Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Firetrap wrote:Halo heeft geen vrijheid en ook geen hoogstaand verhaal.

Deus Ex heeft volgens mij een goed verhaal, Red Dead Redemption is zeer tof, Mafia II, Heavy Rain ( PS Only )
Toch vond ik Halo dusdanig interessant qua verhaal om het door te blijven spelen tot de huidige.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 8 days ago
Oh oké, dat had ik totaal niet
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Firetrap wrote:Oh oké, dat had ik totaal niet
Waarom dan? :P
Omdat Sci-Fi je niet zo ligt?
Ik vond het verhaal namelijk wel vrij vet met de oude covenant en de geschiedenis van die ringen :P
Het huidige verhaal snap ik wel dat het niet heel diepgaand is want dat is gewoon doe dit en doe dat om de covenant te verslaan en af en toe (zoals dat schip op aarde in Halo 3) gebeurt er dan iets groots in het verhaal, maar niet heel diepgaand.
En Halo 2 vond ik dan weer vet door die twee verhaallijnen langszij van The Arbiter en Master Chief.
Met Halo vind ik het wel episch maar niet diepgaand nee tenzij je alles er omheen gaat bekijken.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 8 days ago
Nee dat is het niet, heb intens genoten van Mass Effect bijv.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
http://www.bundlestars.com/all-bundles/ ... us-bundle/
Aanradertje als je je jeugd opnieuw wilt beleven. :D
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Sniper Elite III spelende.

Het is best vet, de combo tussen WO II en Assassins Creed een beetje.
Pluspunten zijn zeker dat het, boven marksman, echt verdomd moeilijk wordt om te spelen, waardoor je je echt in gaat leven. En dat de maps er mooi uit zien en dat het snipen ook vrij realistisch is als je het op hoog niveau speelt.

Nadeel zijn de bugs. Waar er nog al een paar van zijn, het spel is niet mooi afgewerkt. Het ziet er wel goed uit maar sommige mechanics zijn soms een beetje retarded. De meest storende zijn wel dat er hard geluid is, maar het tekentje ervoor niet verschijnt, wat betekend dat als je schiet tijdens het geluid dat de enemy je wel hoort.

Andere minpuntjes zijn dat bosjes en dergelijken geen verstop plekken zijn, er niet echt wordt gewerkt met camo en je bijna nergens een silencer op kan gooien, wat destijds wel kon, en dat het verhaal een beetje simpel is.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Qlown wrote:http://www.bundlestars.com/all-bundles/humongous-bundle/
Aanradertje als je je jeugd opnieuw wilt beleven. :D
Wat een vondst! :worship: :worship:

EDIT: toch maar niet gekocht en hopen dat deze volledige bundle dikke korting gaat krijgen bij de winter sale.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
jeuj lego batman 3 100% uitgespeeld :D
Q
Hardtraxx Veteran
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Hoor allemaal goede verhalen over The Witcher... doen of niet doen? :P
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
Broken Balance wrote:Sniper Elite III spelende.

Het is best vet, de combo tussen WO II en Assassins Creed een beetje.
Pluspunten zijn zeker dat het, boven marksman, echt verdomd moeilijk wordt om te spelen, waardoor je je echt in gaat leven. En dat de maps er mooi uit zien en dat het snipen ook vrij realistisch is als je het op hoog niveau speelt.

Nadeel zijn de bugs. Waar er nog al een paar van zijn, het spel is niet mooi afgewerkt. Het ziet er wel goed uit maar sommige mechanics zijn soms een beetje retarded. De meest storende zijn wel dat er hard geluid is, maar het tekentje ervoor niet verschijnt, wat betekend dat als je schiet tijdens het geluid dat de enemy je wel hoort.

Andere minpuntjes zijn dat bosjes en dergelijken geen verstop plekken zijn, er niet echt wordt gewerkt met camo en je bijna nergens een silencer op kan gooien, wat destijds wel kon, en dat het verhaal een beetje simpel is.
dat was idd crap dat je bij sommige harde geluiden geen tekentje kreeg dat je stealth kon schieten....voor de rest was het wel een aardige game
Q
Hardtraxx Veteran
Zygoma wrote:Hoor allemaal goede verhalen over The Witcher... doen of niet doen? :P
Ja!
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 9 days ago
Qlown wrote:I'll just leave this here: http://uniladmag.com/articles/leaked-sc ... in-london/
Ziet er wel dik uit.

Hoe bevalt Unity eigenlijk?
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Unity afgezien van de bugs een leuke game, precies wat ik ervan verwacht had. Gewoon een beetje rondstruinen door het oude Frankrijk. Heel veel side-missions, raadsels en andere dingen te doen. Ondertussen is de story-mode ook heel vet. Het co-op gedeelte vind ik ook vet, maar wat ze dom hebben gedaan is dat je zelfs de moelijkste missie bij het co-op gedeelte al kunt spelen. Dat betekent dus dat als je met andere mensen speelt van een hogere rank, hun de missie gemakkelijk kunnen doen, jij hobbelt er een beetje achteraan en kijkt of je hier en daar kunt helpen, en ondertussen ontvang je een dikke beloning. Als je dit 5 keer achter elkaar doet kun je al zomaar 4 ranks stijgen door het kopen van betere gear. Best krom vind ik.

Heb de game nog lang niet uitgespeeld vanwege gebrek aan tijd maar kan nu al niet wachten op The Witcher 3.

Trouwens, ook zombie-mode in Hardline :thumbsup: :yay:
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 9 days ago
Hard4Us wrote:Unity afgezien van de bugs een leuke game, precies wat ik ervan verwacht had. Gewoon een beetje rondstruinen door het oude Frankrijk. Heel veel side-missions, raadsels en andere dingen te doen. Ondertussen is de story-mode ook heel vet. Het co-op gedeelte vind ik ook vet, maar wat ze dom hebben gedaan is dat je zelfs de moelijkste missie bij het co-op gedeelte al kunt spelen. Dat betekent dus dat als je met andere mensen speelt van een hogere rank, hun de missie gemakkelijk kunnen doen, jij hobbelt er een beetje achteraan en kijkt of je hier en daar kunt helpen, en ondertussen ontvang je een dikke beloning. Als je dit 5 keer achter elkaar doet kun je al zomaar 4 ranks stijgen door het kopen van betere gear. Best krom vind ik.

Heb de game nog lang niet uitgespeeld vanwege gebrek aan tijd maar kan nu al niet wachten op The Witcher 3.

Trouwens, ook zombie-mode in Hardline :thumbsup: :yay:
Tip voor jou trouwens. Omdat AC nogal veel bugs had ofzo geven ze binnenkort een of andere DLC gratis. Misschien had je het al gezien.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 7 days ago
Is Unity nou nog een beetje te spelen in single player modus dan? Co-op bij AC trekt me namelijk eigenlijk totaal niet :P vorige delen waren juist zo goed door de volledige en complete single-player ervaring.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 6 days ago
Hier eigenlijk nog menschen die CS:GO spelen? :)
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Dus de pc versie is fucked?

Want ik had met AC Black Flag al dat ik allest op het laagst moest draaien en zelfs dan had hij soms framedrops zonder duidelijke rede. Want ik kan bijvoorbeeld een Sniper Elite III, wat ook next gen is, wel op hoog draaien op 60fps.
Black Flag was nog net speelbaar maar als dit nog erger is..
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Uberhout wrote:Hier eigenlijk nog menschen die CS:GO spelen? :)
Alleen in idle servers xd
S
Broken Balance wrote:Dus de pc versie is fucked?

Want ik had met AC Black Flag al dat ik allest op het laagst moest draaien en zelfs dan had hij soms framedrops zonder duidelijke rede. Want ik kan bijvoorbeeld een Sniper Elite III, wat ook next gen is, wel op hoog draaien op 60fps.
Black Flag was nog net speelbaar maar als dit nog erger is..
Sniper Elite is niet zo heel zwaar hoor.

Na de tentamens maar eens beginnen met Unity.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Dat is het juist, op z'n allerhoogst ziet het er heel goed uit en toch is het CPU vriendelijk.

AC is sinds III al op z'n laagst enorm CPU onvriendelijk.
Meer omdat ze na II alles gewoon halfbakken omzetten van de console naar de pc versie.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
niet elke game speelt lekkerder op een pc :P

sommige horen op consoles en sommige horen op pc :P
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Dat hoeft niet te liggen aan de PC, want de PC kant het best wel aan (lees een goede PC).
Het ligt vooral aan de makers die het gewoon slecht integreren naar de PC.
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Broken Balance wrote:Dat hoeft niet te liggen aan de PC, want de PC kant het best wel aan (lees een goede PC).
Het ligt vooral aan de makers die het gewoon slecht integreren naar de PC.
Klopt :P

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Consoles houden de hele boel wel mooi op. :)