FM 06 is nog het best
Nu Ghost halen, ben benieuwd
Nu Ghost halen, ben benieuwd
Dafaq? Nu alRaven wrote:Eerste hackers en rankhackers al gespot in Ghosts.
Je zult maar zo levenloos zijn dat een spel zo belangrijk voor je is dat je, binnen 12 uur zelfs, gaat rankhackenRaven wrote:Eerste hackers en rankhackers al gespot in Ghosts.
Ik heb hem voor 35 euro gehaald pre-order 2 weken geleden digitaalAniThing wrote:dafaq....fokking 70 euro als je m on demand wil downloaden die cod: ghost
Heb je die gedownload? Zo ja, zou je dan un linkie kunnen sturen 'n PB'tje?Nerazzurro93 wrote:Ik ga beginnen met Football Manager 2014. Met mijn kennis moet dat wel een succes worden.
Mocht je een ps3 hebben dan raad ik hem echt aan hij is echt baasmrazura wrote:Iemand ervaring met de multiplayer van ghosts? Is het wat? Ik twijfel of ik weer 55 euro weg ga gooien.
Black ops 2 was ik na weekje al zat
Nee is beide een 18+ spel.Nerazzurro93 wrote:Klopt het dat Call of Duty voor kinderen is en Battlefield voor volwassenen?
Nerazzurro93 wrote:Klopt het dat Call of Duty voor kinderen is en Battlefield voor volwassenen?
M-arijn wrote:Nee is beide een 18+ spel.Nerazzurro93 wrote:Klopt het dat Call of Duty voor kinderen is en Battlefield voor volwassenen?
Haha weet ik, vind ik ook maar flauw. Hetzelfde als PES vs Fifa. En de COD mannetjes zeggen dat Battlefield saai is en weinig actie. Maar denk dat Battlefield dan meer mijn ding is.AniThing wrote: dat zeggen alleen BF mannetjes
tis maar net wat je leuker vindt
gewoon rushen en mensen knallen zit je perfect met COD
wil je rustig aan de tegenstander slopen met tactiek moet je BF kopen
ik snap dat gehaat eigenlijk nooit over spelletjeszelfde als nu dat gezeik met consoles
mensen gaan haten omdat een console later uitkomt en wordt gelijk bestempeld als slecht