Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 00:11 

NALCS > EULCS imo. Op de een of andere manier toch wat meer spektakel, en betere reporters. Phreak / kobe / Riv / Jatt zijn alle vier echt heel sterk / grappig.

Pobelter iig naar CLG dacht ik!

Oh en vandaag gepromoveerd naar gold 5!! Yes yes yes, nu door- end season goal dan misschien toch maar voor platinum gaan.. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 01:00 

Hardtraxx Elite

Vind zelf NALCS ook leuker om na te kijken, EU teams zijn wel beter tho.

Gratz met Gold v, gold v > plat v ging redelijk snel bij mij vorig seizoen dus succes ^^.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 08:48 

Hardtraxx Veteran

http://www.flappyplane.net/
hele weekend gespeeld. Ik geef dit spel een 9/11
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 09:29 

Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
http://www.flappyplane.net/
hele weekend gespeeld. Ik geef dit spel een 9/11

Te fout :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 11:59 

Aan het typen...

Nazale schreef:
NALCS > EULCS imo. Op de een of andere manier toch wat meer spektakel, en betere reporters. Phreak / kobe / Riv / Jatt zijn alle vier echt heel sterk / grappig.

Pobelter iig naar CLG dacht ik!

Oh en vandaag gepromoveerd naar gold 5!! Yes yes yes, nu door- end season goal dan misschien toch maar voor platinum gaan.. :D

Ik vind juist precies andersom, Deficio en Quickshot zijn veel enthousiaster en met FNC en UOL heb je twee teams die iedere week wel voor een geweldige pot om naar te kijken zorgen. NA LCS volg ik alleen C9 en TSM en meestal ook nog eens alleen de highlights.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 15:46 

Ja UOL is trouwens nog wel tof inderdaad. Mja ik ben begonnen met kijken bij de NALCS dus ik ken daar ook veel meer spelers van. Daarnaast kijk ik standaard op Twitch de stream van Imaqtpie en daar komen ook een hoop van die spelers langs. Kijkt toch ook fijner als je wat meer van de spelers weet.

Anyhow, Quickshot vind ik ergens niet prettig om naar te luisteren. Ik vond het eerst helemaal kut, maar dat is verder wel teruggedrongen tot wel oke. Deficio vind ik wel echt heel erg vervelend. Die irriteert me gewoon. Daarnaast vind ik Kobe dus wel de sterkste van de vier, die kerel weet echt zo gruwelijk veel van het spel en beschrijft heel helder wat er gebeurde. En phreak is gewoon een held, ik hou wel van slechte woordgrappen en daar voldoet hij prima aan.

En ergens oogt het EULCS wat minder professioneel, dat draagt ook wel bij aan het gevoel.

Hoe sta je verder met je rankings Lyst? Ben wel benieuwd hoe je het er vanaf brengt. Ik speel bijna alleen maar Morgana support eigenlijk, ben nu al Magus daarmee.. :) 70% winrate met d'r. Toch wel lekker haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 17:31 

Aan het typen...

Moet nog 3 champions voordat ik ranked kan spelen. Heb nu 7600 IP, maar ben nog niet echt overtuigd van de volgende champ. Spam de laatste tijd alleen nog maar Vel'koz support (42k champion points :$ ), zit nu op 75% winrate in de laatste 20 games. Kom nu ongeveer in 1 op de 3 games een platinum tegen, de rest is veelal gold II-silver III. Was ook eerst Morgana support main, maar was daarbij te afhankelijk van de ADC. Met Vel'koz doe ik vrij vaak het meeste damage to champions van iedereen terwijl mijn build vrij cheap is. 6800 voor core en 12.2k voor full build (haal gemiddeld 10.3k gold als support).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 18:16 

Er is toch niet perse een vaste core build op velkoz sup? Ti's idd wel een goeie Champion maar als ze je eenmaal locked hebben, wat ik dus direct zou doen, dan kun je maar heel weinig. Met morgana vind ik t juist fijn dat je heel makkelijk je adc kan helpen. Je zone't als n gek, hebt een monsterlijke cc en je shield is goddelijk tegen bijna alle andere supports (op de poke supports na (Annie, sona, karma). Daarnaast heb je als velkoz maar weinig wat de adc echt helpt.. Ga dan mid velkoz!

Ik heb bij velkoz meestal pas t idee dat ik echt iets doe na lvl 6, en na morellonomicon te hebben gekocht. Cdr en manaregen is wel hard nodig, en toch duurt t wel effe aangezien je eerst je sightstone/boots hebt gekocht. Standaard first buys als n sup zijnde voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 18:24 

Hardtraxx Elite

Echte mannen spelen full AP Nautilus support.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 19:35 

Hardtraxx Addict

Anivia supp :D :D
Ik speel het wel eens en het werkt vaak echt geweldig. Je hebt een stun, een slow, een wall om enemies tegen te houden en enorme poke met je Q-E of R-E combo.
Helemaal leuk als je dan Guardian Angel, Zhonya's, wat health items en je passive hebt, krijgen ze je nooit dood. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 19:59 

Hardtraxx Elite

Zo squishy :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 20:52 

De yolo-supports vind ik echt gruwelijk irritant om te zien. Je bent een support, niet een carry. Al heeft anivia idd nog wel een redelijke kit lijkt me, maar toch idd zo squishy..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 21:49 

Aan het typen...

Wat maakt een support een support dan? Ik ward, ik peel, ik poke, ik zone, ik help met minions onder de turret, ik heb weinig gold nodig en ik heb 3 aoe CC spells. Omdat ik daarnaast kan carryen mag het niet? Seems legit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 22:43 

Omdat je jezelf wel retegoed moet positioneren wil je dit kunnen blijven doen. Je vergeet nog dat je true damage doet he ;). Ik denk dat je laning phase idd vrij goed is, maar in teamfights zie ik vaak (ook bij mezelf want ik heb m ook redelijk wat sup gespeeld) dat je toch te weinig lockdown hebt. Je cc is niet voldoende om te initiated, hooguit je e maar dan ben je zo exposed dat je zelf in no time dood bent. Het hangt dus vaak sterk af van je team comp want je kan wel megaveel damage doen maar als je de teamfights niet wint dan kom je nog steeds niet ver.

Dat is iig wat ik gemerkt heb tijdens m'n potjes. Regelmatig met meeste damage de pot verloren, met maar 1 offensive item.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 23:19 

Aan het typen...

Mwoah zo moet je ook niet spelen met velk. Laat hun maar initiaten en zorg ervoor dat je 1 of 2 tanks (is meta op t moment) als frontline hebt met wat cc. Doen ze dat niet dan heb je uitstekende poke en kiting met Velk. Doen ze het wel, wacht je heel even tot iedereen erop duikt, om vervolgens met je laser het hele gevecht te keren. Ook de knockup is gruwelijk irritant als je midden in een gevecht zit als tegenstander zijnde. Verder kun je je spells blijven spammen, waar ook tanks de grootste moeite mee hebben, maar inderdaad positionering is everything bij Vel'koz. De paar keer dat ik doodga in een game is vaak binnen 1-2 tellen.

Kan iemand mij trouwens vertellen waarom de level 9 recall (trinket upgrade) vrijwel nooit lukt bij mij. Op een of andere manier zijn of de waves pushed en sta ik niks te doen, of en dat gebeurt echt in 2 op de 3 games, ga ik dood op level 8 met min 80% xp, waarna ik dus weer naar de lane kan lopen om vervolgens direct te recallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 23:58 

Hardtraxx Elite

Waarom per se meteen trinket upgraden, heb ik iets gemist de laatste tijd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 00:12 

Nja zoals ik zei, je hebt hard cc nodig om vel tot z'n recht te laten komen.

T feit dat je lane gepusht staat is de fout van je adc of je hebt teveel je w gebruikt om te poken! Meestal zorg ik er dan voor dat ik deep ward zodat je óf de turret kan pakken óf lekker kan roamen en je andere lanes snowballen. Lvl 8 heb je je sightstone toch allang. Een pink / red trinket is dan echt nog wel voldoende om visioncontrol te houden (als je lane pushed staat iig)

Enne de gele trinkets zijn verbeter, je kan van 1 een mini sightstone maken of een pink ward droppen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 09:50 

Aan het typen...

De upgrade kost 250 gold, en laat je elke minuut een ward plaatsen en hij spaart tot 2 als je dat niet doet. Met 3 min timer op een ward kun je dus gewoon 3 wards ten alle tijde hebben uitstaan, zonder dat je 800 gold kwijt bent en een itemspot aan een sightstone, die je verder qua stats amper iets biedt. Bovendien hoef je niet te recallen om je wards te refreshen. Nadeel is wel dat je geen sweeper kunt kopen en dat je een sightstone meestal 2 a 3 levels eerder kunt krijgen. Veel mensen denken dat je maar 2 wards kunt plaatsen met je upgrade..

Roamen heeft geen zin als de waves pushed zijn en maakt het risico op doodgaan op level 8 alleen nog maar groter. Volgens mij is het een vloek, want ik zei een keer voor de grap dat ik onder mijn turret bleef tot level 9, komt onze jungler ineens ganken, je raadt het al xd Misschien moet ik een keer vaker recallen, level 9 is mijn tweede recall vaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 10:35 

Hardtraxx Veteran

Eindelijke komt House of Wolves vandaag naar destiny, zoveel zin in, :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 11:13 

Sightstone is juist waar voor je geld... Als support zijnde moet je die ten alle tijden kopen. Ook is juist t ontzeggen van vision van the enemy team zwaar belangrijk, dus de sweeper pakken. Zorgt ook ervoor dat je lane makkelijker gegankt kan worden, zeker als ze gepusht staan. Je kan dan langzaamaan hun jungle overnemen en hun inkomsten beperken en free drags pakken.. Genoeg mogelijkheden :p En hoezo heeft roamen geen zin? Bedoel je dat álle lanes pushed staan? Dan gewoon groupen en turrets pakken lijkt me.. =)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 11:23 

Hardtraxx Veteran

provehito schreef:

ik was aan het hopen op nieuwe missies....tot dusver zijn het alleen bounty's waarbij je de aangewezen persoon moet killen.

maar ik heb pas 1 bounty gedaan dus misschien krijg je daarna wel normale nieuwe missies haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 12:03 

Hardtraxxer

Gister een paar filmpjes gezien over/van The Witcher 3: Wild Hunt. Ziet er bizar vet uit, lijkt me een ongelooflijk vet spel :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 12:14 

Hardtraxx Veteran

Ik wacht eerder op een nieuwe Elder Scrolls, of Fallout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 12:19 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
provehito schreef:

ik was aan het hopen op nieuwe missies....tot dusver zijn het alleen bounty's waarbij je de aangewezen persoon moet killen.

maar ik heb pas 1 bounty gedaan dus misschien krijg je daarna wel normale nieuwe missies haha

Je krijgt met House of wolves wel nieuwe missies, net zoals toen met crota, in een soort van quest vorm als het goed is.
Verder krijg je prison of elders, trials of osiris, nieuwe strike, nieuwe social space met alles derop en der aan,

PS. House of Wolves is nog niet uit, komt later vandaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 12:20 

Hardtraxx Veteran

Kan me niet voorstellen dat er een nieuwe TES verschijnt nu ze eerst nog bezig waren met het porten van de Online versie naar de consoles. Misschien op de E3 over een jaartje of 2.
Vorige  1 ... 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic