COD:UO
. Doodgespeeld vroeger
ben ze alleen maar aan t reviven
Netjes hoorGuido wrote:Seizoen 3 van League of Legends, in Platinum geëindigd.![]()
Met de tijd die ik had om te spelen, geen slecht resultaat.
Volgend seizoen zeker Diamond!
Iemand anders redelijk hoog geklommen dit seizoen?
Ik heb het al tijden niet gespeeld maar ben wel level 30Henk-Jan wrote:Netjes hoorGuido wrote:Seizoen 3 van League of Legends, in Platinum geëindigd.![]()
Met de tijd die ik had om te spelen, geen slecht resultaat.
Volgend seizoen zeker Diamond!
Iemand anders redelijk hoog geklommen dit seizoen?![]()
Ben dit seizoen begonnen met spelen, nu lvl 26
JVDM wrote:Battlefield 4 kopen en het niet kunnen spelen op de Xbox Slim met 4 GB geheugen. Altijd al een externe harde schijf gebruikt, maar bij Battlefield 4 beslist een Xbox 360 Hard Drive nodig.
Ja, bol.com dus dat moet goedkomen. Maar ik wil Battlefield 4 spelen!!!!!!1!1ramon038 wrote:Dat is lullig, kun je m niet weer terugbrengen?
al had ik er 1, dan nog niet.Saartje wrote:nog mensen die Ghosts spelen op PS3?
Haha okeeEn-er-gy wrote:al had ik er 1, dan nog niet.Saartje wrote:nog mensen die Ghosts spelen op PS3?
lekker ouderwets een old-graphic game met 16 bit kleurcodes en een spel op 640 x 480
Laat die jongen maar lullen, die is niet helemaal 100.Saartje wrote:Haha okeeEn-er-gy wrote:al had ik er 1, dan nog niet.Saartje wrote:nog mensen die Ghosts spelen op PS3?
lekker ouderwets een old-graphic game met 16 bit kleurcodes en een spel op 640 x 480
Saartje wrote:hahaNiemand?
Tessarollo is mijn PSN zie het wel wanneer je een keer wilt spelenAnonymous wrote:ik heb ghosts op ps3, alleen bij me ouders ben ik weinig![]()
Saartje wrote:
Tessarollo is mijn PSN zie het wel wanneer je een keer wilt spelen
Anonymous wrote:Saartje wrote:
Tessarollo is mijn PSN zie het wel wanneer je een keer wilt spelen
![]()
welke gamemodus doe je???