Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 18:40 

Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Ik kan je alvast verklappen dat seizoenen 3 en 4 dat ook niet doen. Seizoen 5 daarentegen begint in ieder geval sterk.

ik ga t niet over de serie hebben in een game topic slimpie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2014 18:57 

Hardtraxx Veteran

Haha zag het net pas ja :P Ben niet zo wakker denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2014 10:55 

Hardtraxx Veteran

Zijn er hier nog BF4 PC spelers actief?

Mijn username: NLRamirez

Feel free to add. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2014 20:08 

Hardtraxx Veteran

Iemand al The Evil Within gespeeld, Kapotte Weegschaal wellicht? 38GB moeten downloaden, best pittig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2014 20:16 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Iemand al The Evil Within gespeeld, Kapotte Weegschaal wellicht? 38GB moeten downloaden, best pittig.

haha ben benieuwd hoe dat gaat straks met halo master chief collection
de hele collectie is te groot voor op schijf

en als je m installeert moet je omdat ie niet past ook nog ff een 20G patch binnehalen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2014 23:40 

Kraak... Piep...

Raven schreef:

Heb hem al gespeeld. Het ziet er tof uit, en als je van een Silent Hill achtig spel houd moet je hem zeker spelen. Het is tof maar echt eng is hij nog niet.

Dus vet? Ja, eng? Nee. Het is echt een mix tussen Resident Evil en Silent Hill.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 11:13 

Hardtraxx Veteran

Wie kent er nog een forum (liefst Nederlands talig) voor Destiny? Ik zit nu namelijk met mijn Warlock op level 20 en dan kon je niet meer met experience omhoog gaan, maar met Light Armor Spare.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 11:55 

Hardtraxx Veteran

Wat is de link met dat gegeven en een bepaald forum?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 14:49 

Hardtraxx Veteran

TBA schreef:
Daar had ik ook last van. Welk level ben je? Bij mij ging het vanaf ~22 erg hard, van 22 naar 28 duurde +- anderhalve week.

Vergeet niet om bounties af te sluiten overigens, als je die bij houdt gaat het nog wel vrij rap.

Edit: misschien moeten we dit voortzetten in het Game topic :P

ben nu level 27 en een btje maar probeer al een paar weken alles legendary te halen maar dat is gewoon crap.....ben zelf niet echt fan van crucible shitties....en om nou de hele dag strikes te spelen voor hopelijk genoeg vanguard marks heb ik ook niet altijd zin in.

vandaag begonnen met me 2de character en die maar ff tot level 20 brengen en dan die laatste class ook nog maar tot 20 en dan hoop k dat tegen die tijd die DLC er eindelijk is

enige wat ik eigenlijk nog deed was alleen bounty's en daily missies
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 20:35 

Hardtraxx Addict

Bijna de story van Borderlands: The Pre-Sequel uitgespeeld, heerlijk spel weer. Sommige side missions zijn ook weer heerlijk in het Borderlands stijltje. Bijna 20 uur zit er nu in en ben nog lang niet klaar, beste game-aankoop van 2014 tot nu toe :thumbsup:

**Personen die in een ruimteschip een raampje openzetten voor frisse lucht en dan naar buiten gezogen worden :lol: :lol:, en daar nog eens dik veel xp voor krijgen ook :lol: **
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 23:37 

Hardtraxx Veteran

Opgelost :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2014 00:48 

Hardtraxxer

AniThing schreef:
TBA schreef:
Daar had ik ook last van. Welk level ben je? Bij mij ging het vanaf ~22 erg hard, van 22 naar 28 duurde +- anderhalve week.

Vergeet niet om bounties af te sluiten overigens, als je die bij houdt gaat het nog wel vrij rap.

Edit: misschien moeten we dit voortzetten in het Game topic :P

ben nu level 27 en een btje maar probeer al een paar weken alles legendary te halen maar dat is gewoon crap.....ben zelf niet echt fan van crucible shitties....en om nou de hele dag strikes te spelen voor hopelijk genoeg vanguard marks heb ik ook niet altijd zin in.

vandaag begonnen met me 2de character en die maar ff tot level 20 brengen en dan die laatste class ook nog maar tot 20 en dan hoop k dat tegen die tijd die DLC er eindelijk is

enige wat ik eigenlijk nog deed was alleen bounty's en daily missies

Destiny is best veel grinden wel, is wel een RPG hè. Heb je de raid al gecleared? De kans dat je hier raid gear uit krijgt is ook best hoog. Als je Xbox One hebt kan je misschien Zondag wel mee, ik ga Zondag de raid clearen met wat vrienden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2014 13:23 

Hardtraxx Veteran

weet niet of ik morgen thuis ben :P maar je kan me sowieso wel toevoegen op XBL

gamertag: Anim0l
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2014 20:12 

Hardtraxxer

Ben weer begonnen met World of Warcraft i.v.m. de nieuwe uitbreiding, kijken hoe lang ik het leuk vind.

Eigenlijk gestopt met League of Legends, solo queue is één grote hel, nu aan het eind van het seizoen boeit het niemand meer en iedereen kloot maar wat aan.. :lol:
Ben platinum 3, ik vind het wel prima.

Ohja, zit ook in de alpha van Heroes of the Storm (nieuwe MOBA van Blizzard), echt een gruwelijk spel. Komt weer veel teamwork bij kijken maar prima afwisseling van LoL.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2014 20:25 

Hardtraxx Veteran

Begonnen aan Civilization: Beyond Earth. Mijn eerste Civ maar kolere wat een opties zeg xd zie door de bomen het bos niet meer :P zal wel wat tijd vereisen vrees ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 20:53 

Hardtraxxer

Guido schreef:
Ben weer begonnen met World of Warcraft i.v.m. de nieuwe uitbreiding, kijken hoe lang ik het leuk vind.

Eigenlijk gestopt met League of Legends, solo queue is één grote hel, nu aan het eind van het seizoen boeit het niemand meer en iedereen kloot maar wat aan.. :lol:

Ohja, zit ook in de alpha van Heroes of the Storm (nieuwe MOBA van Blizzard), echt een gruwelijk spel. Komt weer veel teamwork bij kijken maar prima afwisseling van LoL.

Is het nog een beetje te spelen? heb het idee dat mists of pandaria eigenlijk alle leuke mensen heeft weggejaagd, zelfs mn guild doet het niet eens zo goed meer :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 13:42 

Hardtraxx Veteran

Guido schreef:

Dota 2 installeren, kost niks en je gaat er nog op vooruit ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 23:34 

Hardtraxx Veteran

http://www.dumpert.nl/mediabase/6624320 ... ailer.html

Dit vind ik toch wel een geweldige toevoeging :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 15:01 

Hardtraxxer

Zijn er toevallig personen op dit forum die de nieuwe cod al hebben gespeeld?
Hoe is die? Zit namelijk te twijfelen om het spel te halen. Laatste paar edities vielen wat tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 15:30 

Hardtraxx Veteran

Stefann4 schreef:
Hoe is die? Zit namelijk te twijfelen om het spel te halen. Laatste paar edities vielen wat tegen.

kheb m op XB1 en heb alleen de campaign nog gespeeld en net ff 2x online....het is wel ff wennen met dat 'exo-skeleton' heb daarom ook eerst de campaign gedaan om een beetje te wennen aan de nieuwe features....maar voor alsnog vind ik het wel lekkerder spelen dan voorgaande edities.

campaign is wel weer leuk en gelukkig niet echt aan de korte kant
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 19:24 

Donateur

AniThing schreef:
Stefann4 schreef:

kheb m op XB1 en heb alleen de campaign nog gespeeld en net ff 2x online....het is wel ff wennen met dat 'exo-skeleton' heb daarom ook eerst de campaign gedaan om een beetje te wennen aan de nieuwe features....maar voor alsnog vind ik het wel lekkerder spelen dan voorgaande edities.

campaign is wel weer leuk en gelukkig niet echt aan de korte kant

Meningen zijn heel verschillend.. Ik vind hem persoonlijk niet veel aan.. Exo-Suit vind ik ook niet veel aan. Mensen die worden beschoten gaan springen met die pakken en weet ik wat allemaal. bloedirritant. Ook hoor ik echt niemand lopen en heb geen idee waar de mensen zijn. (ja speel wel met een headsetje) . Laten ze maar een cod4 re-make maken ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 19:42 

Hardtraxx Veteran

Pete schreef:
Laten ze maar een cod2 re-make maken ofzo.

Want fuck perks en killstreaks. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 19:48 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Pete schreef:
Laten ze maar een cod2 re-make maken ofzo.

Want fuck perks en killstreaks. ;)

Je hebt toch zo'n modus zonder attachments, killstreaks en perks? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 20:18 

Hardtraxx Veteran

Geen idee, eigenlijk geen cod meer gedaan na MW2
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 20:40 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat Qlown het over ProMod op CoD4 heeft. Hier zaten nog steeds perks in maar iedereen had dezelfde en kon je niet aanpassen. Ook waren er enkele attachments die je kon nemen zoals silencer en red dot, maar daar hield het ook op.

Die mod werd gebruikt om competitief te spelen waarbij het belangrijk is dat je geen voordeel haalt uit verschillende attachments en/of perks zodat het zoveel mogelijk op eigen skill en teamplay neerkomt.
Vorige  1 ... 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic