Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 17:42 

Hardtraxx Veteran

Wacht nog wel ff totdat er vette games uitkomen voor de PS4 en de kinderziektes eruit zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 17:51 

Hardtraxx Veteran

Fifa 14 en killzone voor de ps4 zijn binnen, helaas moet ik nog op de volgende leveringen wachten voor ik mn ps4 zelf binnen heb!

Wordt denk ik wel even wennen na jarenlang een xbox(controller) gewend te zijn.

Nerazzurro93 schreef:
Wesz91 schreef:
Ben ik de enige die vandaag z'n PS4 heeft opgehaald.. akelig stil hier..

Waarschijnlijk ligt die van de rest al bij de reparateur.

het is bij ieder nieuw elektronica product zo dat de er in de beginfase niet werkende systemen zijn, zo is dit ook het geval bij de xbox one en zo is dit ook bij nieuwe televisies of noem maar op... de 0,4% van defecte systemen bij de ps4 is in verhouding een heel redelijk cijfer... sluit je maar af van deze uiterst oneerlijke wereld aangezien jij zo te zien altijd wel iets hebt om over te gaan huilen :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 18:05 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
Ben ik de enige die vandaag z'n PS4 heeft opgehaald.. akelig stil hier..

Nope, heb hem ook :). Fifa ziet er echt retegoed uit zeg. De controllers is erg wennen, heb pijn aan die bovenste botjes op mijn handen :huh: wel baas dat je ze met samsung-opladers kan opladen :) erg gemakkelijk.

Verder helaas nog geen verbinding met PSN kunnen maken, servers zullen wel overbelast zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 18:18 

tommetjeuh schreef:
het is bij ieder nieuw elektronica product zo dat de er in de beginfase niet werkende systemen zijn, zo is dit ook het geval bij de xbox one en zo is dit ook bij nieuwe televisies of noem maar op... de 0,4% van defecte systemen bij de ps4 is in verhouding een heel redelijk cijfer... sluit je maar af van deze uiterst oneerlijke wereld aangezien jij zo te zien altijd wel iets hebt om over te gaan huilen :aww:

Ik denk eerlijk gezegd dat de druk op het uitbrengen van zo'n groot product zo hoog is dat fouten die hadden kunnen voorkomen worden niet voorkomen worden omdat ze daar nadeel aan hebben. Maar ik ga nu niet zeggen dat ik mij hij hier druk om maak hoor. Was gewoon een grappig bedoelde maar ook cynische opmerking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 18:22 

Hardtraxx Veteran

Zie je ons lachen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 18:29 

Nee maar dat hoeft ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 18:40 

Hardtraxx Elite

Firetrap schreef:
wel baas dat je ze met samsung-opladers kan opladen :) erg gemakkelijk.

Verder helaas nog geen verbinding met PSN kunnen maken, servers zullen wel overbelast zijn.

Ja, super chill dat het nu micro-usb opladers zijn. En hier inderdaad het zelfde probleem van niet kunnen inloggen op PSN. Dan maar even beginnen met Killzone singleplayer. Vanavond toch stappen, dus hopen dat het morgen wel mogelijk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 18:56 

Hardtraxx Veteran

xbox one controllers kan je ook gewoon opladen met samsung oplader
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 19:25 

Hardtraxx Veteran

Goede zaak! Was op de 360 zo omslachtig altijd :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 19:34 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Goede zaak! Was op de 360 zo omslachtig altijd :/

ja kut systeem idd

de ene keer laad me controller wel op en gaat lampje groen branden....5 min later valt ie uit xd en is batterij leeg
dag erna binne 5 min opgelade en kan er kk lang mee spelen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 15:09 

Hardtraxx Elite

Vandaag wel in kunnen loggen op PSN, alleen wil die met geen mogelijkheid de gratis 14 dagen PS+ activeren.. dus kan nog steeds niets online spelen helaas..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 17:58 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
Vandaag wel in kunnen loggen op PSN, alleen wil die met geen mogelijkheid de gratis 14 dagen PS+ activeren.. dus kan nog steeds niets online spelen helaas..

Codes invoeren hebben ze door de overbelaste online-servers tijdelijk uitgeschakeld, maar die proefperiode zou je gewoon moeten kunnen inschakelen. Kom je niet bij dat scherm dat je creditcardgegevens moet invoeren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 18:11 

Hardtraxx Elite

Firetrap schreef:
Wesz91 schreef:

Codes invoeren hebben ze door de overbelaste online-servers tijdelijk uitgeschakeld, maar die proefperiode zou je gewoon moeten kunnen inschakelen. Kom je niet bij dat scherm dat je creditcardgegevens moet invoeren?

Nee ik klik erop maar doet helemaal niks, ook word ik telkens doorverwezen naar de reguliere PS+ packs van 1/3/12 maanden. Heb net ook de app geinstalleerd op me telefoon, daar staat: niet beschikbaar voor aankoop voor de volgende reden: reeds in uw bezit PS+... Ik heb nog nooit PS+ gehad voor zover ik weet, of moet toen het net uit was ook een keer zo'n actie zijn geweest van 2/4 weken gratis ofzo. Kan ik me niet meer herinneren, maar zou wel gierig zijn als dat meetelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 18:38 

Hardtraxx Veteran

Dat gaan ze denk ik wel meetellen vrees ik voor je, toch een slinkse manier om de mensen toch meteen een abonnement te laten kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 20:34 

Hardtraxx Elite

Ik kan het me niet meer herinneren.. of er überhaupt toen zo'n actie is geweest. Maargoed, dan word het wachten tot ik dinsdag me PS+ kan kopen, als je dan inmiddels wel codes in kan vullen. Back to Killzone singeplayer voor nu. Moet zeggen, vette game. Eerste keer dat ik een Killzone speel en 't speelt lekker weg en is af en toe nog best lastig ook op 'normal' niveau.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 10:45 

Hardtraxx Veteran

Iedereen kreeg toch een gratis maand PS+ na dat hele gedoe dat het netwerk etc plat lag/gehackt/weet ik veel wat het was? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 17:48 

Hardtraxx Elite

Singeplayer van Killzone op 2/3 en even multiplayer gedaan, maar zo geweldig vind ik het niet.. Ziet er allemaal wel tof uit, maar het stijltje ligt me toch niet. Heb hem maar op marktplaats gezet en hopen dat ik me 40euries er weer uit kan halen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 17:50 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 18:48 

Hardtraxx Elite

Nog andere mensen die niet op de Cod:Ghosts servers kunnen komen.. Ik krijg alleen maar de meldig: The Call of Duty Ghosts server is unavailable blahblah, zoals je hieronder kunt zien, maar dit is een oud filmpje..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 01:09 

Kraak... Piep...

Is deze site betrouwbaar?
http://xbox360livekaarten.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 01:12 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Is deze site betrouwbaar?
http://xbox360livekaarten.nl

Yup, heb daar een paar dagen geleden nog xbox live besteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 02:41 

Hardtraxx Veteran

Holy shit, wat een verhaal in Beyond: Two Souls. Had bij het einde wel even de tranen in m'n ogen. ^^

Geweldige soundtrack ook.

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 14:38 

Hardtraxx Veteran

Grozny schreef:
Holy shit, wat een verhaal in Beyond: Two Souls. Had bij het einde wel even de tranen in m'n ogen. ^^

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 13:39 

Kraak... Piep...

Voor zover ik het meekreeg was dat echt een sterk verhaal ja. Maar dit is alleen leuk voor de mensen die meer van interactieve games houden gemixt met wat actie en gaan voor een sterk verhaal. Want echt schieten ofzo doe je niet.

En FIFA14 Ultimate Team is verslavend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 14:21 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
En FIFA14 Ultimate Team is verslavend.

Op 12/13 kwam je er gewoon niet ver mee, zonder er geld aan te spenderen. Zodra je misschien 5k hebt verdiend, moet je weer contracten kopen of nieuwe spelers, waardoor het geld weer op is.

Is dit in 14 al wat verbeterd? Krijg hem vandaag alsgoedis binnen.
Vorige  1 ... 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic