Vooral de Database 

Wel lachen als je met je eigen amateurclub kan spelen, zit je er zelf ook bij?Lennard95 wrote:
Basshunterzz wrote:Wel lachen als je met je eigen amateurclub kan spelen, zit je er zelf ook bij?Lennard95 wrote:

Sjaakie Lettinga jalalala!Lennard95 wrote:

Dat zou wel cool wezen idd. Engelsen/Canadezen/Polen/Fransen zou ook wel grappig zijn.Hunto wrote:Als het waar is hoop ik dat je de campain als Duitser speelt.
Ben je snel klaarFiretrap wrote:Als vliegende Jap richting Pearl Harbor
Nee, maar alle nieuwe dingen in een WO II jasje spreken mij wel aan.Steffnov wrote:Mensen, het is CoD? Verwacht je nu echt originaliteit?
Broken Balance wrote:Nee, maar alle nieuwe dingen in een WO II jasje spreken mij wel aan.Steffnov wrote:Mensen, het is CoD? Verwacht je nu echt originaliteit?
De kans dat je als Duitsers gaat spelen is denk ik 5%. Dat keuren ze gelijk overal af.stefaneke wrote:Broken Balance wrote:Nee, maar alle nieuwe dingen in een WO II jasje spreken mij wel aan.Steffnov wrote:Mensen, het is CoD? Verwacht je nu echt originaliteit?![]()
Hopen (wat dus niet gaat gebeuren hahahahahah!) op wat originele settings. Zoals Operatie Barbarossa als de Duitsers, Zuid-Oost Azië veroven als Japan, Frankrijk binnenvallen, Slag bij Kiev, Nederland binnenvallen. Griekenland, Birma, Joegoslavië. De Kaukasus (ja want de duitsers zijn helemaal zo fucking ver gekomen). Scandinavië, Alaska, Italië etc.