Ja, ik kreeg de tip al om dat niet uit te stellen. Heb eerst de character relation quests afgemaakt en was level 60 voor de laatste gevechten. Dat was prima te doen, maar nog wel lichtjes uitdagend hier en daar. Sowieso ben ik altijd wel iemand die voor wat side quests is te porren, dus heb al veel side content gedaan gedurende de playthrough. Mooie game om te ontdekken. Voor iedereen die van RPGs en/of actie games houdt is dit wel verplichte kost wat mij betreft.
Haha en ik weer andersom. Doe mij maar een map zoals Fallout ipv (vooral) één grote stad. Plus Fallout is was "dommer" wat mooi uitkomt gezien ik weleens Uptempo luister.
Haha en ik weer andersom. Doe mij maar een map zoals Fallout ipv (vooral) één grote stad. Plus Fallout is was "dommer" wat mooi uitkomt gezien ik weleens Uptempo luister.
Ik denk dat ik Fallout maar eens moet aanslingeren.
Ja staat ook zeker op het vervolg lijstje als ik the Witcher expansions eindelijk af heb. Ik word wel lekker relax van uitgebreide RPG's op een rustig tempo volledig uitwonen. Itt tot bijv FIFA. Dit jaar ook maar onder lichte dwang besloten de editie over te slaan. Ik werd er schijnbaar "niet zo'n leuk persoon van" begreep ik van mijn wederhelft
Een keer luidkeels KANKER roepen bij een tegengoal met 2 kids thuis was wel de druppel denk ik.
Onlangs begnnen met Cyberpunk. Errrug nice. Ook rdr2 geprobeerd, maar dat gaat me toch te langzaam. Zit onwijs goed in mekander natuurlijk, maar voor mij niet meer dan een paar uurtjes.
Onlangs begnnen met Cyberpunk. Errrug nice. Ook rdr2 geprobeerd, maar dat gaat me toch te langzaam. Zit onwijs goed in mekander natuurlijk, maar voor mij niet meer dan een paar uurtjes.
Ja dat had ik ook met RDR2. Was echt al een flinke partij uurtjes onderweg maar onderaan de streep kon het me echt geen ene flikker boeien.
Zelden dat ik hardop lach om een filmpie, maar godsamme
Gaming rages blijven grappig. Zelf door de jaren heen veel te veel schermen, toetsenborden, stoelen, alles wat er maar in de buurt stond gesloopt
Je had ook zo'n vent met zo'n yt kanaal die alles stuk sloeg tijdens runescape vroeger. Werd ie tijdens het streamen boos, rent z'n kamer uit, het eerstvolgende wat je ziet is dat hij weer binnenkomt maar ipv dat je zijn arm ziet die de deur open doet zie je opeens een kettingzaag door die deur heen komen, zaagt heel die deur eruit, zaagt vervolgens z'n pc doormidden, begint er met een hamer op te slaan en shit. Ik weet niet maar ik vind dat soort dingen toch prachtig
Ja staat ook zeker op het vervolg lijstje als ik the Witcher expansions eindelijk af heb. Ik word wel lekker relax van uitgebreide RPG's op een rustig tempo volledig uitwonen. Itt tot bijv FIFA. Dit jaar ook maar onder lichte dwang besloten de editie over te slaan. Ik werd er schijnbaar "niet zo'n leuk persoon van" begreep ik van mijn wederhelft
Een keer luidkeels KANKER roepen bij een tegengoal met 2 kids thuis was wel de druppel denk ik.
Ja dat had ik ook met RDR2. Was echt al een flinke partij uurtjes onderweg maar onderaan de streep kon het me echt geen ene flikker boeien.
Ik had echt precies het zelfde met RDR2 kon daar nooit echt inkomen dus na een tijd ook gestopt. Maar toevallig 2 weken geleden de game toch weer opgestart en inplaats van achter de pc nu lekker op de bank aan het spelen en moet zeggen het verhaal is toch wel echt goed.
Ik kan juist altijd van dat soort games genieten. Beetje rondstruinen en dingen ontdekken en dan soms na een paar uur er achter komen dat je geen enkele missie hebt gedaan en alleen een hert en een vis hebt gevangen. Wel het lekkerste om dat vanaf het bankje te doen idd!
Ik kan juist altijd van dat soort games genieten. Beetje rondstruinen en dingen ontdekken en dan soms na een paar uur er achter komen dat je geen enkele missie hebt gedaan en alleen een hert en een vis hebt gevangen. Wel het lekkerste om dat vanaf het bankje te doen idd!
Opzich is dat wel leuk, maar het langzame vervoeren en die ellelange zit op zo'n strontpony
Daarom noem ik het ook horse riding simulator. Toen het spel net uit kwam blowde ik nogal veel en dan ging ik stoned dit spel spelen en meerdere keren gehad door het trage vervoer dat ik in mijn gedachten weg dwaalde en dan kwam ik na een tijdje weer bij zinnen en was ik ergens midden in de rimboe beland. Geen idee wat ik daar dan moest doen. Daardoor kreeg ik ook weinig van het verhaal mee
Teken dat je oud begint te worden. Maar ik had het ook hoor met BF6, eerder echt veel BF gedaan maar ik had echt het idee dat ik vol ingemaakt werd door een stel pubers. Dus spel afgesloten en wat anders gaan doen.
Heeft niks met leeftijd te maken joh, jullie doen alsof jullie 50 zijn Je gamed gewoon minder, tuurlijk ben je dan ergens minder goed in. Misschien ook andere prioriteiten in het leven. Heel normaal.
Ben vrij gepassioneerde competitive gamer, ondanks 2 kids maak ik nog 1-2 avonden per week vrij om counter strike te knallen. Niks aan skill verloren ondanks dat ik magische 30 jaar grens heb aangetikt.
Heeft niks met leeftijd te maken joh, jullie doen alsof jullie 50 zijn Je gamed gewoon minder, tuurlijk ben je dan ergens minder goed in. Misschien ook andere prioriteiten in het leven. Heel normaal.
Ben vrij gepassioneerde competitive gamer, ondanks 2 kids maak ik nog 1-2 avonden per week vrij om counter strike te knallen. Niks aan skill verloren ondanks dat ik magische 30 jaar grens heb aangetikt.
Ik heb zelf ook cs gespeelden kan dat zeker nog wel spelen, maar bf en cod is wel andere koek hoor. Niet dat het 1 moeilijker is dan het ander, maar het gaat wel veel sneller. (Cod was vroeger ook niet zo snel als dat het nu gaat, metbijvoorbeeld dat glijden en weet ik het allemaal).
Doe mij maar lekker clippen in mp_harbor in cod 1. 1 shot 1 kill. Heerlie was dat