ik heb t geduld niet voor BF en ik vind die mappen veel te groot 
alleen al om deze trailer
View on YouTube
"Ik hou niet van frikandellen dus ik kies voor spruiten."Skyscraper wrote:ik ben al lang klaar met cod, ik kies voor bf4
http://www.dumpert.nl/mediabase/6570797 ... eld_4.htmlRaven wrote:"Ik hou niet van frikandellen dus ik kies voor spruiten."Skyscraper wrote:ik ben al lang klaar met cod, ik kies voor bf4
De single player tof? Man als ik een slechte single player heb gespeeld is het die welFiretrap wrote:Haha heerlijk filmpje. Ik ga voor het eerst geen enkele van de 2 shooters halen denk ik. Met Cod ben ik na editie 4 al klaar en BF3 heb ik ook niet heel lang meer vol gehouden al was de SP wel heel erg tof.
Dit dus. Niet zeiken over iets dat je alleen kent van plaatjes en beschrijvingen.mrazura wrote:Al die mensen die haten hebben ghosts niet gespeeld, toch hebben ze allemaal een mening erover.
G1LL wrote:De single player tof? Man als ik een slechte single player heb gespeeld is het die welFiretrap wrote:Haha heerlijk filmpje. Ik ga voor het eerst geen enkele van de 2 shooters halen denk ik. Met Cod ben ik na editie 4 al klaar en BF3 heb ik ook niet heel lang meer vol gehouden al was de SP wel heel erg tof.BF4 single player is nog erger btw. BF3/BF4 is gewoon de shooter als je van grote maps, strategie en realisme houd.
Cod is meer hardcore gaming, kleinere maps en meer snelheid.
true, nieuwe gamemodi zijn echt vet! cranked vooralmrazura wrote:Al die mensen die haten hebben ghosts niet gespeeld, toch hebben ze allemaal een mening erover.
Ja fijn, maar waarom een kant kiezen?chas1n wrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/6570797 ... eld_4.htmlRaven wrote:"Ik hou niet van frikandellen dus ik kies voor spruiten."Skyscraper wrote:ik ben al lang klaar met cod, ik kies voor bf4
JupG1LL wrote:De single player tof? Man als ik een slechte single player heb gespeeld is het die welFiretrap wrote:Haha heerlijk filmpje. Ik ga voor het eerst geen enkele van de 2 shooters halen denk ik. Met Cod ben ik na editie 4 al klaar en BF3 heb ik ook niet heel lang meer vol gehouden al was de SP wel heel erg tof.BF4 single player is nog erger btw. BF3/BF4 is gewoon de shooter als je van grote maps, strategie en realisme houd.
Cod is meer hardcore gaming, kleinere maps en meer snelheid.
mrazura wrote:Iemand ervaring met de multiplayer van ghosts? Is het wat? Ik twijfel of ik weer 55 euro weg ga gooien.
Black ops 2 was ik na weekje al zat
Ik neem daarmee aan dat om het spawn-systeem draait. Normaal gesproken zal je elkaar in een strijd in teamverband voornamelijk met de gezichten naar elkaar toe treffen, met een slecht spawn-systeem is is dat nu blijkbaar niet zo.AniThing wrote:ik vond ghosts wel weer vernieuwend mbt tot de game modus. enige minpuntje vind ik eigenlijk wel het unlocken van je wapen attachments met die squadpoints
had van mij niet gehoeven.
en waarom klagen mensen over het in de rug schieten..jij verwacht dat je tegenstander zich eerst omdraait?
als jij iemand in de verte ziet lopen schiet je m toch ook gewoon in ze rug? of wacht je eerst tot ie gaat zwaaien
Ik moet zeggen dat ik dat gevoel vooral heb gekregen bij MW3 maar het was natuurlijk al veel langer aan de gang. De enige CoD's die ik kon waarderen zijn Call of Duty 1, Call of Duty 2 en World At war. Absoluut de beste van de serie en hoop ook echt dat er binnenkort weer Tweede Wereldoorlog shooters op de markt gaan komen.Did I ever tell you the definition of "Call of Duty"? Call of Duty is doing the same fucking thing, over and over and over again... expecting shit to change.
That is crazy.
Omdat er zoveel chokepoints, hoekjes en sluiproutes zijn. Geef mij COD2 maar, Toujane. Waar je gewoon door links, midden of rechts kon. Heerlijk!AniThing wrote:
en waarom klagen mensen over het in de rug schieten..jij verwacht dat je tegenstander zich eerst omdraait?
als jij iemand in de verte ziet lopen schiet je m toch ook gewoon in ze rug? of wacht je eerst tot ie gaat zwaaien