Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 445, 446, 447, 448, 449, 450  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2025 22:53 

Hardtraxx Elite

Cod 2 heb ik dan weer nooit gespeeld, ik heb 1 denk ik 6 jaar gespeeld ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2025 08:10 

Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
makrooy schreef:
Heeft niks met leeftijd te maken joh, jullie doen alsof jullie 50 zijn :lol: Je gamed gewoon minder, tuurlijk ben je dan ergens minder goed in. Misschien ook andere prioriteiten in het leven. Heel normaal.

Ben vrij gepassioneerde competitive gamer, ondanks 2 kids maak ik nog 1-2 avonden per week vrij om counter strike te knallen. Niks aan skill verloren ondanks dat ik magische 30 jaar grens heb aangetikt.

Ik heb zelf ook cs gespeelden kan dat zeker nog wel spelen, maar bf en cod is wel andere koek hoor. Niet dat het 1 moeilijker is dan het ander, maar het gaat wel veel sneller. (Cod was vroeger ook niet zo snel als dat het nu gaat, metbijvoorbeeld dat glijden en weet ik het allemaal).

Doe mij maar lekker clippen in mp_harbor in cod 1. 1 shot 1 kill. Heerlie was dat

https://callofdutymaps.com/call-of-duty-1/harbor/
Woooow maat ik was dit ergens al helemaal vergeten haha. Goeie ouwe tijd joh. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2025 08:46 

Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
pim__ schreef:
makrooy schreef:
Heeft niks met leeftijd te maken joh, jullie doen alsof jullie 50 zijn :lol: Je gamed gewoon minder, tuurlijk ben je dan ergens minder goed in. Misschien ook andere prioriteiten in het leven. Heel normaal.

Ben vrij gepassioneerde competitive gamer, ondanks 2 kids maak ik nog 1-2 avonden per week vrij om counter strike te knallen. Niks aan skill verloren ondanks dat ik magische 30 jaar grens heb aangetikt.

Ik heb zelf ook cs gespeelden kan dat zeker nog wel spelen, maar bf en cod is wel andere koek hoor. Niet dat het 1 moeilijker is dan het ander, maar het gaat wel veel sneller. (Cod was vroeger ook niet zo snel als dat het nu gaat, metbijvoorbeeld dat glijden en weet ik het allemaal).

Doe mij maar lekker clippen in mp_harbor in cod 1. 1 shot 1 kill. Heerlie was dat

https://callofdutymaps.com/call-of-duty-1/harbor/
Woooow maat ik was dit ergens al helemaal vergeten haha. Goeie ouwe tijd joh. :loving:

CoD:UO mp_harbor rifle only. Goeie ouwe tijd zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2025 12:08 

Hardtraxx Veteran

Zoveel plezier gehad met Battlefield 1942 / 2. En dan met name de Forgotten Hope mods die het allemaal een stuk uitgebreider, realistischer en lastiger maakten.

Battlefield 6 beta voelde idd wel net wat té snel / arcade achtig, maar het waren ook vrij kleine maps in de beta.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2025 21:41 

Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
makrooy schreef:

Oh joh meen je? Ik heb juist andersom het idee. CS is zoveel moeilijker dan cod en bf naar mijn idee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2025 14:20 

Hardtraxx Veteran

Zojuist mijn Anbernic RG40XX H binnen gekregen.
Meer mensen hier ervaring met een dergelijke "ROM handheld"?

Is vooral voor de tussenperiode tot FM26 uit komt, maar lijkt me daarnaast ook chill op vakantie e.d. om oldschool Mario e.d. op te spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2025 10:40 

Hardtraxx Veteran

Ik heb hem ook, bevalt me prima en batterij gaat best lang mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2025 13:45 

Hardtraxx Elite

makrooy schreef:

Oh joh meen je? Ik heb juist andersom het idee. CS is zoveel moeilijker dan cod en bf naar mijn idee :P

Nou nogmaals, niet perse dat het 1 moeilijker is dan t ander, maar het gaat veel sneller vooral. Cs gaat niet perse super snel imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2025 12:19 

Hardtraxx Elite

Ghost of Yotei :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2025 13:21 

Hardtraxx Veteran

immuunm schreef:

Vanavond downloaden! Morgen hopelijk tijd om 'm even te spelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2025 13:45 

Hardtraxx Veteran

Justinhafc schreef:
immuunm schreef:

Nu downloaden! Vanavond hopelijk tijd om 'm even te spelen

:D

AC Shadows heeft pech gehad. Voor nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2025 14:19 

Hardtraxx Elite

Wat een geweldige game is dit mannen :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2025 09:10 

Hardtraxx Veteran

immuunm schreef:
Wat een geweldige game is dit mannen :oh:

Eerste uurtje gedaan, wat een sfeer gelijk. Precies wat ik beetje miste in AC Shadows. Heerlijk filmisch dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2025 10:43 

Hardtraxx Veteran

Sinds juni oid begonnen met OSRS na een jaar of 10 geen RuneScape meer gespeeld te hebben. Blijft toch gvd tijdloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2025 11:23 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
OSRS

Ik neem dat altijd tegen brakheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2025 11:35 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Sinds juni oid begonnen met OSRS na een jaar of 10 geen RuneScape meer gespeeld te hebben. Blijft toch gvd tijdloos.

Zo af en toe begin ik daar ook weer eens mee maar na een maand of 2 ben ik het 'grinden' toch wel weer beu. In de basis een leuk uitdagend spel maar levelen (los van att/acc/def) gaat me echt te langzaam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2025 14:23 

Hardtraxx Veteran

Zit heel erg in een Assassins Creed flow. Net Odyssee en Valhalla uitgespeeld. Vond ze beide wel vermakelijk, maar konden niet tippen aan de eerste edities met Ezio. Mensen tips welke Asssasins creed ook goed is om te doen? (ik heb tot AC 3 gespeeld + eerder genoemde).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2025 14:43 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Joey schreef:

Zo af en toe begin ik daar ook weer eens mee maar na een maand of 2 ben ik het 'grinden' toch wel weer beu. In de basis een leuk uitdagend spel maar levelen (los van att/acc/def) gaat me echt te langzaam.

Vorig jaar toen ik een paar (2 of 3) dagen ziek was kreeg ik ineens zin om weer eens Runescape te spelen, maar ik had geen zin om eindeloos te grinden en nadat ik weer beter zou worden het nog steeds te spelen.

Private server gedaan, met dikke XP multipliers, en zo ff met m'n duffe hoofd in een paar dagen een hoop skills op 99 en wat nostalgie beleefd.

Weer in die wereld lopen en lekker nummertjes omhoog zien gaan, ik heb m'n Runescape 'fix' helemaal gehad toen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2025 14:51 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Zit heel erg in een Assassins Creed flow. Net Odyssee en Valhalla uitgespeeld. Vond ze beide wel vermakelijk, maar konden niet tippen aan de eerste edities met Ezio. Mensen tips welke Asssasins creed ook goed is om te doen? (ik heb tot AC 3 gespeeld + eerder genoemde).

Ik vond Origins echt heel nice. Qua map etc. veel behapbaarder dan Odyssee en Valhalla plus dat mystieke van Egypte heeft echt wat. Verder vind ik Black Flag echt nog steeds vet om te spelen! Is inmiddels echt al wel wat ouder, maar die piratenvibe is gewoon dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2025 15:47 

Hardtraxx Veteran

Hahaha runescape. Ben bijna 200m xp in elke skill op rs3 (5.67 van de 5.8B xp atm) en op osrs 2150ish total. Vraag me niet waarom. Als iemand me wil adden om te ouwehoeren; E M R E, met spaties dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2025 17:03 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
Hahaha runescape. Ben bijna 200m xp in elke skill op rs3 (5.67 van de 5.8B xp atm) en op osrs 2150ish total. Vraag me niet waarom. Als iemand me wil adden om te ouwehoeren; E M R E, met spaties dus.

Ik ben al jaren 200m all. Ben rank 190 ofzo overall. Maar nu na 20k+ hard clues, trim comp, alle slayer drops en bijna alle boss drops te hebben gehaald ben ik het toch echt wel kotsbeu. Momenteel leagues wel weer aan het spelen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2025 21:17 

Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Zaagkick schreef:

Ik ben al jaren 200m all. Ben rank 190 ofzo overall. Maar nu na 20k+ hard clues, trim comp, alle slayer drops en bijna alle boss drops te hebben gehaald ben ik het toch echt wel kotsbeu. Momenteel leagues wel weer aan het spelen...

Tering, ziek hoor. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2025 08:33 

Hardtraxx Veteran

Justinhafc schreef:
Verder vind ik Black Flag echt nog steeds vet om te spelen! Is inmiddels echt al wel wat ouder, maar die piratenvibe is gewoon dik.

Als het goed is komt hier een remake van. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2025 10:57 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Justinhafc schreef:
Verder vind ik Black Flag echt nog steeds vet om te spelen! Is inmiddels echt al wel wat ouder, maar die piratenvibe is gewoon dik.

Als het goed is komt hier een remake van. :D

Met schijnbaar uitgebreidere mechanics die zich meer op de piraten gaat focussen dan AC.
bepaalde bronnen lieten weten dat de remake meer RPG-elementen bevat net als voorgaande Assassin's Creed games. Dat vind ik enigzins wel jammer. Het krijgt ook de inventaris en het loot systeem en de statistieken bij de combat en wapens. Positief is wel dat er geen laadtijden zijn zodat het zeilen naar de verschillende eilanden een onderbroken sequentie is. Gesproken over eilanden blijkbaar krijgen die ook meer content zodat je er niet alleen maar een kistje tegen komt.

Ook schijnt er 4 uur meer content in te zitten doordat het een arc bevat over Mary Read. Die is in het origineel geschrapt. Ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2025 08:49 

Hardtraxx Veteran

Releasedate Battlefield 6 vandaag, zin an.
Vorige  1 ... 445, 446, 447, 448, 449, 450  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic