Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 18:58 

Hardtraxx Veteran

Bioshock 1 was echt vet inderdaad, een van de beste spellen voor mij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 19:31 

Hardtraxx Veteran

De art-deco stad die helemaal naar de godse tyfus gegaan is, in combinatie met de personages die je tegenkomt zijn zó fucking sterk, ongeëvenaard. Ik wil terug naar Rapture, niet toen het in bloei stond (DLC van Infinite), maar gewoon weer zoals de eerste 2 delen. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 19:36 

Kraak... Piep...

Wie weet waar de volgende bioshock zich gaat afspelen. Ruimte, kern van de aarde. Als ze uberhaupt een vervolg maken, maar ik neem aan van wel na dit succes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 20:45 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
De art-deco stad die helemaal naar de godse tyfus gegaan is, in combinatie met de personages die je tegenkomt zijn zó fucking sterk, ongeëvenaard. Ik wil terug naar Rapture, niet toen het in bloei stond (DLC van Infinite), maar gewoon weer zoals de eerste 2 delen. :worship:

Ja echt alles klopte. Zo geniaal dat je altijd dacht ein-de-lijk een normaal persoon tegen te komen, en het weeral een splicer bleek te zijn :P.

Broken Balance schreef:
Wie weet waar de volgende bioshock zich gaat afspelen. Ruimte, kern van de aarde. Als ze uberhaupt een vervolg maken, maar ik neem aan van wel na dit succes.

Ik heb er na Infinite ook over gefantaseerd, voornamelijk over de mogelijkheid de setting ondergronds te platen plaatsvinden. Hele steden gebouwd (van aarde) tussen de kern en het aardoppervlak, in connectie met elkaar door gangenstelsels waarbij uiteraard weer hele vage splicerachtige figuren ronddolen. Uiteraard met heel veel donkere plekken enkel verlicht door knipperde ledlampen en brandende toortsen.

In de ruimte vind ik ook geen verkeerd idee, kun je ook weer heel veel met sfeer doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 20:51 

Hardtraxx Veteran

Ik vond Columbia al hoog genoeg, please geen sci-fi. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 23:33 

Hardtraxx Veteran

Bevat spoilers voor degenen die Bioshock nog niet hebben gespeeld

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 23:48 

Kraak... Piep...

Onder de grond lijkt me ook vet maar wat ik het meeste mis is bij Bioshock is het echte horror element.

De enige keer dat ik schrok in Infinite was dat

*Spoiler*
Zo'n alarm ding in Comstock zijn huis dat allemaal van die gasten met knuppels achter je aan stuurt die amper dood te krijgen zijn stond opeens achter me nadat ik de hendel overhaalde bij die missie om elizabeth uit die stoel te halen. Draaide me om en stond recht in mn gezicht. Wel even een schokje :P.
*Spoiler*

Ik mis gewoon de echte enge factor. Ik vond daar in 1 en 2 veel potentie voor maar echt eng vond ik het nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 00:07 

Hardtraxx Veteran

1 en 2 waren meer luguber dan eng/horror. Hoeft van mij ook niet echt, vind het helemaal goed zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 00:09 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Onder de grond lijkt me ook vet maar wat ik het meeste mis is bij Bioshock is het echte horror element.

De enige keer dat ik schrok in Infinite was dat

Ik mis gewoon de echte enge factor. Ik vond daar in 1 en 2 veel potentie voor maar echt eng vond ik het nooit.

Was ook precies de enige keer dat ik me helemaal kapotschrok. Al moet ik zeggen dat ik die kamer van Elizabeth ook niet helemaal vertrouwde. "Specimen" heeft op de een of andere manier een enge betekenis voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 09:56 

Kraak... Piep...

Wat Raven zegt klopt wel, het is inderdaad meer luguber, een onbetrouwbare omgeving, in 1 & 2 dan.

Bij 3 was dat alleen in sommige stukjes *SPOILER&* (Met die kraaien bijvoorbeeld en die moeder van Elizabeth)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 19:07 

Hardtraxx Veteran

Ik vond 1 & 2 voldoende "horror", dat zoek ik namelijk ook helemaal niet in games. Jij wel, dat weet ik, maar dan moet je toch andere spellen raadplegen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 19:54 

Kraak... Piep...

Er zijn buiten de indi games nou eenmaal geen goeie solide horror meer :(

Ik heb wel hoop voor The Evil Within, want Bethesda (L)

Amnesia The Dark Descent, F.E.A.R. en Dead Space 1 waren de laatste solide horror games.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 13:05 

Hardtraxx Veteran

Toen ik F.E.A.R. speelde was ik 12 of 13 en was het 1 uur in de nacht. Never again.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 13:15 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Toen ik F.E.A.R. speelde was ik 12 of 13 en was het 1 uur in de nacht. Never again.

F.E.A.R. :worship: :worship:
F.E.A.R. 2 was iets minder maar nog steeds vet
F.E.A.R. 3 was waardeloos
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 13:25 

Hardtraxx Veteran

Dit weekend de eerste Bioshock maar eens spelen. :P Benieuwd naar dat verhaal en zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 13:34 

Kraak... Piep...

Raven schreef:

Haha dat had ik met Doom 3. Maatje van mij had het spel (hij had een betere pc) en ik mocht alle enge stukjes doen en hij de vechtstukjes.
Ik was vanaf het derde level al bang dat dat enorme beest op de voorkant op me af kwam uit het niets.
We hebben hem dan ook in een maand of 3 pas uitgespeeld :P

F.E.A.R. speelde ik ook op mn 13e/14e alleen in de nacht. Nachtmerries toen de tijd :P
Enige spel/horror iets dat me ooit is achterna blijven jagen in mn hoofd.
F.E.A.R. 2 was nog wel vet idd. En 3 was echt bagger. Amper goeie horror en het schieten was me veel te COD achtig, heel liniair dus. .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 20:45 

Hardtraxx Veteran

Sniper Elite V2 nog tot donderdag 19u gratis af te halen.
Eenmaal toegevoegd aan uw steam library hebt ge hem voor altijd.

http://store.steampowered.com/app/63380/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 22:48 

Hardtraxx Veteran

Niemand Watch Dogs aan het spelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 23:02 

Hardtraxx Veteran

Ramirez schreef:

Jazeker wel, enorm vet, vind het nu al vetter dan GTA 5. Had het voor een prikkie gekocht voor de pc maar heb soms best wel last van lag als ik wissel tussen het bureaublad en de game, maar niet echt ergerlijk. Is echt een stad versie van Far Cry en Assasins Creed maar dan met een extra element, het hacken. Heb pas een paar missies gedaan en ben verder beetje zijmissies aan het doen en mensen aan het poppen :) Echt wat een heerlijke game :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 23:05 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Sniper Elite V2 nog tot donderdag 19u gratis af te halen.
Eenmaal toegevoegd aan uw steam library hebt ge hem voor altijd.

http://store.steampowered.com/app/63380/

Even binnengehaald, bedankt voor de tip :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 10:33 

Hardtraxx Veteran

Ramirez schreef:

Jawel. Zitten wel toffe missies in de verhaallijn maar al die zijmissies kunnen me eigenlijk gestolen worden, behoorlijk repetitief. Ik speel dus even snel de verhaallijn uit en verkoop hem weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 10:35 

Kraak... Piep...

Ik kijk ook alleen naar de Single Player. De multiplayer pas ik voor. GTA V is veel leuker.

Na een paar verhalen kijk ik toch wel uit naar The Evil Within.
Een Single Player die heel uitgebreid is, maar qua scares en horror elementen e.d. compleet random is, je speelt de campaign dan bijvoorbeeld opnieuw maar de horror elementen zijn compleet anders als in de 1e keer.
En het is van Bethesda dus er zit eindelijk eens flinke kwaliteit in en geen indi-kwaliteit.

Yes :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2014 03:51 

Hardtraxx Veteran

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2014 10:48 

Hardtraxx Veteran

Wordt zo sick :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2014 11:09 

Hardtraxx Addict

Ik ken die game niet, maar is het net zoiets als Skyrim? Open wereld met missies, en een beetje zelfde tijd/sfeer/omgeving.
Vorige  1 ... 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic