Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 11 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 hours ago
Hardtraxxer
365 posts member since 2016
last seen 3 days ago
Switch 2 gekocht :thumbsup:
Iemand goede game aanraders? DK Bananza, MK World en Pokemon ZA ga ik swso al bestellen
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Zelda BOTW en TOTK als je die nog niet hebt gespeeld. Uiteraard de switch 2 versie ervan. Zou met botw beginnen, TOTK kan overwhelming zijn. Geniale spellen. Maar, typisch een spel waar je helemaal weg van bent of die je gewoon niet ligt.
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 21 minutes ago
Ja heb beide spellen denk ik hooguit 10 uur gespeeld.

Beide games zijn geweldig fantastisch uniek sfeervol

Maar kon er totaal niet inkomen helaas.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 2 hours ago
Marks wrote:Switch 2 gekocht :thumbsup:
Iemand goede game aanraders? DK Bananza, MK World en Pokemon ZA ga ik swso al bestellen
DK Bananza en MK World heb ik me in juni en juli kostelijk mee vermaakt.

Afgelopen maanden Zelda: Echoes of Wisdom gespeeld, ook een aanrader.

En verder Metroid Prime Remastered, was even inkomen maar beviel daarna heel erg, meteen Metroid Dread er achteraan gespeeld omdat ik de Metroidvania smaak wel te pakken had. Met sommige bosses in Metroid Dread had ik wel echt moeite, maar ik kwam wel elke poging een stapje dichterbij.

Beviel wel, dus Metroid Prime 4 gaat ook nog eens gehaald worden verwacht ik.

Ohja en Mario Party Jamboree spelen we regelmatig met vrienden.
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 3 hours ago
Begonnen met S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
Lijp hoe ze zo iets kunnen verzinnen maken en uitbrengen als je denkt wat voor shit daar allemaal is gebeurt in het verleden :oh:
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 11 days ago
immuunm wrote:Begonnen met S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
Lijp hoe ze zo iets kunnen verzinnen maken en uitbrengen als je denkt wat voor shit daar allemaal is gebeurt in het verleden :oh:
Is fake news
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 21 minutes ago
Marks wrote:Switch 2 gekocht :thumbsup:
Heb je gezien hoe die pokemon game eruit ziet? Dat is echt schrikbarend slecht gewoon. Zou die hoe dan ook skippen.
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 53 minutes ago
Rickzel wrote: Heb je gezien hoe die pokemon game eruit ziet? Dat is echt schrikbarend slecht gewoon. Zou die hoe dan ook skippen.
De klassieke Game Freak strategie. Minimale effort want het verkoopt toch wel. Tijd dat ze eens een keer op hun neus gaan.
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 53 minutes ago

Ow yeah! Gaat nog wel even duren voordat ie uitkomt maar dit is top. De historische Total War games zijn bij far de games die ik het meest gespeelt heb.
Hardtraxxer
last seen 3 days ago
Mark With A Tarrel wrote:
Rickzel wrote: Heb je gezien hoe die pokemon game eruit ziet? Dat is echt schrikbarend slecht gewoon. Zou die hoe dan ook skippen.
De klassieke Game Freak strategie. Minimale effort want het verkoopt toch wel. Tijd dat ze eens een keer op hun neus gaan.
Precies dit. Pokemon heeft het schoolvoorbeeld qua redelijk matige games die ik toch wel weer volledig speel xd
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Marks wrote:
Mark With A Tarrel wrote:
Precies dit. Pokemon heeft het schoolvoorbeeld qua redelijk matige games die ik toch wel weer volledig speel xd
Ze hadden nooit af moeten stappen van het originele platform (als in de pixelachtige van bovenaf kijkende pokemon games). Je ziet dat die emulators veel meer gespeeld worden namelijk.
Ik ben zelf geen enorme pokemon fan meer, maar dat komt met name dus ook dat de games nu echt heel matig zijn. En ja nintendo games speel je niet voor de graphics, maar ook de gameplay en 'fun' gehalte is ook erg laag bij de pokemon games.
Hardtraxxer
last seen 3 days ago
Hekzitter wrote:
Ze hadden nooit af moeten stappen van het originele platform (als in de pixelachtige van bovenaf kijkende pokemon games). Je ziet dat die emulators veel meer gespeeld worden namelijk.
Ik ben zelf geen enorme pokemon fan meer, maar dat komt met name dus ook dat de games nu echt heel matig zijn. En ja nintendo games speel je niet voor de graphics, maar ook de gameplay en 'fun' gehalte is ook erg laag bij de pokemon games.
Had eigenlijk wel gehoopt op een switch (2) remake van heartgold/soulsilver. Blijft de mooiste en volgens mij ook best verkopende/beoordeelde Pokemon game ooit.
Hardtraxx Veteran
4403 posts member since 2023
last seen 1 day ago
gister eindelijk 200m all skills gehaald op runescape. nu tijd om gras aan te raken.
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Expedition 33 een beetje over het hoofd heen gezien maar door de game awards op mijn radar gekomen.
Sinds afgelopen week helemaal verkocht. Wat een bijzonder gaaf verhaal en die muziek is echt heel Nice. JRPG en turn based tactics vond ik sowieso altijd wel tof maar in deze vorm echt heel goed gedaan.

Zag ook dat Divinity 2 op PlayStation voor 15€ gehaald kon worden dus dat ook maar gedaan. In de vakantie ga ik Baldurs Gate aanschaffen en dan kunnen we er flink op vooruit komende tijd.
I
Hardtraxx Elite
last seen 3 hours ago
Ook maar begonnen met Arc Raiders. Hele tijd over getwijfeld om die game aan te schaffen.
Uiteindelijk vandaag toch maar gekocht en gelijk al 4 uur diep in de game.
Lekker gamepie :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago

Hier word ik echt gelukkig van!
Hardtraxxer
92 posts member since 2025
last seen 6 hours ago
Ik krijg alleen nog wel een beetje error van dat Playstation logo in een Fable trailer.
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Jeffrey2107 wrote:Ik krijg alleen nog wel een beetje error van dat Playstation logo in een Fable trailer.
Ja ik heb alle fables vroeger kapot gespeeld op de Xbox 360. Daarna overgestapt op de playstation en heel blij om te zien dat ze dat alleenrecht loslaten voor games.
Hardtraxxer
434 posts member since 2024
last seen 4 days ago
immuunm wrote:Ook maar begonnen met Arc Raiders. Hele tijd over getwijfeld om die game aan te schaffen.
Uiteindelijk vandaag toch maar gekocht en gelijk al 4 uur diep in de game.
Lekker gamepie :thumbsup:
Ondertussen ook al over de 100 uur in zittten. Lang geleden dat ik zo van en online game heb genoten denk dat de laatste PUBG was.
Helaas zijn een aantal vrienden waarmee ik het speelde wel afgehaakt dus nu alleen door maar ook dat is nog steeds geweldig.
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 6 hours ago
AC Blackflag resynced :loving: Zin in!
I
Hardtraxx Elite
last seen 3 hours ago
I
Hardtraxx Elite
last seen 3 hours ago
Ze hebben de prijzen van het steamdeck flink omhoog gegooid zeg :surrender:

https://tweakers.net/nieuws/248264/valv ... -euro.html
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 6 hours ago
immuunm wrote:Ze hebben de prijzen van het steamdeck flink omhoog gegooid zeg :surrender:

https://tweakers.net/nieuws/248264/valv ... -euro.html
Ja geen enkel bedrijf ontkomt er aan helaas. Geldt ook voor cpu en SSD chips