ErikZ schreef:
Delt-A schreef:
Vanmiddag The Division beta even gecheckt en nu weer verder. Alle settings op Low en knallen maar!
En? Heb aardig wat livestreams zitten kijken en ben echt hyped. Dit is absoluut een game voor mij

Heb een uurtje of 3-4 gespeeld in totaal met een geweldige ~20 FPS (laptop van me is niet super)
Minpunten:
- Soms kom je de hele tijd geen NPC enemies tegen in de dark zone, en dan plots spawnen ze recht naast je.
- Beetje onduidelijk wanneer iemand in de buurt van je Rogue is gegaan, mocht wat mij betreft meer een soort alarm voor af gaan.
- Voice chat, heb 3 keer een "yo" of "whats up" gehoord van mensen, maar verder had iedereen 'm uitstaan of ik hoorde een echo van wat zei hoorden, leuk toen ik met een Fransoos in een squad zat, optie om te typen was er volgens mij niet en zal er ook wel niet komen. En een keer had iemand zoveel microfoon/speaker-feedback dat telkens wanneer hij iets zei dat na een paar seconden langzaam in een irritante piep veranderde, in zo'n geval moet je eigenlijk gewoon Rogue worden en die gast doodschieten

Denk dat de meeste spelers, net als ik, gewoon niet zo'n zin hebben om te voice chatten, maar er zijn genoeg uitzonderingen.
Pluspunten:
+ Hoge TTK (Time to kill), houdt de vuurgevechten wat interessanter vind ik zelf
+ Veel details in de wereld
+ RPG elementen, het levelen, de skills en customizations, houd ik wel van.
+ Al was de beta area vrij klein, aan de map te zien is het vrij groot.
+ Interface en waypoint systeem is heel nice gedaan.
Squads is denk ik wel leuk als je vrienden hebt die het spelen, ik heb alleen m'n broertje op UPlay en die speelde niet.