Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 11 hours ago
Raven wrote:Ik wil een 3ds/2ds kopen puur voor Pokémon. Man man man man man man man man wat zuur. Heb een normale DS maar daar kan ik godverdomme niks mee. En er zijn GEEN 3ds emulators voor op de PC. Kutleven
Komt door al die functies, het 3D (uiteraard), als is dat niet echt nodig om het spel te spelen, de 3 cameras. en zo'n bewegingssensor ding zit er ook in, plus veel online dingetjes. Dat ding maken ze onder andere zo omdat het dan niet geëmuleerd kan worden op de PC.

Maar er zijn ook 2 goede Mario Platformers, en Mario Kart, en in december komt Zelda: Link Between Worlds uit.
Dat zijn wel aanraders.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Delt-A wrote:
Raven wrote:Ik wil een 3ds/2ds kopen puur voor Pokémon. Man man man man man man man man wat zuur. Heb een normale DS maar daar kan ik godverdomme niks mee. En er zijn GEEN 3ds emulators voor op de PC. Kutleven
Komt door al die functies, het 3D (uiteraard), als is dat niet echt nodig om het spel te spelen, de 3 cameras. en zo'n bewegingssensor ding zit er ook in, plus veel online dingetjes. Dat ding maken ze onder andere zo omdat het dan niet geëmuleerd kan worden op de PC.

Maar er zijn ook 2 goede Mario Platformers, en Mario Kart, en in december komt Zelda: Link Between Worlds uit.
Dat zijn wel aanraders.
Er bestaat een prima 3DS emulator hoor genaamd: eMu3Ds
Heb ik zelf nog Pokemon Black op gespeeld, een goed werkende Rom van X/Y duurt nog ff denk ik
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 17 days ago
ErikZ wrote:
Delt-A wrote:

Dat zijn wel aanraders.
Er bestaat een prima 3DS emulator hoor genaamd: eMu3Ds
Heb ik zelf nog Pokemon Black op gespeeld, een goed werkende Rom van X/Y duurt nog ff denk ik
Google is erg hoopvol:
https://www.google.nl/search?q=eMu3Ds&i ... 0gXf5oC4DQ
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 11 hours ago
Pokémon Black is een DS spel, dus daar zitten volgens mij geen dingen in die de nieuwe functies van de 3DS (de dingen die de DS niet had bedoel ik daarmee) vereisen.
Maar ik vraag me af hoe ze dan bepaalde functies emuleren. Of of ze die functies er dan uit laten, maar dat is ook kut. Dan lijkt het me op de 3DS leuker om het te spelen.
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
3DS is alleen een duur geintje. :P Ik twijfel enorm om een 2DS aan te schaffen... Puur voor Pokemon, heb ze verder allemaal gespeeld.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
heeft/speelt er iemand hier nog DJ Hero op 360? :D
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Bad Sports op gta online :(
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
kakabeeyo wrote:Bad Sports op gta online :(
Haha maatje van mij komt daar ook alleen maar op, ook heeft die veeeel gebruik gemaakt van de glitch om makkelijk geld te krijgen. Hij heeft zo'n 5 miljoen geglitched maar wel bericht gekregen van Rockstar dat die daarom misschien geband gaat worden xd
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 10 days ago
Haha die Trevor is wel geinig
Hardtraxx Veteran
last seen 15 days ago
Nog steeds geen update met mijn beloofde $ 250.000 Online dollars :mad:

Aan de andere kant heb ik er ook helemaal geen tijd voor want net kreeg ik me toch een leuk smsje:
Hey Erik,
Het bestelde artikel Batman - Arkham Origins mag je vanaf nu komen afhalen bij de door jou gekozen Game Mania

Gewoon een dag te vroeg :D
:clap: :clap: :thumbsup: :thumbsup: :yay: :yay: :yay: :thumbsup: :thumbsup: :clap: :clap:
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
Ik wacht op Reloaded of Skidrow, haha.
edit: Skidrow is nu aan het uploaden. Fijntjes!
Hardtraxx Veteran
last seen 15 days ago
Nog beter nieuws: Eergister Batman opgehaald en vandaag te horen gekregen dat ik een kopie gewonnen heb met een wedstrijd van Warner Bros :D

Inwisselen mijn kopie dus en cash back :thumbsup: :thumbsup:
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
COD Ghost ge pre-orderd :D
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 12 hours ago
Minecraft like a baws!
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Assassin's creed Black Flag nu paar dagen aan het spelen.
Jammer genoeg alleen heeel weinig tijd om te spelen ook pas bij 5/6de missie
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
MORGENNNN :woot: :woot:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
dat ik nog niemand gehoord heb over battlefield 4 xd
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Weer begonnen met Skyrim :thumbsup:
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2022
AniThing wrote:dat ik nog niemand gehoord heb over battlefield 4 xd
CoD :worship:
Hardtraxxer
692 posts member since 2013
last seen Jul 2025
Was gewoon vergeten dat cod morgen uitkomt xd
Heb er niet al te hoge verwachtingen van, maar kon het toch niet weerstaan om het spel niet te bestellen :)
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2022
Ik wacht op de PS4 versie, en aangezien ik pas bij de 2e levering zit zal ik me nog 2 maandjes moeten vermaken met GTA.
N
Ik ga beginnen met Football Manager 2014. Met mijn kennis moet dat wel een succes worden.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 8 days ago
Ik heb er inmiddels alweer een seizoennetje opzitten ^^
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
twijfel nog over cod: ghost.......

wil m eik voor xbone maar duurt nog wel ff xd
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Nerazzurro93 wrote:Ik ga beginnen met Football Manager 2014. Met mijn kennis moet dat wel een succes worden.
Heb ik vroeger echt veel uren gedaan, op FM12 vooral. In de zomervakantie tot 3 uur snachts doorspelen, en dan de wekker om 8 uur zetten om weer vroeg te beginnen. :lol: