Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 12:40 

Aan het typen...

Nazale schreef:
Sightstone is juist waar voor je geld... Als support zijnde moet je die ten alle tijden kopen. Ook is juist t ontzeggen van vision van the enemy team zwaar belangrijk, dus de sweeper pakken. Zorgt ook ervoor dat je lane makkelijker gegankt kan worden, zeker als ze gepusht staan. Je kan dan langzaamaan hun jungle overnemen en hun inkomsten beperken en free drags pakken.. Genoeg mogelijkheden :p En hoezo heeft roamen geen zin? Bedoel je dat álle lanes pushed staan? Dan gewoon groupen en turrets pakken lijkt me.. =)

Niet in silver/low gold. Alleen de supports gebruiken daar sweepers, en met 1 ward weghalen per 75 seconde, als je goed gokt, want er staan lang niet zoveel wards als in higher elo games, ga je echt geen game winnen. Ik heb even gekeken, maar in de laatste 5 games had gemiddeld 1 iemand een sweeper en zijn er bij elkaar opgeteld 5 wards gecleard. Dat is 1 per game... En meestal wordt er direct naar het clearen alweer een nieuwe ward gedropt. In higher elo zijn sweepers wel nuttig, want dan bereid je objectives voor etc. Maar op silver niveau echt niet, ze kopen alleen maar sweepers omdat de pro's dat ook doen en omdat het in de build guides staat. Maar als je gemiddeld 1 ward cleart in een hele game, dan had je net zo goed geen sweeper kunnen kopen. En al clear ik 10 wards per game, dan nog weegt het niet op tegen het hebben van een extra carry. Het is echt niet zo dat ze ineens allemaal de fog of war gaan gebruiken om een flank te pakken. Het gros van de spelers weet niet eens welke areas zichtbaar zijn voor de tegenstander. En het niet hebben van vision weerhoudt silvers er niet van om er toch doorheen te lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 14:15 

Hardtraxxer

Witcher 3!!!!!! :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 14:42 

Hardtraxx Veteran

Waarom duwt NVIDIA telkens een driver update in m'n gezicht wanneer er een grote PC game bijna uitkomt (Eerst GTA V, nu Witcher 3), om 'm "Ready" te maken voor dat spel, terwijl ik dat spel niet ga spelen (En als ik het zou doen zou ik 'm hooguit op medium settings kunnen draaien, wat vor mij een van de redenen is om er geen 60 euro aan uit te geven, dan wacht ik liever tot ik over een paar jaar een PC heb met betere specs, en dat spel 3 keer zo goedkoop is)

Komt op mij over als een onzin update om dat spel meer te hypen en te adverteren, met geen of weinig daadwerkelijke verbeteringen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 14:43 

Hardtraxx Veteran

Wie neemt er dan ook een NVIDIA kaart. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 14:48 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Ik wacht eerder op een nieuwe Elder Scrolls, of Fallout.

Fallout :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 14:54 

Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Waarom duwt NVIDIA telkens een driver update in m'n gezicht wanneer er een grote PC game bijna uitkomt (Eerst GTA V, nu Witcher 3), om 'm "Ready" te maken voor dat spel, terwijl ik dat spel niet ga spelen (En als ik het zou doen zou ik 'm hooguit op medium settings kunnen draaien, wat vor mij een van de redenen is om er geen 60 euro aan uit te geven, dan wacht ik liever tot ik over een paar jaar een PC heb met betere specs, en dat spel 3 keer zo goedkoop is)

Komt op mij over als een onzin update om dat spel meer te hypen en te adverteren, met geen of weinig daadwerkelijke verbeteringen.

het gaat meestal bij Nvida om sli support en wat optimalisatie shizzle, niemand weet beter hoe je kaart werkt dan nvidia zelf he..ik heb wel verbetering gezien bijvoorbeeld bij far cry 4, waar het echt nodig was. Je zal er miss niks van merken maar het is alleen gunstig voor je kaart en dat jij dan geen gta V heb gekocht, boehoe het zijn geen grote updates, dus geen reden om te janken
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 15:03 

Hardtraxx Veteran

Ik heb liever eens in het halfjaar een keer een update dan elke 2 maanden weer iets kleins bij een nieuwe grote game release.. Zal eens kijken hoe ik die berichten kan uitzetten dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 15:34 

Hardtraxx Veteran

Ik vind dat juist een voordeel. Gewoon bots een update zodat een triple A game (grafisch) meteen goed loopt. Jij koopt misschien liever zo'n game na 12 jaar, maar een ander speelt vanaf dag 1. Nvidia focust zich op die groep, waarvoor hulde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 23:48 

Hardtraxx Elite

Net eerste pot cs : go alleen maar tegen gold en silver gasten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 14:14 

Hardtraxx Elite

Net een potje League gespeeld. Werd tegen me gezegd dat we een support nodig hadden dus ik dacht oke, ik zoeken en zoeken, wat zal ik toch eens pakken. In de laatste 5 seconde maar Blitzcrank gepakt zeggen ze opeens dat we jungle nodig hebben. Ik helemaal in paniek natuurlijk. Uiteindelijk heb ik Blitzcrank met AD top masteries en runes en Teleport Flash. xd

Eindigen we op dit:
Afbeelding

Normale game maar toch :D

Ga denk ik weer wat meer spelen en me weer wat verdiepen, heb namelijk niet echt een idee wat de sterkste item builds etc. zijn of zelfs wat sommige champions voor abilities hebben.

Voeg me maar toe als je wilt: Teemo For Lunch
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 14:55 

Aan het typen...

Lee Sin heeft 4 long swords, geen sigthstone en last whisper als eerste item? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 15:43 

Hardtraxx Veteran

Lennard95 schreef:

Silver is het laagste in CS:GO, Gold is juist daarboven.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 16:00 

Kraak... Piep...

Aww yeah, deze en The Witcher ga ik waarschijnlijk halen incl een PS4 :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 16:02 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Lee Sin heeft 4 long swords, geen sigthstone en last whisper als eerste item? :P

Hij was een beetje de weg kwijt geloof ik. xd

Is die als enige jungler in de game, gaat die niet eens meer junglen maar lanen met Nunu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 16:42 

Hardtraxx Elite

Grim schreef:
Lennard95 schreef:

Silver is het laagste in CS:GO, Gold is juist daarboven.
Afbeelding

2 gold novas en 1 silver elite dan en 2 unranked die zaten de awp'en.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 20:34 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Nazale schreef:
Sightstone is juist waar voor je geld... Als support zijnde moet je die ten alle tijden kopen. Ook is juist t ontzeggen van vision van the enemy team zwaar belangrijk, dus de sweeper pakken. Zorgt ook ervoor dat je lane makkelijker gegankt kan worden, zeker als ze gepusht staan. Je kan dan langzaamaan hun jungle overnemen en hun inkomsten beperken en free drags pakken.. Genoeg mogelijkheden :p En hoezo heeft roamen geen zin? Bedoel je dat álle lanes pushed staan? Dan gewoon groupen en turrets pakken lijkt me.. =)

Niet in silver/low gold. Alleen de supports gebruiken daar sweepers, en met 1 ward weghalen per 75 seconde, als je goed gokt, want er staan lang niet zoveel wards als in higher elo games, ga je echt geen game winnen. Ik heb even gekeken, maar in de laatste 5 games had gemiddeld 1 iemand een sweeper en zijn er bij elkaar opgeteld 5 wards gecleard. Dat is 1 per game... En meestal wordt er direct naar het clearen alweer een nieuwe ward gedropt. In higher elo zijn sweepers wel nuttig, want dan bereid je objectives voor etc. Maar op silver niveau echt niet, ze kopen alleen maar sweepers omdat de pro's dat ook doen en omdat het in de build guides staat. Maar als je gemiddeld 1 ward cleart in een hele game, dan had je net zo goed geen sweeper kunnen kopen. En al clear ik 10 wards per game, dan nog weegt het niet op tegen het hebben van een extra carry. Het is echt niet zo dat ze ineens allemaal de fog of war gaan gebruiken om een flank te pakken. Het gros van de spelers weet niet eens welke areas zichtbaar zijn voor de tegenstander. En het niet hebben van vision weerhoudt silvers er niet van om er toch doorheen te lopen.

Geloof me, zodra je ranked speelt heb je echt wel een sweeper nodig. Met name als je richting Gold gaat. Vision wordt op gegeven moment zo belangrijk dat een simpele upgrade niet meer genoeg is. Met name is de upgraded sweeper echt noodzakelijk als je late-game Baron/Dragon wil doen.

Verder heb ik echt een schijthekel aan supports die vol dmg bouwen. Ik verwacht van mijn support dat hij/zij weet wat ie aan het doen is. Dus gewoon standaard items als Mikaels Crucible/Locket Of The Iron Solari/Righteous Glory/Frozen Heart heeft. Je bent er om je team te supporten, niet om zelf de carry te spelen. Dan moet je een andere role gaan imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 23:36 

Aan het typen...

Ondertussen 80% winrate tegen silver II-plat IV, nu zullen ze ranked games vast serieuzer nemen, maar ik kan niet echt zeggen dat het niet werkt. Men is gewoon ontzettend narrowminded. Als ik teambuilder doe als Morgana, dan is er geen adc die moeilijk doet, maar als vel'koz zoekt 2/3 een ander team. Terwijl als ik naar mijn stats kijk, hebben de adcs beter gepresteerd met vel'koz als support, dan als ik Morgana speel. Ook op champion.gg heeft Velk een hogere winrate dan Morgana en dat is gebaseerd op alle plat+ games. Maar meta zegt, dus... Volgens mij gaat het uiteindelijk om winnen en zolang ik dat veel blijf doen heb ik geen reden om me daar wat van aan te trekken. Naarmate ik hogerop kom, zal ik me wel weer aanpassen aan wat op dat niveau het beste werkt, want ik geloof direct dat sweepers erg belangrijk zijn op hoger niveau. Alleen in de potjes die ik nu speel is dit veel effectiever en dan speel ik toch echt 9 van de 10 keer tegen een meta support met standaard items.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 18:04 

Hardtraxx Elite

Meta zegt niks in Normal/Solo Q, vooral op laag Elo.
Alles werkt als je er goed mee speelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 17:25 

Hardtraxx Veteran

tacoboy26 schreef:
Meta zegt niks in Normal/Solo Q, vooral op laag Elo.
Alles werkt als je er goed mee speelt.

Ben ik het niet mee eens, het zijn meta champions voor een reden. Ze zijn gewoon sterk in die patch/tijd, dus als je de meta gewoon een beetje volgt en de champs speelt die in de meta zijn heb je meer kans op winnen. Ook in de lagere elo's
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 18:47 

Aan het typen...

In een bepaalde zin past vel'koz wel in deze meta, je ziet relatief minder assasins, want die hebben moeite met de tanks in de meta. Dus minder risico voor velk en zijn dps, true damage en mp build zorgen ervoor dat je de tanks eerder dood hebt. Tegelijkertijd heb je ook een aardige burst damage om degene die all in gaat voor je adc te killen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 19:50 

Hardtraxx Elite

Natuurlijk helpt het om sterke champions te spelen, maar je kan jezelf makkelijk carryen met champs die niet in de meta zijn zolang je er goed mee bent.

Vriend van me bijvoorbeeld is in top 20 van Challenger gekomen met alleen maar Rengar spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 21:10 

Hardtraxxer

tacoboy26 schreef:
Natuurlijk helpt het om sterke champions te spelen, maar je kan jezelf makkelijk carryen met champs die niet in de meta zijn zolang je er goed mee bent.

Vriend van me bijvoorbeeld is in top 20 van Challenger gekomen met alleen maar Rengar spelen.

Rengar is een van de champs die altijd in de meta zal blijven. Zelfden als Zed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 21:11 

Hardtraxx Elite

Ja solo q meta =/= competitive meta
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 21:12 

Hardtraxx Veteran

tacoboy26 schreef:

Uiteraard, als je maar 1 champ bent en je gewoon rauw talent hebt voor de game kan dat met elke champ. Dat heb ik hetzelfde met Riven, die kan ook in elke role mee spelen en carryen (behalve adc natuutlijk). Maar ik word gewoon snel verveeld met een champ waardoor ik hem een tijd niet meer speel. Maakt het niet minder imposant natuurlijk :P

@Lyst, voeg me anders eens toe. Doen we eens samen een potje! Mijn IGN is Yung LG Jeezy

En Zed is op dit moment echt niet in de meta!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 21:13 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Voor de LCS volgers: Rekkles terug naar Fnatic, Tabzz terug bij Elements, waar alleen Froggen blijft en Forg1ven naar Gambit Gaming. xPeke, Soaz en Amazing terug in de LCS met Origen. Wordt een mooie summer split.

Zeer jammer dat Origen in de split zit. In de finale gewonnen tegen Copenhagen Wolfes Academy (Toen nog lowland lions genoemd, geloof ik). Klasgenoot is de jungler van CWA Kirei :lol:
Vorige  1 ... 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic