nou enRaven wrote:Mooi om het verschil te zien tussen Xbone en PCAniThing wrote:Just Cause 3 is awesome![]()
![]()
View on YouTube
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 7 days ago
Niet op reageren#hethoudtnietopnietvanzelf
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 5 days ago
Lord GabeN 
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
De Uncharted-reeks doorgespeeld op de PS4, delen 2 en 3 waren echt pareltjes. Nu begonnen aan een potje SM met Bloodborne. De moeilijkheidsgraad heeft zeker wel zijn charme, door de relatief weinige savepoints is bijna elk gevecht spannend en heerst er echt euforie als je alleen al een nieuwe shortcut hebt vrijgespeeld.
Mensen nog goede aanraders qua single player?
Iets in de richting van GTA of GOW.
just cause 3Ministry Of Distortion wrote:Mensen nog goede aanraders qua single player?
Tomb Raider Definitive Edition, vetste singleplayer die ik in 5 jaar heb gespeeldMinistry Of Distortion wrote:Mensen nog goede aanraders qua single player?
Die is er helaas niet voor xbox 360.AniThing wrote:just cause 3Ministry Of Distortion wrote:Mensen nog goede aanraders qua single player?
Was ook vergeten te vermelden dat ik die heb
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
Volledig verknocht aan Bloodborne, wat een gruwelijke game.
Ik heb echt veel opgezocht op internet maar kent iemand nog een goede ouwe Point and click adventure game zoals bijvoorbeeld: Myst, Syberia, Atlantis, Zork Grand Inqiusitor? Ik zoek vaak naar vergelijkbare games alleen ik kom vaak niks boeiends tegen, vaak kom ik de zojuist benoemde spellen niet eens tegen als ik vergelijkbare spellen zoek terwijl ze wel degelijk soort van hetzelfde zijn.
http://store.steampowered.com/tag/en/Po ... ewReleasesVentrue wrote:Ik heb echt veel opgezocht op internet maar kent iemand nog een goede ouwe Point and click adventure game zoals bijvoorbeeld: Myst, Syberia, Atlantis, Zork Grand Inqiusitor? Ik zoek vaak naar vergelijkbare games alleen ik kom vaak niks boeiends tegen, vaak kom ik de zojuist benoemde spellen niet eens tegen als ik vergelijkbare spellen zoek terwijl ze wel degelijk soort van hetzelfde zijn.
zijn er nog mensen die Tom Clancy's: The Division gaan halen?
Heb een beta key, mss ga ik de beta spelen.
Ik twijfel. Heb opzich wel zin in een nieuwe game, maar ik weet nog niet zo goed wat de gameplay nou precies inhoud bij die game.
Heb toch eerst nog Uncharted Collection en Metal Gear Solid Collection op de wenslijst staan, maar als het echt zo goed zal worden als de hype zegt dan wil het wel halen.
Heb toch eerst nog Uncharted Collection en Metal Gear Solid Collection op de wenslijst staan, maar als het echt zo goed zal worden als de hype zegt dan wil het wel halen.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
Ik kijk ook eerst even de kat uit de boom
Skyrim een tijd terug uitgespeeld, nu ook 2 weken geleden The Witcher 3 uitgespeeld. Zijn er meer games die ik kan spelen op de Xbox One die op deze games lijken en bijna net zo goed zijn?
Ben met het genre namelijk niet zo bekend.
Ben met het genre namelijk niet zo bekend.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
Dragon Age Inquisition komt er het dichtst bij in de buurt. Erg leuke game, maar niet zo goed als die twee.