Dirty console peasants
Niemand wil spelen tegen campers.Saartje wrote:hahaNiemand?
Niemand wil spelen tegen campers.Saartje wrote:hahaNiemand?
15-0?mrazura wrote:Niemand wil spelen tegen campers.Saartje wrote:hahaNiemand?
Ik voeg je wel is toe, LennyLinnarSaartje wrote:Tessarollo is mijn PSN zie het wel wanneer je een keer wilt spelenAnonymous wrote:ik heb ghosts op ps3, alleen bij me ouders ben ik weinig![]()
Ik wel, maar nog geen ghosts, volgende maand pas :cAniThing wrote:niemand met een xdoos?
Ahahah
Elke keer als ik dit filmpje zie kan ik er nog om lachenprovehito wrote:View on YouTube
Vind't reuze meevallen.mrazura wrote:Gister de graphics van black flag gezien op de pc met alles op high. Echt wow gewoon.
Welke game ziet er beter uit dan?stefaneke wrote:Vind't reuze meevallen.mrazura wrote:Gister de graphics van black flag gezien op de pc met alles op high. Echt wow gewoon.
Farming SimulatorJurheinen wrote:Welke game ziet er beter uit dan?stefaneke wrote:Vind't reuze meevallen.mrazura wrote:Gister de graphics van black flag gezien op de pc met alles op high. Echt wow gewoon.
Skyrim met ENB mods.Jurheinen wrote:Welke game ziet er beter uit dan?stefaneke wrote:Vind't reuze meevallen.mrazura wrote:Gister de graphics van black flag gezien op de pc met alles op high. Echt wow gewoon.

Waarschijnlijk ligt die van de rest al bij de reparateur.Wesz91 wrote:Ben ik de enige die vandaag z'n PS4 heeft opgehaald.. akelig stil hier..