Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 27 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Ook aangeschaft voor de PC, hier: http://www.dreamgame.nl/pc/93-watch-dog ... 10869.html een goede aanbieding :thumbup:
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 18 days ago
Ik piraat hem. Singleplayer spellen piraat ik sws bijna altijd. Alleen heb ik wel Tropico 5 aangeschaft, paar dagen terug. :worship:
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Raven wrote:Ik piraat hem. Singleplayer spellen piraat ik sws bijna altijd. Alleen heb ik wel Tropico 5 aangeschaft, paar dagen terug. :worship:
Boef.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 8 days ago
Watch Dogs eerste uurtje nu van gespeeld :) opzich wel tof, ben wel bang dat het me snel gaat vervelen, jammer ook dat de graphics tegenvallen doordat het spel vanaf de vorige generatie consoles is geport, Infamous en Killzone zagen er beter uit.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
http://kotaku.com/the-evil-within-made- ... Socialflow

Verslag van een van de personen die de demo van "The Evil Within" mocht spelen, de aankomende horror van Bethesda.

Het schijnt dus dat er gewoon een bad guy in zit die op elk willekeurig, random moment en overal in het spel kan opduiken en je dwarszitten of je dood laten schrikken, altijd anders door een random generator. WTF :P
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 7 days ago
Wolfenstein is erg dik! Speelt enorm lekker en sfeertje zit er ook weer goed in. Ben benieuwd hoe lang de single player mij blijft boeien, want er zit jammer genoeg geen multiplayer in :(

Watchdogs vind ik ook wel tof, graphics vallen me 100% mee en de missies zijn soms nog aardig pitting qua denkwerk, dus wel lekkere afwisseling het met meer hack & slash gebeuren van Wolfenstein.
J
Hardtraxxer
73 posts member since 2013
last seen Oct 2014
Crysis 3 weer mee begonnen, blijft een prachtspel
S
Jos_92 wrote:Crysis 3 weer mee begonnen, blijft een prachtspel
1 en warhead waren baas, 2 en 3 wisten me niet te pakken helaas.
J
Hardtraxxer
73 posts member since 2013
last seen Oct 2014
stefaneke wrote:
Jos_92 wrote:Crysis 3 weer mee begonnen, blijft een prachtspel
1 en warhead waren baas, 2 en 3 wisten me niet te pakken helaas.
Probleem is dat ik met 2 begonnen was! Als je dan deel 1 of warhead gaat doen, ga je zover terug qua stijl etc. en het verhaal ken je dan eigenlijk ook al.. Die heeft mij dan weer niet kunnen pakken :P

Wil die twee nog wel een keer uitspelen als ik er de tijd voor kan vinden!
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Battlefield 3 (tot 3 juni) en Plants vs. Zombies Game of the Year Edition (tot 16 juni) gratis op:
https://www.origin.com/nl-nl/store/free ... -the-house

Alstu
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Cruelty wrote:http://www.oldschool.runescape.com
haha nice, heb ook ff accountje aangemaakt. heerlijk al die herinneringen van vroeger.
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 8 days ago
Leonidas wrote:
Cruelty wrote:http://www.oldschool.runescape.com
haha nice, heb ook ff accountje aangemaakt. heerlijk al die herinneringen van vroeger.
Ik kan niet inloggen omdat je een members account moet hebben? :/
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
nee hoor...
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Net Bioshock Infinite eindelijk eens uitgespeelt, nadat het lange tijd op mn pc zweefde.

Hoewel ik hem op een gegeven moment wat saai vond worden was het einde wel geniaal.
Het stuk tussen de eerste 2 uur gameplay en de laatste 2 interesseerde me echt amper door de lineaire gameplay.
Plus de ruimtes waren mij soms iets te onoverzichtelijk en de events vlogen je een beetje om de oren, zo snel dat ik de helft niet meekreeg. Voor de rest zag het er geniaal uit en het verhaal, nadat ik het eindelijk begreep, is enorm diepgaand.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 5 days ago
Broken Balance wrote:Voor de rest zag het er geniaal uit en het verhaal, nadat ik het eindelijk begreep, is enorm diepgaand.
Enorme mindfuck inderdaad :P
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 8 days ago
chas1n wrote:
Broken Balance wrote:Voor de rest zag het er geniaal uit en het verhaal, nadat ik het eindelijk begreep, is enorm diepgaand.
Enorme mindfuck inderdaad :P
Heerlijk hoe in het begin alles al duidelijk wordt gemaakt als je verstand hebt van (oude) muziek, ook die lucetes zijn misschien wel één van de beste karakters (met achtergrondverhaal) die ik ooit in een game heb gezien :worship:
F
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Beste storyline die ik ooit in een game heb mogen spelen :)
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Die ligt nog altijd bij Telltale Games : The Walking Dead, Telltale Games : The Wolf Among Us, Alan Wake, Amnesia : The Dark Descent en A Machine For Pigs of Corpse Party imo. Echt games die om het verhaal gaan.

Dit verhaal was wel origineel en in de delen waar het belangrijk was heel goed uitgewerkt, maar er werd niet echt diep op ingegaan en het verhaal word voor ongeveer de helft van de game op een soort van pauze gezet.
Voor een shooter was het zeker een bovengemiddeld verhaal.

Staat wel in de top van Shooters met sterke verhalen samen met F.E.A.R., Alan Wake ,Metal Gear Solid (soort van), Deus Ex Machina. The Darkness, The Chronicles Of Riddick en Condemned.
Dan bedoel ik echt diepgaande verhalen, niet zozeer de epische zoals een Moder Warfare, Mass Effect, Battlefield, Halo e.d.

Ik kan het verhaal nog zo in 6 zinnen neerzetten bij Infinite.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Broken Balance wrote:Die ligt nog altijd bij Telltale Games : The Walking Dead, Telltale Games : The Wolf Among Us, Alan Wake, Amnesia : The Dark Descent en A Machine For Pigs of Corpse Party imo. Echt games die om het verhaal gaan.

Dit verhaal was wel origineel en in de delen waar het belangrijk was heel goed uitgewerkt, maar er werd niet echt diep op ingegaan en het verhaal word voor ongeveer de helft van de game op een soort van pauze gezet.
Voor een shooter was het zeker een bovengemiddeld verhaal.

Staat wel in de top van Shooters met sterke verhalen samen met F.E.A.R., Alan Wake ,Metal Gear Solid (soort van), Deus Ex Machina. The Darkness, The Chronicles Of Riddick en Condemned.
Dan bedoel ik echt diepgaande verhalen, niet zozeer de epische zoals een Moder Warfare, Mass Effect, Battlefield, Halo e.d.

Ik kan het verhaal nog zo in 6 zinnen neerzetten bij Infinite.
the walking dead is voor mij 1 van de beste games ooit die k gespeeld heb..mede door het verhaal
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Het zijn eigenlijk meer interactieve verhalen dan games die van Telltale maar ja, helemaal gelijk. Kreeg echt een brok in mn keel bij Episode 5 van Seizoen 1.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Broken Balance wrote:Kreeg echt een brok in mn keel bij Episode 5 van Seizoen 1.
precies t zelfde...zelden zo meegeleefd met een game personage xd

nu wachten tot alle afleveringen van seizoen 2 er zijn
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 18 days ago
Firetrap wrote:Beste storyline die ik ooit in een game heb mogen spelen :)
Bioshock 1&2. Rapture torent bij mij nog steeds enorm hoog boven Columbia uit. (Ha-ha-ha)
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Bioshock 1 (L)
F
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Raven wrote:
Firetrap wrote:Beste storyline die ik ooit in een game heb mogen spelen :)
Bioshock 1&2. Rapture torent bij mij nog steeds enorm hoog boven Columbia uit. (Ha-ha-ha)
Ja als ik eraan terugdenk misschien ook wel voor mij. De impact van het verhaal op het einde van Infinite vond ik behoorlijk groot maar zoals Broken Balance al aangeeft gebeurt in het stuk daarvoor dan weer vrij weinig, terwijl het verhaal bij (voornamelijk) Bioshock 1 een bepaalde constantheid heeft. Achja, al bij al heb ik van alledrie de games ongelooflijk genoten.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Dat is zeker waar, als jullie nog zo'n soort game zoeken (niet dezelfde stijl natuurlijk) maar wel een vreemde wereld met een sterk verhaal die je graag blijft volgen, moet je Alan Wake spelen.