Beyond Two Souls gedaan op de PS4. Wát een geweldige game.
Overwatch zou ik wel willen maar niemand in mijn omgeving gaat het spellen dus zonde om het dan aan te schaffen.
IkWigaard wrote:Speelt er iemand Rocket League?
TSFH wrote:Onlangs Far Cry 3 voor de 2e keer uitgespeeld. Wat een game!
staat te downloaden hierFiretrap wrote:Vandaag beginnen aan de laatste Witcher uitbreidingverwachtingen zijn hoog.
Ik sinds een weekUnknown wrote:
Wie spelen er CS Go?
veel plezierBroken Balance wrote:
Eerst even een reeks Assassins Creeds spelen(III, Black Flag, Rogue, Unity en Syndicate)
haha nee wist het al langer maar nooit gedaanHard4Us wrote:Nu pas achter gekomen? Wij sharen met de hele vriendengroep al vanaf de eerste week, amerikaans adres opgegeven dus lekker goedkoop games kopen. Meestal rond de 25 euro per game. Ook die net uit zijn.
Het speelt zich ook af in WW1 vandaar dat je die tanks niet zietyowan wrote:Iemand die hier ook erg naar uit kijkt? Ben zelf erg blij dat er weer een WW2 game komt en de locatie/vormgeving ziet er allemaal retedik uit. Had alleen zelf gehoopt op wat ''normalere'' tanks ipv deze rondrollende geschutswagentjes. Blijkbaar is een zeppelin van 200 meter wel mogelijk maar een degelijke Tiger/Panther/Sherman teveel gevraagd
Haha wow.. vandaar de nadruk op de paarden.. Nu lijkt het me al helemaal een vette gameNegert wrote:Het speelt zich ook af in WW1 vandaar dat je die tanks niet zietyowan wrote:Iemand die hier ook erg naar uit kijkt? Ben zelf erg blij dat er weer een WW2 game komt en de locatie/vormgeving ziet er allemaal retedik uit. Had alleen zelf gehoopt op wat ''normalere'' tanks ipv deze rondrollende geschutswagentjes. Blijkbaar is een zeppelin van 200 meter wel mogelijk maar een degelijke Tiger/Panther/Sherman teveel gevraagd