Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2016 01:54 

Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
Battlefield is tof, alleen voertuigen zijn keihard overpowered.

Is dit niet altijd al zo geweest in Battlefield? Heb alleen 4 en Bad Company 2 gespeeld, maar had daar ook altijd het idee dat je te voet zo goed als dood was wanneer een willekeurig voertuig je zag lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2016 09:17 

Hardtraxx Veteran

Ja, altijd al zo geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 10:21 

Hardtraxx Elite

Je kunt je er best goed tegen weren, als je goed kijkt staan er bijna overal wel kanonnen die je kunt gebruiken tegen heavy infanterie voertuigen. Staan die er niet, kun je nog wel redelijk snel wegkomen want die voertuigen zijn ook een stuk slomer. Tegen de light infanterie kun je mijnen, plakbommetjes, (gas bommetjes) en anti-tank granaten gebruiken.

Gister met 4 vrienden (squad van 5 dus) in een heavy infanterie voertuig gezeten met aan de voorkant 2 grote kanonnen en zijkant mitrailleurs en voor de bestuurder ook nog een mitrailleur, het hele potje hier in kunnen zitten en ontzettend veel kills en vlaggen veroverd. Je kunt namelijk ook snel repairen zonder dat je een repairkit hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 12:47 

Hardtraxx Veteran

Ik krijg bij de BF demo de melding dat ik niet online kan spelen terwijl ik gewoon gold heb aangeschaft voor 12 maanden. Erg vreemd. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 13:27 

Indyy schreef:
Ik krijg bij de BF demo de melding dat ik niet online kan spelen terwijl ik gewoon gold heb aangeschaft voor 12 maanden. Erg vreemd. :thumbdown:

servers van ea liggen er geloof ik doorlopend uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 21:06 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Jurheinen schreef:
Dinsdagnacht eindelijk Legion :loving:

Wat vind je er van tot nu toe? Vannacht om 00:00 gaan zitten met de gedachte ''even een uurtje testen, als de queue niet onwijs lang is''

Poef!!

In eens was het 03:45 :lol: :thumbdown:

Soepelste launch van een uitbreiding ooit, mag ook wel na 12 jaar maar ze hebben het echt slim aangepakt dit keer met de Class Halls, verschillende startgebieden en/of scenarios om mee te starten

Het is echt geweldig! Eerste nacht ook tot 06:00 doorgehaald, 3 uur gepit en toen verder. Was in middag om 16:00 al 110 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2016 00:04 

Hardtraxxer

klapstoel schreef:

Dat hoeft ook niet dacht ik. Er zijn een aantal missies nodig om 100% te halen. Je moet even kijken via Social Club website van Rockstar. Het gaat vooral om de (sea)races, de 50 scraps en alien parts en activiteiten met de andere personages.

Heb gisteren ook de 100% gehaald, nu ga ik door voor platinum trophy
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2016 12:49 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
ErikZ schreef:
Jurheinen schreef:
Dinsdagnacht eindelijk Legion :loving:

Wat vind je er van tot nu toe? Vannacht om 00:00 gaan zitten met de gedachte ''even een uurtje testen, als de queue niet onwijs lang is''

Poef!!

In eens was het 03:45 :lol: :thumbdown:

Soepelste launch van een uitbreiding ooit, mag ook wel na 12 jaar maar ze hebben het echt slim aangepakt dit keer met de Class Halls, verschillende startgebieden en/of scenarios om mee te starten

Het is echt geweldig! Eerste nacht ook tot 06:00 doorgehaald, 3 uur gepit en toen verder. Was in middag om 16:00 al 110 :D

Man man man, wat loaj oe goan ey
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2016 16:00 

Hardtraxx Veteran

Als mensen zin hebben om wat Portal 2 levels te spelen die ik gemaakt heb:

http://steamcommunity.com/profiles/76561198107553910/myworkshopfiles/?appid=620

Feedback is welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2016 22:44 

Hardtraxx Veteran

Laatste DLC voor Black Ops 3 :surrender: :surrender: :surrender:

Die zombies map is zo rete dik, echt bizar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 11:16 

Hardtraxx Veteran

gvd.....was bezig met een endurance race met forza 6 (30 rondjes le mans circuit en moest nog 2 rondjes) start me xbox ineens opnieuw op xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 23:21 

Kraak... Piep...

FIFA17 Demo morgen. Ben benieuwd.

Battlefield is gewoon een zekerheidje om te halen. Al mogen de Snipers wat minder OP. Voertuigen kun je inderdaad makkelijk ontwijken. Gewoon goed coveren helpt al heel veel. En als je ook in een open gebied rent en een voertuig tegen komt dan snap je volgens mij de tactiek van oorlog niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 14:07 

Hardtraxx Veteran

Dark Souls 3 uitgespeeld :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 11:56 

Hardtraxx Veteran

nog mensen die forza horizon 3 gaan halen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 18:56 

Kraak... Piep...

Herinnerde me dat ik op Defqon met Raven (geloof ik) een gesprek had over Bioshock, zodoende alle Bioshocks gehaald en opnieuw spelen die hap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 13:50 

Hardtraxx Veteran

Ik ga die collection ook absoluut nog eens helemaal doorspelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 17:48 

Hardtraxx Addict

Heb ze ook redelijk recent alle drie gespeeld. Gave games, zeker de moeite waard. Doe alleen zelf altijd veel te lang over die spellen doordat ik iedere vierkante centimeter afga om alle loot te vinden ondanks dat ik standaard meer dan genoeg geld en ammo heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 18:16 

Hardtraxx Veteran

Tijdje terug 1 voor het eerst gespeeld maar vond het niet geweldig. 3 ga ik in de nabije toekomst proberen, heb 'm al op Steam en 360.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2016 12:10 

Kraak... Piep...

1 moet je echt gewoon in het donker met een koptelefoon op spelen en alles onderzoeken. Dan krijg je alles mee, het hele verhaal. De eerste keer dat ik een speelde vond ik hem ook minder omdat ik niet alles snapte, nu wel en vind ik hem geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 22:38 

Hardtraxx Elite

Speelt er iemand Ark Survival Evolved? Echt een gaaf spel

Om 1 uur vanacht fifa!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 23:18 

Kraak... Piep...

Hard4Us schreef:

Om 1 uur vanacht fifa!!

?

Komt toch pas de 29e uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 23:38 

Hardtraxx Elite

Als je EA access hebt kun je week eerder spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 12:28 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
1 moet je echt gewoon in het donker met een koptelefoon op spelen en alles onderzoeken. Dan krijg je alles mee, het hele verhaal. De eerste keer dat ik een speelde vond ik hem ook minder omdat ik niet alles snapte, nu wel en vind ik hem geweldig.

Het was vooral de gameplay, de combat, die ik niet fijn vond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 17:19 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Hard4Us schreef:

Om 1 uur vanacht fifa!!

?

Komt toch pas de 29e uit?

Jap, 10 uurtjes spelen en voor de mensen die hun xbox op amerikaans hebben staan komt ie de 27e uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2016 08:37 

Hardtraxx Veteran

vandaag forza 3 horizon :woot: :woot:
Vorige  1 ... 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic