Ja UOL is trouwens nog wel tof inderdaad. Mja ik ben begonnen met kijken bij de NALCS dus ik ken daar ook veel meer spelers van. Daarnaast kijk ik standaard op Twitch de stream van Imaqtpie en daar komen ook een hoop van die spelers langs. Kijkt toch ook fijner als je wat meer van de spelers weet.
Anyhow, Quickshot vind ik ergens niet prettig om naar te luisteren. Ik vond het eerst helemaal kut, maar dat is verder wel teruggedrongen tot wel oke. Deficio vind ik wel echt heel erg vervelend. Die irriteert me gewoon. Daarnaast vind ik Kobe dus wel de sterkste van de vier, die kerel weet echt zo gruwelijk veel van het spel en beschrijft heel helder wat er gebeurde. En phreak is gewoon een held, ik hou wel van slechte woordgrappen en daar voldoet hij prima aan.
En ergens oogt het EULCS wat minder professioneel, dat draagt ook wel bij aan het gevoel.
Hoe sta je verder met je rankings Lyst? Ben wel benieuwd hoe je het er vanaf brengt. Ik speel bijna alleen maar Morgana support eigenlijk, ben nu al Magus daarmee..

70% winrate met d'r. Toch wel lekker haha!