Al meer dan een maand geen drugs op laatste. Het laatste wat ik gehad heb was lsd
aight vette game manwrote:Al meer dan een maand geen drugs op laatste. Het laatste wat ik gehad heb was lsd
aight vette game manwrote:Al meer dan een maand geen drugs op laatste. Het laatste wat ik gehad heb was lsd
Moest van me auto instructeur 2 jaar lang clean blijven dat is me gelukt dus krijg me rijbewijs alsnog ook nog echt gekregen ook!
5keer over me theorie en in 1 keer de praktijk behaald
Heb 'm ook. Wederom een vermakelijke game. Het schieten met mortieren is echt fucking vet.wrote:Aan het genieten van FC4
wrote:COD is baas
Inderdaad, verhaal was wel aardig op zich, maar het probleem wat AC heeft sinds III is dat het verhaal telkens van de hak op de tak gaat. Met Assassins Creed : Liberation en III als toppunt. Dat het gewoon een rode draad mist of die ver te zoeken is.wrote:Duurde lang zat wat mij betreft
En er even klaar mee, na 20x een stealthmissie te hebben gefaald even geen zin meer. Godverdomme wat vind ik Stealth kut.wrote:Heb 'm ook. Wederom een vermakelijke game. Het schieten met mortieren is echt fucking vet.wrote:Aan het genieten van FC4
Gewoon een boog pakken, en één voor één mensen neerhalenwrote:En er even klaar mee, na 20x een stealthmissie te hebben gefaald even geen zin meer. Godverdomme wat vind ik Stealth kut.wrote:Heb 'm ook. Wederom een vermakelijke game. Het schieten met mortieren is echt fucking vet.wrote:Aan het genieten van FC4
Hoe? Savegame zit aan het begin van de missie en heb geen bow in mijn holsters.wrote:Gewoon een boog pakken, en één voor één mensen neerhalenwrote:En er even klaar mee, na 20x een stealthmissie te hebben gefaald even geen zin meer. Godverdomme wat vind ik Stealth kut.wrote: Heb 'm ook. Wederom een vermakelijke game. Het schieten met mortieren is echt fucking vet.
lego batman?wrote:Wel kort joh
wrote:Ja. Storyline ben je echt best snel doorheen, dan blijft de 100% natuurlijk nog over maar had meer verwacht van de storyline. The Hobbit was voor mijn gevoel bijv veel langer.
wrote:Net door de hele Mass Effect serie heen![]()
Iemand nog een suggestie wat ik nu kan gaan doen? Ik hou van games met goed verhaal en/of veel vrijheid, bijv Bioshock Infinite, Mass Effect, Assassin's Creed, Elder Scrolls, Dishonored, Dragon Age.
Bioshock 1 en 2.wrote:bijv Bioshock Infinite