Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 16 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 31 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Dit ziet er verdraaid fijn uit.
http://www.gfycat.com/DistortedSmugHammerkop
Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019
Raven wrote:Dit ziet er verdraaid fijn uit.
Heel vet ja. Moet echt nog eens een race game kopen op ps4, iemand aanraders?

Image
xd
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
wachten op de nieuwe need for speed
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 16 hours ago
vandaag maar eens de beta van Gigantic uittesten
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Fothermucker wrote:
Raven wrote:Dit ziet er verdraaid fijn uit.
Heel vet ja. Moet echt nog eens een race game kopen op ps4, iemand aanraders?

Image
xd
Granturismo, waarom is dat een vraag :P

Er is maar een echte goede racing game en dat is Granturismo.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
ik zou zeggen forza :P maar die verschijnt niet op ps4 :P

btw kwam er niet altijd ongeveer op t zelfde moment een nieuwe granturismo uit?
heb daar namelijk nog helemaal niks over gehoord/gelezen
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 57 minutes ago
Broken Balance wrote: Er is maar een echte goede racing game en dat is Mario Kart 8.
Image
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 9 days ago
*Double Dash
Hardtraxx Veteran
last seen 16 hours ago
_theon_ wrote:*Double Dash
en mario kart 64
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
of diddy kong racing op n64 :love: :love: :bomb: :bomb: :worship:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 10 days ago
Crash Team Racing, einde discussie. :cool:
Hardtraxx Veteran
last seen 57 minutes ago
jeffrey2107 wrote:
en mario kart 64
Dat zeggen jullie waarschijnlijk vanuit nostalgie :P.
Ik heb ze op 7 (3DS) na allemaal gespeeld en 8 vind ik daarvan de beste tot nu toe.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
8 is wel leuk inderdaad.
Maar als ik naar realistische racing games kijk, en niet naar arcade racers zoals Mario Kart en Need For Speed, dan vind ik Gran Turismo wel het beste, en ik heb de meeste wel gespeeld. Ik heb Forza 2, 3 en 4 ook en Test Drive Unlimited 1 en 2. Gran Turismo is daarin toch wel de beste, bied gewoon het meeste.

Over arcade racers gesproken, heeft iemand ooit Rollcage gespeeld? Die game was heldig
D
Hardtraxxer
775 posts member since 2009
last seen Jul 2024
Broken Balance wrote:8 is wel leuk inderdaad.
Maar als ik naar realistische racing games kijk, en niet naar arcade racers zoals Mario Kart en Need For Speed, dan vind ik Gran Turismo wel het beste, en ik heb de meeste wel gespeeld. Ik heb Forza 2, 3 en 4 ook en Test Drive Unlimited 1 en 2. Gran Turismo is daarin toch wel de beste, bied gewoon het meeste.

Over arcade racers gesproken, heeft iemand ooit Rollcage gespeeld? Die game was heldig
Assetto Corsa & Project CARS ownen Gran Turismo hard.
Hardtraxx Veteran
last seen 16 hours ago
Delt-A wrote:
jeffrey2107 wrote:
en mario kart 64
Dat zeggen jullie waarschijnlijk vanuit nostalgie :P.
Ik heb ze op 7 (3DS) na allemaal gespeeld en 8 vind ik daarvan de beste tot nu toe.
toem mario kart 64 uitkwam was ik nog niet eens geboren en mn eerste mario kart was die van de ds, daarna ben ik pas double dash en 64 gaan spelen
Last edited by Jeffrey2107 on 27 Aug 2015 08:04, edited 1 time in total.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
DFH wrote:
Broken Balance wrote:8 is wel leuk inderdaad.

Assetto Corsa & Project CARS ownen Gran Turismo hard.
HA! nooit. Sure Corsa heeft leuke graphics maar komt bij lange na niet in de buurt van hoe uitgebreid GT6 is. En het rijd voor geen meter, zelfs op de hoogste realisme graad bij GT6 rij je nog makkelijker dan op Corsa, ze probeerden het zo hard realistisch te maken dat ze het te ingewikkeld hebben gemaakt waardoor het niks lijkt op echt racen, niet dat dat makkelijk is maar gezien je als een racecoureur speelt neem ik aan dat je coureur in ieder geval een race rijbewijs heeft en geen 18 jarige turk met een petje op in een volkswagen golf is en daardoor normaal moet rijden tenzij je het verneukt . Ook is Granturismo een jaar ouder dan Assetto.

Die andere moet ik nog even spelen inderdaad, was ik helemaal vergeten. Heb ik wel veel goede verhalen over gehoord.

Also Granturismo 7 komt volgend jaar uit waarschijnlijk. De maker had aangegeven dat het rond 2015/2016 zou uitkomen
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
Nooit zelf gespeeld maar als je zo dicht mogelijk bij echt racen wilt komen is iRacing denk ik wel the way to go. ;)
Er zijn zelfs een aantal professionele coureurs die daar meespelen vanwege het realisme.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Dat hebben Project Cars en Granturismo ook, maar dat is vooral marketing gok ik.
Hardtraxx Veteran
last seen 10 days ago
De mate van realisme bij Project CARS ben ik niet van op de hoogte maar Gran Turismo kun je echt niet vergelijken met iRacing. Appelen/Peren.
Hardtraxx Veteran
last seen 16 days ago
Nieuwe Rollercoaster gaat er ook steeds beter uitzien, afgaand van features in Blogposts.
Hardtraxx Veteran
last seen 57 minutes ago
Raven wrote:Nieuwe Rollercoaster gaat er ook steeds beter uitzien, afgaand van features in Blogposts.
Wel grappig dat er 10 jaar geen RCT is geweest, en je nu RCT World én Planet Coaster hebt die eraan zitten te komen.
Hardtraxx Veteran
last seen 16 days ago
Planet Coaster totaal niet gevolgd.. RCTW komt op Steam + Steam Workshop wat ideaal is voor een game als RCT, kan iets heel moois worden.
Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
Nu heb ik mij er nog totaal niet in verdiept, Maar zullen planet coaster en rct world meer weg hebben van rct3 of rct2 (voor zover nu bekend)?
Rct1 en 2 heb ik echt grijs gespeeld, rct3 vond ik helemaal niks :/
Hardtraxx Veteran
last seen 16 days ago
RCT3. 2D en Isometrisch is (helaas) verleden tijd bij. Alleen Indie Developers passen dat nog toe..
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Grim wrote:De mate van realisme bij Project CARS ben ik niet van op de hoogte maar Gran Turismo kun je echt niet vergelijken met iRacing. Appelen/Peren.
Ik heb het niet gespeeld dus ik zou het niet weten, maar wat ik zo van de afbeeldingen zie is het grafisch best wel matig vergeleken met zijn tegenstanders. Ook zie ik alleen pure raceauto's. Dus het is niet zo uitgebreid als Granturismo (of Project Cars, die ik binnenkort even ga "testen")