En wat heb je teruggezegd?AniThing wrote:ben vandaag wel een paar van die stakkers met snipers tegengekomen.....enige wat ze niet kunnen is nadenken....want ze gaan op 1 plek zitten, vervolgens schiet je ze telkens dood, komen ze weer terug met hun snipertjes nadat je ze kapotgeschoten hebt, schiet je ze weer dood.........krijg k ineens berichtjes dat ik een camper ben![]()
![]()
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Raven wrote:En wat heb je teruggezegd?AniThing wrote:ben vandaag wel een paar van die stakkers met snipers tegengekomen.....enige wat ze niet kunnen is nadenken....want ze gaan op 1 plek zitten, vervolgens schiet je ze telkens dood, komen ze weer terug met hun snipertjes nadat je ze kapotgeschoten hebt, schiet je ze weer dood.........krijg k ineens berichtjes dat ik een camper ben![]()
![]()
whiner
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Geen "noob"? 
In eerdere COD's mikten snipers heel snel in, waardoor quickscoping ook daadwerkelijk goed te doen was. Nu het inmikken minder snel gaat is quickscopen zelf moeilijker geworden en is de speler eerder geneigd om constant ingemikt te blijven en gewoon een enkel deel van de map te blijven scannen.Broken Balance wrote: Ik vind het makkelijk om ze als klein te zien nadat ik in een redelijk grote map Battlefield speel![]()
Maar hoe zijn ze dan daadwerkelijke snipers?
Net als in Battlefield dat ze echt een plek moeten uitzoeken en afstand en motion moeten afstellen om zo iemand uberhaupt te raken? Want daar lijkt CoD mij te hectisch voor.
Oh zo, het blijft dus nog wel vrij simpel als je het vergelijkt met BF. Niet om kills te maken maar het gebruik er van.
Vannacht launch van Warlords of Draenor, ben sinds 2 maanden weer begonnen met WoW en merk gewoon aan mezelf dat ik echt hyped ben
Morgen en vrijdag vrij (meer dan genoeg dagen over) dus ben erg benieuwd
Ben niet zo'n gamer, maar speel al sinds 2004 Counter Strike 1.6 en nu nog steeds. Eigenlijk nu weer, want heeft een aantal jaren tussen gezeten. Speel het nu weer sinds een klein jaartje.
Niet overwogen om een keer Counter Strike Global Offensive te spelen?
Jawel heb ik ook gekocht. Maar vind de game-play niet zo fijn als die van 1.6.Raven wrote:Niet overwogen om een keer Counter Strike Global Offensive te spelen?
Heb 'm ook gekocht alleen voor het idlen, toch al 10eu eraan verdient 
En wat is "idlen"Raven wrote:Heb 'm ook gekocht alleen voor het idlen, toch al 10eu eraan verdiend
Ik denk iets van kleine competities om geld of zo?
Net Wolvenstein New Order geprobeerd. Zitten veel leuke elementen in met wat dingen uit de oudere games.
Is het een Wolvenstein.. meh het lijkt een combo van Wolvenstein en CoD op sommige momenten. Maar als spel op zich is hij wel vet
Net Wolvenstein New Order geprobeerd. Zitten veel leuke elementen in met wat dingen uit de oudere games.
Is het een Wolvenstein.. meh het lijkt een combo van Wolvenstein en CoD op sommige momenten. Maar als spel op zich is hij wel vet
In idle-servers zitten de hele nacht, terwijl je slaapt. Je krijgt af en toe drops (wapenskins, wapens, kistjes enz) en die kun je weer verkopen op de Steam Market.Maximize wrote:En wat is "idlen"Raven wrote:Heb 'm ook gekocht alleen voor het idlen, toch al 10eu eraan verdiend
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Hmm moet ik ook eens doen, speel toch geen GO meer. :p
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
Twee dagen geleden een PlayStation 4 gekocht, ben er zeer tevreden over!
Advanced Warfare is ook weer genieten
Advanced Warfare is ook weer genieten
Ik ga binnenkort ook een PS4 kopen. Twijfel nog tussen een Far Cry 4 bundel of GTA V bundel, kosten allebei 400 euro nu.
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
Ik twijfel ook over GTA V, heb hem al op de xbox 360 helemaal uitgespeeld dus ik weet niet of het weer de 50 euro waard is...Hunto wrote:Ik ga binnenkort ook een PS4 kopen. Twijfel nog tussen een Far Cry 4 bundel of GTA V bundel, kosten allebei 400 euro nu.
De enige reden dat ik m nog een keer nextgen zou willen spelen is omdat die in first person te spelen is. Dat geeft het wel weer een hele nieuwe dimensie. Waarschijnlijk wel het geld waard.Nijidik wrote:Ik twijfel ook over GTA V, heb hem al op de xbox 360 helemaal uitgespeeld dus ik weet niet of het weer de 50 euro waard is...Hunto wrote:Ik ga binnenkort ook een PS4 kopen. Twijfel nog tussen een Far Cry 4 bundel of GTA V bundel, kosten allebei 400 euro nu.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Assassins Creed Unity is zo fucking vet! Meer mensen die het spelen?
volgend jaar pasiMark wrote:Assassins Creed Unity is zo fucking vet! Meer mensen die het spelen?
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 8 days ago
Haal hem een keer 2e hands op
Lees alleen maar slechte dingen erover, misschien maar een keer pirateniMark wrote:Assassins Creed Unity is zo fucking vet! Meer mensen die het spelen?
Dat is Black FlagRaven wrote:Lees alleen maar slechte dingen erover, misschien maar een keer pirateniMark wrote:Assassins Creed Unity is zo fucking vet! Meer mensen die het spelen?
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 1 day ago
Slechtste launch tot nu toe. Ik was donderdag hele dag vrij, en gistermiddag de hele middag. Ben niet verder gekomen dan lvl 91,5. Constante DC's, NPC's die niet loaden, Quests die niet werken. Echt HEEL slecht. Snap ook niet hoe dit heeft kunnen gebeuren. Je zou toch denken dat een bedrijf als Blizzard inmiddels wel doorheeft hoe je dit soort dingen moet doen, vooral ook omdat ze al 4 expansions hiervoor hebben gedaan.ErikZ wrote:Vannacht launch van Warlords of Draenor, ben sinds 2 maanden weer begonnen met WoW en merk gewoon aan mezelf dat ik echt hyped ben![]()