Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 17:18 

Hardtraxx Veteran

Beetje verslaafd aan destiny op ps4, story's allemaal gedaan, nu pvp aan het doen voor beter gear/armor
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 17:47 

Hardtraxx Veteran

Wow, Battlefield hardline is erg vet. Dit is nog maar de beta dus ik verwacht veel van de uiteindelijke versie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 18:46 

Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
Beetje verslaafd aan destiny op ps4, story's allemaal gedaan, nu pvp aan het doen voor beter gear/armor

Ga dan Strikes doen, gegarandeerd een engram en de kans dat er nog een mooie blauwe/paarse (heel onwaarschijnlijk) is erg groot :D

Ga dit weekend voor het eerst Vault of Glass doen met mijn 28 Hunter :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 18:48 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
provehito schreef:

Ga dan Strikes doen, gegarandeerde kans op een engram en de kans dat er nog een mooie blauwe/paarse (heel onwaarschijnlijk) is erg groot :D

Ga dit weekend voor het eerst Vault of Glass doen met mijn 28 Hunter :D

ik heb het spel vanaf de launch......heb in totaal nog maar 2 paarse engrams gekregen die van een vijand af kwam xd voor de rest alleen waardeloze groene en blauwe :D

vault of glass moet ik ook nog een keer doen...alleen weinig mensen in me lijst die destiny hebben en ik heb geen zin om random onbekende toe te voegen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 22:53 

Hardtraxx Veteran

ik ben nu 23, vault of glass gaat hem niet worden voor mij.

Doe wel gewoon strike's, maar ook daar krijg ik vaak niet de items van die ik eigenlijk nodig heb.
Maar je hebt nu ook een strike palylist, voor hogere levels dat is denk ik wel een mooie optie ervoor, aangezien ik die nooit standaard kies om te doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 19:27 

Bierkoning

Inmiddels Guitar Hero 5 + gitaar (die van BB) aangeschaft. Vind het wel baas alleen ben ik bang dat ik die nummers na een tijdje wel zat ben (behalve Sultans of Swing uiteraard). Moet ik alle spellen aanschaffen voor die nummers of kan ik ook wat downloaden in stores ofzo? M'n XBOX Live is inmiddels verlopen dus dat is wel vervelend dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 19:51 

Kraak... Piep...

Pommer schreef:
Inmiddels Guitar Hero 5 + gitaar (die van BB) aangeschaft. Vind het wel baas alleen ben ik bang dat ik die nummers na een tijdje wel zat ben (behalve Sultans of Swing uiteraard). Moet ik alle spellen aanschaffen voor die nummers of kan ik ook wat downloaden in stores ofzo? M'n XBOX Live is inmiddels verlopen dus dat is wel vervelend dan :P

Je kan met xlive silver ook gewoon nummers downloaden.
Ik raad je aan om Rock Band 2 of 3 te halen. 1 is saai, 2 heeft leukere standaard nummers maar 3 heeft nog meer downloadable content naast de store. Rock Band heeft namenlijk een groter scala aan downloadable content, en hebben een complete music store voor nummers en de nummers die je download zijn speelbaar met alle 3 de Rock Bands, dat heeft Guitar Hero niet, alleen met 5 en 6.

Guitar Hero gitaar werkt gewoon met Rock Band 1 & 2
Anders zou ik Guitar Hero World Tour pakken, die heeft heel veel bekende nummers en is vrij makkelijk vergeleken met de rest.
Als je natuurlijk een specifiek soort artiest leuk vindt heb je Guitar Hero : Metallica/Van Halen/Aerosmith of Rock Band : The Beatles/Green Day

Dit zijn uitgaves van Guitar Hero incl de nummers die er op zitten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Guitar_Hero

Dit zijn uitgaves van Rock Band incl de nummers die er op zitten.
1 : http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_songs_in_Rock_Band
2 : http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_so ... ock_Band_2
3 : http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_so ... ock_Band_3

En dit is de song list van de shop in Rock Band. (Let op, heel lang)
http://en.wikipedia.org/wiki/Complete_l ... and_series
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 21:07 

Donateur

Iemand toevallig nog interesse in FM2015 , nog in plastic. Bij een VI abbonement gekregen en niet van plan te gaan spelen. Kan voor klein prijsje weg. PB :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 23:38 

Hardtraxx Crew

Vanavond EP 2 van Telltale Game of Thrones even in 1 sessie uitgespeeld. Leuk dat je zelf je verhaal nog kan sturen in de game en dat het echt een verhaal op zich is, niet 1 op 1 de serie naspelen. Alleen zijn de ep's altijd zo kort voor mijn gevoel :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 00:39 

Hardtraxx Veteran

Morgen ook aan beginnen :thumbup: vond de lengte van de vorige ep iig wel prima, het is toch maar voor zo even tussendoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 13:34 

Hardtraxx Veteran

Jongens, het hoort volgens mij echt ontzettend simpel te zijn, maar hoe kun je onder water zwemmen in GTA5? Ik krijg het niet voor elkaar om weer onder het wateroppervlak te zwemmen als ik boven water zwem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 13:39 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Jongens, het hoort volgens mij echt ontzettend simpel te zijn, maar hoe kun je onder water zwemmen in GTA5? Ik krijg het niet voor elkaar om weer onder het wateroppervlak te zwemmen als ik boven water zwem.

Baksteen aan je enkels binden
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 13:55 

Hardtraxx Veteran

met zo een knopje. hoe de fuck krijg je dat niet voor elkaar??
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 14:42 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:

RB knop volgens een tutorial die ik net keek (rechterschouderknop), zal op de PS ook wel zoiets zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 17:51 

Hardtraxx Veteran

Op playstation is het R1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 20:14 

Bierkoning

Broken Balance schreef:
Pommer schreef:

Je kan met xlive silver ook gewoon nummers downloaden.
Ik raad je aan om Rock Band 2 of 3 te halen. 1 is saai, 2 heeft leukere standaard nummers maar 3 heeft nog meer downloadable content naast de store. Rock Band heeft namenlijk een groter scala aan downloadable content, en hebben een complete music store voor nummers en de nummers die je download zijn speelbaar met alle 3 de Rock Bands, dat heeft Guitar Hero niet, alleen met 5 en 6.

Guitar Hero gitaar werkt gewoon met Rock Band 1 & 2
Anders zou ik Guitar Hero World Tour pakken, die heeft heel veel bekende nummers en is vrij makkelijk vergeleken met de rest.
Als je natuurlijk een specifiek soort artiest leuk vindt heb je Guitar Hero : Metallica/Van Halen/Aerosmith of Rock Band : The Beatles/Green Day

Dit zijn uitgaves van Guitar Hero incl de nummers die er op zitten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Guitar_Hero

Dit zijn uitgaves van Rock Band incl de nummers die er op zitten.
1 : http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_songs_in_Rock_Band
2 : http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_so ... ock_Band_2
3 : http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_so ... ock_Band_3

En dit is de song list van de shop in Rock Band. (Let op, heel lang)
http://en.wikipedia.org/wiki/Complete_l ... and_series

Hoe werkt dat downloaden dan? Want als ik in GH5 de Music Store in ga zie ik of helemaal geen nummers of hij kan geen verbinding maken met de server. Is dat allemaal al niet weggehaald ofzo? En als ik tracks wil importeren uit voorgaande delen moet ik die delen ook hebben gehad neem ik aan?

Oja en je zegt: 'Guitar Hero gitaar werkt gewoon met Rock Band 1 & 2'. Dus niet met 3? Of was je die vergeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 03:57 

Kraak... Piep...

3 heb ik zelf niet geprobeerd.

En ja ik keek er laatst ook naar. En de rede is dat xbox het xbox points systeem heeft omgegooid naar geld en Guitar Hero & Rock Band hebben dat nooit omgewisselt. Dit omdat Activision, voor deze wissel, heeft besloten om voor geen enkele Rock Band of Guitar Hero game meer DLC te supporten.

Vrij zonde dit, wou laatst mijn gratis DLC (die ik via een ding in het hoesje had) weer ophalen, allemaal pleite.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 21:36 

Hardtraxx Addict

Mensen hier die league of legends spelen? Ik speel het nu zelf 2 maanden omdat veel vrienden het doen, en ik begin het nu wel leuk te vinden. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 21:51 

Hardtraxx Veteran

Speel t af en toe met vrienden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 22:55 

Kraak... Piep...

Same, speel het met een maatje van me af en toe, speel het eigenlijk nooit in mn eentje.

DeBeTwe als je wil toevoegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 00:14 

Hardtraxx Veteran

Mag ik vragen waarom jullie LoL verkiezen boven Dota? Geen gebash, just curious.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 01:05 

Hardtraxx Veteran

Kleine maand geleden ook LoL beginnen spelen omdat ik midden maart naar een LAN ga met enkele vrienden. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 01:17 

Kraak... Piep...

Raven schreef:
Mag ik vragen waarom jullie LoL verkiezen boven Dota? Geen gebash, just curious.

Nooit Dota gespeeld, nooit de series gekend tot ik LoL speelde, toen hoorde ik pas van de ander.
Ik vind LoL prima van tijd tot tijd, heb geen Dota nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 01:22 

Hardtraxx Elite

Raven schreef:

League is makkelijker om mee te beginnen, vereist minder van je pc en ik vind het overzichtelijker. Ook spelen meer vrienden het. Heb Dota wel eens gespeeld maar ik lagde en had geen zin om er moeite in te steken om het te leren omdat het toch wel wat anders is dan LoL.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 03:19 

Hardtraxxer

Nog mensen die H1Z1 spelen? Spel is nog in Alpha maar vermaak me prima ^^
Vorige  1 ... 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic