Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 22:00 

Hardtraxx Veteran

Stefann4 schreef:
Zijn er toevallig personen op dit forum die de nieuwe cod al hebben gespeeld?
Hoe is die? Zit namelijk te twijfelen om het spel te halen. Laatste paar edities vielen wat tegen.

Hoewel ik CoD iedere keer weer de godskolere in loop te schelden als ik hem speel, blijf ik hem stiekem ieder jaar weer kopen, Advanced Warfare in de pre-order zelfs. :$

Vind hem tot zover erg lekker wegspelen, zowel SP als MP (op de PS4). Tijdens de MP is die jetpack-achtige sprong best een toffe toevoeging, brengt wat extra dynamiek en vernieuwing in de multiplayer, het is ook weer niet zo dat iedereen constant aan het opstijgen is. Maps zijn ook meer dan prima. Verder is er nu een shitload aan unlockables te verdienen zoals andere versies van wapens en je outfit. Houdt mij wel weer wat maanden zoet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 22:48 

Hardtraxx Veteran

Paar dagen livestreams zitten kijken ivm TheRace, AW is wel enorm fast paced zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 22:57 

Hardtraxx Addict

Alle LEGO games in de sale op steam :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 23:04 

Hardtraxx Veteran

Op Kinguin zijn ze nóg goedkoper. :P Ik raad echt iedereen die Steam spellen koopt toch eens een kijkje neemt op Kinguin. Zo goed als altijd de goedkoopste prijs die je kan vinden voor het spel dat je wilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 23:06 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Stefann4 schreef:
Zijn er toevallig personen op dit forum die de nieuwe cod al hebben gespeeld?
Hoe is die? Zit namelijk te twijfelen om het spel te halen. Laatste paar edities vielen wat tegen.

Hoewel ik CoD iedere keer weer de godskolere in loop te schelden als ik hem speel, blijf ik hem stiekem ieder jaar weer kopen, Advanced Warfare in de pre-order zelfs. :$

Vind hem tot zover erg lekker wegspelen, zowel SP als MP (op de PS4). Tijdens de MP is die jetpack-achtige sprong best een toffe toevoeging, brengt wat extra dynamiek en vernieuwing in de multiplayer, het is ook weer niet zo dat iedereen constant aan het opstijgen is. Maps zijn ook meer dan prima. Verder is er nu een shitload aan unlockables te verdienen zoals andere versies van wapens en je outfit. Houdt mij wel weer wat maanden zoet.

Ik vermaak me nu prima met BF4 (realisme, gameplay, voertuigen etc). Dit heeft Cod niet, maar ben wel altijd een cod fan geweest.

Weet iemand hier al of je dedicated servers hebt bij cod AW? En zo ja, hoeveel mensen tegelijkertijd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 00:07 

Hardtraxxer

wow, ik moet toch ff zeggen dat COD:AW toch erg vet is. Ik speel hem op pc en hij is zoo goed geoptimaliseerd, speel gewoon 60 fps alles extra op een laptop (lenovo y50). Multiplayer is ook echt leuk, zelfde cod maar net dat tikje anders dat het cod series weer interessant maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 12:20 

Hardtraxx Veteran

Nijidik schreef:

Binnekort lego batman 3 :woot:
En lego hobbit haal k pas als hobbit 3 in de bios is geweest
Hoop echt nog een keer dat ze met een lego star trek komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 17:20 

Hardtraxxer

Heb zelf met cod dat het in het begin best lekker speelt maar dat ik er na een maandje alweer mee stop (frustratie) xd . Zal er nog even goed over nadenken, bedankt voor jullie reacties in ieder geval :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 17:46 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
Nijidik schreef:

Binnekort lego batman 3 :woot:
En lego hobbit haal k pas als hobbit 3 in de bios is geweest
Hoop echt nog een keer dat ze met een lego star trek komen

Daarstraks Lego Hobbit gekocht maar ben nog bezig met de Harry Potter Year 1-4 wat ik eigenlijk maar af en toe speel dus tegen dat ik aan Lego Hobbit kom heb ik de film wel gezien. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 19:11 

Hardtraxx Veteran

Na The Movie en LOTR uitgespeeld te hebben even een pauze genomen van de LEGO games.
Wat ik nog moet:
Batman series
Marvel Heroes
The Hobbit
Harry Potter 1-6

Spul genoeg. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 19:23 

Kraak... Piep...

Battleblock Theater uitgespeeld. Godver wat heb ik gelachen, wat een droog spel weer. Met z'n 2en is helemaal mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 20:47 

Hardtraxx Veteran

Dit komt van iemand anders af die ook FM15 speelt :lol: :lol:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 00:04 

Hardtraxx Elite

Raven schreef:
Geen idee, eigenlijk geen cod meer gedaan na MW2

Heb ik dus ook. Ik had even wat gameplay video's opgezocht, alleen wtf is dat springen? Als ik dat soort dingen wil koop ik wel Halo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 00:54 

Donateur

ik ga hem wanneer gta V uitkomt voor de One weer terugbrengen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 03:20 

Kraak... Piep...

Ik heb de multiplayer gespeeld van Advanced Warfare. Het is opzich wel geinig met dat springen e.d. het is veel meer arcade en richting Quake Arena e.d., een paar gamemodes zijn best geinig.

Maar het blijft een rapefest. Je kan niet normaal een beetje geconcentreerd je best doen want je wordt altijd genaaid door killstreaks, slecht spawnen, campers e.d., snipers werken amper meer.
Dus het is arcade, maar het moet toch echt wat speelbaarder worden want je hebt geluk als je langer dan 20 seconden leeft.

Heb een tijdje terug Battlefield 4 gekocht en ik moet zeggen dat ik spijt heb dat ik destijds tegelijk met die release COD BOII heb gekocht. De singleplayer van BOII was leuk maar Battlefield 4 heeft leuke single en multiplayer. Bij BF ga je niet gelijk dood en als ik toch wat meer arcade wil opzoeken doe ik gewoon Team Deathmatch e.d. waar je kleine maps hebt.
Dat gevoel van dat je het tactisch goed aanpakt en met je team goed werkt is veel leuker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 14:24 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Klopt, is al een tijdje geleden aangekondigd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 15:50 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Ik heb de multiplayer gespeeld van Advanced Warfare. Het is opzich wel geinig met dat springen e.d. het is veel meer arcade en richting Quake Arena e.d., een paar gamemodes zijn best geinig.

Maar het blijft een rapefest. Je kan niet normaal een beetje geconcentreerd je best doen want je wordt altijd genaaid door killstreaks, slecht spawnen, campers e.d., snipers werken amper meer.
Dus het is arcade, maar het moet toch echt wat speelbaarder worden want je hebt geluk als je langer dan 20 seconden leeft.

Heb een tijdje terug Battlefield 4 gekocht en ik moet zeggen dat ik spijt heb dat ik destijds tegelijk met die release COD BOII heb gekocht. De singleplayer van BOII was leuk maar Battlefield 4 heeft leuke single en multiplayer. Bij BF ga je niet gelijk dood en als ik toch wat meer arcade wil opzoeken doe ik gewoon Team Deathmatch e.d. waar je kleine maps hebt.
Dat gevoel van dat je het tactisch goed aanpakt en met je team goed werkt is veel leuker.

ik vind battlefield juist weer te massive (ook al heb je gewoon team deathmatch in kleine maps). Het is dan misschien wel realistischer, toch vind ik cod leuker en lekkerder spelen. en als ik online speel gaat het wel evenwichtig bij mij.....het ene potje heb ik 10k/20d en t andere potje weer 20k/10d
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 19:40 

Kraak... Piep...

Daarom, het is compleet random hoe het gaat, ookal speel je hetzelfde. Het zit je mee of niet mee.
Waar als in Battlefield gewoon het tactisch betere team wint.
En massive kan inderdaad maar omdat je kan squad spawnen scheelt je dat heel wat loopwerk. Plus de TDM maps zijn normale grote.

Je hebt ook bij BF niet irritante mensen die door je kogels rennen en je makkelijk knifen want als ze toch bij je komen kun je je alsnog weren (Alleen van achter knifen is fataal)
En heb je geen quickscope sniper kinderen, bij BF moet je skill hebben wil je goed kunnen snipen.

In andere woorden CoD is makkelijker maar door al die kleine kut dingetjes is wordt het op een half oneerlijke manier moeilijk gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 21:40 

Hardtraxx Veteran

Quickscoping werkt niet meer in AW, snipers spelen nu meer als daadwerkelijke snipers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 22:08 

Hardtraxx Veteran

Mitzinator schreef:
Unknown schreef:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Klopt, is al een tijdje geleden aangekondigd :P

Hmm dat wist ik niet, maar ik vind helemaal mooi :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 03:08 

Kraak... Piep...

Dakpan schreef:
Quickscoping werkt niet meer in AW, snipers spelen nu meer als daadwerkelijke snipers.

In die kleine maps?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 08:12 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Dakpan schreef:

In die kleine maps?

Maps zijn niet klein hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 14:26 

Kraak... Piep...

Dakpan schreef:
Broken Balance schreef:
Dakpan schreef:

In die kleine maps?

Maps zijn niet klein hoor.

Ik vind het makkelijk om ze als klein te zien nadat ik in een redelijk grote map Battlefield speel :P
Maar hoe zijn ze dan daadwerkelijke snipers?
Net als in Battlefield dat ze echt een plek moeten uitzoeken en afstand en motion moeten afstellen om zo iemand uberhaupt te raken? Want daar lijkt CoD mij te hectisch voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 16:12 

Hardtraxx Veteran

ben vandaag wel een paar van die stakkers met snipers tegengekomen.....enige wat ze niet kunnen is nadenken....want ze gaan op 1 plek zitten, vervolgens schiet je ze telkens dood, komen ze weer terug met hun snipertjes nadat je ze kapotgeschoten hebt, schiet je ze weer dood.........krijg k ineens berichtjes dat ik een camper ben :lol: :lol: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2014 16:14 

Kraak... Piep...

Zal wel aan de leeftijd liggen.
Vorige  1 ... 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic