Het was eerst toch verdeeld tussen Infinity Ward en Treyarch? en dan Activision als uitgeverTakkU wrote:Activision is al jaren de uitgever van de CoD gamesBroken Balance wrote:View on YouTube
Voila : Call Of Duty nummertje 11, wat ook weer een serie word waarschijnlijk. Het is van Activision, dus volgens mij slaat Treyarch een jaartje over.
Ik weet niet of deze in verband staat met Ghosts maar dit schijnt ook weer een trilogie te worden.Deze wordt gemaakt door Sledgehammer! Die studio heeft eerder al meegewerkt aan Modern Warfare 3 en ook aan Ghosts als ik het me goed herinner
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Ja maar nu komt Sledgehammer erbij en krijgen we nu een afwisseling tussen deze 3 developers.
Oh geweldig, er komen dus nog een shitload aan CoD games die exact hetzelfde zijn alleen in een andere tijd en met een andere storyline.
De online modus is toch sinds MW2 flink bergafwaarts gegaan.
Het enige wat ik nog zou kopen is een WW2 reboot, en dan ook in de stijl van de oude CoD (Een Engelsman, Amerikaan, Canadees e.d. spelen).
De online modus is toch sinds MW2 flink bergafwaarts gegaan.
Het enige wat ik nog zou kopen is een WW2 reboot, en dan ook in de stijl van de oude CoD (Een Engelsman, Amerikaan, Canadees e.d. spelen).
Zonder perks, killstreaks en unlockables.Broken Balance wrote:Het enige wat ik nog zou kopen is een WW2 reboot, en dan ook in de stijl van de oude CoD (Een Engelsman, Amerikaan, Canadees e.d. spelen).
-
S
+ Duitser / japannerBroken Balance wrote:(Een Engelsman, Amerikaan, Canadees e.d. spelen).
Zoiets inderdaad. Gewoon terug naar de core van de online shooters, heb je tenminste minder van die irritante kinders die van hun perks leven.Raven wrote:Zonder perks, killstreaks en unlockables.Broken Balance wrote:Het enige wat ik nog zou kopen is een WW2 reboot, en dan ook in de stijl van de oude CoD (Een Engelsman, Amerikaan, Canadees e.d. spelen).
Heb zelf vroeger geen Cod 1 en 2 online gedaan maar wel Medal Of Honor : Allied Assault, de voorloper van die 2. Maar dat was hetzelfde principe. 6 wapens kon je uit kiezen(Rifle, Sniper, Sub-Machinegun en Assault Rifle), waarvan 2 nooit gekozen werden (Bazooka/Shotgun waren OP) Die perfect gebalanceerd waren en je ook skill nodig had om kills te kunnen maken met die wapens. Dat in een map met (T)DM of CTF of een voorloper van Sabotage. Meer was het niet.
Geen unlockables, perks, upgrades, killstreaks. Gewoon doen.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ga gewoon voor kwaliteit en speel Battlefield. 
Toujane Rifle OnlyBroken Balance wrote:Zoiets inderdaad. Gewoon terug naar de core van de online shooters, heb je tenminste minder van die irritante kinders die van hun perks leven.Raven wrote:Zonder perks, killstreaks en unlockables.Broken Balance wrote:Het enige wat ik nog zou kopen is een WW2 reboot, en dan ook in de stijl van de oude CoD (Een Engelsman, Amerikaan, Canadees e.d. spelen).
Heb zelf vroeger geen Cod 1 en 2 online gedaan maar wel Medal Of Honor : Allied Assault, de voorloper van die 2. Maar dat was hetzelfde principe. 6 wapens kon je uit kiezen(Rifle, Sniper, Sub-Machinegun en Assault Rifle), waarvan 2 nooit gekozen werden (Bazooka/Shotgun waren OP) Die perfect gebalanceerd waren en je ook skill nodig had om kills te kunnen maken met die wapens. Dat in een map met (T)DM of CTF of een voorloper van Sabotage. Meer was het niet.
Geen unlockables, perks, upgrades, killstreaks. Gewoon doen.
-
SHardtraxx Newbie
- 19 posts member since 2014
- last seen May 2014
Raven wrote:Toujane Rifle Only
DIT!
Misschien we de beste map ooit gemaakt wat mij betreft. Die map was zo gebalanceerd.Speakert wrote:Raven wrote:Toujane Rifle Only
DIT!Wat een tijden waren dat zeg, COD 1 & 2, helemaal kapot gespeeld.
Hoop ook dat ze weer eens een cod maken die terug gaat naar WW2.
Mensen hier die Renegade X spelen?
Zeker goeie herinneringen aan Toujane
Vond Carentan ook altijd erg vet
Jaaaa Carentan. Of Harbor Rifle Only, zo mainstream als watGrozny wrote:Zeker goeie herinneringen aan Toujane![]()
Is er niet eens server o.i.d. waar we met z'n allen dat kunnen doen?
-
SHardtraxx Newbie
- 19 posts member since 2014
- last seen May 2014
Zou wel erg vet zijn ja. Ben benieuwd of het uberhaupt nog veel gespeeld word. Toujane, Carentan, Stalingrad, Burgundy.Broken Balance wrote:Is er niet eens server o.i.d. waar we met z'n allen dat kunnen doen?
Heerlijk gamen, zonder al die poespas van killstreaks, perks etc. Good old days!
Dayz!Leonidas wrote:Mensen hier die Rust spelen?
GRO = ESOCruelty wrote:Ghost Recon Online?
Nee hij vraagt of iemand ook Ghost Recon Online speelt
Rollercoaster Tycoon 1 op Steam 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025