Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 12:40 

Hardtraxx Veteran

Buiten het feit dat honderdduizenden mensen proberen in te loggen vond er ook nog een DDoS plaats.

http://www.ibtimes.com/world-warcraft-w ... ge-1723918
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 12:10 

Hardtraxx Veteran

Ik twijfel over Cod AW.. dat er geen dedicated servers zijn op de PC vind ik echt verschrikkelijk. Dit betekend dat er ongetwijfeld weer van die idiote hackers zijn en dat 't weer compleet random is welke map je speelt etc. Dit alleen al vind ik 't geen 50 euro (laat staan 100 voor premium) waard.

Ik snap überhaupt niet waarom d'r in een game als AW geen dedicated servers worden toegevoegd, dit is toch veel leuker? Ook 't feit dat je maar met 12 spelers online kan spelen is toch ook niks aan?

Ik ben nu een echte Battlefield speler, dus wat raden jullie mij hier aan? Proberen of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 12:19 

Hardtraxx Addict

G1LL schreef:
Ik twijfel over Cod AW.. dat er geen dedicated servers zijn op de PC vind ik echt verschrikkelijk. Dit betekend dat er ongetwijfeld weer van die idiote hackers zijn en dat 't weer compleet random is welke map je speelt etc. Dit alleen al vind ik 't geen 50 euro (laat staan 100 voor premium) waard.

Ik snap überhaupt niet waarom d'r in een game als AW geen dedicated servers worden toegevoegd, dit is toch veel leuker? Ook 't feit dat je maar met 12 spelers online kan spelen is toch ook niks aan?

Ik ben nu een echte Battlefield speler, dus wat raden jullie mij hier aan? Proberen of niet?

Proberen! Ik had hem vooral gekocht omdat ik na 2 jaar Battlefield wel weer eens wat anders wilde. Wat me echt over de streep heeft getrokken is toch wel het feit dat Kevin Spacey erin speelt, een van mijn favoriete acteurs. Qua multiplayer, de exo-suits (die boosters) geven flink wat meer diepgang en verticale gameplay. Enige nadeel vind ik dat pick-13 systeem, van mij part hadden ze dat net als Modern Warfare 2 mogen laten, gewoon een wapen kiezen, maximaal twee attachments erop, 3 killstreaks uitkiezen, 3 perks, een sidearm en twee granaten, in plaats van moeilijk gaan doen met wildcards.
Al met al beleef ik toch veel plezier aan de multiplayer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 12:45 

Hardtraxx Veteran

G1LL, op kinguin kan je hem halen voor minder dan €30, dus als je het toch wil proberen raad ik je aan om t daar te kopen (als je digital copy wil natuurlijk). Betrouwbare site, heb er al meermaals games gekocht. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 13:00 

Hardtraxxer

Net PS4 Far cry bundel gekocht, krijg hem woensdag binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 14:11 

Hardtraxx Veteran

enige nadeel wat ik nu vind aan cod is dat friendly fire kut is (speel bijna alleen maar hardcore kill confirmed)...voorgaande delen ging degene die een teamplayer kilde dood......nu gaat gewoon je teamplayer dood ipv degene die m dood schiet...

oftewel had een paar potjes waarbij k me care package haalde.....schieten die sneue stakkers uit me team mij dood zodat ze me care package kunnen jatten
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 17:45 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
iMark schreef:
Assassins Creed Unity is zo fucking vet! Meer mensen die het spelen?

Lees alleen maar slechte dingen erover, misschien maar een keer piraten

Valt wel mee, het is iets meer afgewerkt vergeleken met Black Flag. Na de laatste updates zijn er bijna geen glitches meer. Gameplay is stukken beter dan Black Flag (maar dat is smaak).

Morgen Far Cry 4 halen, van mij had Ubisoft wel een paar weken langer kunnen wachten met het releasen van die 2 spellen. Nu ben ik nog maar net begonnen met AC Unity en komt het volgende spel wat gewoon briljant is al weer uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 20:12 

Hardtraxx Veteran

Je had ook met één dan de twee kunnen wachten, om vervolgens de ene na het uitspelen van de ander tweedehands goedkoop te halen via Marktplaats. Ik krijg FC4 ook morgen binnen en speel AC wel een andere keer in de toekomst voor een eurootje of 30.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 20:44 

Hardtraxxer

Voor het eerst COD Advanced Warfare gespeeld, ziet er super vet uit en speelde ook lekker.
Was wel even wennen maar dat heb je natuurlijk altijd als je net begint met een spel..
Ben benieuwd naar Campaign, verheug me daar altijd op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 00:01 

Hardtraxx Veteran

Op wat speel je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 00:04 

Hardtraxxer

AniThing schreef:
Op wat speel je?

Nu xbox one
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 00:19 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
enige nadeel wat ik nu vind aan cod is dat friendly fire kut is (speel bijna alleen maar hardcore kill confirmed)...voorgaande delen ging degene die een teamplayer kilde dood......nu gaat gewoon je teamplayer dood ipv degene die m dood schiet...

oftewel had een paar potjes waarbij k me care package haalde.....schieten die sneue stakkers uit me team mij dood zodat ze me care package kunnen jatten

:lol:
Krijgen ze dan geen minpunten
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 16:40 

Hardtraxx Veteran

-RiiANNE schreef:
AniThing schreef:
Op wat speel je?

Nu xbox one

mocht je een keer geen zin hebben om alleen te gamen moet je me maar toevoegen :D

GT: Anim0l
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 17:33 

Hardtraxxer

AniThing schreef:
mocht je een keer geen zin hebben om alleen te gamen moet je me maar toevoegen :D

Ik voeg je binnenkort even toe, gezellig ^^
Speel je met headset?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 19:10 

Donateur

Gta binnen op de Xbox One :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 19:18 

Hardtraxx Veteran

-RiiANNE schreef:
AniThing schreef:

Ik voeg je binnenkort even toe, gezellig ^^
Speel je met headset?

ik heb m wel maar gebruik m bijna nooit :P (iig niet voor cod)
en als k m op heb hoor je me alleen maar schelden hahaha :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 19:32 

Hardtraxxer

AniThing schreef:
ik heb m wel maar gebruik m bijna nooit :P (iig niet voor cod)
en als k m op heb hoor je me alleen maar schelden hahaha :innocent:

O doe hem dan maar wel op, is alleen maar leuker! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 20:46 

Hardtraxx Addict

Denk je eindelijk GTA te kunnen spelen, duurt het bijna een uur voor dat het geïnstalleerd is op de PS4 om vervolgens nog een grote update te downloaden >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 22:41 

Hardtraxx Veteran

Stokbrood schreef:
Denk je eindelijk GTA te kunnen spelen, duurt het bijna een uur voor dat het geïnstalleerd is op de PS4 om vervolgens nog een grote update te downloaden >.<

Had ik ook met COD. Had eindelijk dat spel gedownload, moet ik nog drie uur wachten omdat hij extra content voor de multiplayer en singeplayer moest downloaden... Volgens mij heb je dat gezeik altijd wanneer je een spel koopt in de Playstation Store.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 22:54 

Bierkoning

Nog mensen die Halo 5 gaan halen? Ik twijfel op het moment tussen die, Destiny en COD AW, maar ik ben eigenlijk al een paar jaar uitgekeken op COD.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 23:04 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Nog mensen die Halo 5 gaan halen? Ik twijfel op het moment tussen die, Destiny en COD AW, maar ik ben eigenlijk al een paar jaar uitgekeken op COD.

Ik zou voor Halo gaan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 23:19 

Hardtraxx Veteran

Jeetje wat wil ik dit hebb0n. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 00:47 

Donateur

Pommer schreef:

ga dan voor halo idd, voor destiny is er op dit moment te weinig content , en dlc's zijn ook 30 euro per stuk volgens mij .. Ook is destiny niet heel erg bijzonder mits je met vrienden speelt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 08:52 

Hardtraxx Veteran

Wacht gewoon op Destiny 2 die al in de maak is. xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 16:33 

Hardtraxx Veteran

Aan het genieten van FC4 :)
Vorige  1 ... 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic