Dacht dat ze alleen PBE in NA hadden?
PBE is gehost in Amerika, maar je kunt gewoon registreren als je uit EU komtHenk-Jan wrote:Dacht dat ze alleen PBE in NA hadden?
PBE is gehost in Amerika, maar je kunt gewoon registreren als je uit EU komtHenk-Jan wrote:Dacht dat ze alleen PBE in NA hadden?
Ik zit rond de 160-180, is nog wel speelbaarLyst wrote:Dan is je ping wel belabberd.
Deso is lekker, maar ik spaar dan toch liever door voor een Butterfly (evasion boven op je invis, dodgy as fuckRaven wrote:Eenmaal Linkens Sphere (Spellblock) en Desolator (Armor Reduction en Damage) kun je flink huishouden met weaver. Helemaal in mijn mmr trench (2k), waar de tegenstanders amper wards of dust kopen.
Het Shaco syndromeLyst wrote:Dan is je ping wel belabberd.
Trouwens waarom feed de Ekko in mijn team telkens, terwijl die van de tegenstander carried.
Idem. Kijk wel uit naar dit deel.Firetrap wrote:Ik vond deel 3 drie (haha) keer niks. Had wellicht te maken met het feit dat ik het pas jaren na dato ( werd gratis door Games with Gold ) ging spelen waardoor het spel te gedateerd was. Benieuwd hoe dit er dan uit gaat zien.

Ondertussen Gold Nova II geranked. Persoonlijk denk ik nog niet helemaal op die rank te zitten, maar even aankijken. Weet al wel alle calls enzo op de casual maps vanaf het begin dat ik speelde, doordat ik veel pro matches bekeek, dus dat zal vast geholpen hebbenUberhout wrote:Dat ranking systeem van CS is inderdaad kut. Probeer maar eens uit Silver I of II te geraken.. Ik had constant 30-10 scores, maar 4 falende teamgenoten. Daarna gaat het makkelijker imo.
Ben nu ook nog maar Silver Elite, omdat ik te weinig tijd heb om te spelen. De gasten waar ik mee speelde zijn inmiddels allemaal Gold Nova II of hoger.