (PS4 ID DeBeTwe)


BF1 meteen met release gehaald en veel uren ingestoken, vrienden zijn er wat op uitgekeken en dan verliest het voor mij wel de charme, met vrienden spelen is gewoon leuker/beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 13:32 
 
Hardtraxx Veteran

Bioshock 1 & 2 remastered nu volledig doorlopen, was weer intens genieten :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 16:36 
 
Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:
Uberhout schreef:
Hier eigenlijk nog mensen die CS:GO spelen en/of de ELEAGUE Major volgen die nu bezig is?


Speel vrij weinig CS:GO meer, maar volg de major wel! Altijd tof, die hype eromheen :D
Hopen dat Mousesports (en dus ChrisJ) doorgaat :$


Ja inderdaad, toch een beetje de nationale trots (zoveel goede NL CS spelers zijn er nou ook weer niet).

Hoop verder dat Astralis eindelijk eens stopt met choken en gewoon die Major wint.... Maar dat zal wel weer ijdele hoop zijn. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 16:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Broken Balance schreef:
@Erikz Battlefield 1 Ftw. Als je je verveelt kan je me altijd joinen, speel het nagenoeg altijd (PS4 ID DeBeTwe)


BF1 meteen met release gehaald en veel uren ingestoken, vrienden zijn er wat op uitgekeken en dan verliest het voor mij wel de charme, met vrienden spelen is gewoon leuker/beter.

Ja alleen jammer dat ik de enige ben in zo'n beetje het hele dorp die een Xbox One heeft ipv een PS4 xd Vroeger viel het nog wel mee, snap niet zo goed waar die verschuiving opeens vandaan komt. Ja waarschijnlijk om de reden die jij aankaart maar goed :P Voor mij gaat fijn gamen nog altijd voor kunnen gamen met vrienden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 17:14 
 
Hardtraxx Veteran

PS4 kwam natuurlijk veel eerder uit dan de XBONE (Bijna 9 maanden later) waardoor veel mensen zijn overgestapt op de PS4, ikzelf ben er daar ook 1 van :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 18:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stardew valley is echt verslavend xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wigaard schreef:
Stardew valley is echt verslavend xd

Heb er nu 75 u in zitten xD kinderen, getrouwd, alles automatisch enige wat ik nog moet doen is die infinity sword halen in de skull cave xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 21:04 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
PS4 kwam natuurlijk veel eerder uit dan de XBONE (Bijna 9 maanden later) waardoor veel mensen zijn overgestapt op de PS4, ikzelf ben er daar ook 1 van :)


Same
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 21:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ah oke, dan nog had ik wel even gewacht maar goed, dat is meer omdat ik PS gewoon kut vind. Als het je niet zoveel uitmaakt snap ik het wel ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2017 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ah oke, dan nog had ik wel even gewacht maar goed, dat is meer omdat ik PS gewoon kut vind.

Jup, zelf ooit begonnen met een PS2 en zie mezelf nu niet meer overstappen van Xbox. Vind het gewoon een ontzettend fijne console, en met name de controller speelt zoveel beter. Heb ook nog heel lang een Xbox 360 gehad terwijl de One al gereleased was, console was gewoon nog in prima staat en er was op dat moment nog genoeg te spelen. Had er ook bijzonder weinig zin in om een grote smak geld te betalen voor de nieuwe console op dat moment. De vrienden die niet zijn overgestapt van Xbox naar PS zijn ook meteen degenen die dezelfde smaak in games hebben als ik, dus dat is ook mooi meegenomen.

De Xbox exclusives, hoe schaars ook tegenwoordig, vind ik nog altijd vele malen interessanter dan de gigantische berg aan rotzooi die de PS exclusief krijgt. De enige exclusive waarvoor ik misschien nog een PS4 zou willen hebben is Uncharted 1-4, maar daar blijft het bij. Het is alleen jammer dat Microsoft de US nog altijd blijft bevoordelen t.o.v de rest van de wereld, zowel met de release van de One als wanneer er een sale is. Al is dat tegenwoordig wel minder dan destijds bij de 360.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 00:15 
 
Hardtraxx Veteran

Zijn er nog mensen die actief gta v online spelen op de pc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 10:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heb zelf vroeger een PS2 gehad toen overgestapt op de 360 een maand nadat hij uit was en nu weer naar de PS4 gegaan. Was wel echt wennen qua controller.

Ik gebruik mijn xbox360 controller nu voor mn pc maar nu voelt die 360 controller juist raar aan.

Ik ga altijd gewoon voor de console die 1. mijn vrienden die de zelfde games doen ook hebben 2. de console die de games heeft die ik het liefst wil. Ik doe niet mee aan dat zielige consolewar gejank of pc vs console.

Pc gamen doe ik alleen voor games die ik te duur vind om te kopen voor een console
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 10:47 
 
Hardtraxx Veteran

Had eerst N64, toen PS2 en vervolgens XBOX 360. In die tijd vond ik de XBOX exclusives veel vetter dan die van de PS, en de controller van de 360 is sowieso een stuk chiller. Verder maakt 't me weinig uit op welke console ik speelde. Heb de laatste generatie consoles maar overgeslagen, want van m'n vrienden gamede al vrijwel niemand. Tegenwoordig spelen alleen nog een handjevol vrienden FIFA op de PS4, wat ik (ondanks dat ik vrij grote voetbalfan ben) gewoon verschrikkelijke kutgames vind.
Mijn PC + videocard zijn ondertussen ook gedateerd, dus spellen die grafisch zwaarder zijn dan Skyrim / CS:GO met alle grafische settings op low zijn voor mij al geen optie meer.

Als er nou een hoop vette single player games zouden zijn voor één bepaalde console, dan had ik het nog overwogen om er één te kopen. Maar tegenwoordig is alles op een enkele game gericht op online gamen.
Ik hoop eigenlijk dat er weer meer vette games komen (en niet alleen RPG) met een sterke single player + storyline.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 11:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

PS4 heeft imo de vetste exclusives daarom er voor gekozen

Bloodborne
Gran Turismo
Horizon: Zero Dawn
Infamous
Kingdom Hearts
The Last Guardian
Silent Hill P.T. (Helaas niet meer maar er wordt geroddeld over een doorstart)
Ratchet & Clank
Little Big Planet
Uncharted
The Last Of Us
Killzone

tegenover de XBone

Halo (uitgestorven)
Gears Of War (uitgestorven)
Crackdown
Forza
Fable
MW Remastered

In de grote lijst heeft de PS4 duidelijk ook meer exclusives. Eerst was ik altijd meer van de Xbone exclusives want Halo 3 was geweldig en Gears Of War ook. Online meesterlijke games, maar die zijn echt uitgestorven daarom had de Xbone niet zo veel meerwaarde tegenover de titels die op de PS4 uitkomen (Uncharted collectie, P.T., Horizon Zero Dawn, Gran Turismo)

De enige rede dat ik een XBone zou missen is omdat FIFA daar beter op werkt dan op de PS4
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Hier eigenlijk nog mensen die CS:GO spelen en/of de ELEAGUE Major volgen die nu bezig is?


Speel zelf CS:GO en volg uiteraard de major. Tot nu toe zo goed als alle matches (semi-) gekeken behalve de laatste match die pas na middernacht start. :D

Ik doe dit jaar ook weer mee met de ingame pick'em. Tot nu toe heb ik alles juist met Na'Vi als 3-0 team en Hellraisers als 0-3.

Bij de resterende teams die doorgaan ga ik wel enkele foutjes hebben. RIP Godsent waarschijnlijk :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 11:53 
 
Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Uberhout schreef:
Hier eigenlijk nog mensen die CS:GO spelen en/of de ELEAGUE Major volgen die nu bezig is?


Speel zelf CS:GO en volg uiteraard de major. Tot nu toe zo goed als alle matches (semi-) gekeken behalve de laatste match die pas na middernacht start. :D

Ik doe dit jaar ook weer mee met de ingame pick'em. Tot nu toe heb ik alles juist met Na'Vi als 3-0 team en Hellraisers als 0-3.

Bij de resterende teams die doorgaan ga ik wel enkele foutjes hebben. RIP Godsent waarschijnlijk :cry:


Nicee, wat is je rank? :)

Ben zelf MGE trouwens, was in september eindelijk DMG, maar toen besloot ik om een paar maanden te nokken met CS, en nu ben ik weer terug bij af.

Die pick'ems kosten geld toch? Knap daar altijd wel een beetje op af. En ja Hellraisers is imo ook wel het zwakste team wat daar aanwezig is, gevolgd door Flipsid3. Na'Vi had ik eerlijk gezegd niet bovenaan verwacht.

Hoop stiekem wel dat Godsent eruit vliegt, heb zo'n haat aan JW / flusha xd
Heel benieuwd naar SK vs Astralis vandaag, Astralis heeft toch wel de betere papieren doordat SK met fox moet spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2017 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na'Vi speelt gruwelijk tot nu toe zeg. Vooral Flamie en Edward beasting, in 3 maps maar 12/13 rounds verloren ofzo xd . Overigens schat ik Astralis idd hoger in dan SK, zeker omdat fox primary AWP overneemt van Fallen (slechte zet imo). Verder is de elimination match tussen North en G2 hele interessante vandaag. Van tevoren had ik sws op North ingezet, maar die spelen zeer zwak tot nu toe. Helaas heeft mijn persoonlijk favoriete team, NiP, deze major niet eens gehaald, man man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2017 21:47 
 
Hardtraxx Veteran

Bezig met de For Honor Beta, tering dat is moeilijk :huh:
Vorige  1 ... 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic