Ik snap hem nu bedankt
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
mensen hier die Dying Light spele?
Nog mensen die vandaag/dit weekend The Division Beta op de PS4 gaan spelen?
Deze game is samen toch leuker denk ik
Binnenkort heb ik de nieuwe dying Light versie. Wel voor ps4AniThing wrote:mensen hier die Dying Light spele?
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 7 days ago
Net al een klein stukje gedaan. Ziet er erg tof uit met al die details, vraag me wel af hoe ze variatie in de gameplay gaan bieden.ErikZ wrote:Nog mensen die vandaag/dit weekend The Division Beta op de PS4 gaan spelen?
ik denk (hoop het niet) dat het dezelfde kant op gaat met Destiny:Firetrap wrote:Net al een klein stukje gedaan. Ziet er erg tof uit met al die details, vraag me wel af hoe ze variatie in de gameplay gaan bieden.ErikZ wrote:Nog mensen die vandaag/dit weekend The Division Beta op de PS4 gaan spelen?
repeat repeat repeat repeat
Heb mijn pre-order geannuleerd
Wat saai was de beta zeg.. Dit is is/wordt een game die geweldig is om met je vrienden of een vast groepje te spelen, alleen is het nogal saai en in de Dead Zone heb je 0% kans in je eentje
Koop hem wel 2e hands of wanneer de cijfers echt heel goed zijn
Wat saai was de beta zeg.. Dit is is/wordt een game die geweldig is om met je vrienden of een vast groepje te spelen, alleen is het nogal saai en in de Dead Zone heb je 0% kans in je eentje
Koop hem wel 2e hands of wanneer de cijfers echt heel goed zijn
Eindelijk begonnen met ranked (League of Legends) nu je gegarandeerd 1 van je 2 gekozen roles krijgt. Zojuist mijn laatste placement gespeeld, kwam met 9-1 in Gold III. 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
In Counterstrike wordt er steeds gelachen met de NA teams omdat ze slecht zijn vergeleken met de EU teams maar blijkbaar is dat dus ook zo in LoL. 
Godsamme eh, haha
Marc hoe is The Division?
Iemand anders al aan begonnen?
het is wel vetErikZ wrote:Marc hoe is The Division?
wapens hebben alleen wel veel terugslag..maar dat is een kwestie van wennen en niet in 1x je magazijn leegschieten maar steeds met pauzes schieten
heb het even gespeeld met een vriend van me en je kan dan wel aardig los gaan.
paar verhaal missies gedaan en side missions.
ben nog niet in de Darkzone geweest, maar daar is me aangeraden om daar met een groep heen te gaan want als je er alleen bent ben je zo dood
enige nadeel was dat hij het al wat langer speelde en dus hogere level tegenstanders tegenkomt die voor mij nog net iets te sterk waren
maar het is eigenlijk net Destiny..hoop alleen niet dat het net zo snel gaat vervelen als met Destiny
Leeft hier al een hype voor Overwatch?
noopmikeee wrote:Leeft hier al een hype voor Overwatch?
aardig verslavend jaErikZ wrote:The Division
nog niet veel gespeeld maar ben komende 2 dagen vrij dus er worden dan wel de nodige uurtjes gemaakt denk
Nog geen bug/glitches tegen gekomen?AniThing wrote:aardig verslavend jaErikZ wrote:The Division
nog niet veel gespeeld maar ben komende 2 dagen vrij dus er worden dan wel de nodige uurtjes gemaakt denk
nopes!mikeee wrote:Nog geen bug/glitches tegen gekomen?AniThing wrote:aardig verslavend jaErikZ wrote:The Division
mja ze hebben 2 of 3 beta's gehad dus denk dat zeker geholpen heeft tegen de bugs
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 7 days ago
Ik vind het nu (Lvl 24) best wel saai worden met telkens diezelfde generieke missies. Zet virusscanner aan daar, help supply drops hier, en verder niet echt veel variatie. Dark zone is alleen leuk als er echt veel mensen zijn maar vaak zijn wij met z'n vieren tegen een paar loners, waardoor je niet echt van die epische shoot-outs krijgt.
Die nieuwe Tomb Raider gehaald, erg, erg vermakelijk 
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 7 days ago
Klein beetje mazzel maar