Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 19:49 

Hardtraxx Veteran

Dacht dat ze alleen PBE in NA hadden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 19:57 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Dacht dat ze alleen PBE in NA hadden?

PBE is gehost in Amerika, maar je kunt gewoon registreren als je uit EU komt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 21:25 

Aan het typen...

Dan is je ping wel belabberd.

Trouwens waarom feed de Ekko in mijn team telkens, terwijl die van de tegenstander carried. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 22:12 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Ik zit rond de 160-180, is nog wel speelbaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 22:27 

Hardtraxxer

Nu Platinum 1, voor het einde van het seizoen Diamond hoop ik. :D

Ekko is inderdaad bullshit. Riot heeft naar mijn idee altijd problemen met het balanceren van nieuwe champs.
Xin Zhao kon bij zijn release makkelijk een team 1v5'n (zie dit grafisch hoogstaande filmpje), terwijl Yorick weer het compleet tegenovergestelde was.

Achja, vroeg of laat wordt ieder champion redelijk gebalanced.. behalve Irelia natuurlijk. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 23:35 

Hardtraxx Elite

Ekko is een hele interessante champion. Denk wel dat ze zijn uit damage gaan nerfen tho
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 23:50 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Eenmaal Linkens Sphere (Spellblock) en Desolator (Armor Reduction en Damage) kun je flink huishouden met weaver. Helemaal in mijn mmr trench (2k), waar de tegenstanders amper wards of dust kopen.

Deso is lekker, maar ik spaar dan toch liever door voor een Butterfly (evasion boven op je invis, dodgy as fuck :P) of een Eye of Skadi (goed voor al je stats, zeker om niet zo squishy te blijven). Duurt alleen even voordat je het bij elkaar hebt gefarmed, Linken's zit je toch al snel op 20/25 minuten voordat je die gefarmed hebt, tenzij je early game heel erg goed is tuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 11:05 

Hardtraxx Veteran

Ben de laatste tijd steeds meer support aan het spelen, merk dat ik veel meer potjes win als support dan als carry. Bevalt me best wel, vind het ook veel leukere potjes. Daarbij speel ik alleen in party met vrienden, nooit alleen. Leuk combo's uitvoeren (Crystal Maiden + Juggernaut bijvoorbeeld, first blood heb je 9/10x en de laning phase heb je bijna altijd gewonnen) en voor de rest warden en zorgen dat je niet dood gaat. Gaat me beter af dan carry te zijn.
http://www.dotabuff.com/players/37300681
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 12:54 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Trouwens waarom feed de Ekko in mijn team telkens, terwijl die van de tegenstander carried. xd

Het Shaco syndrome :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 17:49 

Hardtraxx Veteran

fallout 4 is coming :woot: :woot: :woot: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 17:57 

Hardtraxx Veteran

Ik vond deel 3 drie (haha) keer niks. Had wellicht te maken met het feit dat ik het pas jaren na dato ( werd gratis door Games with Gold ) ging spelen waardoor het spel te gedateerd was. Benieuwd hoe dit er dan uit gaat zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 11:12 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Ik vond deel 3 drie (haha) keer niks. Had wellicht te maken met het feit dat ik het pas jaren na dato ( werd gratis door Games with Gold ) ging spelen waardoor het spel te gedateerd was. Benieuwd hoe dit er dan uit gaat zien.

Idem. Kijk wel uit naar dit deel.
Afbeelding

Hype.
https://fallout.bethsoft.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 16:07 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 16:10 

Hardtraxx Addict

Vet :worship:

Fallout 3 is echt een top game. Ben echt benieuwt naar deel 4 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 16:25 

Hardtraxx Veteran

Ik ga binnenkort toch maar eens Fallout 3 reviven, nooit langer dan 2uur gespeeld en toen maar afgehaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 16:55 

Hardtraxx Elite

Hype! 3 en new vegas helemaal kapot gespeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2015 20:29 

Aan het typen...

Afbeelding
xd

Tot gold II/III kan ik nu redelijk handelen, platinums zijn nog iets te goed op t moment. Kwam nog wel 4/0 uit de laning phase, de ADC liet daarvoor al 3x een kill lopen, dus deed ik het zelf maar. :P Maar Rengar was dik fed, door het verschil in niveau met Lee Sin en ten overmaat van ramp ging Graves ook nog afk ook. >.< Zo'n hekel aan die scheve match-ups. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2015 08:24 

Ga dan eens gewoon ranked spelen. Koop amumu soraka sivir etc en ga spelen. Ti's zoveel leuker dan normals imo :) en dan heb je hier ook geen last van!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2015 17:03 

Hardtraxxer

Ik vind het "serieuze" aspect van Ranked inderdaad toffer. Naarmate je hoger klimt is pick-order ook niet meer zo van belang, je kan vaak wel krijgen wat je wilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2015 18:43 

Hardtraxx Elite

Ook veel leuker om serieuze teammates te hebben (niet altijd natuurlijk) in plaats van mensen die gaan trollen ''omdat het toch maar een normal game is''.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2015 18:56 

Hardtraxx Veteran

Ik heb het spel nog nooit gespeeld, dus zeg het maar als 't niet klopt.

Als je met serieuze teammaten wil spelen kun je toch competitive gaan gamen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2015 19:54 

Ja dat is ranked. Dan kom je op de ladder in een bepaalde divisie terecht (bronze-silver-gold-platinum-diamond-master-challenger)

Daarnaast zit je dan altijd in ongeveer je eigen omgeving, tenzij je echt alleen maar wint- maar dan vlam je ook wel redelijk snel door jaar hogere divisies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2015 15:27 

Hardtraxx Elite

Afbeelding

niks zo leuk als een champion oneshotten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 10:56 

Hardtraxx Veteran

Game of Throws
http://www.dotabuff.com/matches/1534147139
>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2015 23:36 

Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:
Dat ranking systeem van CS is inderdaad kut. Probeer maar eens uit Silver I of II te geraken.. Ik had constant 30-10 scores, maar 4 falende teamgenoten. Daarna gaat het makkelijker imo.
Ben nu ook nog maar Silver Elite, omdat ik te weinig tijd heb om te spelen. De gasten waar ik mee speelde zijn inmiddels allemaal Gold Nova II of hoger.

Ondertussen Gold Nova II geranked. Persoonlijk denk ik nog niet helemaal op die rank te zitten, maar even aankijken. Weet al wel alle calls enzo op de casual maps vanaf het begin dat ik speelde, doordat ik veel pro matches bekeek, dus dat zal vast geholpen hebben :P .
Vorige  1 ... 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic