Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 12:12 

Hardtraxx Veteran

The Witcher 3 gehaald....het is even wennen maar dit wordt vast wel weer een game waar minimaal 200 uur in gaan zitten xd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 15:39 

Die nieuwe Prison of Elders level 34 boss, wtf man :lol: ben al uur bezig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 15:45 

Hardtraxx Veteran

Robbin, we moeten meer over Dota praten hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 17:13 

Hardtraxx Elite

Lekkere pot Cs net 21/9 k/d en met 16-4 gewonnen en die uit het andere team maar zeiken dat wij noobs zijn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 01:10 

Hardtraxx Veteran

Lennard95 schreef:
Lekkere pot Cs net 21/9 k/d en met 16-4 gewonnen en die uit het andere team maar zeiken dat wij noobs zijn :lol:

Ben nog steeds unranked. Dat ranking system is me toch bullshit, tot nu toe alleen nog maar tegen gold nova's en soms zelfs AK's gespeeld door een paar keer premade gespeeld te hebben met vrienden. Win is bijna onmogelijk iedere keer nu :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 07:16 

Hardtraxx Veteran

Dat ranking systeem van CS is inderdaad kut. Probeer maar eens uit Silver I of II te geraken.. Ik had constant 30-10 scores, maar 4 falende teamgenoten. Daarna gaat het makkelijker imo.
Ben nu ook nog maar Silver Elite, omdat ik te weinig tijd heb om te spelen. De gasten waar ik mee speelde zijn inmiddels allemaal Gold Nova II of hoger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 13:11 

Hardtraxx Elite

Nou ik kan nog niet tot woensdag spelen omdat ik een cooldown kreeg nadat cs uitviel, kut valve.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 13:41 

Hardtraxx Veteran

Robbin, 2e Immortals zijn er!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2015 14:16 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:

Dikke Tinker helm gekregen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 11:59 

Eigenlijk alleen maar morg sup aan het spelen, winrate van 70% ofzo. Nu net gepromoveerd tot Gold IV! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 12:17 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Raven schreef:

Heb Disruptor ding en Sven schild. 50% tevreden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 12:50 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Rawbin schreef:
Raven schreef:

Heb Disruptor ding en Sven schild. 50% tevreden.

Over welke ben je niet tevreden dan? En welk Disruptor item, die spaar ik namelijk, m'n beste en favoriete hero :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 13:20 

Hardtraxx Veteran

Die van Sven vind ik niks bijzonders, die van Disruptor vind ik wel bazig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 13:50 

Aan het typen...

Nazale schreef:
Eigenlijk alleen maar morg sup aan het spelen, winrate van 70% ofzo. Nu net gepromoveerd tot Gold IV! :love:

Solo of duo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2015 15:32 

Voornamelijk solo. Paar duoQ's gehad met een een jungler, maar zonder skype verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 20:21 

Aan het typen...

Afbeelding
Jinx was ook gold. We waren lekker bezig 4 drags, baron, inhib van hun en 1 of 2 turrets down bij ons. Gaat Shaco afk... :x Daarna nog wel 2x 5th dragon buff en nog een baron gepakt, maar zij split pushten en de fucking blind pick yi, met als enige counter hard cc liepen de achterstand weer in en wonnen. :(

En die nieuwe Ekko champion slaat ook nergens op. Beste mobility in de game, beste escape in de game, veel damage in zijn ult, aoe stun als non-ultimate, dik shield, slow op zijn q en zijn passive en extra damage naarmate je minder hp hebt. Binnen 2 dagen werd de helft van de games door een Ekko gecarry'd. En dan zou hij zogenaamd squishy zijn, maar hij heeft als melee altijd nog ruim meer HP, Magic Resist en Armor dan bijvoorbeeld een Vel'koz of een gemiddelde ADC. Moest vanmiddag tegen een plat 2 Ekko+Lulu, nou succes. Wel gewonnen, omdat onze Ekko nog beter was. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 21:29 

Hardtraxx Veteran

Zal dan waarschijnlijk snel generved worden, gebeurt ook regelmatig met Dota. :P Aantal maanden geleden Oracle, nieuwe (semi-support) uitgekomen, maar was met z'n ulti zwaar overpowered, zeker als je op mid speelde kon je makkelijk farmen, hard-carry items kopen en dan heel de game domineren. Gaat om de volgende spell.

Citaat:
Temporarily alters an ally's destiny delaying any healing or damage taken until False Promise ends. Any healing that is delayed by False Promise is doubled. Constantly removes any negative status effects while active.
Cast Time: 0.3+0.97
Cast Range: 1000
Duration: 6/7/8

Kom ik er van de week achter dat z'n ulti generved was. Waar je vroeger ook invisible werd gedurende 6/7/8 seconden, wordt je dat nu dus niet meer. Ik al 3x een fight in gegaan en ik me maar afvragen waarom ze elke keer vision hadden op me en me gelijk killden xd

Zoiets moet je gewoon even de tijd geven, zeker met nieuwe heroes. Er worden namelijk ook wel meta's bedacht waarvan de developers waarschijnlijk nooit hadden gedacht dat je die hero op zo'n bepaalde manier (zo goed) kan spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2015 23:06 

Aan het typen...

Bij Ekko gaat hij 4 seconde terug in de tijd qua positie en hp en doet hij dmg met 1.3 ap scaling. Gaat nergens over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 14:16 

Hardtraxx Veteran

Zo'n soort hero heb je ook met Dota. Weaver, en die heeft ook nog eens een invisibility spell. Daarintegen is ie wel erg squishy en makkelijk te counteren met wards/dust. Die ulti is inderdaad best sterk, maar die moet je wel goed kunnen timen.

Niet zoals deze dus :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=xA35O_0YgLc&t=4m42s
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 15:25 

Hardtraxx Veteran

Eenmaal Linkens Sphere (Spellblock) en Desolator (Armor Reduction en Damage) kun je flink huishouden met weaver. Helemaal in mijn mmr trench (2k), waar de tegenstanders amper wards of dust kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 15:35 

Kraak... Piep...

Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 16:32 

Donateur

Rawbin schreef:
Zo'n soort hero heb je ook met Dota. Weaver, en die heeft ook nog eens een invisibility spell. Daarintegen is ie wel erg squishy en makkelijk te counteren met wards/dust. Die ulti is inderdaad best sterk, maar die moet je wel goed kunnen timen.

Niet zoals deze dus :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=xA35O_0YgLc&t=4m42s

Die Ekko is dan ook net een paar dagen uit. dus moet nog ff uitgebalanceerd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 17:23 

Aan het typen...

Daar hebben ze PBE voor. Je kan toch zo ook wel zien dat zijn kit overvol zit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 19:26 

Hardtraxx Veteran

elke nieuwe champ is de eerste paar dagen OP
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 19:37 

Hardtraxx Veteran

Ekko was in het begin op PBE nog erger, heb m toen op PBE gespeeld :P
Vorige  1 ... 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic