Doen jullie ook aan cracker trekken?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
FNC - SKT T1 Was ook een regelrecht spektakel 
Hoe deed die midlaner van fnatic het tegen faker?
View on YouTubetacoboy26 wrote:Hoe deed die midlaner van fnatic het tegen faker?
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Gelukkig verlies ik nooit.teupie wrote:Doen jullie ook aan cracker trekken?
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Febiven, baas. 
Ik had trouwens gehoopt dat SKT - TSM leuker zou zijn. Was wel erg eenzijdig.
Dat spel spelen ondertussen ook een hoop mensen bij ons in de klas.
Daarstraks voor het eerst op #1 kunnen komen.
De rechtse helft is mijn 2de scherm dat ook mee wordt opgenomen bij print screen.

Daarstraks voor het eerst op #1 kunnen komen.
De rechtse helft is mijn 2de scherm dat ook mee wordt opgenomen bij print screen.

Lol hoelang ben je daar mee bezig geweest?
Geen idee, 15-30 minuten? Je moet ook een beetje geluk hebben natuurlijk.tacoboy26 wrote:Lol hoelang ben je daar mee bezig geweest?
Lyst wrote: ik snap echt geen drol van dat matchmaking systeem van LoL.
Normal MMR staat los van Ranked MMR. Dus als iemand uit Challenger een w/l van 200/300 heeft in normal, wordt hij ook geranked met mensen rond dat niveau, hierbij wordt niet gekeken naar ranked stats.
Dus als iemand zeg maar op silver III begint, vervolgens bijna alleen nog maar ranked speelt tot aan diamond en vervolgens weer een normal speelt, dan klopt er toch niks meer van.
Ik probeer een 10 win streak te halen, maar iedere keer als ik bij 8 of 9 ben krijg ik een serie van 4-5 games met low bronze. In plaats van dat je tegenstanders steeds beter worden, wordt je eigen team steeds slechter.
Zo demotiverend.
Iemand hier die Hearthstone speelt?
Tja zo werkt het wel.Lyst wrote:Dus als iemand zeg maar op silver III begint, vervolgens bijna alleen nog maar ranked speelt tot aan diamond en vervolgens weer een normal speelt, dan klopt er toch niks meer van.Ik probeer een 10 win streak te halen, maar iedere keer als ik bij 8 of 9 ben krijg ik een serie van 4-5 games met low bronze. In plaats van dat je tegenstanders steeds beter worden, wordt je eigen team steeds slechter.
Zo demotiverend.
Ik snap ook niet helemaal waarom je winstreaks wil halen in normal?
Moet toch wat te doen hebben tot ik ranked kan spelen, heb pas 13 champs dus...
Ah zo. Gewoon schijt hebben aan of er nu Victory of Defeat staat op het laatst en gewoon focussen op beter worden.
jeetje, mensen die lol spelen hier
speel het zelf af en toe, meestal support met blitz want skill gekocht ooit
en tresh vooral leuk als je beetje lekker gaat met souls opnemen 
Distinctive wrote:meestal support met blitz want skill gekocht ooit![]()
Gelukkig is LoL een van de weinige f2p games waarin dat niet kan
Yes af en toe op mn telefoon als ik me verveelConzpiracy wrote:Iemand hier die Hearthstone speelt?
Op The Humble Store zijn Putt-Putt, Freddi Fish, Pajama Sam & Spy Fox te koop aan 74-75% korting.
Korting geld nog tot maandag 19u.
Korting geld nog tot maandag 19u.
Voor de LCS volgers: Rekkles terug naar Fnatic, Tabzz terug bij Elements, waar alleen Froggen blijft en Forg1ven naar Gambit Gaming. xPeke, Soaz en Amazing terug in de LCS met Origen. Wordt een mooie summer split.