G1LL schreef:
Ik twijfel over Cod AW.. dat er geen dedicated servers zijn op de PC vind ik echt verschrikkelijk. Dit betekend dat er ongetwijfeld weer van die idiote hackers zijn en dat 't weer compleet random is welke map je speelt etc. Dit alleen al vind ik 't geen 50 euro (laat staan 100 voor premium) waard.
Ik snap überhaupt niet waarom d'r in een game als AW geen dedicated servers worden toegevoegd, dit is toch veel leuker? Ook 't feit dat je maar met 12 spelers online kan spelen is toch ook niks aan?
Ik ben nu een echte Battlefield speler, dus wat raden jullie mij hier aan? Proberen of niet?
Proberen! Ik had hem vooral gekocht omdat ik na 2 jaar Battlefield wel weer eens wat anders wilde. Wat me echt over de streep heeft getrokken is toch wel het feit dat Kevin Spacey erin speelt, een van mijn favoriete acteurs. Qua multiplayer, de exo-suits (die boosters) geven flink wat meer diepgang en verticale gameplay. Enige nadeel vind ik dat pick-13 systeem, van mij part hadden ze dat net als Modern Warfare 2 mogen laten, gewoon een wapen kiezen, maximaal twee attachments erop, 3 killstreaks uitkiezen, 3 perks, een sidearm en twee granaten, in plaats van moeilijk gaan doen met wildcards.
Al met al beleef ik toch veel plezier aan de multiplayer