Na 150 uur nu toch écht The Witcher 3 voor het eerst volledig uitgespeeld incl expansions.
Ik voel me leeg...
Ik voel me leeg...
Ik vind dat altijd een fijn en naar gevoel tegelijk. Ergens fijn dat je iets heel vets hebt gespeeld, maar naar dat het klaar is en je het nooit weer kan ervaren als toen je het de eerste keer speelde. Heb dat ook als ik de laatste aflevering van een vette serie gezien heb.wrote:Na 150 uur nu toch écht The Witcher 3 voor het eerst volledig uitgespeeld incl expansions.
Ik voel me leeg...
Die games haal ik niet eens meer uit de budgetbak na een half jaar.wrote:Iemand die EA FC 26 speelt hier?
Die haal ik niet meer uit zelfbescherming.wrote:Iemand die EA FC 26 speelt hier?
Dat wordt voor mij waarschijnlijk óf Hollow Knight: Silksong, óf Hades II. Neig nu iets meer naar Hades (recency bias wellicht), maar vind ze beiden echt ontzettend vet.wrote:Wat wordt jullie GOTY?
Ghost of Yotei!wrote: Wat wordt jullie GOTY?
Deze ook voor mij, met afstand. Maar goed, ik speel alleen offline en vooral RPGs, dus dat is ook al een vrij specifiek smaldeel.wrote:Clair Obscur Expedition 33
Check! klinkt goed.wrote:Het is een handzame PC, waardoor het een PC/console crossover is.
Aangezien XBOX en PS tegenwoordig ook voor PC releasen, zal dit een brug slaan en daardoor waarschijnlijk een groot publiek trekken.
Enooooorm hyped. Ik game al 15 jaar op steam. Normaal gesproken achter PC. Maar als vader game ik nu veel in woonkamer en dan is dit perfect. Steam machine aansluiten, inloggen op mn steam en 300+ games tot mn beschikking hebben. Plus de vrijheid die je ermee hebt qua modden en emulators.wrote:Ohh ik ben zo hyped voor die Steammachine die er aan komt![]()
![]()
View on YouTube
Wat vinden jullie ervan?