Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 03:45 

Kraak... Piep...

Saartje schreef:
Nog mensen die H1Z1 spelen? Spel is nog in Alpha maar vermaak me prima ^^

Nee, ik ben een beetje uitgekeken op Survival games.
Ze werken 3/4 keer nooit, zijn super buggy en cpu hevig zonder enige rede, en worden nooit afgemaakt terwijl je er wel voor betaalt en ze zijn allemaal het zelfde en in principe rip offs van Minecraft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 03:56 

Hardtraxxer

Spellen zoals DayZ zijn idd er buggy en worden niet afgemaakt. Echter H1Z1 is een stuk stabieler en wordt constant verbeterd. En wat Minecraft er mee te maken heeft geen idee >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 11:09 

Hardtraxx Addict

Raven schreef:
Mag ik vragen waarom jullie LoL verkiezen boven Dota? Geen gebash, just curious.

Vooral omdat vrienden al LoL speelden. Dan is het het leukst om dat dan ook te doen natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 20:53 

Hardtraxx Veteran

toffee schreef:
Raven schreef:
Mag ik vragen waarom jullie LoL verkiezen boven Dota? Geen gebash, just curious.

Vooral omdat vrienden al LoL speelden. Dan is het het leukst om dat dan ook te doen natuurlijk.

Bij mij is het dan weer een soort van andersom, ik speel ook alleen in een party, nooit solo.

Saartje schreef:
Spellen zoals DayZ zijn idd er buggy en worden niet afgemaakt. Echter H1Z1 is een stuk stabieler en wordt constant verbeterd. En wat Minecraft er mee te maken heeft geen idee >.<

Ik doe soms Dayz, het is buggy als wat maar er komt wel meer en meer content. Vergeet niet dat Dayz zich nog altijd in de Alpha fase bevind. De ontwikkelaars hebben zelf aangegeven om eind dit jaar ofzo pas in Beta te gaan, hopelijk dan met een stabielere engine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 22:29 

Hardtraxx Addict

Raven schreef:

Ik heb voor dat ik League speelde DotA gespeeld, niet veel (echt maar 10 potjes of zo), maar vond het wel een vet spel. Toen een vriend erop kwam om League te doen met wat vrienden (Ik was inmiddels al wel LVL 6 op League, de rest van mijn vrienden had het nooit gespeeld, maar ik vond DotA wat "professioneler") probeerde ik iedereen over te halen om DotA te doen, maar niemand wilde dat omdat ze de drempel te hoog vonden.

Uiteindelijk heb ik League ook maar weer opgepakt en DotA laten liggen, af en toe nog wel eens een potje maar ik vind de omschakeling nu gewoon te groot, ik ken geen items echt uit mijn hoofd op DotA en op league vrijwel alles, en ook vind ik League nu 'professioneler' vanwege de competities (LCS, CS, LCK).

Ik probeer nog wel altijd The International te kijken, vooral als Na'Vi of Alliance speelt, die hebben na TI3 beide een plekje in mijn hart veroverd.

TL;DR: vrienden wilden allemaal LoL doen en ik wilde DotA, iedereen koos LoL, ik had geen zin om alleen te spelen, et sic factum est.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 02:58 

Hardtraxxer

Raven schreef:
Ik doe soms Dayz, het is buggy als wat maar er komt wel meer en meer content. Vergeet niet dat Dayz zich nog altijd in de Alpha fase bevind. De ontwikkelaars hebben zelf aangegeven om eind dit jaar ofzo pas in Beta te gaan, hopelijk dan met een stabielere engine.

Ik heb DayZ een hele tijd gespeeld. En natuurlijk loopt alles nog niet perfect omdat het nog steeds in Alpha is. Echter ze zijn heel traag met patches en zit weinig vooruitgang in bij elke fix zijn er weer andere dingen die niet werken. En veel last van hackers dat is ook mede de reden dat ik dat spel niet meer speel. Hopelijk wordt het idd beter met die nieuwe engine..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 04:41 

Kraak... Piep...

Minecraft is een survival game waar je dingen verzamelt om de nodige middelen van overleving te kunnen voorzien, zoals een huis, wapens, eten e.d.

Daarna kwamen veel te veel mensen op het idee van laten we dat met high quality graphics doen (wat 3/4 van ze niet zijn). Wat resulteerde in Dayz, The Forest, H1Z1, Rust, The Stomping Land, Nether, Primal enz enz enz.

https://www.youtube.com/watch?v=ddCDkGX86Tg en https://www.youtube.com/watch?v=gmOhATmbuXc geven een goed voorbeeld (ook al vind ik pewdiepie zelf niet eens geweldig meer)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 11:36 

Hardtraxxer

Onzin... Snap niet hoe die die spellen met elkaar kan vergelijken >.< Minecraft is niet echt een survival game.. Heb je die spellen überhaupt zelf wel gespeeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 16:57 

Kraak... Piep...

Saartje schreef:
Onzin... Snap niet hoe die die spellen met elkaar kan vergelijken >.< Minecraft is niet echt een survival game.. Heb je die spellen überhaupt zelf wel gespeeld?

Ja.
Minecraft is een survival game, de hoofdmodus heet zelfs survival :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 17:34 

Hardtraxx Veteran

Saartje schreef:
Raven schreef:

Ik heb DayZ een hele tijd gespeeld. En natuurlijk loopt alles nog niet perfect omdat het nog steeds in Alpha is. Echter ze zijn heel traag met patches en zit weinig vooruitgang in bij elke fix zijn er weer andere dingen die niet werken. En veel last van hackers dat is ook mede de reden dat ik dat spel niet meer speel. Hopelijk wordt het idd beter met die nieuwe engine..

Klopt, het inbrengen van content schijnt een hogere prioriteit te hebben dan het stabiliseren van servers en engine, helaas.

Nijidik schreef:
Ik probeer nog wel altijd The International te kijken, vooral als Na'Vi of Alliance speelt, die hebben na TI3 beide een plekje in mijn hart veroverd.

Die zijn beide niet echt top meer. :P Alliance is helemaal afgezwakt en ik weet niet hoe lang die nog zullen blijven bestaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 22:28 

Hardtraxx Addict

Raven schreef:
Nijidik schreef:

Die zijn beide niet echt top meer. :P Alliance is helemaal afgezwakt en ik weet niet hoe lang die nog zullen blijven bestaan..

Klopt, ze eindige al bij de laatste 8 vorige International, maar dankzij hun DotA team ben ik hun LCS team ook gaan waarderen, alleen die zijn nu ook niks meer waard :lol: Ik baal er eigenlijk wel van dat Europa geen goede teams heeft op internationaal E-sport gebied, en dat het altijd de Chinezen, Koreanen en Vietnamezen zijn die er met de prijzen vandoor gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 22:37 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Ja.

Kan er misschien wel staan maar iedereen weet dat het een sandbox adventure kinderspel is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 23:06 

Hardtraxx Veteran

Saartje schreef:
Broken Balance schreef:
Minecraft

kinderspel

Tadaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2015 02:48 

Kraak... Piep...

Saartje schreef:
Broken Balance schreef:
Ja.

Kan er misschien wel staan maar iedereen weet dat het een sandbox adventure kinderspel is.

Sandbox, Survival.
Als je dood gaat raak je je shit kwijt en als je geen huis/slaapplek hebt begin je ook weer waar je eerst begon. Je kan anderen doden om hun shit af te pakken. Je kan traden en quests doen.
Er zijn zombies en wat dan ook die je achterna gaan. Je moet eten om in leven te blijven, je vind items overal. En dit allemaal in single en multiplayer. En het krijgt binnenkort ook een storymode.

Toch aardig survival niet? Want dit heb je ook allemaal in DayZ. Alleen daar zitten er voortdurend zombies achter je aan. Dat een paar dingen anders zijn of dat het er fancier uit ziet maakt het niet een ander genre.

En kinderen spelen tegenwoordig alles van Minecraft tot COD, dus van een kinderspel kun je snel spreken.
Kan begrijpen dat je het er kinderlijk uit vind zien maar de pixelstijl vind ik best leuk. Als je het er minder kinderlijk uit wil laten zien download je een texture pack of een mod.

En DayZ e.d. vallen net zo goed onder adventure survival.

Zelf speel ik Minecraft al een tijdje niet meer en de survival mode al een hele tijd niet meer. Maar heb er wel een leuke tijd mee gehad. Zat er met een maat van me nog over na te denken om DayZ of Rust te halen. Maar ze moeten eerst maar met een solide versie komen die niet bugt.

In other news.
Wie speelt er nog meer GMod. Heb het laatst aangeschaft en ben met een groep vrienden de hele tijd Prop Hunt, TTT en Death Run aan het doen, geniaal spel. En daarnaast ook nog wel in Sandbox wat lopen kloten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 23:50 

Kraak... Piep...

@ Pommert.

http://www.pu.nl/artikelen/nieuws/nieuw ... ijdens-e3/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 18:01 

Hardtraxx Veteran

Vrijdag eindelijk dragonball z xenoverse spele :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 21:27 

Bierkoning

Broken Balance schreef:

Leuk, al heb ik er weinig aan als ie alleen voor de XBOX One komt.

Heb inmiddels trouwens 4 spellen :P Ben op het punt waar medium te makkelijk wordt maar hard nog iets te moeilijk (op de wat makkelijkere nummers na). Heel vervelend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 22:00 

Kraak... Piep...

Komt vanzelf :P Ik heb nu ook alles op expert, behalve de echt moeilijke nummers (zoals Dragonforce)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 15:50 

Ik speel ondertussen toch wel met enige regelmaat LoL. Heerlijk spel waarin zowel game mechanics als psychologie een grote rol speelt. Een megasteile learning curve maakt het voor mij echt een leuk spel om te blijven spelen. Ik geloof niet zo in geluk met dit spel, dat maakt het voor mij ook een stuk fijner om te spelen, in plaats van het bijna altijd frustrerende FIFA. DotA ken ik eigenlijk niet, aangezien ik via mijn huisgenoot erin ben gerold. LCS vind ik ook erg vet om te kijken, dan met name de NA. Bjergsen is echt een ontzettend dikke baas, net als Aphromoo! :P

Ik zit btw pas in Silver IV. Maar we groeien gestaag, ik werd door een aantal feederpotjes in bronze 3 geplaatst, dus we zijn op weg naar goud! Ben benieuwd of dat lukt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 23:43 

Hardtraxx Addict

Nazale schreef:
Ik speel ondertussen toch wel met enige regelmaat LoL. Heerlijk spel waarin zowel game mechanics als psychologie een grote rol speelt. Een megasteile learning curve maakt het voor mij echt een leuk spel om te blijven spelen. Ik geloof niet zo in geluk met dit spel, dat maakt het voor mij ook een stuk fijner om te spelen, in plaats van het bijna altijd frustrerende FIFA. DotA ken ik eigenlijk niet, aangezien ik via mijn huisgenoot erin ben gerold. LCS vind ik ook erg vet om te kijken, dan met name de NA. Bjergsen is echt een ontzettend dikke baas, net als Aphromoo! :P

Ik zit btw pas in Silver IV. Maar we groeien gestaag, ik werd door een aantal feederpotjes in bronze 3 geplaatst, dus we zijn op weg naar goud! Ben benieuwd of dat lukt :D

Silver 3 hier! Laatste tijd wat kutteams gehad maar ik blijf hoop houden, ik ben in ieder geval al hoger dan vorig seizoen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 16:41 

Hardtraxx Veteran

Ani hoe is Xenoverse?

Heb wat zitten kijken op Twitch en ziet er best wel leuk uit eigenlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 17:44 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Ani hoe is Xenoverse?

Heb wat zitten kijken op Twitch en ziet er best wel leuk uit eigenlijk :D

Nog niet echt uitgebreid gespeeld haha maar van wat ik gespeeld heb is het wel vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 01:28 

Hardtraxx Veteran

Nog even over die LoL - Dota discussie. http://www.pcgamer.com/a-comprehensive- ... ds/#page-2

Duidelijk artikel met de verschillen. Zelf nooit LoL gespeeld, Dota inmiddels alweer 2 jaar denk ik :D Zie verder ook geen reden om over te stappen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 06:19 

Kraak... Piep...

Ik ga de komende tijd alle Silent Hills spelen. Van 1 tot aan de meest recente (die ik dus net heb gehaald)

Silent Hill
Silent Hill II
Silent Hill III
Silent Hill : The Room (IV)
Silent Hill : Origins
Silent Hill : Homecoming (IV)
Silent Hill : Downpour

Tegen de tijd dat ik er klaar mee ben hoop ik dat Silent Hills onderhand uit is :P
En het scheelt dat ik IV en V al eens heb gespeeld.

Puur omdat Silent Hill het meest diepgaande, uitgebreide en tevens vette verhaal heeft van welke game dan ook imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 09:59 

Zo, eindelijk eens gestopt met RuneScape :$ Begin eindelijk een beetje fatsoenlijk werk te krijgen binnen de ICT :) Zit ook steeds vaker op mijn PS3, dus geen tijd meer voor EasyScape :D
Vorige  1 ... 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic