Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 446, 447, 448, 449, 450
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2025 12:13 

Hardtraxxer

Switch 2 gekocht :thumbsup:
Iemand goede game aanraders? DK Bananza, MK World en Pokemon ZA ga ik swso al bestellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2025 15:04 

Hardtraxx Veteran

Zelda BOTW en TOTK als je die nog niet hebt gespeeld. Uiteraard de switch 2 versie ervan. Zou met botw beginnen, TOTK kan overwhelming zijn. Geniale spellen. Maar, typisch een spel waar je helemaal weg van bent of die je gewoon niet ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2025 09:05 

Hardtraxx Veteran

Ja heb beide spellen denk ik hooguit 10 uur gespeeld.

Beide games zijn geweldig fantastisch uniek sfeervol

Maar kon er totaal niet inkomen helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2025 12:03 

Hardtraxx Veteran

Marks schreef:
Iemand goede game aanraders? DK Bananza, MK World en Pokemon ZA ga ik swso al bestellen

DK Bananza en MK World heb ik me in juni en juli kostelijk mee vermaakt.

Afgelopen maanden Zelda: Echoes of Wisdom gespeeld, ook een aanrader.

En verder Metroid Prime Remastered, was even inkomen maar beviel daarna heel erg, meteen Metroid Dread er achteraan gespeeld omdat ik de Metroidvania smaak wel te pakken had. Met sommige bosses in Metroid Dread had ik wel echt moeite, maar ik kwam wel elke poging een stapje dichterbij.

Beviel wel, dus Metroid Prime 4 gaat ook nog eens gehaald worden verwacht ik.

Ohja en Mario Party Jamboree spelen we regelmatig met vrienden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2025 19:57 

Hardtraxx Elite

Begonnen met S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
Lijp hoe ze zo iets kunnen verzinnen maken en uitbrengen als je denkt wat voor shit daar allemaal is gebeurt in het verleden :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2025 09:45 

Hardtraxx Veteran

immuunm schreef:
Begonnen met S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
Lijp hoe ze zo iets kunnen verzinnen maken en uitbrengen als je denkt wat voor shit daar allemaal is gebeurt in het verleden :oh:

Is fake news
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2025 17:56 

Hardtraxx Veteran

Marks schreef:

Heb je gezien hoe die pokemon game eruit ziet? Dat is echt schrikbarend slecht gewoon. Zou die hoe dan ook skippen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2025 23:59 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Heb je gezien hoe die pokemon game eruit ziet? Dat is echt schrikbarend slecht gewoon. Zou die hoe dan ook skippen.

De klassieke Game Freak strategie. Minimale effort want het verkoopt toch wel. Tijd dat ze eens een keer op hun neus gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2025 14:10 

Hardtraxx Veteran

Ow yeah! Gaat nog wel even duren voordat ie uitkomt maar dit is top. De historische Total War games zijn bij far de games die ik het meest gespeelt heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2025 11:35 

Hardtraxxer

Mark With A Tarrel schreef:
Rickzel schreef:

De klassieke Game Freak strategie. Minimale effort want het verkoopt toch wel. Tijd dat ze eens een keer op hun neus gaan.

Precies dit. Pokemon heeft het schoolvoorbeeld qua redelijk matige games die ik toch wel weer volledig speel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2025 11:58 

Hardtraxx Veteran

Marks schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Rickzel schreef:

Precies dit. Pokemon heeft het schoolvoorbeeld qua redelijk matige games die ik toch wel weer volledig speel xd

Ze hadden nooit af moeten stappen van het originele platform (als in de pixelachtige van bovenaf kijkende pokemon games). Je ziet dat die emulators veel meer gespeeld worden namelijk.
Ik ben zelf geen enorme pokemon fan meer, maar dat komt met name dus ook dat de games nu echt heel matig zijn. En ja nintendo games speel je niet voor de graphics, maar ook de gameplay en 'fun' gehalte is ook erg laag bij de pokemon games.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2025 12:42 

Hardtraxxer

Hekzitter schreef:

Ze hadden nooit af moeten stappen van het originele platform (als in de pixelachtige van bovenaf kijkende pokemon games). Je ziet dat die emulators veel meer gespeeld worden namelijk.
Ik ben zelf geen enorme pokemon fan meer, maar dat komt met name dus ook dat de games nu echt heel matig zijn. En ja nintendo games speel je niet voor de graphics, maar ook de gameplay en 'fun' gehalte is ook erg laag bij de pokemon games.

Had eigenlijk wel gehoopt op een switch (2) remake van heartgold/soulsilver. Blijft de mooiste en volgens mij ook best verkopende/beoordeelde Pokemon game ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2025 15:21 

Hardtraxx Veteran

gister eindelijk 200m all skills gehaald op runescape. nu tijd om gras aan te raken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2025 23:04 

Hardtraxx Veteran

Expedition 33 een beetje over het hoofd heen gezien maar door de game awards op mijn radar gekomen.
Sinds afgelopen week helemaal verkocht. Wat een bijzonder gaaf verhaal en die muziek is echt heel Nice. JRPG en turn based tactics vond ik sowieso altijd wel tof maar in deze vorm echt heel goed gedaan.

Zag ook dat Divinity 2 op PlayStation voor 15€ gehaald kon worden dus dat ook maar gedaan. In de vakantie ga ik Baldurs Gate aanschaffen en dan kunnen we er flink op vooruit komende tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2026 18:32 

Hardtraxx Elite

Ook maar begonnen met Arc Raiders. Hele tijd over getwijfeld om die game aan te schaffen.
Uiteindelijk vandaag toch maar gekocht en gelijk al 4 uur diep in de game.
Lekker gamepie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2026 11:19 

Hardtraxx Veteran

Hier word ik echt gelukkig van!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2026 11:38 

Hardtraxxer

Ik krijg alleen nog wel een beetje error van dat Playstation logo in een Fable trailer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2026 13:12 

Hardtraxx Veteran

Jeffrey2107 schreef:
Ik krijg alleen nog wel een beetje error van dat Playstation logo in een Fable trailer.

Ja ik heb alle fables vroeger kapot gespeeld op de Xbox 360. Daarna overgestapt op de playstation en heel blij om te zien dat ze dat alleenrecht loslaten voor games.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2026 10:28 

Hardtraxxer

immuunm schreef:
Ook maar begonnen met Arc Raiders. Hele tijd over getwijfeld om die game aan te schaffen.
Uiteindelijk vandaag toch maar gekocht en gelijk al 4 uur diep in de game.
Lekker gamepie :thumbsup:

Ondertussen ook al over de 100 uur in zittten. Lang geleden dat ik zo van en online game heb genoten denk dat de laatste PUBG was.
Helaas zijn een aantal vrienden waarmee ik het speelde wel afgehaakt dus nu alleen door maar ook dat is nog steeds geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2026 21:26 

Hardtraxx Veteran

AC Blackflag resynced :loving: Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2026 22:42 

Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2026 09:26 

Hardtraxx Elite

Ze hebben de prijzen van het steamdeck flink omhoog gegooid zeg :surrender:

https://tweakers.net/nieuws/248264/valv ... -euro.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2026 17:56 

Hardtraxx Veteran

immuunm schreef: