Raven schreef:
De art-deco stad die helemaal naar de godse tyfus gegaan is, in combinatie met de personages die je tegenkomt zijn zó fucking sterk, ongeëvenaard. Ik wil terug naar Rapture, niet toen het in bloei stond (DLC van Infinite), maar gewoon weer zoals de eerste 2 delen.

Ja echt alles klopte. Zo geniaal dat je altijd dacht ein-de-lijk een normaal persoon tegen te komen, en het weeral een splicer bleek te zijn

.
Broken Balance schreef:
Wie weet waar de volgende bioshock zich gaat afspelen. Ruimte, kern van de aarde. Als ze uberhaupt een vervolg maken, maar ik neem aan van wel na dit succes.
Ik heb er na Infinite ook over gefantaseerd, voornamelijk over de mogelijkheid de setting ondergronds te platen plaatsvinden. Hele steden gebouwd (van aarde) tussen de kern en het aardoppervlak, in connectie met elkaar door gangenstelsels waarbij uiteraard weer hele vage splicerachtige figuren ronddolen. Uiteraard met heel veel donkere plekken enkel verlicht door knipperde ledlampen en brandende toortsen.
In de ruimte vind ik ook geen verkeerd idee, kun je ook weer heel veel met sfeer doen.