Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 10:49 

Hardtraxxer

Komt ie dan he :)

Bijvoorbeeld een Irelia/Cho Gath/Renekton/Shyvana kan heel effectief met een Riven traden.

Ik heb het over all-in gaan niet over traden :P

all-in: alles gebruiken om (in dit geval) de enemy toplaner te doden.
traden: de enemy toplaner (kan ook andere lanes) aanvallen maar niet proberen te doden.

Het gene is een Cho gath kan sws niet all-in gaan met een champ die een gapcloser heeft, en vooral geen fighters.

gapcloser: Een abilitie die een champion heel snel naar een plek brengt, je kunt het eigenlijk een soort flash noemen. Dit zijn geen versnellingen van de movement speed van je champion.

Irelia is sws all sterk maar Riven kan all-in gaan als Irelia haar stun/slow niet heeft.
Renekton is de grootste counter van Riven maar niemand speelt hem meer. (behalve ik Renekton is tiefus leuk :loving: )
Riven kan all-in gaan tegen Shyvanna voordat Shyvanna te tanky is.

tanky: Items bouwen die de champion tankier maakt (Frozen Heart, Spirit Visage enz)

In een lane tegen Riven moet je altijd goed opletten hoeveel empowered auto's ze heeft, en welke skills ze al wel gebruikt heeft en welke niet.

empowered auto's: Rivens passive.
skills: ander woord voor abilities.

Zwaar moeilijk aangezien haar q drie keer gebruikt kan worden, en ze eigenlijk altijd wel een spell heeft om the dissengage of te engage.

dissengage/engage: ingaan of weggaan (letterlijk vertalen).

Je moet haar 3 Q's eigenlijk kiten

Kiten: infeite weglopen of ontwijken van een of meer abilities waardoor je niet dichterbij bij die champion komt. Aanvallen en weglopen tegelijk.

Dit kan alleen als je een dissengage tool hebt, ongeveer hetzelfde als de Distortion's van Le Blanc kiten.

tool: item of abilite.
Distortion's van Le Blanc: LB's gapcloser die heel snel gaat.

Maar in teamfights is Riven erg moeilijk te spelen

Ik snap niet wat er moeilijk aan is...

Riven heeft meerdere hard CC en meerdere dissengage's, dit zorgt ervoor dat het niet uitmaakt dat ze squishy is. Ook heeft ze (met Hydra/Tiamat dan wel) veel AOE damage en veel range door haar ult.

CC: Crowd Control, stuns/slows/knock-ups enz.
Squishy: Als je squishy bent kan je niet veel damage nemen, dit ben je als je alleen maar damage bouwt.
Hydra/Tiamat: allebij items.
AOE: Area Of Efect damage, dan doe je niet damage op 1 target maar op meerdere.

Dus flash heeft ze infeite niet nodig, door haar hard CC en veel AOE maakt het niet uit dat ze squishy is.

CC = Riven dood

Verassend, ben het hier ook niet mee eens ;)

Riven's W heeft geen cast time, hij word dus meteen gebruikt. Als je in een teamfights zit en je bent Riven en je ziet dat je word ge CC. Dan spring je er op en dan CC je hem. En dan vernietig je de rest.
En zelfs als je een hard CC raakt op Riven stunt ze je terug en dissengaged ze.

allemaal uitgelegt :D

De enigste counter die ik zie op Riven is dezelfde als bij Zed: geen kills EN geen farm geven.

farm: minions doden, krijg je gold van ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 13:29 

Hardtraxx Elite

Add me als je wilt leren hoe je LoL moet spelen xxxx
ign: Hopsin
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 16:45 

Kraak... Piep...

Ik speel LoL gewoon voor de fun, ik hoef al die moeilijke termen e.d. niet xd. Ik snap de basistermen en regels en speel verder gewoon xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 16:53 

Hardtraxx Elite

Lijkt me toch wel dat je weet wat CC en Engage betekent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 17:17 

Kraak... Piep...

tacoboy26 schreef:
Lijkt me toch wel dat je weet wat CC en Engage betekent?

nee, zoals ik al zei, ik speel het alleen met een maat van me, alleen doe ik amper tot niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 17:20 

Hardtraxx Elite

Als je nog geen level 30 bent zul je er waarschijnlijk nog niet veel mee te maken hebben indd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 17:21 

Hardtraxx Veteran

tacoboy26 schreef:
Lijkt me toch wel dat je weet wat CC betekent?

Closed Captions aka ondertiteling!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 23:19 

Hardtraxx Veteran

En hoe vinden we House of Wolves?

Gister 7-0 gegaan in de Trials tot ik 3x achter elkaar kapot werd gemaakt. >.< Wel lvl 35 van de Prison uitgespeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 00:46 

Hardtraxxer

Kan alleen zeggen dat de Trials echt gigantisch kut is. Alleen maar Thorns en Warlocks met self-res >.<.
Denk je dat je de ronde gewonnen hebt, knalt ie zn super aan en gaat hij met z'n team er met de winst vandoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 11:35 

Kraak... Piep...

Serious Sam 4 is in de maak. :clap:

Laptop helemaal ververst, en gelijk weer alle Company Of Heroes (1, Opposing Fronts, Tales Of Valor, Eastern Front, 2, Ardennes Assault) en Command & Conquers (1, Tiberian Sun, 3, Kane's Wrath, Generals, Red Alert 2, Red Alert 3) en Battlefield voor LAN geklooi en zo (1942, Secret Weapons, 2) er op gegooid.

En om even een nieuwe game (Naast Ardennes Assault) erbij te doen The Evil Within erbij, heb nu toch zat schijfruimte.
Dus wel weer even zoet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 11:40 

Trials nog niet gedaan. Prison of Elders bevalt me prima, alleen binnen 2 weken verveel Ik me waarschijnlijk weer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 12:19 

Hardtraxx Veteran

@Broken Balance, geen Zero Hour? Vind dat wel een enorme verbetering aan Generals. Al voel ik mezelf wel altijd een beetje overpowered als ik USA Laser General speel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 14:29 

Aan het typen...

Ik vind Red Alert 2 echt veruit de beste uit die serie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 14:46 

Hardtraxx Veteran

Zero Hour. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 15:20 

Hardtraxx Veteran

Ik vind eigenlijk alleen Red Alert 1 en Red Alert 3 minder. Rest allemaal wel heel leuk, heel verschillend ook dus ik zou geen favoriet kunnen kiezen. En over C&C 4 doe ik altijd maar alsof die niet bestaat.

Red Alert 2 had al die supervette units en overdreven dingen, cutscenes waren ook machtig mooi, gameplay is ook echt heel fast paced t.o.v. de andere C&C's.

Tiberian Sun had dan weer een heel aparte sfeer waar ik helemaal gek op ben, en de campaign was/is echt heel fijn. Het jammere vind ik dat de superweapons nauwelijks aankondiging hebben, irritant als je skirmish doet met superweapons erbij.

Generals was vroeger altijd te zwaar voor m'n PC, hadden heel veel mensen last van destijds ook. Dus vooral de afgelopen 5 jaar gespeeld Als je op tijd leert te reageren op die lange-afstands-dingen als Tomahawk missiles, Scud Launchers en Rocket Buggy's is het een fijn spel. Ik was er eerst wat sceptisch over omdat het spel zo anders is dan de Red Alert en Tiberium spellen, maar het went wel en werkt gewoon goed met die bulldozers/workers. (Angry Mob :worship: :lol: )

C&C 3 is echt een hele verbetering op UI gebied en Attack/Defense stances erbij etc. Rest van het spel niks mis mee :)

Bij C&C95 was het wel vervelend omdat je geen production queue had, maar dat is met OpenRa verholpen :)
Was m'n eerste echte PC game, dus nostalgie :)

Ohja en C&C Renegade, ook leuk :) Is nu wel van de troon gestoten door de fan remake, Renegade X.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 15:23 

Hardtraxx Veteran

bloemkool schreef:
Trials nog niet gedaan. Prison of Elders bevalt me prima, alleen binnen 2 weken verveel Ik me waarschijnlijk weer :P

Ja dat heb ik denk ik dus ook, trials nog niet geprobeerd.
Prison of Elders is wel vet, maar als je nu al ziet hoe snel je de level 35 prison kunt halen met skolas,
3x level 34 char, 3x max ghorn + 2x max rockets + weapons of light (titan bubble)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 15:47 

provehito schreef:
bloemkool schreef:

Prison of Elders is wel vet, maar als je nu al ziet hoe snel je de level 35 prison kunt halen met skolas,
3x level 34 char, 3x max ghorn + 2x max rockets + weapons of light (titan bubble)

Haha fucking ziek :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 17:49 

RA2 was zo fucking vet. Via Gameranger kun je nog wel tegen elkaar spelen dacht ik? Lijp spel waar je ook écht écht goed in kon zijn qua snelheid van je basis opbouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 21:07 

Kraak... Piep...

De hele Red Alert serie heb ik eigenlijk nooit gespeeld, behalve Red Alert 3. Red Alert 2 ga ik misschien nog eens doen. Red Alert 3 is wel lachen vind ik.

Ik heb als eerste C&C Tiberium Sun gespeeld. Geweldig, altijd met NoD spelen, basis verbergen en dan met Juggernauts en Stealth Tanks winnen.
Vervolgens Generals gespeeld, zero hour later pas. Generals altijd China wezen, hackers spammen en dan de boel vooruit plat bombarderen met napalm cannons, en vervolgens met de overlord tanks er overheen jagen en dan verder de basis volplanten met gattling cannons en bunkers en daar rocket soldiers er in doen, bijna ondoordringbaar.
Ten slotte eigenlijk C&C3 gespeeld, en dat blijft voor mij de beste, met vlak er achter Generals. C&C3 werkt gewoon perfect en loopt perfect imo. Mensen die zeggen dat de Aliens overpowered zijn spelen het verkeerd, ja ze hebben aardig wat sterke kanten, maar enorm veel zwakke kanten, zoals dat alle Alien voertuigen en infanterie enorm slap zijn. De Aliens hebben alleen goede verdediging en goede vliegtuigen, de verdediging vaag je zo weg met Avatars en Mammoth Tanks, en die warships (die van ver kunnen schieten) haal je gewoon uit de lucht met Venoms of Firehawks of APC's en Stealth Tanks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 22:12 

Hardtraxx Veteran

Red Alert 2 heb ik echt helemaal kapot gespeeld, samen met een maatje online 2v2 waren we echt beesten. We vulden elkaars zwakheden echt goed aan. Vaak verlieten de tegenstanders het spel al als ze doorkregen dat ze toch niet konden winnen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 22:16 

Hardtraxx Elite

4/10 placement games gewonnen. Gold 2 gekomen, valt niet tegen.
Laatste game niet kunnen connecten door een rare error, als ik die had gewonnen was ik wss wel plat gekomen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 22:23 

Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
bloemkool schreef:

Dat is vanaf morgen ook voorbij want Solar Burn was deze week actief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 22:31 

Hardtraxx Veteran

RA2 was inderdaad zo verdomd goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 09:11 

Hardtraxx Veteran

Internationals van Dota2 ook weer begonnen. Paar weken geleden ook weer een compendium gekocht, maar wil maar niet opschieten met levelen eigenlijk. Level 3 pas helaas :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 09:49 

Hardtraxx Veteran

Dat levelen gaat ook veel trager, vorig jaar vond ik Compendium veel beter, helemaal met die battlepointboosters. 3 potjes en je was level up, en toen was het ook nog zo dat je bij elke 10 levels gegarandeerd een drop kreeg. :P
Vorige  1 ... 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic