Vind het er ook veelbelovend uit zien. Waarschijnlijk de eerste Battlefield die ik ga aanschaffen sinds BFBC2. Dat deel uit de BF serie is wat mij betreft nog altijd onovertroffen.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
oh ja het franse leger zit er niet echt in, het is een muricanized ww1 shooter en niet waarheidsgetrouw
Ben al lang blij dat het WW1 is ipv van die (Near)future Warfare meuk.
ja want infinite warfare hebben ze goed van halo gejat
Ga in het najaar denk ik ook een Xbox One aanschaffen, uiteraard met Battlefield 1, gvd wat lijkt die me vet. Kun je ook 360 spellen spelen op de Xbox One? Heb er genoeg die ik nog regelmatig speel.
Ik heb echt nooit iets gehad met moderne tijd shooters.. Bf1 misschien weer eens eentje die de moeite waard is
Volgens mij de meeste titels wel, moet je ff googlen. Heb er zelf geen maar heb het ooit voorbij zien komen.Pommer wrote:Ga in het najaar denk ik ook een Xbox One aanschaffen, uiteraard met Battlefield 1, gvd wat lijkt die me vet. Kun je ook 360 spellen spelen op de Xbox One? Heb er genoeg die ik nog regelmatig speel.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Ligt er aan of ze backwards compatible zijn, er komen er steeds meer en Microsoft laat ook nu hun community mee beslissen in welke games er van de 360 nog naar de One moeten komen. Zo is Black Ops laatst gekomen en komt Modern Warfare binnenkort (welliswaar in een bundel met de nieuwe CoD). Ook las ik iets van een nieuwe/of Skyrim.Pommer wrote:Ga in het najaar denk ik ook een Xbox One aanschaffen, uiteraard met Battlefield 1, gvd wat lijkt die me vet. Kun je ook 360 spellen spelen op de Xbox One? Heb er genoeg die ik nog regelmatig speel.
Hard4Us wrote:Ligt er aan of ze backwards compatible zijn, er komen er steeds meer en Microsoft laat ook nu hun community mee beslissen in welke games er van de 360 nog naar de One moeten komen. Zo is Black Ops laatst gekomen en komt Modern Warfare binnenkort (welliswaar in een bundel met de nieuwe CoD). Ook las ik iets van een nieuwe/of Skyrim.Pommer wrote:Ga in het najaar denk ik ook een Xbox One aanschaffen, uiteraard met Battlefield 1, gvd wat lijkt die me vet. Kun je ook 360 spellen spelen op de Xbox One? Heb er genoeg die ik nog regelmatig speel.
skyrim krijgt een remake voor iig xbox 1
zie je jammer genoeg steeds vaker..oude games 'remaken' en weer voor 50 euro verkopen
Skyrim remaster op PC is gratis als je de Legendary edition op PC hebt. Maar wel met je eens.
Iemand die Dark Souls 3 nog speelt? Ik ben er niet geweldig goed in, maar ik vind het echt een fantastische game. Na ongeveer 50 keer proberen, ook eindelijk langs Pontiff gekomen. Man wat had ik het daar moeilijk mee.
Ik krijg Dancer of the Boreal Valley alleen helaas niet klein. Kan nog geen goeie tactiek vinden om hem te verslaan.
Ik krijg Dancer of the Boreal Valley alleen helaas niet klein. Kan nog geen goeie tactiek vinden om hem te verslaan.
Iemand interesse in Uncharted 4 voor de PS4? Deze game 2 weken geleden gekocht en story line in 17 uur uitgespeeld. Had er meer van verwacht. 5 tientjes mag die weg.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 7 days ago
Youtube filmpje opzoeken heeft me met Bloodborne erg vaak geholpen, of simpelweg googlen op tactieken.Daveytl wrote:Iemand die Dark Souls 3 nog speelt? Ik ben er niet geweldig goed in, maar ik vind het echt een fantastische game. Na ongeveer 50 keer proberen, ook eindelijk langs Pontiff gekomen. Man wat had ik het daar moeilijk mee.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
http://www.marktplaats.nl/z.html?query= ... ode=7004NAIvey Jones wrote:Iemand interesse in Uncharted 4 voor de PS4? Deze game 2 weken geleden gekocht en story line in 17 uur uitgespeeld. Had er meer van verwacht. 5 tientjes mag die weg.
Succes met je 5 tientjes hè
Dat is het wel een beetje het nadeel van Uncharted games, maar ook andere van dat soort games. Dat ze relatief een korte speeltijd hebben. Ik vond het wel echt een dik spel! GOTY for me!
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
Jup, daarom nooit nieuw kopen en na een poosje voor 30 eu 2e hands oppikken.
30 vind ik nog veel voor een pure single player. Ik zou ook nooit een Assassins Creed voor meer dan 20 euro oppikken.
Heb destijds tijdens een aanbieding op de Playstation Store Uncharted: Nathan Drake Collection voor 30 euro gekocht. Drie games voor 30 euro, die puur single player zijn, vind ik dan een prima deal.
Heb destijds tijdens een aanbieding op de Playstation Store Uncharted: Nathan Drake Collection voor 30 euro gekocht. Drie games voor 30 euro, die puur single player zijn, vind ik dan een prima deal.
Aanrader: Limbo. Nu tijdelijk gratis op Steam. http://www.xgn.nl/nieuws/80309/limbo-st ... eschikbaar
Schooljaar uit, Steam Summer Sale aan.
niet dus want de store ligt eruit
Heb nou nog niet echt iets kunnen vinden wat ik wil spelen, goedkoop is, en m'n laptop aan kan. Ik bedenk me ook elke keer dat ik nog genoeg in m'n library heb wat ik op z'n minst nog uit moet proberen.