Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 23:03 

Hardtraxx Elite

Laatste weken wat games gekocht op steam/g2a die ik vroeger veel speelde (Command & Conquer Generals, AOE 3 en The Settlers Heritage Of Kings) Heel leuk om allemaal weer is te spelen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 12:05 

Hardtraxx Veteran

Speel nu vooral LoL. Vorig seizoen silver 4, maar nu nog unranked omdat ik een rol/champion wil masteren. Daarnaast nog een beetje Hearthstone voor de afwisseling. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 15:16 

Hardtraxx Veteran

bloemkool schreef:
Zo, eindelijk eens gestopt met RuneScape :$ Begin eindelijk een beetje fatsoenlijk werk te krijgen binnen de ICT :) Zit ook steeds vaker op mijn PS3, dus geen tijd meer voor EasyScape :D

EasyScape je klinkt nu net iemand die net vegetarisch is gaan eten en vleeseters belachelijk maakt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 15:19 

Hardtraxx Veteran

Zo erg aan het twijfelen om Bloodborne te halen, heb er eigenlijk heel weinig tijd voor maar hij ziet er zo vet uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 15:38 

Hardtraxx Veteran

Assassin's Creed :drool: Ben totaal geen gamer en heb nog nooit een spel uitgespeeld (op fifa na, al is dat ook wel lang geleden). Maar dit vind ik toch wel zo vet haha, ben begonnen met Assassin's Creed 2. Nu bijna uitgespeeld. Op naar de volgende. ^^

Helemaal vet dat ze een Assassin's Creed film gaan maken. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 15:53 

Hardtraxx Veteran

Far Cry 3 story uitgespeeld en bijna alle sidequests gehaald, afgelopen 1,5 week ongeveer 50 uur gespeeld, was leuk. Nog 2 hunter quests en 3 delivery, relics heb ik pas 2/3e maar daar ga ik niet aan beginnen :P

Competitive multiplayer vond ik alleen wel zwaar kut, co-op daarentegen erg leuk, daarvan heb ik pas 2 missies gespeeld, worden er nog wel meer denk ik zo.
kortom, aanrader voor wie hem nog niet gespeeld had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 16:51 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Zo erg aan het twijfelen om Bloodborne te halen, heb er eigenlijk heel weinig tijd voor maar hij ziet er zo vet uit

25-03 komt ie pas dus tijd vrij maken zou ik zeggen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 16:55 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Assassin's Creed :drool: Ben totaal geen gamer en heb nog nooit een spel uitgespeeld (op fifa na, al is dat ook wel lang geleden). Maar dit vind ik toch wel zo vet haha, ben begonnen met Assassin's Creed 2. Nu bijna uitgespeeld. Op naar de volgende. ^^

Helemaal vet dat ze een Assassin's Creed film gaan maken. :thumbsup:

van alle AC's die k gespeeld heb vond ik black flag iig de minst leuke :P. doe mij maar gewoon lekker een AC op het vaste land zonder piraten enz. :P

AC unity haal k over een paar maanden wel uit budget bak :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 17:20 

Kraak... Piep...

Lolwat? Black Flag was bazig met die schepen.

AC III was niks aan.
Ohja Niek, ik zou eerst Assassins Creed: Brotherhood en Assassins Creed: Revelations spelen voor je begint aan 3. Anders mis je nogal wat verhaal.

Na III heb je Liberation, die ook bagger was. Maar die heeft niet zo veel extra verhaal.
Dan Black Flag en Rogue die beiden vet zijn imo.

Unity is niet veel nieuws maar het verhaal gaat wel weer verder erbij en de tijd is mooi imo. Wat Ani zegt, die tover ik na een tijdje wel uit de 2ehands rekken.

En de aankomende Assassins Creed is ook al bekend, iig welke tijd het is, uit de Engelse Victoriaanse tijd in London, ten tijde van Jack The Ripper.

En niet te veel verwachten van III :P. Geen AC is zo goed als II.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 17:27 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Paultheone schreef:

25-03 komt ie pas dus tijd vrij maken zou ik zeggen ;)

Loop stage tot 12 juni, 40 uur in de week plus zaterdag nog werken
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 17:30 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Lolwat? Black Flag was bazig met die schepen.

AC III was niks aan.
Ohja Niek, ik zou eerst Assassins Creed: Brotherhood en Assassins Creed: Revelations spelen voor je begint aan 3. Anders mis je nogal wat verhaal.

Na III heb je Liberation, die ook bagger was. Maar die heeft niet zo veel extra verhaal.
Dan Black Flag en Rogue die beiden vet zijn imo.

Unity is niet veel nieuws maar het verhaal gaat wel weer verder erbij en de tijd is mooi imo. Wat Ani zegt, die tover ik na een tijdje wel uit de 2ehands rekken.

En de aankomende Assassins Creed is ook al bekend, iig welke tijd het is, uit de Engelse Victoriaanse tijd in London, ten tijde van Jack The Ripper.

En niet te veel verwachten van III :P. Geen AC is zo goed als II.

2 was idd awesome :worship:

maar ieder z'n ding he :P ik vind piraten niet echt bij een AC passen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 20:45 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:

Haha vanmiddag alle delen gekocht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 21:25 

Hardtraxx Veteran

Ik vond ook 2 de beste inderdaad. Geweldige soundtrack ook :D Met als topper deze

Black Flag ook erg van genoten. Benieuwd of Unity ook zo goed is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 12:33 

Hardtraxx Veteran

Gisteren als Flash Deal bij Kinguin Watch Dogs (€ 5) gekocht voor op mijn laptop :D

Ook mijn PS4 controller aan de praat gekregen hierop, dat speelt wel echt heel veel lekkerder dan een keyboard.
Binnenkort dan ook Shadow of Mordor maar een 2e kans geven nu mijn controller werkt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 13:13 

Hardtraxx Elite

Ik heb II helemaal gespeeld en die was idd geweldig! Black Flag speel ik nu, vind het opzich wel een goeie game maar geen goeie AC game. Het varen op zee en alles is wel echt leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 13:14 

Hardtraxx Veteran

DJ_Tim schreef:
Ik heb II helemaal gespeeld en die was idd geweldig! Black Flag speel ik nu, vind het opzich wel een goeie game maar geen goeie AC game. Het varen op zee en alles is wel echt leuk :)

dat bedoel ik eigenlijk ook te zeggen over black flag :P tis wel leuk maar past niet bij AC
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 13:54 

Hardtraxxer

Ik heb 3 niet eens uitgespeeld was tot sequence 7 ofzo gekomen. Ik heb black flag al een tijd thuis liggen maar geen zin gehad om eraan te beginnen. Als ik 3 niet verder speel mis dan veel van het verhaal?

Sinds kort speel ik h1z1 op aanraden van iemand van hardtraxx. Best leuk alleen jammer dat battle royale zolang duurt voordat je in een server komt. Tenslotte speel ik best veel counter strike global offensive. Ik vind vooral het competitieve me erg aanspreken. Veel toernooien in weekenden waar echt om een paar ton wordt gespeeld is de coverage zo gaaf dat het bijna om een sport gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 15:32 

Hardtraxx Veteran

robinislief schreef:
Ik heb 3 niet eens uitgespeeld was tot sequence 7 ofzo gekomen. Ik heb black flag al een tijd thuis liggen maar geen zin gehad om eraan te beginnen. Als ik 3 niet verder speel mis dan veel van het verhaal?

Sinds kort speel ik h1z1 op aanraden van iemand van hardtraxx. Best leuk alleen jammer dat battle royale zolang duurt voordat je in een server komt. Tenslotte speel ik best veel counter strike global offensive. Ik vind vooral het competitieve me erg aanspreken. Veel toernooien in weekenden waar echt om een paar ton wordt gespeeld is de coverage zo gaaf dat het bijna om een sport gaat.

Het gaat ook om een sport ;) , namelijk E-Sport (officieel erkend als sport)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 16:19 

Hardtraxx Veteran

robinislief schreef:

Ik heb 3 nooit gespeeld en van Black Flag erg genoten en tevens nooit het gevoel gehad iets gemist te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 16:20 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
robinislief schreef:

E-Sport (officieel erkend als sport)

Dit is volgens mij niet waar, althans niet bij de wereldwijde koepelorganisaties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 16:44 

Hardtraxx Veteran

Alleen in Zuid Korea volgens mij, waar ze Starcraft op de nationale TV uitzenden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 22:14 

Hardtraxxer

robinislief schreef:
alleen jammer dat battle royale zolang duurt voordat je in een server komt.

Moet je niet zo traag zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 23:12 

Hardtraxx Addict

Cruelty schreef:
http://www.oldschool.runescape.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 00:13 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Alleen in Zuid Korea volgens mij, waar ze Starcraft op de nationale TV uitzenden.

Gebeurd in Zweden ook af en toe. :D

EDIT: en Noorwegen nu ook blijkbaar: http://www.reddit.com/r/GlobalOffensive ... gue_first/

Cruelty schreef:
http://www.oldschool.runescape.com

Sinds enkele dagen ook terug begonnen. Nostalgie. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 09:19 

Hardtraxx Addict

Kom een hardtraxxclan beginnen.
Vorige  1 ... 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic