Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 13:37 

Hardtraxx Veteran

Ook aangeschaft voor de PC, hier: http://www.dreamgame.nl/pc/93-watch-dog ... 10869.html een goede aanbieding :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 13:40 

Hardtraxx Veteran

Ik piraat hem. Singleplayer spellen piraat ik sws bijna altijd. Alleen heb ik wel Tropico 5 aangeschaft, paar dagen terug. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 14:13 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Ik piraat hem. Singleplayer spellen piraat ik sws bijna altijd. Alleen heb ik wel Tropico 5 aangeschaft, paar dagen terug. :worship:

Boef.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 14:13 

Hardtraxx Veteran

Watch Dogs eerste uurtje nu van gespeeld :) opzich wel tof, ben wel bang dat het me snel gaat vervelen, jammer ook dat de graphics tegenvallen doordat het spel vanaf de vorige generatie consoles is geport, Infamous en Killzone zagen er beter uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 17:01 

Kraak... Piep...

http://kotaku.com/the-evil-within-made- ... Socialflow

Verslag van een van de personen die de demo van "The Evil Within" mocht spelen, de aankomende horror van Bethesda.

Het schijnt dus dat er gewoon een bad guy in zit die op elk willekeurig, random moment en overal in het spel kan opduiken en je dwarszitten of je dood laten schrikken, altijd anders door een random generator. WTF :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 23:55 

Hardtraxx Veteran

Wolfenstein is erg dik! Speelt enorm lekker en sfeertje zit er ook weer goed in. Ben benieuwd hoe lang de single player mij blijft boeien, want er zit jammer genoeg geen multiplayer in :(

Watchdogs vind ik ook wel tof, graphics vallen me 100% mee en de missies zijn soms nog aardig pitting qua denkwerk, dus wel lekkere afwisseling het met meer hack & slash gebeuren van Wolfenstein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 14:03 

Hardtraxxer

Crysis 3 weer mee begonnen, blijft een prachtspel
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 15:16 

Jos_92 schreef:

1 en warhead waren baas, 2 en 3 wisten me niet te pakken helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 15:41 

Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Jos_92 schreef:

1 en warhead waren baas, 2 en 3 wisten me niet te pakken helaas.

Probleem is dat ik met 2 begonnen was! Als je dan deel 1 of warhead gaat doen, ga je zover terug qua stijl etc. en het verhaal ken je dan eigenlijk ook al.. Die heeft mij dan weer niet kunnen pakken :P

Wil die twee nog wel een keer uitspelen als ik er de tijd voor kan vinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 00:10 

Hardtraxx Elite

Battlefield 3 (tot 3 juni) en Plants vs. Zombies Game of the Year Edition (tot 16 juni) gratis op:
https://www.origin.com/nl-nl/store/free ... -the-house

Alstu
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 14:20 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
http://www.oldschool.runescape.com

haha nice, heb ook ff accountje aangemaakt. heerlijk al die herinneringen van vroeger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 14:27 

Hardtraxx Addict

Leonidas schreef:
Cruelty schreef:
http://www.oldschool.runescape.com

haha nice, heb ook ff accountje aangemaakt. heerlijk al die herinneringen van vroeger.

Ik kan niet inloggen omdat je een members account moet hebben? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 14:57 

Hardtraxx Veteran

nee hoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 23:54 

Kraak... Piep...

Net Bioshock Infinite eindelijk eens uitgespeelt, nadat het lange tijd op mn pc zweefde.

Hoewel ik hem op een gegeven moment wat saai vond worden was het einde wel geniaal.
Het stuk tussen de eerste 2 uur gameplay en de laatste 2 interesseerde me echt amper door de lineaire gameplay.
Plus de ruimtes waren mij soms iets te onoverzichtelijk en de events vlogen je een beetje om de oren, zo snel dat ik de helft niet meekreeg. Voor de rest zag het er geniaal uit en het verhaal, nadat ik het eindelijk begreep, is enorm diepgaand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 00:02 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Voor de rest zag het er geniaal uit en het verhaal, nadat ik het eindelijk begreep, is enorm diepgaand.

Enorme mindfuck inderdaad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 00:16 

Hardtraxx Addict

chas1n schreef:
Broken Balance schreef:
Voor de rest zag het er geniaal uit en het verhaal, nadat ik het eindelijk begreep, is enorm diepgaand.

Enorme mindfuck inderdaad :P

Heerlijk hoe in het begin alles al duidelijk wordt gemaakt als je verstand hebt van (oude) muziek, ook die lucetes zijn misschien wel één van de beste karakters (met achtergrondverhaal) die ik ooit in een game heb gezien :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 13:35 

Hardtraxx Veteran

Beste storyline die ik ooit in een game heb mogen spelen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 13:42 

Kraak... Piep...

Die ligt nog altijd bij Telltale Games : The Walking Dead, Telltale Games : The Wolf Among Us, Alan Wake, Amnesia : The Dark Descent en A Machine For Pigs of Corpse Party imo. Echt games die om het verhaal gaan.

Dit verhaal was wel origineel en in de delen waar het belangrijk was heel goed uitgewerkt, maar er werd niet echt diep op ingegaan en het verhaal word voor ongeveer de helft van de game op een soort van pauze gezet.
Voor een shooter was het zeker een bovengemiddeld verhaal.

Staat wel in de top van Shooters met sterke verhalen samen met F.E.A.R., Alan Wake ,Metal Gear Solid (soort van), Deus Ex Machina. The Darkness, The Chronicles Of Riddick en Condemned.
Dan bedoel ik echt diepgaande verhalen, niet zozeer de epische zoals een Moder Warfare, Mass Effect, Battlefield, Halo e.d.

Ik kan het verhaal nog zo in 6 zinnen neerzetten bij Infinite.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 14:23 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Die ligt nog altijd bij Telltale Games : The Walking Dead, Telltale Games : The Wolf Among Us, Alan Wake, Amnesia : The Dark Descent en A Machine For Pigs of Corpse Party imo. Echt games die om het verhaal gaan.

Dit verhaal was wel origineel en in de delen waar het belangrijk was heel goed uitgewerkt, maar er werd niet echt diep op ingegaan en het verhaal word voor ongeveer de helft van de game op een soort van pauze gezet.
Voor een shooter was het zeker een bovengemiddeld verhaal.

Staat wel in de top van Shooters met sterke verhalen samen met F.E.A.R., Alan Wake ,Metal Gear Solid (soort van), Deus Ex Machina. The Darkness, The Chronicles Of Riddick en Condemned.
Dan bedoel ik echt diepgaande verhalen, niet zozeer de epische zoals een Moder Warfare, Mass Effect, Battlefield, Halo e.d.

Ik kan het verhaal nog zo in 6 zinnen neerzetten bij Infinite.

the walking dead is voor mij 1 van de beste games ooit die k gespeeld heb..mede door het verhaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 14:48 

Kraak... Piep...

Het zijn eigenlijk meer interactieve verhalen dan games die van Telltale maar ja, helemaal gelijk. Kreeg echt een brok in mn keel bij Episode 5 van Seizoen 1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 14:55 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Kreeg echt een brok in mn keel bij Episode 5 van Seizoen 1.

precies t zelfde...zelden zo meegeleefd met een game personage xd

nu wachten tot alle afleveringen van seizoen 2 er zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 15:17 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:

Bioshock 1&2. Rapture torent bij mij nog steeds enorm hoog boven Columbia uit. (Ha-ha-ha)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 15:32 

Hardtraxx Elite

Bioshock 1 (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 16:39 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Firetrap schreef:

Bioshock 1&2. Rapture torent bij mij nog steeds enorm hoog boven Columbia uit. (Ha-ha-ha)

Ja als ik eraan terugdenk misschien ook wel voor mij. De impact van het verhaal op het einde van Infinite vond ik behoorlijk groot maar zoals Broken Balance al aangeeft gebeurt in het stuk daarvoor dan weer vrij weinig, terwijl het verhaal bij (voornamelijk) Bioshock 1 een bepaalde constantheid heeft. Achja, al bij al heb ik van alledrie de games ongelooflijk genoten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 17:02 

Kraak... Piep...

Dat is zeker waar, als jullie nog zo'n soort game zoeken (niet dezelfde stijl natuurlijk) maar wel een vreemde wereld met een sterk verhaal die je graag blijft volgen, moet je Alan Wake spelen.
Vorige  1 ... 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic