Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 15:10 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Planet Coaster totaal niet gevolgd.. RCTW komt op Steam + Steam Workshop wat ideaal is voor een game als RCT, kan iets heel moois worden.

Over Planet Coaster is volgens mij nog niet veel bekend, komt denk ik ook een stuk later uit dan RCTW, wie weet komt die ook op Steam + Workshop. Trailer ziet er wel leuk uit en ik begrijp dat ze veel focus leggen op de simulatie/AI van de parkbezoekers.

Ik ga ze allebei wel proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 15:23 

Hardtraxx Veteran

Ben benieuwd welke het meest realistisch wordt. Zag op het officiele RCTW forum dat er goede communicatie is tussen fans en developers. Worden een hoop ideeën uitgewisseld en balletjes opgegooid, goeie zaak! Dingen als parades, realistische stations, betere ondersteuning bij het maken van darkrides, meer flatrides, multiplayer mode, curved paths ect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 18:52 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Grim schreef:
De mate van realisme bij Project CARS ben ik niet van op de hoogte maar Gran Turismo kun je echt niet vergelijken met iRacing. Appelen/Peren.

Ik heb het niet gespeeld dus ik zou het niet weten, maar wat ik zo van de afbeeldingen zie is het grafisch best wel matig vergeleken met zijn tegenstanders. Ook zie ik alleen pure raceauto's. Dus het is niet zo uitgebreid als Granturismo (of Project Cars, die ik binnenkort even ga "testen")

iRacing is dan ook een echte simrace game met zware nadruk op het sim gedeelte, graphics zijn daarin niet zo belangrijk. Alle tracks zijn gelaserscanned. Schade modellen zijn ongelooflijk goed, blablabla. Om in een hogere 'divisie' te mogen rijden moet je onder een bepaald aantal 'incidents' per wedstrijd/ronde(idk) zitten waardoor er héél clean wordt gereden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 10:54 

Hardtraxx Veteran

Xbox one bezitters....1 september komt de demo van forza 6 :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 11:17 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
RCT3. 2D en Isometrisch is (helaas) verleden tijd bij. Alleen Indie Developers passen dat nog toe..

Op zich sta ik niet onwelwillend tegenover 3d, alleen met soort spellen heb ik nog nooit echt een 3d oplossing ervaren die goed heeft uitgepakt (als die er wel zijn, heb ik ze nog niet gespeeld en dan laat ik me graag adviseren :D )

We zullen zien wat het wordt
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 11:24 

Hardtraxx Elite

AniThing schreef:
Xbox one bezitters....1 september komt de demo van forza 6 :p

Leuk, heb al Forza 5, mooie game, +1 voor alle verhalen over auto's door topgear.

RCTW ga ik zeker proberen 1/2/3 waren leuk, dus deze moet ook wel leuk worden :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 13:06 

Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Raven schreef:
RCT3. 2D en Isometrisch is (helaas) verleden tijd bij. Alleen Indie Developers passen dat nog toe..

Op zich sta ik niet onwelwillend tegenover 3d, alleen met soort spellen heb ik nog nooit echt een 3d oplossing ervaren die goed heeft uitgepakt (als die er wel zijn, heb ik ze nog niet gespeeld en dan laat ik me graag adviseren :D )

We zullen zien wat het wordt

Ik vond het ook allemaal een stuk minder soepel werken dan 1 & 2. En ik ben helemaal niet iemand die altijd de beste graphics ever wil, maar veel dingen in RCT3 waren wel erg lelijk, had het dan nog ff 2D gelaten denk ik dan, of gewoon gewacht, 1 en 2 hadden mooiere graphics. Het enige wat ik beter vond aan 3 was dat je in je eigen achtbaan kon zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 14:19 

Hardtraxx Veteran

Laatste tijd veel Diablo 3, reaper of souls gedaan op ps4, vanaf level 70 begint het pas leuk te worden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 14:22 

Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
Laatste tijd veel Diablo 3, reaper of souls gedaan op ps4, vanaf level 70 begint het pas leuk te worden :thumbsup:

dat spel heb ik ook echt helemaal kapot gespeeld :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 14:23 

Hardtraxx Veteran

Haha welke class ben/was jij?

Ik was begonnen met demon hunter, opzich wel leuk maar ga zovaak dood, doe weinig damage
Nu een barbarian gemaakt, en damn wat een verschil, ga bijna niet dood, doe superveel damage :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 14:38 

Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
Haha welke class ben/was jij?

Ik was begonnen met demon hunter, opzich wel leuk maar ga zovaak dood, doe weinig damage
Nu een barbarian gemaakt, en damn wat een verschil, ga bijna niet dood, doe superveel damage :worship:

begonnen met barbarian....en je smackt jezelf echt zo door het spel heen :D
daarna nog een crusader gemaakt en een demon hunter...maar dat was iets pittiger dan spelen met een barbarian :D

heb je al hardcore mode gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 15:11 

Hardtraxx Veteran

Oh nice, me broer is ook crusader, maar ik vind barbarian leuker,

Denk het niet, doe gewoon story / adventure mode , torment 1 t/m 3 afgewisseld
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 15:21 

Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
Oh nice, me broer is ook crusader, maar ik vind barbarian leuker,

Denk het niet, doe gewoon story / adventure mode , torment 1 t/m 3 afgewisseld

als je het van plan bent...als je doodgaat in hardcore mode ben je je character kwijt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 15:28 

Hardtraxx Veteran

Ja dat gaat hem niet worden, ik ga zovaak dood xd

Lijkt me wel leuk, maar niet dat je gelijk je char kwijt ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2015 20:57 

Hardtraxx Elite

Vind Diablo altijd na een paar dagen spelen weer saai worden, dan duurt het me te lang voordat ik weer items vind. Heb er toch redelijk wat uren inzitten, paragon 200 nog iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2015 21:04 

Hardtraxx Veteran

Ja klopt, zelf paragon 26, sinds 65 ofso adventure mode gaan doen, maar vind zo weinig goeie items
(Op demon hunter) nu alleen me barbarian is 51 ofso, schiet snel op
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2015 21:09 

Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
Ja klopt, zelf paragon 26, sinds 65 ofso adventure mode gaan doen, maar vind zo weinig goeie items
(Op demon hunter) nu alleen me barbarian is 51 ofso, schiet snel op

ik heb echt een shitload aan geld :D
allemaal verkochte items xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2015 21:11 

Hardtraxx Veteran

spelen jullie trouwens op ps of xb of pc?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2015 21:12 

Hardtraxx Veteran

Haha ik zit rond de 1m, maar die gems kosten zoveel
Ik Salvagr me armor meestal, maar heeft totaal geen zin aangezien ik zelden armor maak,

Speel op ps4
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2015 21:25 

Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
Haha ik zit rond de 1m, maar die gems kosten zoveel
Ik Salvagr me armor meestal, maar heeft totaal geen zin aangezien ik zelden armor maak,

Speel op ps4

ik zit aan de 15 mil ofzo xd

had er een keer in 1 dag bijna 7 mil bij omdat zo'n mannetje met zo'n geldzak een portal opende met alleen maar fokking veel geld haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2015 21:29 

Hardtraxx Veteran

Haha dat is indd lekker, kom ze regelmatig tegen maar krijg ze niet altijd dood :cry:
Nu met die laatste update dat je standaard rifts kan doen, kom ik ze iedere rift wel een keer tegen.

Doe torment 1/2, hoger lukt niet anders zovaak dood atm

Hoe speel jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2015 21:41 

Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
Haha dat is indd lekker, kom ze regelmatig tegen maar krijg ze niet altijd dood :cry:
Nu met die laatste update dat je standaard rifts kan doen, kom ik ze iedere rift wel een keer tegen.

Doe torment 1/2, hoger lukt niet anders zovaak dood atm

Hoe speel jij?

heb t echt al een tijdje niet meer gespeeld haha
laatste keer dat ik bezig was was ik halverwege me (normal) hardcore playthrough
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2015 22:00 

Hardtraxx Veteran

Hmm ik doe hetzelfde ook met tijden, na Defqon veel gespeeld toen weer maand niet, toen af en toe, weer gestopt en nu weer veel aant doen (als ik niets beters te doen heb),
Maar als je eenmaal 70 bent dus paragon gaat trainen is het veel leuker, ookal unlock je dan eigenlijke niets meer qua skills, wat wel jammer is
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 18:06 

Hardtraxx Elite

Speel(de) op PC. Kon torment 6 opzich wel aan met m'n Witch Doctor, maar ging niet erg snel. Nadat ik m'n build saai vond worden heb ik wat anders geprobeerd, pakte niet echt goed uit :')

Misschien nu 2.3 uit is weer gaan spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 16:55 

Hardtraxxer

Nog mensen die H1Z1 spelen? :P
Vorige  1 ... 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic