Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 12:56 

Hardtraxx Veteran

vandaag ff Dragon Age: Inquisition downloade

was gratis in the vault van ea acces. benieuwd of het wat is
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 14:15 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
vandaag ff Dragon Age: Inquisition downloade

was gratis in the vault van ea acces. benieuwd of het wat is

Heb er nu 70+ uren inzitten en ben op 70% van de mainstory denk ik ;)

Als je de Mass Effect trilogie vet vond qua speelstijl dan vind je dit heel gaaf :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 12:38 

Hardtraxx Veteran

heb deel 1 een uurtje gespeeld xd

mja kzie t vanzelf wel haha

net ff ingeschreven voor fable legend multiplayer beta :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 15:51 

Hardtraxx Elite

Afbeelding

leuk, kayle jungle
(damage dealt to champions)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 16:57 

Aan het typen...

leuk, sated devourer. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 17:28 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
sated devourer.

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 18:01 

Hardtraxx Elite

Jup...
Net potje Tahm Kench jungle. 15-7-30 geëindigd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 10:03 

Hardtraxx Veteran

De gratis DLC voor The Witcher 3: Wild Hunt van deze week is een New Game Plus-modus. Vrij ongebruikelijk in vergelijking met bijvoorbeeld een nieuwe helm, maar niet minder interessant voor de mensen die het verhaal nog eens door willen lopen.

Voor degenen die niet precies weten wat New Game Plus (NG+) inhoudt nog even een korte samenvatting: NG+ is een modus die je in sommige games kunt unlocken zodra je de game hebt uitgespeeld. In veel gevallen heeft dit als gevolg dat je alles wat je hebt verkregen (items, upgrades, experience, etcetera) nog steeds bezit in NG+, maar de game voor de rest 'gereset' is. Vijanden zijn vaak sterker of er zijn nieuwe vijanden bijgekomen.

The Witcher 3 heeft nu dus NG+ en biedt daarmee sterkere vijanden, behoud van XP, behoud van items en recepten, en een gratis clearing potion om je skillpoints opnieuw toe te kennen. Daarbij is het zo dat wanneer je level 30 nog niet bereikt had in je eerste playthrough, je bij NG+ automatisch naar level 30 wordt gepromoveerd. Zaken die niet overgedragen worden zijn quest items, boeken, brieven, Gwent-kaarten, bruikbare items en trophies.

Aanvankelijk was het de bedoeling dat NG+ eerder al gereleased zou worden, maar in verband met een grote update (1.07) liep dat wat vertraging op. Inmiddels is de NG+-DLC te vinden in de Xbox Marketplace en op Steam. Ontwikkelaar Marcin Mormot van CD Projekt RED heeft aangegeven dat de PlayStation Store ergens morgen voorzien zal worden van de DLC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2015 13:44 

Hardtraxx Elite

Dying light halen voor de pc of ps4 ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2015 15:56 

Hardtraxx Veteran

Tja das een voorkeurs ding: speel je liever met de muis/keyboard of liever met de controller?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2015 16:07 

Hardtraxxer

PC
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2015 16:18 

Hardtraxx Elite

ErikZ schreef:
Tja das een voorkeurs ding: speel je liever met de muis/keyboard of liever met de controller?

maakt mij niet veel uit btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2015 16:19 

Hardtraxx Veteran

controller kan je tegenwoordig ook gewoon aan je pc hangen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2015 16:25 

Hardtraxx Elite

Ja dat kan. Je kunt zo'n programma downloaden waardoor je PS controller wordt gezien als Xbox controller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2015 21:06 

Hardtraxx Veteran

Sommige spellen zijn gewoon beter te spelen met muis + keyboard, andere soorten spellen liever op console, of inderdaad met een controller aangesloten op de PC.
GBA, SEGA, NES & SNES roms en een aantal 2D pc games speel ik met m'n SNES controller op de PC.

Als ik Dying Light zou hebben zou ik 'm met muis + toetsenbord spelen. Maar m'n laptop kan dat spel niet aan en ik heb er geen tijd voor vrij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2015 00:14 

Hardtraxxer

ik speel de meeste spellen op pc en sluit gwn en draadloze xbox controlleer aan, je kan een wireless receiver kopen voor minder dan 10 euro, de moeite waard dus.

Week geleden de witcher 3 uitgespeld, en wat was het toch een vet spel :love: ik heb witcher 1 en 2 uitgespeeld voor dat witcher 3 uit kwam, dus speel een jaar lang als Geralt of Rivia en gvd wat een reis :thumbsup: Ik ga NG+ uitproberen puur omdat de skellige armor van level 41 er gvd bruut uit ziet en ik nooit een spel twee keer heb uitgespeeld (na papermario op de n64 emulator dan :P) dus ben benieuwd of ik het wat zal vinden.

Ik heb daarnaast battlefield 3 gedownoadt (retail versie). Heb de battlefield spellen nooit echt gespeeld dus ben daar ook benieuwd naar, hier nog iemand die het nog speelt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2015 00:30 

Hardtraxx Elite

Heb bf3 hier op staan ja, alleen op de ps3 gespeeld :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2015 12:46 

Hardtraxx Addict

Speel BF3 nog regelmatig. BF4 trekt mij op een of andere manier gewoon minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2015 12:48 

Hardtraxxer

Fothermucker schreef:
Afbeelding

leuk, kayle jungle
(damage dealt to champions)

:huh: Ik krijg amper een assist met Kayle
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2015 15:34 

Hardtraxx Elite

Ik speel Kayle jungle he.

http://ask.fm/RiotLyte/answer/131867181506
Wat een bullshit imo. Ik krijg dus geen rewards omdat ik wel eens een dc heb gehad in een normal game.

edit:
die Rioter had het verkeerd gezegd. Ik krijg dus nog wel rewards gelukkig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2015 22:23 

Hardtraxx Veteran

Iemand nog die de CS:GO major volgt? Had toch meer van m'n favoriete team, NiP, verwacht. Maand lang alleen maar practice voor dit toernooi en dan nog zo weinig bereiken, denk dat ze wel wat players moeten changen. Fnatic gaat nu easy hun derde major claimen gok ik, tenzij ze TSM in de final krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2015 22:57 

Hardtraxx Veteran

EDIT: Verkeerde topic. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2015 23:44 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Iemand nog die de CS:GO major volgt? Had toch meer van m'n favoriete team, NiP, verwacht. Maand lang alleen maar practice voor dit toernooi en dan nog zo weinig bereiken, denk dat ze wel wat players moeten changen. Fnatic gaat nu easy hun derde major claimen gok ik, tenzij ze TSM in de final krijgen.

Yup, hier ook alle matches gekeken tot nu toe. Had in de Pick 'Em challenge ook op NiP gegokt maar dat was dus niet de goede keuze. Virtus Plow strikes once again.

Fnatic had het zojuist op Mirage nog wel enorm moeilijk tegen Luminosity. :surrender:

Wel raar dat alle kwartfinales in een 2-0 uitslag zijn uitgekomen. Nergens werd de derde map gespeeld. :/ Maakt het toch altijd wat spannender als het echt do or die is.

Voor morgen verwacht ik dat EnvyUs van TSM gaat winnen. TSM is niet echt héél sterk aan het spelen momenteel en het nieuwe EnvyUs is behoorlijk goed op dreef. Fnatic moet normaal wel winnen van VP maar dat gaat mogelijk ook wel close worden. Met VP op LAN weet je nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2015 12:01 

Hardtraxx Veteran

Ik gok ook op nV inderdaad, spelen al zeer sterk als nieuw team, die gaan zeer gevaarlijk worden eenmaal ze alle maps en alles goed gepracticed hebben. Verwacht ook wel een win van fnatic inderdaad, VP altijd moeite met ze, ook op LAN.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2015 17:11 

Hardtraxx Elite

EU LCS finale nu bezig.
http://www.twitch.tv/riotgames
Vorige  1 ... 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic