Die DLCAniThing wrote:net the witcher 3 uitgespeeld
wat een game![]()
![]()
binnekort maar ff de resterende quest afronden en dan wachten op nieuwe DLC
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
N
Ga ipv teambuilders nou eens ranked doen! T zegt allemaal niet zoveel meer nu haha, ranked geeft tenminste weer waar je hoort! 417 normal wins lol. Ik zou zeggen dat je velkoz nu wel onder de knie hebt nie!Lyst wrote:Tahm is irritant, hij denied heel veel kills.
Eindelijk de 10-game winstreak gehaald in normals. Laatste twee games daarvan en de twee games erna alleen maar games waar iedereen een complete tier hoger is. Dan kom je 6/1/6 de midgame in, en sta je tegenover een 8/1 Rengar die je 1-shot, een 8/3 jayce die 70% van je health poket en een kut fizz die je ultieme counter is.
Edit: Deja vu, dit keer met een diamond Rengar. Weer een tier verschil tussen de twee teams.
Plat 3 nu met 37/24 W/L
Stated Devourer op Jax
Stated Devourer op Jax
Ik zit nu in skellige en gvd wat een vet spel is het tochAniThing wrote:net the witcher 3 uitgespeeld
wat een game![]()
![]()
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 7 days ago
Zojuist 'Battle of Kaer Morhen' gehad. By far het beste spel voor de next gen tot dusver, al die sidequests alleen al hebben meer inhoud dan de meeste main quests van andere spellen.
iddFiretrap wrote:Zojuist 'Battle of Kaer Morhen' gehad. By far het beste spel voor de next gen tot dusver, al die sidequests alleen al hebben meer inhoud dan de meeste main quests van andere spellen.
enige kleine ieniminie minpuntje vind ik het langzame levelen
Ben na Batman begonnen met Dragon Age Inquisition
Fuck daar gaan mijn vrije uren
Zojuist American Conquest uit het stof getrokken 
PS4 al voor de 4de kwijt voor reparatie
Gisteren naar Media Markt geweest waar ik hem gekocht heb. Daar het hele verhaal uitgelegd wat er steeds mee aan de hand is en hopelijk nu wel een nieuwe PS4 die Sony me de 3de keer al beloofd had.
voetbal je er mee ofzo?Wigaard wrote:PS4 al voor de 4de kwijt voor reparatieGisteren naar Media Markt geweest waar ik hem gekocht heb. Daar het hele verhaal uitgelegd wat er steeds mee aan de hand is en hopelijk nu wel een nieuwe PS4 die Sony me de 3de keer al beloofd had.
ont:
bezig met assassins creed unity en is wel weer vetjes
alleen ben ik iets te enthousiast geweest met punten uitgeven aan de verkeerde skills waardoor ik nu zo goed als vast zit
Al bijna 500 uur in Renegade X zitten op Steam, en vooral in het begin niet altijd met Steam aan gespeeld
Blijft geweldig, aanradertje.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 7 days ago
Dat is ook een urenverslinder jaErikZ wrote:Ben na Batman begonnen met Dragon Age Inquisition![]()
Ben laatste tijd weer CoD 5 WaW zombies aan het doen. Geniale nostalgie
Geniaal, zo jammer dat de multiplayer verpest is door hackers.Broken Balance wrote:Ben laatste tijd weer CoD 5 WaW zombies aan het doen. Geniale nostalgie
vergeleken met alle Assassins Creed games is Unity echt een kinderspel 
vanmiddag maar ff aan dlc beginnen en overige missies spelen en kistjes rapen
vanmiddag maar ff aan dlc beginnen en overige missies spelen en kistjes rapen
Brotherhood was kinderspel. Gewoon een iemand doden en gewoon de rest in een keer er achter aan als je in gevecht was.
Ben net begonnen met mijn 2e playthrough op de hoogste moeilijkheidsgraad.AniThing wrote:net the witcher 3 uitgespeeld
wat een game![]()
![]()
Internationals waren weer genieten
Vooral knap van CDEC dat ze zo ver zijn gekomen met een wildcard 
Toch blij dat een niet Aziatisch team gewonnen heeft. Geef het 2 jaar en we krijgen een mega Koreaanse invasie bij Dota.Rawbin wrote:Internationals waren weer genietenVooral knap van CDEC dat ze zo ver zijn gekomen met een wildcard
Zojuist The Witcher 3 uitgespeeld, wat een spel was dit zeg!
alleen wat heb ik me dood geërgerd aan dat k"t paard 
EDIT: Ladtage wat is dat nogsteeds een gruwelijke COD montage
AvixDJ wrote:Zojuist The Witcher 3 uitgespeeld, wat een spel was dit zeg!alleen wat heb ik me dood geërgerd aan dat k"t paard
haha ja dat paard is echt een mongol
heb t spel al paar weken niet meer aangeraakt
vorige week tomb raider - definitive edition uitgespeeld....aardig mee vermaakt voor een spel wat gratis was voor xbox live gold leden
nu weer een keertje bezig met assassins creed black flag
Enig idee wanneer deze DLC komt ?AniThing wrote:heb t spel al paar weken niet meer aangeraaktAvixDJ wrote:Zojuist The Witcher 3 uitgespeeld, wat een spel was dit zeg!alleen wat heb ik me dood geërgerd aan dat k"t paard
EDIT: Ladtage wat is dat nogsteeds een gruwelijke COD montagezit te wachten op de eerste DLC
![]()