Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 01:22 

Hardtraxx Veteran

Vind het altijd wel leuk als je ook als de 'bad guy' factie kan spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 02:22 

Broken Balance schreef:
Firetrap schreef:
Als vliegende Jap richting Pearl Harbor

Ben je snel klaar

Neh joh, de japanners waren militair superieur aan de slapende Amerikanen. Alleen industrieel zat het een beetje tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 02:50 

Donateur

Battlefield 4 voor Xbox one maar eens aangeschaft inclusief alle dlc's voor €28.- :thumbup:

Zag dat titanfall maar wen tientje was ofzo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 05:49 

Kraak... Piep...

stefaneke schreef:
Broken Balance schreef:
Firetrap schreef:
Als vliegende Jap richting Pearl Harbor

Ben je snel klaar

Neh joh, de japanners waren militair superieur aan de slapende Amerikanen. Alleen industrieel zat het een beetje tegen.

Ik bedoelde meer dat als je vloog naar Pearl Harbor je of neer werd geschoten of zelf in een schip vloog als Japanner :P.

En zo superieur waren de Japanners niet, zij hadden alleen het voordeel van de omgeving, waar ze aan gewend waren. Japanse vliegtuigen en sommige schepen waren wel superieur. Hun tanks en wapens waren matig (De Chi-Ha tank was klein en niet krachtig en hun wapens waren namaaksels van Russische geweren)
Ze waren militair wel veel fanatieker (wanneer ze terug trokken werden ze ook neergestoken, en hun keizer is als een god voor hun) en waren goed in verborgen militaire stellingen maken en ambushes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 10:10 

Hardtraxx Veteran

Socializerz schreef:
Grim schreef:
Zojuist Portal in één zitting uitgespeeld. Geniale game. :D

Super vet spel inderdaad, alleen een beetje jammer dat je in 3/4 uur wel door Portal 1 heen bent :(

Kan dan Portal 2 ook aanraden, ben je wel een uurtje of 8 mee zoet. Maar sowieso 1 van de heldigste game series ooit gemaakt, kan er geen genoeg van krijgen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 17:03 

Hardtraxx Veteran

Dying Light op peasant stations:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 17:11 

Hardtraxx Veteran

Ja en nu even een high res afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 17:31 

Hardtraxx Veteran

Totally hooked aan Destiny xd

Je weet dat je er helemaal in zit wanneer je er over droomt!!

Nu 2 weken bezig dus voor mij is het nog nieuw en fris + ik ben een grinder met een loot addiction

Nu nog een leuke (NL) clan vinden want de Vault of Glas wil ik nou wel eens van binnen zien (lvl 25 hunter dus nog niet alleen naar binnen geweest)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 17:34 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Totally hooked aan Destiny xd

Je weet dat je er helemaal in zit wanneer je er over droomt!!

Nu 2 weken bezig dus voor mij is het nog nieuw en fris + ik ben een grinder met een loot addiction

Nu nog een leuke (NL) clan vinden want de Vault of Glas wil ik nou wel eens van binnen zien (lvl 25 hunter dus nog niet alleen naar binnen geweest)

je hebt vast een ps4? :cry:

speel het zelf ook nog dagelijks anderhalf uur ofzo :D nu net pas level 31 gehaald.

vault of glass nog nooit gedaan.....zijn maar een paar mensen in me vriendenlijst die hoog level hebben en zijn alleen online als k het niet ben of andersom :D

zo jammer dat ze voor VoG en weekly strikes geen matchmaking hebben :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 18:32 

Hardtraxx Veteran

Yup PS4 ^^

http://www.destinylfg.com werkt echt heel goed als je een groep zoekt voor weekly strike
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 21:21 

Hardtraxx Veteran

Socializerz schreef:
Grim schreef:

Super vet spel inderdaad, alleen een beetje jammer dat je in 3/4 uur wel door Portal 1 heen bent :(

Ondertussen alle achievements op Steam ook gehaald en dus de game in principe 3-4 keer uitgespeeld ondertussen. :P (16 uur op Steam gelogged)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 21:25 

Hardtraxx Elite

Grim schreef:
Socializerz schreef:
Grim schreef:

Ondertussen alle achievements op Steam ook gehaald en dus de game in principe 3-4 keer uitgespeeld ondertussen. :P (16 uur op Steam gelogged)

Als je 1 leuk vind MOET je 2 ook spelen, zelfde principe maar nog meer humor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 21:29 

Hardtraxx Veteran

Had die een keer gratis gekregen op steam vandaar dat ik portal 1 tijdens de winter sale gekocht had. Nu eerste even wat andere games spelen en dan over enkele maanden 'fris' beginnen aan portal 2.

Ben het nu eventjes beu door die achievements voor alle challenge levels op goud te krijgen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 21:36 

Hardtraxx Elite

Grim schreef:
Had die een keer gratis gekregen op steam vandaar dat ik portal 1 tijdens de winter sale gekocht had. Nu eerste even wat andere games spelen en dan over enkele maanden 'fris' beginnen aan portal 2.

Ben het nu eventjes beu door die achievements voor alle challenge levels op goud te krijgen :D

Ja verstandig haha!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 11:43 

Hardtraxx Veteran

in juni LEGO Jurassic World :worship: :worship: :woot: :woot:
in augustus LEGO Avengers :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 19:36 

Hardtraxx Elite

Afbeelding

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 21:17 

Hardtraxx Veteran

wat is de wereld toch klein, jos jansen is de zoon van mij huisarts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 11:20 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
De kans dat je als Duitsers gaat spelen is denk ik 5%. Dat keuren ze gelijk overal af.

In Medal of Honor kon dat gewoon. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 23:20 

Bierkoning

Zijn er mensen die Guitar Hero hebben (al dan niet voor de XBOX 360)? Het lijkt me wel geinig om te hebben dus ik dacht ik zal eens kijken op marktplaats of er wat staat, maar kan ik al die verschillende spellen met 1 en dezelfde gitaar spelen? En zijn zo'n gitaar en zo'n game het enige wat je nodig hebt om het te spelen? En zijn er verder nog dingen die handig zijn om te weten?

Alvast bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 23:58 

Kraak... Piep...

Pommer schreef:
Zijn er mensen die Guitar Hero hebben (al dan niet voor de XBOX 360)? Het lijkt me wel geinig om te hebben dus ik dacht ik zal eens kijken op marktplaats of er wat staat, maar kan ik al die verschillende spellen met 1 en dezelfde gitaar spelen? En zijn zo'n gitaar en zo'n game het enige wat je nodig hebt om het te spelen? En zijn er verder nog dingen die handig zijn om te weten?

Alvast bedankt.

Ik ben net toevallig klaar met een potje raggeng op de 360.

Maar ik raad je aan om de versie met draad te kopen. Deze, van Guitar Hero 2.
http://copypastegames.files.wordpress.c ... -jpeg1.jpg

Deze zijn het degelijkst.
De controllers die bij 3/4/5 komen gaan vrij snel kapot, ik heb er zelf al twee van die doorheen gejaagd. Maar deze gaat al heel lang mee en alleen de oranje knop blijft soms wat zitten als je lang niet hebt gespeeld, maar dit had ik pas na 2 jaar.

En ja, je kan met deze alle Guitar Heroes' spelen.
Er zitten touchpads op die van 4 en verder maar deze deugen niet (beetje vette/natte/zweterige vingers en hij doet raar).

En ja je hebt alleen de gitaar en de game + xdoos nodig. Of je koopt er nog een extra microfoon, gitaar en drumstel bij om met z'n 2en te spelen. Vanaf 4 kun je met z'n tweeën samen gitaar spelen (dit kon bij 3 en eerder niet, daar moet je bass en gitaar zijn tenzij het nummer 2 gitaristen had)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 13:14 

Bierkoning

Thanks! Is het wel verstandig om tweedehands gitaren te kopen? Zag dat ze.nieuw iets van 90 waren maar aangezien ik er twee wil wordt dat me wel iets te duur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 15:10 

Hardtraxx Veteran

ik hoop dat ze ooit nog eens met nieuwe dj hero komen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 17:29 

Kraak... Piep...

Pommer schreef:
Thanks! Is het wel verstandig om tweedehands gitaren te kopen? Zag dat ze.nieuw iets van 90 waren maar aangezien ik er twee wil wordt dat me wel iets te duur.

Bij 2ehands game winkels zoals GameMania liggen ze vaak wel voor 20
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 17:39 

Hardtraxx Veteran

Mensen die DAC van Dota2 kijken? Team Secret Kreygasm
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 20:08 

Hardtraxx Veteran

Shadow of Mordor uitgespeeld. Begon voor mij wat warrig maar was na het eerste kwart echt heel erg leuk. Het Nemesis-systeem is briljant, de filmische cutscenes zijn bijzonder mooi en de orcs zijn lekker smerig en divers qua ontwerp. Minpuntje vond ik wel de wereld, te eentonig. Ook verwachtte ik een dikke endboss battle, maar die bleef uit vreemd genoeg, wel een fraaie cutscene though.
Vorige  1 ... 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic