Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 10:22 

Hardtraxx Veteran

Sinds deze week Kinguin en hun Flash Deals ontdekt :D

Nu dus Black flag voor € 5,39 (€ 7,20 inc btw), gelijk aangeschaft.
Dat deze week ook gedaan met Watch Dogs maar daar nu al spijt van, onwijs repetitief met erg veel rijmissies terwijl
het rijden echt totaal niet werkt. Het is echt veel te druk op de straten :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 10:44 

Hardtraxx Veteran

Gisteren Cities: Skylines gekocht. Ziet er veelbelovend uit, ben benieuwd. Lang geen city builder meer gespeeld. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 11:33 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Gisteren Cities: Skylines gekocht. Ziet er veelbelovend uit, ben benieuwd. Lang geen city builder meer gespeeld. :D

Ga die denk ik ook kopen, vond Simcity tegenvallen. 20euro op G2play, scheelt weer een tientje met Steam.

Plus ik heb Arma2 gekocht met de oorspronkelijke Dayz mod. (Die al wel "compleet" is) :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 18:56 

Hardtraxx Veteran

wordt tijd dat de servers van dbz xenoverse het eens gaan doen xd

staat er wel vrolijk dat je gewoon offline kan spelen maar zelfs dan wordt je gekicked xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 13:15 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:

staat er wel vrolijk dat je gewoon offline kan spelen maar zelfs dan wordt je gekicked xd

Weet je zeker dat het niet aan jou ligt? Mijn vrienden hebben nergens last van namelijk

Edit: niet aan jou persoonlijk natuurlijk maar je internet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 13:34 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
AniThing schreef:

Weet je zeker dat het niet aan jou ligt? Mijn vrienden hebben nergens last van namelijk

Edit: niet aan jou persoonlijk natuurlijk maar je internet :lol:

nee lees overal dat er mensen zijn die er problemen mee hebben :P
met andere games heb ik namelijk totaal geen last :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 17:48 

Hardtraxx Veteran

The Order 1886 uitgespeeld. Fantastisch van genoten. Jammer dat er blijkbaar een open einde nodig was om een sequel "mogelijk te maken", maar afgezien van dat feit is het me bijna allemaal goed bevallen. Zwarte balken zijn jammer en waren waarschijnlijk noodzakelijk om die bloedgeile graphics mogelijk te maken ( meer resolutie op een kleiner oppervlak zorgt immers voor een mooier beeld ), hopelijk dat de sequel dit niet meer nodig heeft. Verder waren de sfeer, muziek en setting echt precies mijn smaak. Tel daarbij op dat ik mijn cutscene-fix volledig heb gekregen, waarin gezichtsanimaties echt verbluffend waren. Dat het aantal gameplaymomenten daardoor wat minder waren, kan ik niet echt rouwig om worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 00:07 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
The Order 1886 uitgespeeld. Fantastisch van genoten. Jammer dat er blijkbaar een open einde nodig was om een sequel "mogelijk te maken", maar afgezien van dat feit is het me bijna allemaal goed bevallen. Zwarte balken zijn jammer en waren waarschijnlijk noodzakelijk om die bloedgeile graphics mogelijk te maken ( meer resolutie op een kleiner oppervlak zorgt immers voor een mooier beeld ), hopelijk dat de sequel dit niet meer nodig heeft. Verder waren de sfeer, muziek en setting echt precies mijn smaak. Tel daarbij op dat ik mijn cutscene-fix volledig heb gekregen, waarin gezichtsanimaties echt verbluffend waren. Dat het aantal gameplaymomenten daardoor wat minder waren, kan ik niet echt rouwig om worden.

Ik las laatst dat er ophef was omdat het spel veel te kort was, is dat ook zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 13:33 

Hardtraxx Veteran

Het is een lineaire game, die zijn qua speeltijd altijd korter dan Dragon Age, The Elder Scrolls, AC enz. Maar idd voor een lineaire game was die nog aardig kort. Maakte mij niet uit, ik had het spel + PU jaarabo voor 54, maar als je er 70 euro voor neertelt dan kan ik me voorstellen dat je je enigzins gepiepeld voelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 03:18 

Kraak... Piep...

Silent Hill 1 gespeeld.

Het is toch raar dat zo´n oude game (1999) zo creepy kan wezen.
Het is wel echt een oude game, maar het was een vermakelijke horror. Het was niet enorm eng o.i.d. maar meer, ongemakkelijk, alsof die geesten achter je staan mee te kijken of zo, daar heeft de audio veel mee te maken.

Verhaal was ook wel duidelijk, het einde alleen wat plotseling.
Ik weet niet of het duidelijk was omdat ik al aardig wat weet van Silent Hill, maar dit eerste deel, daar is de film op gebaseerd, dus als je die kijkt snap je het idee wel. (Goede film ook)

Op naar 2, wat officieel de beste Silent Hill zou moeten zijn samen met 3, en daarnaast ook een van de beste horror games allertijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 05:29 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Silent Hill 1 gespeeld.

Het is toch raar dat zo´n oude game (1999) zo creepy kan wezen.
Het is wel echt een oude game, maar het was een vermakelijke horror. Het was niet enorm eng o.i.d. maar meer, ongemakkelijk, alsof die geesten achter je staan mee te kijken of zo, daar heeft de audio veel mee te maken.

Verhaal was ook wel duidelijk, het einde alleen wat plotseling.
Ik weet niet of het duidelijk was omdat ik al aardig wat weet van Silent Hill, maar dit eerste deel, daar is de film op gebaseerd, dus als je die kijkt snap je het idee wel. (Goede film ook)

Op naar 2, wat officieel de beste Silent Hill zou moeten zijn samen met 3, en daarnaast ook een van de beste horror games allertijden.

Die heb ik volgens mij ook gespeeld op de ps1, echt een creepy sfeertje hing daar ondanks dat het al een oudere game is. Nooit echt uitgespeeld helaas misschien moet ik dat maar eens doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 14:59 

Kraak... Piep...

Er zijn onderhand PC HD Remakes voor de eerste drie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 16:20 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:

Oh nice! werken die ook op Windows 7?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 19:51 

Aan het typen...

3 maand terug ook begonnen met lol. Proberen met een aantal spelers van THPS3 een team te beginnen. Ik vind de LCS op het moment ook leuker om naar te kijken dan bijvoorbeeld de eredivisie. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 00:36 

Kraak... Piep...

Ventrue schreef:
Broken Balance schreef:

Oh nice! werken die ook op Windows 7?

Voor mij heeft Silent Hill 1 het nu gedaan, en nu doet Silent Hill 2 het ook, Enige nadeel is dat mijn cutscenes vastlopen maar ik kan ze skippen, maar ik heb een let´s play naast me aan, dus ik zie de cutscenes daar, en ik kijk dat alleen als ik vastloop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 00:39 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
3 maand terug ook begonnen met lol. Proberen met een aantal spelers van THPS3 een team te beginnen. Ik vind de LCS op het moment ook leuker om naar te kijken dan bijvoorbeeld de eredivisie. :P

Bizar is dat die wedstrijden, ik wist niet wat ik zag de 1e keer. Ik ben ook sinds kort begonnen met lol. Vrienden van mij doen het al aardig lang maar jesus wat is dat lastig zeg en om al die champions een beetje te kennen en items...pfoeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 14:32 

Hardtraxx Addict

Ik speel nu 2 maanden LoL, nu level 19. Ik had vanochtend Anivia gekocht, wat een geweldige champion is dat! Damage :D

LCS is inderdaad vet om te kijken, sommige opzetten en tactieken zijn gewoon geniaal. :D
Misschien trouwens een idee om een apart topic te maken voor LoL? Alleen geen idee hoeveel animo daarvoor is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 15:58 

Aan het typen...

Ben nu level 25 overigens. Ik vind dat matchup systeem wel een beetje scheef. Solo gaat het nog wel, al zie ik daar ook regelmatig level 10s samen met een 1000+ win gold ofzo. Maar zodra we met z'n 2en spelen (hij is net level 30, maar toen hij 23 was hadden we hetzelfde) dan staan we vrijwel altijd tegenover 4 of 5 silvers met 300+ wins. Nou vind ik dat op zich nog niet zo erg, maar de rest van ons team is ook maar level 20-26 en er zijn altijd wel 1-2 lanes waar dat goed mis gaat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 17:27 

Kraak... Piep...

Ik heb geen flauw idee welk level ik ben, ergens in de 20 geloof ik, maar ik speel echt voor de lol (huehue) En gebruik dan ook allerlei soorten champions.

Jax over het algemeen, omdat het een alleskunner is.
Draven voor ADC
Swain of Vel'Koz voor AP en Mid.
Gangplank voor Top/Support
Nautilus voor Tank
Yasuo voor Assassin
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 18:15 

Hardtraxx Veteran

Ben zelf level 26, maar speel tegenwoordig alleen nog aram. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 19:29 

Hardtraxx Veteran

Mitzinator schreef:
Ben zelf level 26, maar speel tegenwoordig alleen nog aram. xd

Op het moment ook voornamelijk aram.
Speel denk ik ongeveer anderhalf jaar

Ranked speel ik sowieso niet, veel leuker om met een party van 3+ normals te doen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 19:36 

Aan het typen...

ARAM vind ik niks aan, ten eerste omdat het in Howling Abyss is. Ik heb daar een keer 1vs1 custom game gedaan, sta je 6-0 voor in kills en wint die andere bij 6-1 omdat hij telkens items kon halen en ik nog steeds met mijn starters items zat en de turrets veel vaker moest raken. En ten tweede omdat een groot deel van het tactische aspect eruit is, wat deze game juist zo leuk maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 23:34 

Hardtraxx Veteran

Stop met het spelen van jullie rare spelletjes en ga lekker CS:GO spelen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 00:21 

Hardtraxx Veteran

Heb CS:GO wel, maar mn pc kan t niet aan. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 12:39 

Hardtraxx Veteran

Mitzinator schreef:
Heb CS:GO wel, maar mn pc kan t niet aan. xd

Die kan zelfs ons tosti-ijzer nog aan. xd
Vorige  1 ... 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278 ... 450  Volgende