Is dit niet altijd al zo geweest in Battlefield? Heb alleen 4 en Bad Company 2 gespeeld, maar had daar ook altijd het idee dat je te voet zo goed als dood was wanneer een willekeurig voertuig je zag lopen.stefaneke wrote:Battlefield is tof, alleen voertuigen zijn keihard overpowered.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 6 days ago
Ja, altijd al zo geweest
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Je kunt je er best goed tegen weren, als je goed kijkt staan er bijna overal wel kanonnen die je kunt gebruiken tegen heavy infanterie voertuigen. Staan die er niet, kun je nog wel redelijk snel wegkomen want die voertuigen zijn ook een stuk slomer. Tegen de light infanterie kun je mijnen, plakbommetjes, (gas bommetjes) en anti-tank granaten gebruiken.
Gister met 4 vrienden (squad van 5 dus) in een heavy infanterie voertuig gezeten met aan de voorkant 2 grote kanonnen en zijkant mitrailleurs en voor de bestuurder ook nog een mitrailleur, het hele potje hier in kunnen zitten en ontzettend veel kills en vlaggen veroverd. Je kunt namelijk ook snel repairen zonder dat je een repairkit hebt.
Gister met 4 vrienden (squad van 5 dus) in een heavy infanterie voertuig gezeten met aan de voorkant 2 grote kanonnen en zijkant mitrailleurs en voor de bestuurder ook nog een mitrailleur, het hele potje hier in kunnen zitten en ontzettend veel kills en vlaggen veroverd. Je kunt namelijk ook snel repairen zonder dat je een repairkit hebt.
Ik krijg bij de BF demo de melding dat ik niet online kan spelen terwijl ik gewoon gold heb aangeschaft voor 12 maanden. Erg vreemd. 
servers van ea liggen er geloof ik doorlopend uitIndyy wrote:Ik krijg bij de BF demo de melding dat ik niet online kan spelen terwijl ik gewoon gold heb aangeschaft voor 12 maanden. Erg vreemd.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 4 hours ago
Het is echt geweldig! Eerste nacht ook tot 06:00 doorgehaald, 3 uur gepit en toen verder. Was in middag om 16:00 al 110ErikZ wrote:Wat vind je er van tot nu toe? Vannacht om 00:00 gaan zitten met de gedachte ''even een uurtje testen, als de queue niet onwijs lang is''Jurheinen wrote:Dinsdagnacht eindelijk Legion
Poef!!
In eens was het 03:45![]()
![]()
Soepelste launch van een uitbreiding ooit, mag ook wel na 12 jaar maar ze hebben het echt slim aangepakt dit keer met de Class Halls, verschillende startgebieden en/of scenarios om mee te starten
Heb gisteren ook de 100% gehaald, nu ga ik door voor platinum trophyklapstoel wrote:
Dat hoeft ook niet dacht ik. Er zijn een aantal missies nodig om 100% te halen. Je moet even kijken via Social Club website van Rockstar. Het gaat vooral om de (sea)races, de 50 scraps en alien parts en activiteiten met de andere personages.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
Man man man, wat loaj oe goan eyJurheinen wrote:Het is echt geweldig! Eerste nacht ook tot 06:00 doorgehaald, 3 uur gepit en toen verder. Was in middag om 16:00 al 110ErikZ wrote:Wat vind je er van tot nu toe? Vannacht om 00:00 gaan zitten met de gedachte ''even een uurtje testen, als de queue niet onwijs lang is''Jurheinen wrote:Dinsdagnacht eindelijk Legion
Poef!!
In eens was het 03:45![]()
![]()
Soepelste launch van een uitbreiding ooit, mag ook wel na 12 jaar maar ze hebben het echt slim aangepakt dit keer met de Class Halls, verschillende startgebieden en/of scenarios om mee te starten
Als mensen zin hebben om wat Portal 2 levels te spelen die ik gemaakt heb:
http://steamcommunity.com/profiles/7656 ... ?appid=620
Feedback is welkom
http://steamcommunity.com/profiles/7656 ... ?appid=620
Feedback is welkom
Laatste DLC voor Black Ops 3
Die zombies map is zo rete dik, echt bizar.
Die zombies map is zo rete dik, echt bizar.
gvd.....was bezig met een endurance race met forza 6 (30 rondjes le mans circuit en moest nog 2 rondjes) start me xbox ineens opnieuw op 
FIFA17 Demo morgen. Ben benieuwd.
Battlefield is gewoon een zekerheidje om te halen. Al mogen de Snipers wat minder OP. Voertuigen kun je inderdaad makkelijk ontwijken. Gewoon goed coveren helpt al heel veel. En als je ook in een open gebied rent en een voertuig tegen komt dan snap je volgens mij de tactiek van oorlog niet echt.
Battlefield is gewoon een zekerheidje om te halen. Al mogen de Snipers wat minder OP. Voertuigen kun je inderdaad makkelijk ontwijken. Gewoon goed coveren helpt al heel veel. En als je ook in een open gebied rent en een voertuig tegen komt dan snap je volgens mij de tactiek van oorlog niet echt.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
Dark Souls 3 uitgespeeld 
nog mensen die forza horizon 3 gaan halen?
Herinnerde me dat ik op Defqon met Raven (geloof ik) een gesprek had over Bioshock, zodoende alle Bioshocks gehaald en opnieuw spelen die hap.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
Ik ga die collection ook absoluut nog eens helemaal doorspelen.
Heb ze ook redelijk recent alle drie gespeeld. Gave games, zeker de moeite waard. Doe alleen zelf altijd veel te lang over die spellen doordat ik iedere vierkante centimeter afga om alle loot te vinden ondanks dat ik standaard meer dan genoeg geld en ammo heb.
Tijdje terug 1 voor het eerst gespeeld maar vond het niet geweldig. 3 ga ik in de nabije toekomst proberen, heb 'm al op Steam en 360.
1 moet je echt gewoon in het donker met een koptelefoon op spelen en alles onderzoeken. Dan krijg je alles mee, het hele verhaal. De eerste keer dat ik een speelde vond ik hem ook minder omdat ik niet alles snapte, nu wel en vind ik hem geweldig.
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Speelt er iemand Ark Survival Evolved? Echt een gaaf spel
Om 1 uur vanacht fifa!!
Om 1 uur vanacht fifa!!
?Hard4Us wrote:Speelt er iemand Ark Survival Evolved? Echt een gaaf spel
Om 1 uur vanacht fifa!!
Komt toch pas de 29e uit?
Als je EA access hebt kun je week eerder spelen.
Het was vooral de gameplay, de combat, die ik niet fijn vond.Broken Balance wrote:1 moet je echt gewoon in het donker met een koptelefoon op spelen en alles onderzoeken. Dan krijg je alles mee, het hele verhaal. De eerste keer dat ik een speelde vond ik hem ook minder omdat ik niet alles snapte, nu wel en vind ik hem geweldig.
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Jap, 10 uurtjes spelen en voor de mensen die hun xbox op amerikaans hebben staan komt ie de 27e uit.Broken Balance wrote:?Hard4Us wrote:Speelt er iemand Ark Survival Evolved? Echt een gaaf spel
Om 1 uur vanacht fifa!!
Komt toch pas de 29e uit?