DFH schreef:
Broken Balance schreef:
8 is wel leuk inderdaad.
Maar als ik naar realistische racing games kijk, en niet naar arcade racers zoals Mario Kart en Need For Speed, dan vind ik Gran Turismo wel het beste, en ik heb de meeste wel gespeeld. Ik heb Forza 2, 3 en 4 ook en Test Drive Unlimited 1 en 2. Gran Turismo is daarin toch wel de beste, bied gewoon het meeste.
Over arcade racers gesproken, heeft iemand ooit Rollcage gespeeld? Die game was heldig
Assetto Corsa & Project CARS ownen Gran Turismo hard.
HA! nooit. Sure Corsa heeft leuke graphics maar komt bij lange na niet in de buurt van hoe uitgebreid GT6 is. En het rijd voor geen meter, zelfs op de hoogste realisme graad bij GT6 rij je nog makkelijker dan op Corsa, ze probeerden het zo hard realistisch te maken dat ze het te ingewikkeld hebben gemaakt waardoor het niks lijkt op echt racen, niet dat dat makkelijk is maar gezien je als een racecoureur speelt neem ik aan dat je coureur in ieder geval een race rijbewijs heeft en geen 18 jarige turk met een petje op in een volkswagen golf is en daardoor normaal moet rijden tenzij je het verneukt . Ook is Granturismo een jaar ouder dan Assetto.
Die andere moet ik nog even spelen inderdaad, was ik helemaal vergeten. Heb ik wel veel goede verhalen over gehoord.
Also Granturismo 7 komt volgend jaar uit waarschijnlijk. De maker had aangegeven dat het rond 2015/2016 zou uitkomen