Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244 ... 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 14:02 

Hardtraxx Veteran

ik heb t geduld niet voor BF en ik vind die mappen veel te groot :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 14:17 

Hardtraxxer

ik ben al lang klaar met cod, ik kies voor bf4 alleen moet dit echt op de ps4 spelen. Op de ps3 komt hij echt niet tot zijn recht met 32 man.

alleen al om deze trailer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 14:57 

Hardtraxx Veteran

Console wars is er altijd al en het is best grappig en triest tegelijk xd

Vroeger al Mario vs Sonic of Nintendo vs Sega. En toen wij thuis 10-15 jaar waren waren wij helemaal into Nintendo en hadden we haat aan Playstation.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 01:06 

Kijk die Multiplayer trailer van BF4 dan. Het is gewoon oorlog voeren in een sandbox, geweldig wat voor capriolen je daar kan uithalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 13:16 

Hardtraxx Veteran

Skyscraper schreef:
ik ben al lang klaar met cod, ik kies voor bf4

"Ik hou niet van frikandellen dus ik kies voor spruiten."
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 13:21 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Skyscraper schreef:

http://www.dumpert.nl/mediabase/6570797 ... eld_4.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 13:45 

Hardtraxx Veteran

Haha heerlijk filmpje. Ik ga voor het eerst geen enkele van de 2 shooters halen denk ik. Met Cod ben ik na editie 4 al klaar en BF3 heb ik ook niet heel lang meer vol gehouden al was de SP wel heel erg tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 13:54 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Haha heerlijk filmpje. Ik ga voor het eerst geen enkele van de 2 shooters halen denk ik. Met Cod ben ik na editie 4 al klaar en BF3 heb ik ook niet heel lang meer vol gehouden al was de SP wel heel erg tof.

De single player tof? Man als ik een slechte single player heb gespeeld is het die wel :P BF4 single player is nog erger btw. BF3/BF4 is gewoon de shooter als je van grote maps, strategie en realisme houd.

Cod is meer hardcore gaming, kleinere maps en meer snelheid ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 14:03 

Hardtraxx Veteran

Helaas is het hardcore-aspect na MW1 ook weggevaagd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 15:36 

Hardtraxx Veteran

Al die mensen die haten hebben ghosts niet gespeeld, toch hebben ze allemaal een mening erover.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 15:37 

Hardtraxx Addict

Net CoD: Ghosts opgehaald voor de PC en over 5 minuten is hij klaar met updaten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 15:42 

Hardtraxx Addict

Jullie praten allemaal over shooters. Ok.

Ik speel Myst IV: Revelation. Doei.

mrazura schreef:
Al die mensen die haten hebben ghosts niet gespeeld, toch hebben ze allemaal een mening erover.

Dit dus. Niet zeiken over iets dat je alleen kent van plaatjes en beschrijvingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 18:34 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Firetrap schreef:

De single player tof? Man als ik een slechte single player heb gespeeld is het die wel :P BF4 single player is nog erger btw. BF3/BF4 is gewoon de shooter als je van grote maps, strategie en realisme houd.

maps in Ghosts zijn aardig wat groter geworden vergeleken met zijn voorgangers
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 18:43 

mrazura schreef:

true, nieuwe gamemodi zijn echt vet! cranked vooral :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 21:18 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Raven schreef:
Skyscraper schreef:

http://www.dumpert.nl/mediabase/6570797 ... eld_4.html

Ja fijn, maar waarom een kant kiezen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 23:53 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Firetrap schreef:

Jup :P was erg verfrissend na die eentonige SP van COD elke keer, al speelde het grafische aspect ook behoorlijk mee in mijn oordeel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 21:11 

Hardtraxxer

mrazura schreef:
Iemand ervaring met de multiplayer van ghosts? Is het wat? Ik twijfel of ik weer 55 euro weg ga gooien. :/
Black ops 2 was ik na weekje al zat :/

Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 23:50 

Hardtraxx Veteran

Ja robin dat heb ik dus ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 00:43 

Hardtraxx Veteran

Cod Ghost: Get Shot In The Back Simulator 2013
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 02:53 

Kraak... Piep...

Dat is al sinds MW2 zo, dat schieten in de rug.

Heb je net een beetje je perimeter op orde, spawnen ze achter je. En nee niet een stukje verder, nee om de hoek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 08:53 

Donateur

MW Ghost.. :( Volgens de requirements kan mijn laptop hem makkelijk aan. Desondanks kan ik alleen spelen als al me instellingen op LOW staan. Als ik het hoger wil zetten dan komt er een gigantische lag in mijn muis.
Dit terwijl ik single wel alles op high kan spelen, single heb ik helaas al uitgespeeld. :/
Mappen zijn in Ghost inderdaad veel groter maar aan het Spawne is niks verbeterd.
Over die Mouse acceleration hebben echt ziekelijk veel mensen problemen mee >.< allemaal opties al geprobeerd om het te verbeteren maar het mocht niet baten. Helaas alleen MP spelen met drama kwaliteit
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 17:12 

Hardtraxx Veteran

ik vond ghosts wel weer vernieuwend mbt tot de game modus. enige minpuntje vind ik eigenlijk wel het unlocken van je wapen attachments met die squadpoints

had van mij niet gehoeven.

en waarom klagen mensen over het in de rug schieten xd..jij verwacht dat je tegenstander zich eerst omdraait?
als jij iemand in de verte ziet lopen schiet je m toch ook gewoon in ze rug? of wacht je eerst tot ie gaat zwaaien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 22:00 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
ik vond ghosts wel weer vernieuwend mbt tot de game modus. enige minpuntje vind ik eigenlijk wel het unlocken van je wapen attachments met die squadpoints

had van mij niet gehoeven.

en waarom klagen mensen over het in de rug schieten xd..jij verwacht dat je tegenstander zich eerst omdraait?
als jij iemand in de verte ziet lopen schiet je m toch ook gewoon in ze rug? of wacht je eerst tot ie gaat zwaaien :D

Ik neem daarmee aan dat om het spawn-systeem draait. Normaal gesproken zal je elkaar in een strijd in teamverband voornamelijk met de gezichten naar elkaar toe treffen, met een slecht spawn-systeem is is dat nu blijkbaar niet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 15:04 

Hardtraxxer

Ik kwam een comment op Youtube tegen die ik wel kon waarderen, en mensen die Far Cry 3 hebben gespeeld kunnen zich deze meesterlijke uitspraak ook wel herinneren;

Citaat:
Did I ever tell you the definition of "Call of Duty"? Call of Duty is doing the same fucking thing, over and over and over again... expecting shit to change.
That is crazy.

Ik moet zeggen dat ik dat gevoel vooral heb gekregen bij MW3 maar het was natuurlijk al veel langer aan de gang. De enige CoD's die ik kon waarderen zijn Call of Duty 1, Call of Duty 2 en World At war. Absoluut de beste van de serie en hoop ook echt dat er binnenkort weer Tweede Wereldoorlog shooters op de markt gaan komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 16:55 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:

Omdat er zoveel chokepoints, hoekjes en sluiproutes zijn. Geef mij COD2 maar, Toujane. Waar je gewoon door links, midden of rechts kon. Heerlijk!
Vorige  1 ... 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244 ... 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic