Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 7 days ago
Ligt het aan mij of hebben ze wat vrijheden genomen wat betreft uitrusting/voertuigen t.o.v. wat er daadwerkelijk voor handen was tijdens WO1
S
Hardtraxxer
281 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Firetrap wrote:Ligt het aan mij of hebben ze wat vrijheden genomen wat betreft uitrusting/voertuigen t.o.v. wat er daadwerkelijk voor handen was tijdens WO1
zoals?
Hardtraxxer
758 posts member since 2013
last seen Sep 2024
Firetrap wrote:Ligt het aan mij of hebben ze wat vrijheden genomen wat betreft uitrusting/voertuigen t.o.v. wat er daadwerkelijk voor handen was tijdens WO1
het is ook in een ''alternate universe'' dus ja. ze zullen wel voertuigen gebruiken uit die tijd maar ook wat zelf bedacht.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
Ah oké
Hardtraxxer
720 posts member since 2013
last seen Jun 2022
Sinds vorige week de beta van Overwatch geprobeerd. Ik heb er nu meer uren in zitten dan dat ik er trots op ben :$
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 8 days ago
Japper28 wrote:Sinds vorige week de beta van Overwatch geprobeerd. Ik heb er nu meer uren in zitten dan dat ik er trots op ben :$
Hier hetzelfde. Was level 45 maar mag over 2 weken weer lekker van voren af aan beginnen :(
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Al mensen hier die Uncharted 4 hebben? Zoja, hoe is de game tot nu toe?
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
TSFH wrote:Al mensen hier die Uncharted 4 hebben? Zoja, hoe is de game tot nu toe?
Wil hem wel gaan spelen, heb alleen geen idee hoe het is, aangezien ik deze reeks niet ken.

Wie spelen er CS Go?
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Unknown wrote:
TSFH wrote:Al mensen hier die Uncharted 4 hebben? Zoja, hoe is de game tot nu toe?
Wil hem wel gaan spelen, heb alleen geen idee hoe het is, aangezien ik deze reeks niet ken.

Wie spelen er CS Go?
Moi! Alleen kamp ik sinds deze week ineens met screen freeze / lag issues die ik vooralsnog niet opgelost krijg, dus totdat ik daar een oplossing voor gevonden heb zal ik wat minder spelen.
Hardtraxxer
448 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Unknown wrote:

Wie spelen er CS Go?
Hij is top, heb hem gisteren uitgespeeld. Het speelt als een film van 15 uur en het is de mooiste game op de PS4.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
Unknown wrote:

Wie spelen er CS Go?
Speel dan eerst ff de Nathan Drake Collection. Die games zijn ook al fantastisch en dan ken je meteen de voorgeschiedenis.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 10 days ago
Unknown wrote:Wie spelen er CS Go?
:yes:
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Firetrap wrote:
Unknown wrote:

Wie spelen er CS Go?
Speel dan eerst ff de Nathan Drake Collection. Die games zijn ook al fantastisch en dan ken je meteen de voorgeschiedenis.

het enige spel waarvan ik het echt jammer vind dat het alleen op PS 3/4 te spelen is
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Oow jaa, COD BO1, gisteren is de remake op xbox one uitgekomen. We gaan dus weer lekker zombies knallen op de next-gen.
Hardtraxxer
last seen Jul 2026
Firetrap wrote:
Unknown wrote:

Wie spelen er CS Go?
Als je alles kort achter elkaar speelt haalt het wel een beetje de lol van Uncharted 4 af denk ik. Ik heb iets minder dan een jaar geleden ook voor het eerste alle 3 de Uncharteds gespeeld en op het einde was het niet leuk meer omdat je steeds het zelfde doet.
Hardtraxxer
last seen Jul 2026
.
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Pannenkoek wrote:
Japper28 wrote:Sinds vorige week de beta van Overwatch geprobeerd. Ik heb er nu meer uren in zitten dan dat ik er trots op ben :$
Hier hetzelfde. Was level 45 maar mag over 2 weken weer lekker van voren af aan beginnen :(
Ik maar paar games gespeeld, maar was zeker interessant. Nu nog de twijfel door breken wel of niet pre-orderen, voor het te laat is
F
Hardtraxx Veteran
last seen 7 days ago
Hunto wrote: Als je alles kort achter elkaar speelt haalt het wel een beetje de lol van Uncharted 4 af denk ik. Ik heb iets minder dan een jaar geleden ook voor het eerste alle 3 de Uncharteds gespeeld en op het einde was het niet leuk meer omdat je steeds het zelfde doet.
Mee eens, maar hij hoeft ze niet achter elkaar te spelen, voor mijn part koopt hij de nieuwste Uncharted pas na de zomer :P
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 8 days ago
Hard4Us wrote:Oow jaa, COD BO1, gisteren is de remake op xbox one uitgekomen. We gaan dus weer lekker zombies knallen op de next-gen.
Toch geen remake?
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Basshunterzz wrote:
Hard4Us wrote:Oow jaa, COD BO1, gisteren is de remake op xbox one uitgekomen. We gaan dus weer lekker zombies knallen op de next-gen.
Toch geen remake?
Nee, backwards compatible. Helaas (nog?) niet op PS4 :(
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Quantum Break is een aardig vette game :worship: :worship:
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 5 hours ago
Speelt er iemand Rocket League?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Wigaard wrote:Speelt er iemand Rocket League?
You know it :P alleen dan op PC
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 5 hours ago
Yesi know :P
zou me wel leuk lijken om een keer een private match te doen met wat HT'ers :D
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Wigaard wrote:Yesi know :P
zou me wel leuk lijken om een keer een private match te doen met wat HT'ers :D
Was te laat met binnen halen vorige maand. PS is beetje verstoffen.