Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 21:14 

Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
tacoboy26 schreef:
Natuurlijk helpt het om sterke champions te spelen, maar je kan jezelf makkelijk carryen met champs die niet in de meta zijn zolang je er goed mee bent.

Vriend van me bijvoorbeeld is in top 20 van Challenger gekomen met alleen maar Rengar spelen.

Uiteraard, als je maar 1 champ bent en je gewoon rauw talent hebt voor de game kan dat met elke champ. Dat heb ik hetzelfde met Riven, die kan ook in elke role mee spelen en carryen (behalve adc natuutlijk). Maar ik word gewoon snel verveeld met een champ waardoor ik hem een tijd niet meer speel. Maakt het niet minder imposant natuurlijk :P

@Lyst, voeg me anders eens toe. Doen we eens samen een potje! Mijn IGN is Yung LG Jeezy

En Zed is op dit moment echt niet in de meta!

Met Riven gaat het niet om skill, als er een iemand OP is...

Zed is wel degelijk in de meta.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 21:17 

Hardtraxx Veteran

Riven is absoluut niet OP. Mensen die zeggen dat ze OP is weten niet hoe ze tegen de champ kunnen spelen. Tuurlijk doet ze veel dmg, maar dat doet elke "fighter" met een paar items.

En haar skillcap is juist belachelijk hoog
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 21:32 

Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
Riven is absoluut niet OP. Mensen die zeggen dat ze OP is weten niet hoe ze tegen de champ kunnen spelen. Tuurlijk doet ze veel dmg, maar dat doet elke "fighter" met een paar items.

Ben ik het echt niet mee eens, Riven is OP.

En ik ga uitleggen wrm ( :lol: )

Riven heeft 4 (mini) gapclosers, 3 daarvan doen damage waarvan 1 in een AOE knock-up is en de laatste is een schild.
Ze heeft een AOE stun die belachelijk scaled met AD.
Ze heeft een 15 seconden ult die haar niet alleen meer damage geeft maar ook meer range voor AA, ook meer range op haar Q en meer range op haar stun.
En dan heeft ze nog die Wind Slash die ook een belachelijke scaling heeft.

Haar laningfase is zo simpel dat ze wanneer ze ook wilt all-in kan gaan, en bijna altijd wint.
Haar midgame is nog simpeler want ze kan pushen als een gek, alles ontsnappen, en engage.
En door haar mogolische range en haar harde CC is ze lategame ook nog een bitch om mee te dealen.

En als laatste ze heeft de enigste schild dat een gapcloser is en scaled met AD.

RITO PLS

Sorry voor het lange bericht :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 21:34 

Hardtraxx Veteran

Haha, ik ga hier morgen even op reageren. Heb geen zin om een heel verhaal te typen op m'n telefoon. Je hoort nog van me :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 21:37 

Hardtraxxer

Mooi :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 21:43 

Hardtraxx Elite

Ja nee maar zo werkt dat niet.

Je bent alleen useful als je kills krijgt in lane, en zelfs als je kills krijgt kun je lategame niet zomaar in het enemy team springen zonder gekilled te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 21:50 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
nu zullen ze ranked games vast serieuzer nemen,

Het verschil tussen ranked en normals is zo gruwelijk groot :P . Ben wel benieuwd hoe het met je Vel'Koz support gaat op het moment dat je ranked gaat spelen. Een beetje een goede adc heeft niet zoveel moeite met het ontwijken van je spells en daarbij ben je zo squishy dat ze gewoon constant jou focussen. Heb je ook al wel eens andere roles gespeeld?
Speel zelf overigens geen ranked puur en alleen omdat ik in m'n eentje spelen niks aan vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 22:38 

Hardtraxx Veteran

Lennard95 schreef:
Net eerste pot cs : go alleen maar tegen gold en silver gasten :lol:

Ook deze week maar eens gekocht, pfoeee wordt ff wennen aan de recoils.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 23:59 

Aan het typen...

Henk-Jan schreef:
Lyst schreef:
nu zullen ze ranked games vast serieuzer nemen,

Het verschil tussen ranked en normals is zo gruwelijk groot :P . Ben wel benieuwd hoe het met je Vel'Koz support gaat op het moment dat je ranked gaat spelen. Een beetje een goede adc heeft niet zoveel moeite met het ontwijken van je spells en daarbij ben je zo squishy dat ze gewoon constant jou focussen. Heb je ook al wel eens andere roles gespeeld?
Speel zelf overigens geen ranked puur en alleen omdat ik in m'n eentje spelen niks aan vind.

Mwoah vind het verschil wel meevallen. Ik spectate regelmatig ranked games van vrienden en zie wel verschillen, maar gruwelijk groot vind ik overdreven. En ik speel af en toe mid en heel zelden een keer adc, maar met mijn slechte concentratie is het moeilijk om te csen en tegelijk op andere dingen te letten. Als support heb je het wat rustiger wat dat betreft. Plus ik houd van samenwerken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 09:54 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Lennard95 schreef:

Eindelijk meer mensen die cs:go hebben :D
Wat is jullie steam-name? Dan add ik die ff.
Ohja en silver is het laagste in het spel xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 10:30 

Hardtraxx Elite

Uberhout schreef:
chas1n schreef:
Lennard95 schreef:

Eindelijk meer mensen die cs:go hebben :D
Wat is jullie steam-name? Dan add ik die ff.
Ohja en silver is het laagste in het spel xd.

Mijn naam is lennard9555 op steam, ik speel meer met gasten van Mu.

Nouja dat was mijn allereerste pot cs :go dus zelfs dan is het hoog :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 11:27 

Hardtraxx Veteran

Voor de mensen die CS:GO spelen, steam profiel.
Mijn rank is momenteel Master Guardian Elite.

chas1n schreef:
Lennard95 schreef:

Voor recoil van M4A1/4, Famas, Galil & AK47 te oefenen kun je deze map downloaden. In de beschrijving onderin staat extra uitleg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 13:30 

Aan het typen...

Yay het is weer zover, over het hele team iedereen een tier hoger. Ik vind het niet erg om tegen golds of plats te spelen, maar mag ik dan ook minstens 1-2 mensen in mijn team die mee kunnen op dat niveau? En dan niet 1 game, nee 3 stuks. Hoe zit dat met ranked games? Krijg je daar ook veel van die scheve teams of speel je daar vooral tegen je eigen tier/division?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 14:54 

Je zit altijd rond je eigen klasse. Scheelt nooit veel dus daar hoef je je niet druk om te maken. Met velkoz kun je opzich wel makkelijk poken, qua q dan. Maar je wilt je lane niet hard pushen dus ik merk bij mezelf dat t moeilijk is om continu je 3 stacks van je frostfang (die ik overigens nóóit upgrade) te pakken.

Ik doe overigens alleen maar ranked. Dan weet je iig dat er serieus gespeeld wordt en je gepusht wordt om op je best te spelen. Heerlijk die druk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 15:40 

Aan het typen...

En dat is 4. En dan heb je tenminste nog één gold V TF in je team zitten en die gaat dan iets van 20 keer dood in 35 min, tig keer ult midden in hun team... ADC die afk gaat. Zo heb je 80% winrate over 25 games, en zo heb je 4 losses in 5 games. >.<

Ik upgrade spellthiefs ook nooit, als we echt late game gaan, verkoop ik hem voor hourglass. En die 3 stacks valt op zich wel mee. Je kunt 4-5 q's schieten in die tijd en een e->w combo proct alle 3 meteen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 17:46 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Yay het is weer zover, over het hele team iedereen een tier hoger. Ik vind het niet erg om tegen golds of plats te spelen, maar mag ik dan ook minstens 1-2 mensen in mijn team die mee kunnen op dat niveau? En dan niet 1 game, nee 3 stuks. Hoe zit dat met ranked games? Krijg je daar ook veel van die scheve teams of speel je daar vooral tegen je eigen tier/division?

Ligt aan MMR, als je bijvoorbeeld een lange winstreak hebt gaat je MMR erg omhoog. Dit zorgt ervoor dat je tegen betere tegenstanders speelt, maar je krijgt ook meer LP per win. Dit werkt ook met losing streaks, je moet tegen slechtere tegenstanders, maar krijgt minder LP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 18:01 

Hardtraxx Veteran

Tzoine schreef:
Jurheinen schreef:

Ben ik het echt niet mee eens, Riven is OP.

En ik ga uitleggen wrm ( :lol: )

Riven heeft 4 (mini) gapclosers, 3 daarvan doen damage waarvan 1 in een AOE knock-up is en de laatste is een schild.
Ze heeft een AOE stun die belachelijk scaled met AD.
Ze heeft een 15 seconden ult die haar niet alleen meer damage geeft maar ook meer range voor AA, ook meer range op haar Q en meer range op haar stun.

Haar laningfase is zo simpel dat ze wanneer ze ook wilt all-in kan gaan, en bijna altijd wint.
Haar midgame is nog simpeler want ze kan pushen als een gek, alles ontsnappen, en engage.
En door haar mogolische range en haar harde CC is ze lategame ook nog een bitch om mee te dealen.

En als laatste ze heeft de enigste schild dat een gapcloser is en scaled met AD.

RITO PLS

Sorry voor het lange bericht :$

Nou ik ga ook even een mooi lang bericht schrijven :D

Dit is niet waar, dit kan bij lange na niet tegen alle champions. Bijvoorbeeld een Irelia/Cho Gath/Renekton/Shyvana kan heel effectief met een Riven traden. In een lane tegen Riven moet je altijd goed opletten hoeveel empowered auto's ze heeft, en welke skills ze al wel gebruikt heeft en welke niet. Ga jij met haar traden terwijl ze net haar eerste Q heeft gebruikt, dan verlies je geheid. Je moet haar 3 Q's eigenlijk kiten, en daarna pas de trade aangaan. Want als je de knockup van de 3e Q in je gezicht krijgt, verlies je de trade. Want die kan ze volgen met haar W en vervolgens kan ze van jouw dmg weg dashen met haar E.

Dit is waar, haar split push is heel sterk. Door haar 3 Q's en een ravenous kan ze een wave met 3 auto's wegwerken. En ze kan makkelijk weg komen zodra ze aan de 40% cdr zit. Haar engage is sterk in 1v1 of 1v2 situaties, deze kan ze vaak ook winnen door haar mobiliteit. Maar in teamfights is Riven erg moeilijk te spelen. Zodra je haar ook maar met 1 CC raakt, moet je deze opvolgen met meer CC. Want Riven is uiteindelijk nog ontzettend squishy als je haar vol dmg bouwt. Ze kan tevens ook alleen maar engagen als ze Flash heeft.

Elke mobiele champ is late game moeilijk mee te dealen, wat ik hiervoor ook al aangeef. CC = Riven dood

Dit is alleen vanaf lvl 16+ en ze 40% cdr heeft.

Hij scaled idd best hard, maar nu met de recente nerf op de snelheid is deze makkelijk te ontwijken imo. Hiervoor was die wellicht iets te sterk, maar nu is hij in prima staat.

Lang verhaal kort. CC Riven, en win de game.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 20:11 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 20:37 

Kraak... Piep...

Dakpan schreef:
Afbeelding

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 20:44 

Hardtraxxer

Bijvoorbeeld een Irelia/Cho Gath/Renekton/Shyvana kan heel effectief met een Riven traden.

Ik heb het over all-in gaan niet over traden :P
Het gene is een Cho gath kan sws niet all-in gaan met een champ die een gapcloser heeft, en vooral geen fighters.
Irelia is sws all sterk maar Riven kan all-in gaan als Irelia haar stun/slow niet heeft.
Renekton is de grootste counter van Riven maar niemand speelt hem meer. (behalve ik Renekton is tiefus leuk :loving: )
Riven kan all-in gaan tegen Shyvanna voordat Shyvanna te tanky is.

In een lane tegen Riven moet je altijd goed opletten hoeveel empowered auto's ze heeft, en welke skills ze al wel gebruikt heeft en welke niet.

Zwaar moeilijk aangezien haar q drie keer gebruikt kan worden, en ze eigenlijk altijd wel een spell heeft om the dissengage of te engage.

Je moet haar 3 Q's eigenlijk kiten

Dit kan alleen als je een dissengage tool hebt, ongeveer hetzelfde als de Distortion's van Le Blanc kiten.

Maar in teamfights is Riven erg moeilijk te spelen

Ik snap niet wat er moeilijk aan is...

Riven heeft meerdere hard CC en meerdere dissengage's, dit zorgt ervoor dat het niet uitmaakt dat ze squishy is. Ook heeft ze (met Hydra/Tiamat dan wel) veel AOE damage en veel range door haar ult.

Dus flash heeft ze infeite niet nodig, door haar hard CC en veel AOE maakt het niet uit dat ze squishy is.

CC = Riven dood

Verassend, ben het hier ook niet mee eens ;)

Riven's W heeft geen cast time, hij word dus meteen gebruikt. Als je in een teamfights zit en je bent Riven en je ziet dat je word ge CC. Dan spring je er op en dan CC je hem. En dan vernietig je de rest.
En zelfs als je een hard CC raakt op Riven stunt ze je terug en dissengaged ze.

De enigste counter die ik zie op Riven is dezelfde als bij Zed: geen kills EN geen farm geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 21:10 

oke hier begrijp ik dus niks van, iemand die dit kan vertalen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 21:11 

Hardtraxx Elite

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2015 21:27 

Hardtraxx Elite

jeffrey2107 schreef:
oke hier begrijp ik dus niks van, iemand die dit kan vertalen?

Ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 10:15 

Aan het typen...

tacoboy26 schreef:
Lyst schreef:

Ligt aan MMR, als je bijvoorbeeld een lange winstreak hebt gaat je MMR erg omhoog. Dit zorgt ervoor dat je tegen betere tegenstanders speelt, maar je krijgt ook meer LP per win. Dit werkt ook met losing streaks, je moet tegen slechtere tegenstanders, maar krijgt minder LP.

Ik vind het niet erg om tegen golds of plats te spelen, dat deed ik tijdens de winstreak ook wel. Het verschil is alleen dat de rest van mijn team ook redelijk mee kon komen. Nu stond er in elke lane iemand die een hele tier lager was. Ik vind gewoon dat ze ranked mmr moeten koppelen aan normals in de zin van dat normals geen invloed hebben op je ranked, maar je ranked mmr wel in een bepaalde verhouding wordt meegenomen in normals. Dat houdt de game ook leuk voor de unranked spelers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 10:23 

Hardtraxx Veteran

Als ik straks na m'n werk nog niemand een antwoord geeft op die vraag zal ik het proberen uit te leggen.
@Tzoine, jij krijgt sowieso antwoord :D
Vorige  1 ... 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic