Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 15:24 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Skyrim een tijd terug uitgespeeld, nu ook 2 weken geleden The Witcher 3 uitgespeeld. Zijn er meer games die ik kan spelen op de Xbox One die op deze games lijken en bijna net zo goed zijn?

Ben met het genre namelijk niet zo bekend.

er zijn weer een paar compatible 360 games uitgekomen
en als je nog een 360 hebt kan je the witcher 2 gratis downloaden
en daarna kan je m op je xbox one downloaden en spelen :P

en ik zou als ik jou was fallout 4 kopen :P

DA:inquisition vond ik zwaar tegenvallen....k speel dan liever diablo 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 16:17 

Hardtraxxer

als er iemand hier op ps4 zit, Jullie kunnen mij toevoegen: Davinstyle is mijn PSN user name.

speel zoal: Call of duty black ops 3, need for speed, gta 5 online (amper)

stuur me wel eventjes een prive bericht wanneer je me een invite stuurt, ik accepteer geen onbekende namen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 17:34 

Hardtraxx Veteran

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 18:16 

Kraak... Piep...

Ik neem aan dat dat ter promotie van Pokémon Go is?
Het laat echt letterlijk niks zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 14:39 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Ik neem aan dat dat ter promotie van Pokémon Go is?
Het laat echt letterlijk niks zien :P

Dit is (een deel) van de reclame die binnenkort op Superbowl wordt uitgezonden. Een Superbowl commercial is normaal 90 seconden en de YT video is maar 70 seconden. De muziek op het einde wordt ook op een rare manier afgekapt. Er komt waarschijnlijk nog wel een releasedatum voor iets. Hopelijk Pokemon GO.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 15:11 

Hardtraxx Veteran

Ook aan JC3 begonnen. Tot nu toe erg onder de indruk :D . Zeker een aanrader.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 00:49 

Hardtraxx Veteran

Vanmiddag The Division beta even gecheckt en nu weer verder. Alle settings op Low en knallen maar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 18:29 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Vanmiddag The Division beta even gecheckt en nu weer verder. Alle settings op Low en knallen maar!

En? Heb aardig wat livestreams zitten kijken en ben echt hyped. Dit is absoluut een game voor mij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 19:49 

Hardtraxx Veteran

Ik ga dat spel ook wel halen op xbox one
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 20:44 

Hardtraxx Veteran

Iemand die runescape speelt? Ben weer een beetje bezig maar in tegenstelling tot vroeger ken ik helemaal niemand meer in dat spel
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 21:49 

Hardtraxx Elite

Vroeger veel gespeeld, net nog eens ingelogd en snap er geen knijt meer van.
Wel aardige skills denk ik :D

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 21:54 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Dit is (een deel) van de reclame die binnenkort op Superbowl wordt uitgezonden. Een Superbowl commercial is normaal 90 seconden en de YT video is maar 70 seconden.

Beetje off-topic, maar niet helemaal waar. Superbowl reclames worden per 30 seconden verkocht. Gezien het feit dat dit filmpje al 70 seconden is, is 90 of misschien 120 seconden wel waarschijnlijk ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2016 02:06 

Hardtraxx Veteran

Ja ik snap er ook geen ene kut meer van iedereen loopt net rare pakjes rond en weer nieuwe random shit in de wereld plus nieuwe skills. Hetzelfde probleem had ik een paar maanden geleden ook al toen ik weer eens een keertje inlogde na 2 jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2016 10:39 

Heb comp cape gehaald, maar door invention is mn interesse een beetje vervaagd. Wil tijdens dxp weekend nog wel even 120 herblore halen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2016 16:09 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Grim schreef:
Dit is (een deel) van de reclame die binnenkort op Superbowl wordt uitgezonden. Een Superbowl commercial is normaal 90 seconden en de YT video is maar 70 seconden.

Beetje off-topic, maar niet helemaal waar. Superbowl reclames worden per 30 seconden verkocht. Gezien het feit dat dit filmpje al 70 seconden is, is 90 of misschien 120 seconden wel waarschijnlijk ja.

Mijn 'verhaal' was gepikt uit de youtube comments. xd

DL22 schreef:
Vroeger veel gespeeld, net nog eens ingelogd en snap er geen knijt meer van.

yowan schreef:
Ja ik snap er ook geen ene kut meer van iedereen loopt net rare pakjes rond en weer nieuwe random shit in de wereld plus nieuwe skills. Hetzelfde probleem had ik een paar maanden geleden ook al toen ik weer eens een keertje inlogde na 2 jaar

OSRS. Je moet wel terug vanaf 0 beginnen maar nog altijd beter dan RS3 naar mijn mening. Ben vroeger ook lange tijd member geweest dus ik MOET op RS3 terug member worden om iets te kunnen doen. Mijn bank zit helemaal vol (voor free players).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2016 16:13 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Delt-A schreef:

En? Heb aardig wat livestreams zitten kijken en ben echt hyped. Dit is absoluut een game voor mij :)

Heb een uurtje of 3-4 gespeeld in totaal met een geweldige ~20 FPS (laptop van me is niet super)
Minpunten:
- Soms kom je de hele tijd geen NPC enemies tegen in de dark zone, en dan plots spawnen ze recht naast je.
- Beetje onduidelijk wanneer iemand in de buurt van je Rogue is gegaan, mocht wat mij betreft meer een soort alarm voor af gaan.
- Voice chat, heb 3 keer een "yo" of "whats up" gehoord van mensen, maar verder had iedereen 'm uitstaan of ik hoorde een echo van wat zei hoorden, leuk toen ik met een Fransoos in een squad zat, optie om te typen was er volgens mij niet en zal er ook wel niet komen. En een keer had iemand zoveel microfoon/speaker-feedback dat telkens wanneer hij iets zei dat na een paar seconden langzaam in een irritante piep veranderde, in zo'n geval moet je eigenlijk gewoon Rogue worden en die gast doodschieten :P Denk dat de meeste spelers, net als ik, gewoon niet zo'n zin hebben om te voice chatten, maar er zijn genoeg uitzonderingen.

Pluspunten:
+ Hoge TTK (Time to kill), houdt de vuurgevechten wat interessanter vind ik zelf
+ Veel details in de wereld
+ RPG elementen, het levelen, de skills en customizations, houd ik wel van.
+ Al was de beta area vrij klein, aan de map te zien is het vrij groot.
+ Interface en waypoint systeem is heel nice gedaan.

Squads is denk ik wel leuk als je vrienden hebt die het spelen, ik heb alleen m'n broertje op UPlay en die speelde niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2016 16:31 

Hardtraxxer

Iemand hier die verstand heeft van Game-PC's?

Ik heb het volgende uitgezocht:

Moederbord: GigaByte H110M-S2H
Processor: Intel Core i5 6400 4 x 2.7GHz (Turbo 3.4Ghz)
Videokaart: AMD RADEON R9 390 8GB DDR5
Geheugen: Crucial 8GB DDR4 2133Mhz
Harde Schijf: 1TB Toshiba S-ata3 Hardeschijf
Behuizing: SHARKOON VG5-W (Rood Licht)
Voeding: 600W Ultra stille power supply
Besturingssoftware: Windows 7 Home Premium 64bit + Gratis Update Windows 10
Draadloos Internet: TP-Link 300mbps Wifi adapter
Garantie: 2 Jaar Carry-in Garantie (gratis service)

Prijs: € 1,015.08

Is dit wat? of kan ik beter krijgen voor dit geld (rond € 1000,-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2016 18:06 

Hardtraxx Veteran

Merk + Type? Op een voeding nooit budgetteren.

Verder, zet naast je HDD aub een SSD.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2016 18:21 

Hardtraxx Elite

Ik verkoop mijn account voor 1000 euro. Zitten een hoop uren in hoor. Koopje dit.

Afbeelding[/quote]
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2016 18:28 

Hardtraxxer

Raven schreef:

Merk + Type? Op een voeding nooit budgetteren.

Verder, zet naast je HDD aub een SSD.

Geen idee er staat alleen:

600W Ultra stille voeding! 80+ Efficientie
Een kwalitatief goede voeding is zeer belangrijk en zorgt er voor dat jouw Game PC stabiel blijft draaien.

qua SSD: voor € 60,- kan er een kingston 120GB bij. Samsung 120GB voor €85,- maar ik wil ik ook niet al teveel over mijn budget gaan. Ik zou eventueel een GTX970 kunnen doen ipv R9390. dan is ie weer € 40,- goedkoper maar ik was eigenlijk wel gecharmeerd van die R9390.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2016 18:34 

Hardtraxx Veteran

Heb je geen oude PC waar je evt je HDD uit kan slopen? Dit heb ik ook gedaan. Een nieuwe aanschaffen is natuurlijk altijd beter.
Een SSD ernaast is echt een must inderdaad, 120GB is al genoeg, alleen Windows erop en you're set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2016 19:11 

Hardtraxx Veteran

Is een 16GB SSD niet al voldoende voor Windows? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2016 19:20 

Hardtraxx Veteran

Op papier wel ja. Raakt ie alleen wel gruwelijk snel vol en vol = traag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2016 19:23 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Is een 16GB SSD niet al voldoende voor Windows? :huh:

Nee, als je er echt enkel Windows op wilt zetten zou ik toch een 64GB aanraden. Initieel zal het voldoende zijn maar je Windows folder gaat steeds groter worden. Daarnaast bevind je bureaublad zich ook op je C schijf. Downloads ook als je die niet verplaatst (wat de meeste niet doen). Zo zijn er nog wel een aantal dingen waardoor deze dan snel kan vol geraken.

Het minimum tegenwoordig dat je best kunt nemen is een 128GB SSD. Daar zet je dan je Windows op en de programma's die je vaak gebruikt (zoals je browser) en 1-2 games die je vaak speelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2016 20:48 

Hardtraxx Veteran

Was meer een grapje richting HJ, maar die pakt hem zelf niet eens op :P
Vorige  1 ... 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic