forza 3 horizon...wat een bazenspel
meer mensen die t spelen?
Sowiezo!AniThing wrote:forza 3 horizon...wat een bazenspel![]()
![]()

Vanavond profclubs?Pommer wrote:Gister een Xbox One S + Fifa 17 gekocht. Werd toch wel een keer tijd
Speel eigenlijk alleen FUT of online seizoenenStefann4 wrote:Vanavond profclubs?Pommer wrote:Gister een Xbox One S + Fifa 17 gekocht. Werd toch wel een keer tijd
Doen we een keertje samen co-op met fut seizoenenPommer wrote:Speel eigenlijk alleen FUT of online seizoenenStefann4 wrote:Vanavond profclubs?Pommer wrote:Gister een Xbox One S + Fifa 17 gekocht. Werd toch wel een keer tijdJe mag me wel toevoegen, m'n username is Pommerrr (tenminste ik neem aan dat ik m'n 360 account gewoon kan houden?).
er is toch gewoon een optie om je wachtwoord te resetten?Pommer wrote:Was het wachtwoord vergeten van m'n account :') Dus een nieuwe gemaakt en netjes weer bij 0 achievements beginnenNieuwe username is Jurrepommer
Ja maar dat is nog van een hotmail account van 100 jaar terug, die is ook al eens gehackt dus ik kan daar ook niet meer mee inloggen op m'n email.jeffrey2107 wrote:er is toch gewoon een optie om je wachtwoord te resetten?Pommer wrote:Was het wachtwoord vergeten van m'n account :') Dus een nieuwe gemaakt en netjes weer bij 0 achievements beginnenNieuwe username is Jurrepommer
ah vandaarPommer wrote:Ja maar dat is nog van een hotmail account van 100 jaar terug, die is ook al eens gehackt dus ik kan daar ook niet meer mee inloggen op m'n email.jeffrey2107 wrote:er is toch gewoon een optie om je wachtwoord te resetten?Pommer wrote:Was het wachtwoord vergeten van m'n account :') Dus een nieuwe gemaakt en netjes weer bij 0 achievements beginnenNieuwe username is Jurrepommer
HypedTSFH wrote:Red Dead Redemption 2 aangekondigd
heb m al een paar dagen en moet zeggen het is weer vetjesPommer wrote:Morgen Battlefield 1 uit. Hier mensen die hem gaan spelen? Ben wel erg benieuwd hoe ie ontvangen gaat worden na die hele hype.