Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2016 22:25 

Hardtraxx Veteran

Vind het er ook veelbelovend uit zien. Waarschijnlijk de eerste Battlefield die ik ga aanschaffen sinds BFBC2. Dat deel uit de BF serie is wat mij betreft nog altijd onovertroffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2016 23:04 

oh ja het franse leger zit er niet echt in, het is een muricanized ww1 shooter en niet waarheidsgetrouw
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2016 23:49 

Hardtraxx Elite

Ben al lang blij dat het WW1 is ipv van die (Near)future Warfare meuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 10:20 

ja want infinite warfare hebben ze goed van halo gejat
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 18:06 

Bierkoning

Ga in het najaar denk ik ook een Xbox One aanschaffen, uiteraard met Battlefield 1, gvd wat lijkt die me vet. Kun je ook 360 spellen spelen op de Xbox One? Heb er genoeg die ik nog regelmatig speel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 18:17 

Hardtraxx Veteran

Ik heb echt nooit iets gehad met moderne tijd shooters.. Bf1 misschien weer eens eentje die de moeite waard is
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 18:30 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ga in het najaar denk ik ook een Xbox One aanschaffen, uiteraard met Battlefield 1, gvd wat lijkt die me vet. Kun je ook 360 spellen spelen op de Xbox One? Heb er genoeg die ik nog regelmatig speel.

Volgens mij de meeste titels wel, moet je ff googlen. Heb er zelf geen maar heb het ooit voorbij zien komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 13:34 

Hardtraxxer

Days gone lijkt ook heel vet te worden :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 17:55 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:

Ligt er aan of ze backwards compatible zijn, er komen er steeds meer en Microsoft laat ook nu hun community mee beslissen in welke games er van de 360 nog naar de One moeten komen. Zo is Black Ops laatst gekomen en komt Modern Warfare binnenkort (welliswaar in een bundel met de nieuwe CoD). Ook las ik iets van een nieuwe/of Skyrim.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 18:12 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Pommer schreef:

Ligt er aan of ze backwards compatible zijn, er komen er steeds meer en Microsoft laat ook nu hun community mee beslissen in welke games er van de 360 nog naar de One moeten komen. Zo is Black Ops laatst gekomen en komt Modern Warfare binnenkort (welliswaar in een bundel met de nieuwe CoD). Ook las ik iets van een nieuwe/of Skyrim.

skyrim krijgt een remake voor iig xbox 1
zie je jammer genoeg steeds vaker..oude games 'remaken' en weer voor 50 euro verkopen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 19:18 

Hardtraxx Veteran

Skyrim remaster op PC is gratis als je de Legendary edition op PC hebt. Maar wel met je eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 19:48 

Hardtraxx Veteran

Iemand die Dark Souls 3 nog speelt? Ik ben er niet geweldig goed in, maar ik vind het echt een fantastische game. Na ongeveer 50 keer proberen, ook eindelijk langs Pontiff gekomen. Man wat had ik het daar moeilijk mee.

Ik krijg Dancer of the Boreal Valley alleen helaas niet klein. Kan nog geen goeie tactiek vinden om hem te verslaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 21:04 

Hardtraxxer

Iemand interesse in Uncharted 4 voor de PS4? Deze game 2 weken geleden gekocht en story line in 17 uur uitgespeeld. Had er meer van verwacht. 5 tientjes mag die weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 21:59 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Iemand die Dark Souls 3 nog speelt? Ik ben er niet geweldig goed in, maar ik vind het echt een fantastische game. Na ongeveer 50 keer proberen, ook eindelijk langs Pontiff gekomen. Man wat had ik het daar moeilijk mee.

Ik krijg Dancer of the Boreal Valley alleen helaas niet klein. Kan nog geen goeie tactiek vinden om hem te verslaan.

Youtube filmpje opzoeken heeft me met Bloodborne erg vaak geholpen, of simpelweg googlen op tactieken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 22:00 

Hardtraxx Veteran

Ivey Jones schreef:
Iemand interesse in Uncharted 4 voor de PS4? Deze game 2 weken geleden gekocht en story line in 17 uur uitgespeeld. Had er meer van verwacht. 5 tientjes mag die weg.

http://www.marktplaats.nl/z.html?query= ... ode=7004NA

Succes met je 5 tientjes hè
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 11:29 

Hardtraxx Veteran

Dat is het wel een beetje het nadeel van Uncharted games, maar ook andere van dat soort games. Dat ze relatief een korte speeltijd hebben. Ik vond het wel echt een dik spel! GOTY for me!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2016 12:16 

Hardtraxx Veteran

Jup, daarom nooit nieuw kopen en na een poosje voor 30 eu 2e hands oppikken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 04:08 

Kraak... Piep...

30 vind ik nog veel voor een pure single player. Ik zou ook nooit een Assassins Creed voor meer dan 20 euro oppikken.

Heb destijds tijdens een aanbieding op de Playstation Store Uncharted: Nathan Drake Collection voor 30 euro gekocht. Drie games voor 30 euro, die puur single player zijn, vind ik dan een prima deal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2016 11:32 

Hardtraxx Veteran

Aanrader: Limbo. Nu tijdelijk gratis op Steam. http://www.xgn.nl/nieuws/80309/limbo-st ... eschikbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2016 14:22 

Hardtraxx Veteran

Schooljaar uit, Steam Summer Sale aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2016 14:43 

geld= op
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2016 19:26 

niet dus want de store ligt eruit
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2016 14:48 

Hardtraxx Veteran

Heb nou nog niet echt iets kunnen vinden wat ik wil spelen, goedkoop is, en m'n laptop aan kan. Ik bedenk me ook elke keer dat ik nog genoeg in m'n library heb wat ik op z'n minst nog uit moet proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2016 18:20 

Hardtraxx Newbie

Iemand rocket league op xbox one?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 00:29 

Hardtraxx Veteran

Lazlow schreef:
Iemand rocket league op xbox one?

ja maar speel het nooit :D
Vorige  1 ... 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic