Vrijdag gedownload en gelijk weer verslaafdNuracore wrote:
Trouwens ook is Skyrim Special edition weer uitmemory's
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Skyrim weer opgepakt na 3 jaar. Gelijk weer verslaafd, dit keer aan Bound Bow 
Morgen nog 1 tentamen, en dan mag ik pasJerms wrote:Skyrim weer opgepakt na 3 jaar. Gelijk weer verslaafd, dit keer aan Bound Bow
Ben voor de gein maar eens dubbel gaan wielden met bijlen haha xD best op.Jerms wrote:Skyrim weer opgepakt na 3 jaar. Gelijk weer verslaafd, dit keer aan Bound Bow
Heb mezelf alleen in de nest gewerkt door een high level Cave in te gaan ... 2 klappen ik lig gestrekt maar kan niet ontsnappen haha
Karig dat je geen saves naar Skyrim SE kan porten als je een gemodde save hebt op PC zeg
Ach ja, ben er toch vrij zeker van dat de graphics van SE niet beter zijn dan de oude Skyrim met de juiste mods en die texture pack van Bethesta.
Originele Skyrim en DLC +125 uur gespeeld en alle achievements gehaald. Ik heb het voor de komende paar jaar wel genoeg gespeeld 
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 6 days ago
Football Manager 2017 in de download, vanaf morgen Modern Warfare remastered, goede tijden
Skyrim remaster maak ik nog wel een keer tijd voor.
Skyrim remaster maak ik nog wel een keer tijd voor.
Verslaafd aan Battlefield 1. En dat voor een deadline 
Echt heel gaaf inderdaad, maar ik ga geen €80,- neerleggen voor een combi waarvan ik de nieuwe versie toch niet ga spelen. Heel slim bedacht van Cod, maar ik pas.Firetrap wrote:vanaf morgen Modern Warfare remastered, goede tijden![]()
Dit dusStefann4 wrote:Echt heel gaaf inderdaad, maar ik ga geen €80,- neerleggen voor een combi waarvan ik de nieuwe versie toch niet ga spelen. Heel slim bedacht van Cod, maar ik pas.Firetrap wrote:vanaf morgen Modern Warfare remastered, goede tijden![]()
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
Klote inderdaad dat het zo moet, maar ik zwicht er wel voor 
Lijkt me toch wel dat ze MW Remastered met een half jaartje alsnog uitbrengen? Denk dat de playerbase ook veel te klein blijft als je het alleen toegankelijk maakt voor mensen met die extra dure versie van IW.
Oh dat vind ik wel een goeie, heb het altijd met erg veel plezier gespeeld.Firetrap wrote:Football Manager 2017 in de download, vanaf morgen Modern Warfare remastered, goede tijden![]()
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
Ja dat gaat 100% gebeurenPannenkoek wrote:Lijkt me toch wel dat ze MW Remastered met een half jaartje alsnog uitbrengen? Denk dat de playerbase ook veel te klein blijft als je het alleen toegankelijk maakt voor mensen met die extra dure versie van IW.
Nieuwe COD gekocht, wat ga ik hier weer spijt van krijgen 
Indyy wrote:Nieuwe COD gekocht, wat ga ik hier weer spijt van krijgen
Hahaha al sinds Black Ops 2 inderdaadNuracore wrote:Indyy wrote:Nieuwe COD gekocht, wat ga ik hier weer spijt van krijgenAl jaren
Planet Coaster ziet er heel dik uit. Komt vanmiddag uit!
http://store.steampowered.com/app/493340/?l=dutch
http://store.steampowered.com/app/493340/?l=dutch
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 11 days ago
Iemand die Origin momenteel gebruikt. Ik krijg een wit scherm bij mijn game bibliotheek.
Ik kan uberhaupt niks zien of aanklikken . ook als ik Origin in de webbrowser open.
Fifa 15 start hij wel maar 14 dan weer niet ?
Heb de client al opnieuw geïnstalleerd maar dat hielp niks.
Ik kan uberhaupt niks zien of aanklikken . ook als ik Origin in de webbrowser open.
ik zal eens kijken
Edit: bij mij werkt alles perfect
Edit: bij mij werkt alles perfect
In de app heb ik dat, browser doet het wel goed. Gisteravond deed 'ie het nog.RTM93 wrote:Iemand die Origin momenteel gebruikt. Ik krijg een wit scherm bij mijn game bibliotheek.
Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd hoe de nieuwe cod is.Indyy wrote:Nieuwe COD gekocht, wat ga ik hier weer spijt van krijgen
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 11 days ago
Ik kan er nog steeds niks zien. Heb maar een ticket aangemaakt. Als ik in de offline modus ga werken de games allemaal wel weer. Maar in de cliënt blijf ik niks zien. Heel apart.
Door Black Friday een soundbar + The Witcher 3 collection en Metro Redux Bundle gekocht voor 70 euro xD
Dit heeft het probleem bij mij opgelost: https://help.ea.com/en-us/help/origin/o ... -is-blank/RTM93 wrote:Ik kan er nog steeds niks zien. Heb maar een ticket aangemaakt. Als ik in de offline modus ga werken de games allemaal wel weer. Maar in de cliënt blijf ik niks zien. Heel apart.
Wel eerst Origin afsluiten en nadat je die cache verwijderd hebt als Administrator Origin weer opstarten.